Keresés

Részletes keresés

keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 28
Ja, sok mindent más módon lehet, lehetne ekkor gondolni.

Persze lehet, hogy mégiscsak ökörség az ötlet, nem vagyok közlekedési mérnök, pláne nem metró tervező.

Előzmény: AnyHun (27)
AnyHun Creative Commons License 2002.06.08 0 0 27
Bocs ez lemaradt :-))
Amugy helyenkint a hidakon levö kijárat sem lenne rossz. Pl. közvetlenül az 1.es villanyoshoz. Igaz ehhez a pilléreket is ugy kellett volna tervezni :-(
Előzmény: keresetlenu (26)
keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 26
AnyHun, nyugodj meg - nem Attila temetésére gondoltam, az egyébként is állítólag a Tiszát érintette.

Eddig is átment a Duna alatt a metro (a 4-es is átmenne), nem olyan bonyolult, mint ahogy elsőre hangzik.

Előzmény: AnyHun (25)
AnyHun Creative Commons License 2002.06.08 0 0 25
A Duna alatt hosszában. Jooooo. A keszonmunkások névsorára hol lehet javaslatokat tenni?
Előzmény: keresetlenu (16)
AnyHun Creative Commons License 2002.06.08 0 0 24
És ehhez mit szol az Orbanista Párt, amelyik ugye abszolut fduggetleneeken keresztul felkérte a SportoLÓk Hösét. Aki mint abszolut eszmefüggetlen induló éppen mostanában seperte be a Párt támogatását. Természetesen teljesen pártsemleges alapon. A gerince meg már a fagyasztóban ül, hogy az a kakovaj szét ne follyék. De ténleg. A az O.Párt 4 éven keresztül még azt az egy szegény 4-est is furta. Most támogatott kebelbaráttyuk mingyárt többet is beigért. Ki az a hüjjjjje aki ezeket az igéreteket ilyen párttámogatással komolyan veszi?
Előzmény: na...oda kell mégegy izé (-)
keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 23
Már mér' lenne a Duna alatt drágább alagutat építeni, mint a házak alatt?
Előzmény: vizsla24 (21)
psycho-pata Creative Commons License 2002.06.08 0 0 22
Kedves tüzelő fal!
Amikor még az Astoria környékén lakoztam, az Istennek se mentem volna az Országos Budai Tébolydába /ma OPNI/ autóval, mert ott volt a metró. Sok ember, ha akarna, se tudna a mh-re elmenni gyorsan, s ezért őrülnek meg világszerte szar kis autójukban. Tehát metró esetén az orvosok ápolók bemennek metróval a kórodába, te-ti pedig "dugóztok" a hospitalizációtok elött:-))
Előzmény: tüzes fal (10)
vizsla24 Creative Commons License 2002.06.08 0 0 21
A gondolat jó, a költségek viszont az egeket ostromolnák. A Duna-part valóban sokkal élvezetesebb lenne autók nélkül.
Előzmény: keresetlenu (16)
Obivan Baumax Creative Commons License 2002.06.08 0 0 20
Hát a PÖCS-ben nem éppen ezt ígérték, de így kezdetenek nem semmi, bár számolóbiztosnak szántak, na mindegy, egy TV.....meg a furulyással csere..........
Előzmény: keresetlenu (19)
keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 19
Jó a válasz, Öné a Colorion televízió és cseréljen helyet a furulyással!
Előzmény: Obivan Baumax (18)
Obivan Baumax Creative Commons License 2002.06.08 0 0 18
Fidelitas PÖCS központ,még az elején vagyok, ne légy kritikus!!!!!!!!
Előzmény: keresetlenu (17)
keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 17
Obivan Baumax, GRATU!

Szellemes, eredeti, sőt elgondolkodtató. Hol képezted magad?

Előzmény: Obivan Baumax (15)
keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 16
Mi lenne, ha az "5"-ös nem a Batthyány és a csepeli HÉV közt lenne, hanem végig, hosszában a Duna alatt, meg nem csak metró, de közúti alagút is? Jórészt megoldódna az Észak-Dél átmenő forgalom problémája, a rakpartok visszadhatók lennének a természetnek, ez egy másmilyen város lenne?
Előzmény: vizsla24 (14)
Obivan Baumax Creative Commons License 2002.06.08 0 0 15
A 6-os metró a Parlamenntől Felcsútig menne,megállója a Sándor palota, a felcsúti San Siro labdarúgó stadion és a nagyon hülye szülőháza lesz!
Előzmény: vizsla24 (14)
vizsla24 Creative Commons License 2002.06.08 0 0 14
Kérdés: a 4-es nyomvonalát ismerjük, az 5-ös a Batthyány és a csepeli HÉV - végállomása között járna, de a 6-os merre menne? Komolyan.
keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 13
Tudjátok én hol építenék széles alagutat - beleférne a metró is meg más közlekedés is?
Olyanra gondolok, ami semmilyen már létező épületet nem zavar! Jó hosszút lehetne építeni. Senki nem tippel?
Előzmény: maher (12)
maher Creative Commons License 2002.06.08 0 0 12
"Azt felejtse el aki kitalálta, hogy az autósok majd leteszik az autót a város külső részén, és metróval mennek tovább."

Egyrészt az autó környezetszennyező.
Másrészt az autósok kénytelenek lesznek letenni, mert végtelen sok autós semmilyen városba se tud bemenni.
Harmadrészt kultúr helyeken (Nézd meg pl. Anglia néhány nagy és közepes városát) ez megvalósult gyakorlat, mert többre tartják az életminőséget, egészséget az önző száguldozásnál és zajkeltésnél. Ráadásul nem is parancsszóval valósul meg a dolog, csak annyival drágább a városban parkolni, hogy csak az elvetemülteknek éri meg.
Negyedrészt pláne tarthatatlan, hogy a kisebbségben lévő autósok miatt áll dugóban a tömegközlekedésen utazó többség.

Autón kívül is van élet, te nagyonhülye.

Előzmény: tüzes fal (10)
keresetlenu Creative Commons License 2002.06.08 0 0 11
Tudjátok én hol építenék széles alagutat - beleférne a metró is meg más közlekedés is?
Olyanra gondolok, ami semmilyen már létező épületet nem zavar!
tüzes fal Creative Commons License 2002.06.08 0 0 10
"a metro alapvető
az autósok igényeit ki lehet elégíteni később is, ha odáig már eljutottunk, hogy ne kelljen a kényszerűen útbaeső dugók miatt hatkor elindulnia az embernek ahhoz, hogy beérjen nyolcra "

Na ez meg hogy működik?
Ezek szerint nem az autósok szoktak dugókban ácsorogni hanem a gyalogosok?
Azt felejtse el aki kitalálta, hogy az autósok majd leteszik az autót a város külső részén, és metróval mennek tovább.

qncogi Creative Commons License 2002.06.08 0 0 9
Én meg remélem, hogy nem (ő). Egyébként az nem kérdés, hogy szükség van-e rá. Aki tömegközlekedik az tudja ezt és az se véletlen, hogy minden nagyvárosban épülnek. A környezetvédelmi szempotoknak is ez felel meg a legjobban, az építésénél is persze maximálisan figyelembe kell ezeket venni.
Excel Creative Commons License 2002.06.08 0 0 8
Hát amennyi pénzt (meg erkölcsi támogatást) adott eddig a FIDESZ a Metrókra abból nehezen :)))
na...oda kell mégegy izé Creative Commons License 2002.06.08 0 0 7
a metro alapvető
az autósok igényeit ki lehet elégíteni később is, ha odáig már eljutottunk, hogy ne kelljen a kényszerűen útbaeső dugók miatt hatkor elindulnia az embernek ahhoz, hogy beérjen nyolcra
Előzmény: tüzes fal (6)
tüzes fal Creative Commons License 2002.06.08 0 0 6
Szerintem inkább az úthálózattal kellene valamit csinálni. Mert az katasztrofális.
Amíg a felszíni közlekedést nem oldják meg az autósok számára, addig mit akarnak a metrókkal?
na...oda kell mégegy izé Creative Commons License 2002.06.08 0 0 5
szerintem ő megcsinálja
de nekem 10 - izé, 9 kell:)
Előzmény: Tzp (3)
na...oda kell mégegy izé Creative Commons License 2002.06.08 0 0 4

Hol kezdjem?

Előzmény: Tzp (2)
Tzp Creative Commons License 2002.06.08 0 0 3
Amugy Schmitt a 4-es, az 5-os es a 6-os metro megepiteset emlegette. No nem 4 ev alatt, de mar elokeszulni az epitesukre.

Tzp

Előzmény: Tzp (2)
Tzp Creative Commons License 2002.06.08 0 0 2
Kezdj neki asni! :)
Előzmény: na...oda kell mégegy izé (1)
na...oda kell mégegy izé Creative Commons License 2002.06.08 0 0 1
Oké, akkor legyen kilenc.

Csinájjukmá, komolyan!!!

Előzmény: Tzp (0)
Tzp Creative Commons License 2002.06.08 0 0 0
Az 4-es metro (nem a 0-as) tenyleg kicsinalhatna a budai termalviz(?) keszletet? Valami ilyen aggodlamakat is hallottam.

Tzp

Előzmény: na...oda kell mégegy izé (-)
na...oda kell mégegy izé Creative Commons License 2002.06.08 0 0 topiknyitó
Aki Madridban (10 metróvonal) szerezte a tapasztalatait, az talán nem lesz olyan tehetetlen, mint elődei.
Szerintem a legtöbben fel sem tudják becsülni, mekkora változásokat jelentene, ha volna sok metró...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!