Üdv, én ugyan nem vagyok egy túlságosan gyorsulós típus, de mongyátok már meg bitte, hogy egy 93-as 2.0 16v gsi astra milyennek számít? Kábé melyik kocsik vannak vele egy "súlycsoportban"?
Nincs véletlenül vmelyikőtöknek a gyorsulás történetéről szóló cikke, vagy szabálykönyve? Vagy bármilyen cikk, ami kapcsolatos a gyorsulással, mint sporttal. Az sem baj, ha van vmi gazdasági vonatkozása. Házidolgozathoz kellene sportgazdaságtanból. Segítségeteket előre is köszi!
Sirk,
Melyik kanyar ez?
Hungaroringen is van, célegyenes után, mikor megy fölfele, sutána erős bal. Az is ott szállt el F1-ben, aki helyett aztán a Baumgartner mehetett. Nem jut eszembe a neve. Elég durva, mert ha nem tudod hol kell fékezni, akkor simán repülsz tovább. Még ha tudod hol kell akkor is érdekes, mert ahogy vízszintbe áll az út megemelkedik az egész jármű és kisebb a fékhatás/tapadás. Nagyon érdekes...Ezért én ha felmegyek 1 tök ismeretlen pályára akkor nem nyomom neki tövig egyből, hanem várok 1 pár kört amíg valamennyire memorizálom a pályát és így elkerülhető, hogy szarrátörjem a járművemet. Aztán lehet egyre csak gyorsulni... Még profi versenyzőknek is kell gyakorlás, nemhogy amatőröknek...
Szóval gratulálok a Lambo tulajnak, csak így tovább!!!
vd
Már bánom, hogy anno nem raktam össze ezeket a képeket egy pps-be. Kb. 1 éve linkeltem be itt valahová (asszem Lamborghini fórum) merő gecziségből. :))
Rábaringen is van egy ilyen kanyar. Ráadásul kanyar után meg lejt iszonyatosan... Ott tavaly (amikor kint voltunk, és épp annál a kyarnál álltunk) rengetegen eldobták magukat... EVO6 fejtetőre, meg ilyenek...
Azon a napon ugyanazon a helyen egy Camarot is megtörtek! ;-) Állítólag nagyon becsapós a kanyar, mert emelkedő után kezd el fordulni az ív, amit nem látsz be, csak a domb tetejéről. Ilyenkor mindenki megijed és lesatuzza ;-)
Viszont Veled mindenképp taliznom kéne. Megint szar a hűtsapkám, vagy a tartályom és ha 5 percre sapkát cserélnénk rájönnék melyik rossz. Megpróbálok ma ott lenni, ha Te leszel.