Valaki összefoglalná nekem, hogy egy 2006-os 307 SW megvételekor mire kell figyelni? Típushibák, gyenge pontok, közelgő javítások árulkodó jelei, stb. Köszönöm!
A gond az, hogy szivárgás miatt kellett leengednem belőle. A tank telle volt mégse ment a mutató 3/4-nél feljebb. A megtehető kilóméter számláló 1020km mutatott. Leengedtem 10l-t és az értékek ugyan azok maradtak. Ha az óra nam is reagálna a változásra, de a kilóméter értékének meg kellett volna változnia, hiszen 10l-el kb. 150-180 km tudok megtenni. Nem szeretnék úgy járni, hogy az órák szerint van még benne de,valójában üres, ne adj isten lelevegösödik valahol az isten háta mögött.
2008-as 1,6-os HDI-vel kapcsolatban kérnék segítséget.
Le engedtem az üzemanyag tankból kb.10 litert. Sem a szintjelzőn az üzemanyag mennyisége, sem a "megtehető távolság" (kilóméterben) értéke nem csökkent.
Kérdésem: ilyenkor újra kell kalibráltatni a mérőket? Ha igen, hogy tudom mecsinálni.
Beázott a 307 sw BSI. Vettem vaterám egy másikat. Összehasonlítottuk a számokat és szinte mind stimmel. A szerelő azt mondja nem jó, pedig ő is megnézte a számokat. Most azt mondja vegyek egy másikat kulcsvezérlővel. Ilyenkor mi van? Kérem segítsen aki ért a BSI cseréhez!
Hátha Ti tudtok segíteni, mert már kezdem feladni a reményt.
Tavasszal vettem egy 307 SW 2,0 HDI-t. 2004-es kiadású, 136 Le-s.
Azóta - kisebb megszakításokkal - szinte mindig rángat a motor. Kb. 1500as fordulatszámnál jelentkezik a rángatás, illetve 4000 körül meg hullámzik a teljesítmény. A hibalámpa szinte mindig világít, és folyamatos az "Antipollution fault" is. A számítógép turbó nyomás jeladó hibát jelez, valamint azt, hogy a turbó nyomás meghaladja az előírt értéket. Nem tudom, hogy mi mivel van összefüggésben, de már cseréltünk rajta turbó nyomás jeladó szenzort, turbónyomás érzékelőt, EGR szelepet.
Eddig négy szerelő próbálta megoldani a problémát, de végül mindig visszajött a hiba. Ha ideiglenesen megszűnt, akkor ráfogták a valamelyik kicserélt alkatrészre.
Nemrég vásároltam egy Peugeot 307 1,4 Break gépkocsit!
Oylan problémám van, hogy a bicska kúlcsra ANTITHEFT FAULTY hibát dob fel, a másik gyári kúlcsa viszont semmi! Mi a megoldás vagy ez milyen hiba? Esetleg inditásgátló?
A másik, hogy kétzónás digi klíma jobb oldalon hiába van hideg levegőre állítva meleget fúj! A motort fordulatot szabályozza a klíma, picit igaz oda vissza rángatja de nem vészesen!
Elvileg 62ekm van az autóban 2005.10 hó kiadás, 60nál szervízelték! Mire érdemes figyelni? Mit nézessek meg?
Borsod megyében tud valaki jó szerelőt vagy márkaszervízt?
Csak azután érdeklődök, hogy a "bemzinszag" problémádat annak idején sikerült-e megoldani ? Nálam ugyanez a gond jelentkezett, és nem találjuk az okát .