Hmm. én próbáltam, az enyémmel, nálam a könyöktámaszban van, vagy néha elötte. Nem mondom, hogy úgy szól mintha fülhallgatóval hallgatnám, de müködik...
Más:
Decemberben tetetek bele (2005 Primera, Acenta 1.6) tempomatot, kiváncsian várom milyen lesz.
IPod transzmitterem van, de a kocsi antennája a tető hátuljánál van, az ipod meg nálam elől, s így már csak monoba jön be. Hame hátrarakom, nem tok számot váltani. Ezzel a Drive+Playjel meg még látom is az "iPod kijelzőjét", meg van hozzá egy jól használható jog is.
Üdv! Tud-e valaki segíteni nekem abban, hogy hogyan lehet a P12-es primerák müszerfalát szétszedni. Egy iPod kihangosítót szeretnék beépíteni, amit a rádió antennájára kell kötni. Hogyan lehet szétszedni a középkonzolt, hogy a rádióantennacsatlakozóhoz hozzáférhessek?
Nagyon szépen köszi az infót. Ha ilyet szereltetek be, akkor szerinted ugrik a nissan garancia? A kecseméti Hoványnál azt mondták, hogy utólag gyári tempomatot nem lehet beszerelni. Nekem ez hihetetlennek tűnik.
ez elektromos gázpedállal rendelkező autókhoz van, nagy tudományt nem igényel, egy Y kábel kell hozzá, bontás nélkül telepithető. kb 100ezer ft beszerelve.
Múlt vasárnap óta tulajdonosa vagyok egy '93-as P10-es egyhatos Primera-nak. Azért írok most ide, mert bár rutinos autós vagyok (ez a tizenegyedik autóm), ráadásul Primera-m (egy P11-es) is volt már egyszer egy nagyon rövid ideig, erről a típusról gyakorlatilag SEMMIT nem tudok, és bizony lenne néhány kérdésem, hátha tudja rájuk valaki a választ errefelé.
1. Milyen lyukkörű és ET-számú felni megy az ótóra gyárilag? Jelenleg aszfaltszaggató tizenhármas úthengerek vannak a gép alatt... :P
2. Hogy a bánatba lehet kiszedni a gyári rádiót a helyéről? A középkonzol kerete takarja a rádió szélét, ergo le kéne szedni a középkonzol fedőlapját is elvileg. Mi ennek a szekszerű menete? Szeretnék betenni egy modernebb fejegységet. ;)
3. Valami nyiszog a bal első futómű irányából. Nem kopog, nyiszog. Leginkább guminyiszogáshoz hasonlít, csak azt nem vágom, mi lehet az. Ötlet, valaki?
Azt hiszem, hirtelen ennyi. Remélem van itt valahol egy nagy Primera guru. :)
Hirtelen felindulásól hozzám került egy 2001-es 2.0 TD PRIMERA. Meglátni és megszerezni...
Két dologban szeretnék segítséget kérni az e helyt esetleg elő és megforduló segítőkész márkatársaktól.
1.) A világon semmi isemrtetőhöz nem tudtam jutni a vasról. Lehet, ez csak a bénaságomat tükrözi. Nincsen vkinek elfekvőben egy kezelési útmutatója ? Vagy valami ? Bármi. Fénymásolásban igen jó vagyok.
2.) Sanda gyanúm szerint igen egészségtelen, ha a műszerfalon az ülő, légzsákos ember piktogramja villog. Mi okozhatja a hibát?
Egyébként hibátlan a jármű és osztatlan családi imádat övezi.
Nagysagrendi kulonbseg van, a rancfelvarrott Almerabol ultem at a szinten jelentosen modositott (mas futomu, es zajszigeteles, mas muszerfal, es kormany) 2005-os Primeraba.
Már kércésem lenne hozzátok mármint akinek van esetleg ebben tapasztalata:
Almerát már vezettem (vetítőlencsés 2 éves model), és az futóműzajilag borzalmas. Utánaolvastam, tehát tudom. hogy nem hibás a futőmű, csak tényleg nem a hazai borzalomra lett tervezve, ettől "zörög" ennyire.
A kérdésem az lenne, hogy a primera csendesebb (futómű, motorzaj) mint az almera?
Meg 99-es létére a JAM-os rendszámtól... (volt egy 99-es fordom (- Magyarországi új vásárlású az még bőven g-s kezdetű rendszámú volt - a pontos rendszámra már nem emlékszem, borzalmas egy kocsi volt - probálom elfelejteni)
Az újabb "remélem gazdijának" írtam e-mailt, remélem válaszol hamarosan. (Ha válaszol majd informállak benneteket is.)
Azt még nemtudom, hogyha emil/telefon alapján szimpatikusnak tűnik az autó, hogyan fogom a dolgokat intézni, mert az autó kaposvári én meg pesti vagyok, és hogy még cifrább legyen - hitelre vennénk az autót... Ha van ötletetek szívesen fogadom.
Legfőképpen azért valahogy csak megnézetném valami szakival, de nemhinném, hogy a tulaj átautózza a fél országot egy átnézetés miatt.
Az idősebbik az valószínűleg nepperautó, a fiatalabbik jó lehet, márkaszervizt én messzire kerülném, fölösleges km-óra állás alapján pl. féktárcsát-betétet cserélni, inkább szemrevételezés alapján, olajokat-szűrőket otthon is ki lehet cserélni, valami haver szerelő meg némi aprópénzért kicseréli a fékcsöveket, ékszíjakat ha nem akarsz ilyesmivel bajlódni és gond van vele. Kb. ennyi, más baja nem nagyon lehet.
BMW, Mercedes-nél (+Porsche-nál saját szemmel is láttam) tudom, hogy van okosság - a visszapörgetett km órát pár gomb (digit klima) vagy adatkábel +komputer (nemt azt a részét amit összehangolnak a km órával) meg lehet kérni, hogy a saját "regisztrált" adatai alapján írja ki a "valós" km adatokat. (A porsche-nál még a a hirtelen lassulás -oldal/hosszirányú- adatokból azt is ki lehetett következteni, hogy volt-e törve az autó, és ha igen hogyan) Nemtudom, hogy hasonló lehetséges-e ilyen kategóriában, de gondolom aki ilyen tudásnak a birtokában van az nem fogaj elárulni.... :-)
Na mind1.
A témánál maradva: Felhívtam 1 szervizt azt mondják, hogy a nagyszerviz 90 ekm-ként van, aminek az ára kb. 150 eFt. Ez szerintetek jó/valós ár? (Pesti szeviz.) A kisebb "rutin" szervizek mennyibe "fájnak"?
A fiatalabb szekér kaposvári, valaki a közelben tud MEGBÍZHATÓ szervizt akik felmérnék (ha úgy adódik) az autót?
A km-óra állás valószínűleg mind a kettőben tréfás,(vagy ritka nagy mázlista vagy), egyébként körülbelül reális mindkét ár, ha rendben vannak, finom fasza autó mind a kétféle, a döntés szubjektív és pénztárcafüggő.
Autóvásárlás előtt állok éppen és két primera között vacilálok.
1. 1999-es 1.6 SLX 1,1 mFt 135 ekm 2. 2001 1.6 1.7 mFt (ez már a vetítőlencsés változat) 95 ekm
Felszereltségere "majdnem" egyformák. Az újabban van ülésfűtés+fényszórómosó+automata klíma (no meg persze picit szebb a külcsinje).
A kérdés: szerintetek megéri az a plusz 600 eFt árkülönbözet (jobb autó-e az újabb), vagy tényleg annyira megbízható/elnyűhetetlen szerkezetek ezek a Primerák, hogy nyugodtan vegyem meg a régebbi modelt?
Tönkrement a jobb oldali xenon égő mögötti (Hella gyártmányú) trafó. Olyan kis kb. két gyufásdoboznyi bizbasz. Január 3-án voltam vele a szervízben és hosszas vajúdás után TEGNAP (március 2-án) cserélték ki az egész lámpát!!! Természetesen gariban... :-)
Sziasztok! Bontott elektromos ablakemelőt keresek 1995-ös P10-eshez. Ha valaki tud eladót, vagy olyan helyet/embert aki P10-est bont, kérem segítsen! e-mail: czuti@vipmail.hu
A Nissan-os fórumban sajnos nem kapok választ, ezért most itt próbálkoznék.
Sajna le kell cserélnünk a Trabit, mert gyerek állt a házhoz, és így az asszonnak már kevés a hely. :o)
A családban már van egy Primera(93-as), ezért keresünk most mi is ilyet.
Viszont van egy gondom.
A sógoroméban a fordulatszám megugrik 2000-re.
Az utóbbi napokban meg két olyan autót találtam, ami hidegindítás után egyből leejti a fordulatot 700-ra.
Mivel mi is 92/93-asokat nézegetünk, ezért nagyon izgat, hogy mi lehet az oka ennek a szerintem gyakran jelentkező karburátor-hibának.
Másik kérdés.
Tudtok-e ajánlani olyan szerelőt, akit felhívhatok ilyen ügyben, és aki esetleg rendbetenné a karbit (esetleg a sógorét is), ha megvennék egy ilyen autót, ami nyilván ezért olcsóbb az átlagnál, de talán a javítás nem drágább, mint az árkülönbözet, amennyivel olcsóbb.
Sürgős lenne, mert holnap mennék megnézni a verdát.