Bocs ez lemaradt :-))
Amugy helyenkint a hidakon levö kijárat sem lenne rossz. Pl. közvetlenül az 1.es villanyoshoz. Igaz ehhez a pilléreket is ugy kellett volna tervezni :-(
És ehhez mit szol az Orbanista Párt, amelyik ugye abszolut fduggetleneeken keresztul felkérte a SportoLÓk Hösét. Aki mint abszolut eszmefüggetlen induló éppen mostanában seperte be a Párt támogatását. Természetesen teljesen pártsemleges alapon. A gerince meg már a fagyasztóban ül, hogy az a kakovaj szét ne follyék. De ténleg. A az O.Párt 4 éven keresztül még azt az egy szegény 4-est is furta. Most támogatott kebelbaráttyuk mingyárt többet is beigért. Ki az a hüjjjjje aki ezeket az igéreteket ilyen párttámogatással komolyan veszi?
Kedves tüzelő fal!
Amikor még az Astoria környékén lakoztam, az Istennek se mentem volna az Országos Budai Tébolydába /ma OPNI/ autóval, mert ott volt a metró. Sok ember, ha akarna, se tudna a mh-re elmenni gyorsan, s ezért őrülnek meg világszerte szar kis autójukban. Tehát metró esetén az orvosok ápolók bemennek metróval a kórodába, te-ti pedig "dugóztok" a hospitalizációtok elött:-))
Hát a PÖCS-ben nem éppen ezt ígérték, de így kezdetenek nem semmi, bár számolóbiztosnak szántak, na mindegy, egy TV.....meg a furulyással csere..........
Mi lenne, ha az "5"-ös nem a Batthyány és a csepeli HÉV közt lenne, hanem végig, hosszában a Duna alatt, meg nem csak metró, de közúti alagút is? Jórészt megoldódna az Észak-Dél átmenő forgalom problémája, a rakpartok visszadhatók lennének a természetnek, ez egy másmilyen város lenne?
Tudjátok én hol építenék széles alagutat - beleférne a metró is meg más közlekedés is?
Olyanra gondolok, ami semmilyen már létező épületet nem zavar! Jó hosszút lehetne építeni. Senki nem tippel?
"Azt felejtse el aki kitalálta, hogy az autósok majd leteszik az autót a város külső részén, és metróval mennek tovább."
Egyrészt az autó környezetszennyező.
Másrészt az autósok kénytelenek lesznek letenni, mert végtelen sok autós semmilyen városba se tud bemenni.
Harmadrészt kultúr helyeken (Nézd meg pl. Anglia néhány nagy és közepes városát) ez megvalósult gyakorlat, mert többre tartják az életminőséget, egészséget az önző száguldozásnál és zajkeltésnél. Ráadásul nem is parancsszóval valósul meg a dolog, csak annyival drágább a városban parkolni, hogy csak az elvetemülteknek éri meg.
Negyedrészt pláne tarthatatlan, hogy a kisebbségben lévő autósok miatt áll dugóban a tömegközlekedésen utazó többség.
"a metro alapvető
az autósok igényeit ki lehet elégíteni később is, ha odáig már eljutottunk, hogy ne kelljen a kényszerűen útbaeső dugók miatt hatkor elindulnia az embernek ahhoz, hogy beérjen nyolcra "
Na ez meg hogy működik?
Ezek szerint nem az autósok szoktak dugókban ácsorogni hanem a gyalogosok?
Azt felejtse el aki kitalálta, hogy az autósok majd leteszik az autót a város külső részén, és metróval mennek tovább.
Én meg remélem, hogy nem (ő). Egyébként az nem kérdés, hogy szükség van-e rá. Aki tömegközlekedik az tudja ezt és az se véletlen, hogy minden nagyvárosban épülnek. A környezetvédelmi szempotoknak is ez felel meg a legjobban, az építésénél is persze maximálisan figyelembe kell ezeket venni.
a metro alapvető
az autósok igényeit ki lehet elégíteni később is, ha odáig már eljutottunk, hogy ne kelljen a kényszerűen útbaeső dugók miatt hatkor elindulnia az embernek ahhoz, hogy beérjen nyolcra
Szerintem inkább az úthálózattal kellene valamit csinálni. Mert az katasztrofális.
Amíg a felszíni közlekedést nem oldják meg az autósok számára, addig mit akarnak a metrókkal?
Aki Madridban (10 metróvonal) szerezte a tapasztalatait, az talán nem lesz olyan tehetetlen, mint elődei.
Szerintem a legtöbben fel sem tudják becsülni, mekkora változásokat jelentene, ha volna sok metró...