Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.01.04 0 0 75
Ezt most mire írtad? Nem tudom értelmezni mondanivalót...:-))
Előzmény: szistipisti (73)
szistipisti Creative Commons License 2002.01.04 0 0 74
Mármint Sofvér=Software
Előzmény: szistipisti (73)
szistipisti Creative Commons License 2002.01.04 0 0 73
Azt azér nem nagyon hiszem, hogy túl rég óta vezérli BSI elektronika. Már pedig nem csak a vas, hanem a Szofvér is befolyásolja a tulajdonságot elég keményen. Nem?
Előzmény: Az Utolsó Európai (72)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.01.04 0 0 72
Igen? :-)) Mik ki nem derülnek. Még szerencse, hogy a Stilo-é korszerűbb...:-))))
Amúgy meg mit számít, melyik a korszerűbb, ha egyszer a Pug-é a jobb?
Előzmény: Sister (71)
Sister Creative Commons License 2002.01.04 0 0 71
farriss!
Hát ebben egy kicsit tévedsz. A Pug motorja kb. 7 éves konstrukció, korszerűnek azért éppen nem mondanám. Ez nem jelenti, hogy rossz, vagy elavult, csak azt hogy nem mai fejlesztés. Ez egy Pug márkakereskedő gyenge pillanatában derült ki számomra.
Előzmény: farriss (70)
farriss Creative Commons License 2002.01.03 0 0 70
Őszintén megvallva, én a 307-est venném (a Punto-m után biztosan az lesz családi autónak). A Punto szenzációsan jó kettőnknek az asszonnyal, imádjuk, de ha famili lesz, akkor 307. A Stilo nagyon csúnya lett (ez az én véleményem), a hátulja meg egyszerűen borzasztó, bár Mongoose, Te nagy Fiat-fan vagy szóval neked az biztosan jobban bejön. Számomra a Stilo semmitmondó kocsi, a 307-ben az egyterűsége tetszik, és a design-ja. 1.6 16V-vel venném, ami azért elég korszerű motor.
Na Mongoose, mit fox venni?:)
sansalvador Creative Commons License 2002.01.02 0 0 69
"És akkor marad egy szép design, egy egyterű kialakítás és egy nem tudom milyen megbízhatóságú autó."

C16SE!

Már régóta furdalja az oldalam a kiváncsiság, most megkérdezem. Áruld el légyszi, miért vesszőparipád ez a "megbizhatóság" kérdés? Megérteném, ha pl Toyotád lenne... de Fordod van. A német Fordok pedig minden, de pont nem a megbizhatóság mintaszobrai.

(Mielőtt belemerülnénk egy mélyebb vitába, ezért statisztikailag csupán a német ADAC hibastatisztikáit veszem alapul. Január 7-ig az adac.de elérhető előfizetés nélkül)

Szóval?

Előzmény: Törölt nick (64)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.01.02 0 0 68
Sziasztok!

Mongoose! A legtöbb, amit mentem a 307-tel, kb 175-180 volt, egy rövid szakaszon. Nem volt olyan érzésem, hogy ne tudnék tovább gyorsulni. A fordulatszámról pontos emlékem nincs, csak annyi, hogy biztosan 6000 alatt volt. Mint bizonyára tudod, az 1.6-os motor 6500-ig nyugodtan pörgethető.
Úgyhogy ha netán 190-nel akarnál közlekedni - remélem, minél ritkábban :-) - akkor nem a Pugon fog múlni a dolog.
Mindazonáltal Te magad is mentél az autómmal 150-et az M3-ason. Olyan érzés volt talán, mint ami bármiféle erőlködésre engedett következtetni az autó részéről? :-))

OFF (ez tipikusan ICQ téma lett volna, de most nálunk szoftverszigor van, ezért átmenetileg leszedtem a gépről)

Egyébként pedig az a véleményem, hogy a két autó között nincs számottevő különbség - ezek is leginkább szubjektív elemekben leledzenek. A Pug szvsz kényelmesebb és motorikusan jobb, a Stilo pedig felszereltségben - pontosabban fölszerelHETŐségben - hasít. Kinek mi a fontosabb.

Sickboy Creative Commons License 2002.01.02 0 0 67
307 design: hát nem tom, tény és való hogy hasonlít a 206-ra (ami egyszer bejött, azon minek változtatni? :-)), de kifejezetten jól néz ki, nem is tom alant a kolléga hogy merte egy lapon említeni a Toyotával, ami igen jellegtelen nullát alkotott az új Corolla személyében.
A 307 stílusos autó, egyénisége van, valóban kicsit Golf szerű hátulja, de ettől még nem átlagos. Nyilvánvalóan különbözőek az ízlések, és nem is kell ezt mindenkinek szépnek tartani, de nehéz azt mondani rá, hogy tucatautó. Nekem pl. az Alfa 147 nem igazán szimpatikus a lógó orrával, de el kell ismerni, hogy feltűnően más a tipikus autó formájú autóktól.

(Amúgy a 206-osban is működik az a dolog, ha kihúzod a kulcsot, felkapcsol a belső világítás.)

Előzmény: Törölt nick (65)
Al-fan Creative Commons License 2002.01.02 0 0 66
BÚÉK !
A VW alkatrész: az a bajom, hogy a VW-t eleve nem kedvelem, ami ugye egy olaszos embertől el is várható :)) De sajna a SEAT lényeges elemei VW termékek. Ezért nyugtatom magam azzal, hogy én nem egy VW-t vettem, hanem egy spanyol autót. Egyébként mint írtam, eddig semmi bajom nem volt velük. Csak a hülye elveim.
307 dizájn : szvsz kissé Golfos hátulról, elnémetesedett belülről is, akárcsak a Stilo. Ahogy elnézem, most ez a trend, a Toyota,a Honda, az új Megane is ilyesmi lesz. Ez engem elszomorít, de mindegy.
Előzmény: Törölt nick (65)
Törölt nick Creative Commons License 2002.01.01 0 0 65
"szép design" no ezt csak a kedvedért irtam, egy felfújt 206-os inkább. A kollágáim fele meg sem tudja különböztetni a két autót, én szoktam kijavítani őket.:))))))
Előzmény: Törölt nick (64)
Törölt nick Creative Commons License 2002.01.01 0 0 64
"Nem mondom, hogy nem lehetne nélküle élni, de azért azt nehezen tudom elfogadni, hogy az a jobb autó, amelyik nem tudja ezt."

Jaj ki mondta, hogy jobb? Csak én ismétlem én mi a fenének adjak pénzt azért amit úgy is az első pillanatban kikapcsolok? Nekem egy futómű, egy pontos váltó kell és egy legalább 2 literes motor kell, ezért vagyok hajlandó pénzt adni. Ezért is mondtam, hogy tudom miért nem fogunk soha egyforma autót választani.

"De mégegyszer mondom, hogy az összes kényelmi automatikát ki lehet kapcsolni."

És akkor marad egy szép design, egy egyterű kialakítás és egy nem tudom milyen megbízhatóságú autó. Hmmm... nekem nagyon megérné.:)))))

Előzmény: szistipisti (63)
szistipisti Creative Commons License 2002.01.01 0 0 63
C16SE!

Én sem szoktam elindulni behúzott kézifékkel, de ha véletlenűl mégis előfordulna, akkor az én autóm legalább figyelmeztet rá. Ez szerintem nem kerget az őrületbe senkit. Ha pedig az valakit zavar, hogy az ablaktőrlője csak akkor töröl, ha vízszeppes a szélvédő, akkor az automatikát a 307-esen egyszerűen kikapcsolhatja. A hagyományos autón általában a csapadékintenzitásnak és/vagy a sebességnek soha nem megfelelő az intervallum, mág ha állítható akkor sem. Ezért az esőérzékelő hidd el jó dolog. Én is csak akkor kapcsolom be, ha esik az eső. Az Intervallum helyett használom. A lámpák automatikus bekapcsolását is lehet inaktiválni. Azt pedig végképp nem értem, hogy ezeknek a funkcióknak az inaktivállásához bárkinek mi érdeke fűződne. Végül is az indexet villogtató automatikára sincs semmi szükség, hiszen ilyen alapon a kapcsoló ütemes ki-be kapcsolgatásával könnyedén lehet indexelni, és ez egy gyakorlott soförnek ugye semmilyen problémát nem okozhat. :-) Az pedig pl. ha beállok a garázsba egészen varázslatos, hogy automatikusan felkapcsolódik a lámpa. Nem mondom, hogy nem lehetne nélküle élni, de azért azt nehezen tudom elfogadni, hogy az a jobb autó, amelyik nem tudja ezt. De mégegyszer mondom, hogy az összes kényelmi automatikát ki lehet kapcsolni.

Előzmény: Törölt nick (62)
Törölt nick Creative Commons License 2002.01.01 0 0 62
Szia szisti!

No akkor már tudom miért nem választottunk egyforma autót, pont ezek a dolgok amik engem 5 perc után őrületbe kergetnek. Én az autózást, vezetést élvezem és szerencsére az ablaktörlő, lámpa stb. bekapcsolása ösztönszerűen megy, észre sem veszem, viszont ha helyettem valami bekapcsolná valamelyiket kifutnék a világból. Ja igen és nem indulok el behúzott kézifékkel, viszont van egy-két hölgyismerősöm akinek nagyon jól jönne a jelzés.:))))

Előzmény: szistipisti (59)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.29 0 0 61
AL-fan!

Tényleg nehezen vitatkozunk, mert a Toledót még a 307-nél is elegánsabbnak találom, és biztos nagyon jó is. Azt viszont egyáltalán nem bántam meg, hogy a 307-t választottam.
"ezért is volt jó a digó gép, ott a kulcs kihúzásával megszűnt az áramforrás"
Ha kihúzod a kulcsot a 307-ből, ha nem, 10 perc múlva figyelmeztet, hogy economi mode, és minden lekapcsol. Még menetközben is képes átmenetileg lekapcsolni néhány nem fontos funkciót, ha a töltésmennyiség deficitben van. Ha pedig maxi gázzal huzatod, akkor az elektronika tudomásul veszi, hogy neked a lehető legnagyobb gyorsulásra van szükséged, és a kisebb generátorterhelés érdekében szintén lekapcsol néhány áramzabáló funkciót, sőt a klímát is felfüggeszti átmenetileg. Egyébként esőben az auto funkciót Te aktiválod és a törlés az eső intenzitása függvényében történik. Még valami, ha bekapcsolva hagyod az ablaktörlőt egy másik autón, vagy a tolótető kapcsolóját nyitva helyzetben felejted, akkor az automatikusan beindítja ezeket a fogyasztókat, ha ráadod a gyújtást, de nem a 307. Minden funkciót ki-be kapcsolással meg kell erősítened, ha másnap beindítod a járgányt. nem fog az ablaktörlő karistolni a jeges ablakon stb. Szóval ez jobb, mint ha kiveszed a kulcsot és megszakít minden áramot. Ez a 307-nél túl egyszerű lenne, ennél ez sokkal, sokkal többet tud. De nem ezek azok, amik napról napra megerősítenek abban, hogy milyen jó kis autó ez, hanem, hogy tényleg baromira kényelmes. Hosszú és rövid úton egyaránt. A hangja, az meg nincs is neki. Mint a villanymotor... Ha meg húzatod, akkor azér van egy kicsi, de nem tolakodó bömbölés, hanem kellemes motorzene. Na pont jónak mondom én ezeket. Egy AL-fan ezt még nálam is jobban tudja.:-)

„nincs benne egy seregnyi VW alkatrész, amiket én elvből (meggyőződésből még nem) utálok”

Mi a bajod a VW alkatrészekkel? Csak kíváncsiskodom.

Előzmény: Al-fan (60)
Al-fan Creative Commons License 2001.12.29 0 0 60
Tévedtem :) de viszont nem fogok most bent unatkozni a munkahelyemen, mert most ezt megvitatjuk :)
Amiket felsorolsz, azokból nagyon sok a Signoban is megvan. Őszintén szólva a motor konstrukciója igen ósdi, a többivel azért igyekeztek. Abszolút meg tudom érteni, hogy tetszik , hogy az autód ennyire kiszolgál, így nézve a 307 jobb választás is volt, hiszen újabb konstrukció, sok új "huncutsággal" Nekem speciel nem kell, hogy a lámpa felkapcsoljon, mert folyton be van kapcsolva ( ezért is volt jó a digó gép, ott a kulcs kihúzásával megszűnt az áramforrás:))Az EU-ban is kötelező lesz ám ! Azt, hogy esik, meg eldöntöm és bekapcsolom a törlőt. Sajnos a seat is nyifog, ha fagy van, kevés a benya, vagy éppen az ablakmosóban kevés a folyadék, én ezekért nem vagyok oda. Úgy nézem, mi mindketten a jobb megjelenésű, de inkább kényelmi funkciókat ellátó autókra mentünk rá, ezért egyezik a véleményünk. Banyek, így nem lehet vitatkozni sem.:)) A 307-es nagyon nagy előnye viszont a seat-tal szemben : nincs benne egy seregnyi VW alkatrész, amiket én elvből (meggyőződésből még nem) utálok :)))
Előzmény: szistipisti (59)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.29 0 0 59
Tévedsz, ültem Toledóban. Nagyon nagy kísértés volt az is a 307 előtt. A Toledó gyönyörű és elegáns autó, még árban sem rossz. A Felszereltség az akcióban is versenyképes. Néhány dolgot azonban nem tud amit a 307 tud és ezektől az apróságoktól lehet igazán szeretni. BSI elektrónika tényleg a kor szinvonalára emeli a kis dögöt. Amikor a kölönböző funkciók össze vannak kötve, és minden extra igazán ekkor mutatja mieg mit ér. Esik az eső, nem csak az ablaktőrlő, de a világítás is bekapcsol, Ha kiveszed a kulcsot a helyéről (nem kell az ajtót kinyitni), felkapcsol a belső világítás (meg még ennek ezer oka lehet, de mind logikus), amíg bénázol a garázsajtóval, világít neked (automatikusan), A kombinált kijelző mindenféle hasznos üzeneteket ír ki neked, ha bezárod felhúzza a lent maradt ablakot, becsukja a napfénytetőt, behajtja a tükröket stb stb... Ezek apróságok, de folyamatosan azt érzed, hogy az autód szinte udvarias és figyelmes veled szemben. Két hónapja használom, de még mindig okoz (kellemes) meglepetéseket. A múltkor véletlenül behúzott kézifékkel indultam el. Persze, hogy van piros visszajelző lámpa ami a behúzott kézifékre figyelmeztet, de ha elindulsz (és csak akkor) hangjelzés is figyelmeztet, valamint a kijelzőn felirat villog. Ugyanez, ha fogytán a benzin, vagy a külső hőmérséklet alapján fagyveszély van. Olgalakon keresztűl lehetne sorolni ezeket a kis apróságokat, de ezek, na meg a kivételes kényelem teszi szeretni valóvá a 307-est.
Előzmény: Al-fan (58)
Al-fan Creative Commons License 2001.12.29 0 0 58
Nem lettem Seat mániás, de azért az tisztán látszik, hogy Te nem láttál Toledot belülről. Ugyanis az bézs belsővel bír, még a biztonsági övek is olyan színűek. Illetve a műszerfal két színű, felül természetesen fekete. Egyébként képen láttam én is ilyen színű 307-est, nagyon muatós volt a belseje azzal a zölddel ! Azt hiszem a Stilo is rendelhető világos belsővel, tehát nem csak szürke-fekete létezik ebben az árkategóriában !
Előzmény: szistipisti (57)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.29 0 0 57
Mongoose!

"Te biztos, hogy neked 307-esed van? Mert kicsit furcsa, hogy nem tudod, hogy abban borostyán (piros) színű a műszerfal világítás."

Még jó, hogy tudom milyen kocsim van. Egy gyönyörű almazöld metál prémiumom van Cédrus(Zöld!) belső hangulattal. Ezt azért emeltem ki, mert más márkákban általában unalmas szürke, vagy fekete az egyetlen választható szín belsőben. A különbség üdítő hatását csak akkor veszed igazán észre, ha átülsz egy másik típusból a 307-be. De tényleg, ha egyszer kipróbálod, hogy közvetlenűl egy másik típusból ülsz át a saját 307-esedbe drámai különbséget tapasztalsz a 307 javára. Ezt ajánlom kipróbálni minden 307 tulajnak.
Tanulságos! :-)))

Én full extrás 1,6 Prémiumot vettem, a 4,4 mill helyett alig több mint 4,2 - ért. A többi kedvezmény volt. (K&K) Nem hiszem, hogy van olyan 1,6-os autó ami többet nyujtana. 4,2 mill. egy gyönyörű "luxus" autóért... Érdemes megfontolni!

Előzmény: Mongoose (47)
Al-fan Creative Commons License 2001.12.29 0 0 56
Szasztok skacok,
Mongoose,mit látok ? Megy a Puntesz a levesbe ? :)) Viccet félre, tudod, én a 145-ösömből szálltam ki (kb egy időben vettük ) most éppen egy Toledom van. Nem 16V, amit a miniguarddal hirdetnek, az sem az. Elmondom, hogy nem megy rosszul, csak az Alfa után lassú. De amit Te mondasz, az azért gáz, mert elég rossz a felszereltsége. Sajnos még az ablak is tekergetős... én szintén akcióban vettem de a Signo Plus-t, ennek 4.049.000 az ára. Ez nagyon jól felszerelt szvsz. Persze ennyiért van Pug és Stilo is. Ha a Leon bejön Neked, állítólag mostanában lesz akció, ráadásul ez már alapban is olcsóbb a Toledonál. Őszintén megmondom, nem bántam meg a Toledot, de az Alfáért vérzik a szívem... Te is így leszel a Puntoval, ha nem olaszt veszel. De a két év garancia sajnos kell is, mert én is meg voltam, áldva az Alfámmal, apró cseprő bajok mindig lesznek a fránya digó gépekkel. A Stilot megvenni ilyen első szériában...nem javasolt. (más márkánál sem)
Előzmény: Varshi (55)
Varshi Creative Commons License 2001.12.29 0 0 55
Mongoose:

Látom, hasonló köröketsz futsz, mint én anno :), így megpróbálok segíteni, ahol tudok:

> Seat Toledo 1.6 16V 100LE Stella
> (...) Mindez 3,69 millió forint

Szerintem ettől ne essél hanyatt! Ez a kedvezmény már az autókiállítás előtt is élt, és ha - mint mondtad - neked bennfentes ismerősöd van a Seat-nál, _ennél_ sokkal jobb ajánlatot kellene kapj. Mert hát mint tudjuk, van az "akció", meg a "kedvezmény"...

Ugyan Neked nem teszik, de a Leon-ról láttam egy nagyon jó ajánlatot egyszer. Nem ilyen szórólapos volt, hanem a Lurdy házban állítottak ki egy 1.6 16V 105LE Leon Sport-ot, amiben asszem már volt man. klíma, és még mindig 4 milla körül járt... Talán csak egy egyedi darab volt? Nem'tom, de nagyon kedvező volt... Szóval szerintem nézz utána ilyeneknek is.

Ja, még egy apróság: SzVSz az nem 1.6 16V-s, hanem csak 1.6, mert a 16V már 105 pacis lenne... Ez a 100LE-s változat pedig a (szerintem aligha nehezebb) Leonban is "csak" egy 11.3-as gyorsulást produkál (a 105LE-s 10.9-éhez képest), és a fogyasztása se túl jó a 16szelepeshez viszonyítva - városban 10.6 vs. 9.3. (Oké, cserébe rugalmasabb picit.) Szóval nem tudom, ezt tényleg ki kell próbálni...

A Ford-ról:

Anno, amikor én jártam a szalonokat, olyan akciókat tálaltak, mint ingyen rádió, téli gumik, satöbbi-satöbbi....
De a kereskedő azt mondta, hogy azokon az akciókon _túl_ még lehet számolni egy kb. 4%-os kedvezménnyel. (Mondta ezt úgy, hogy csak benéztem edzésről jövet, és nem "vásárolni voltam öltözve"...) Szóval a 60e+46e nem irreális, sőt!
Tehát fene tudja... :)

Jó nézelődést! :)
Varshi

Előzmény: Mongoose (53)
joedow Creative Commons License 2001.12.29 0 0 54
ezér a lovéért már xtrát is kapsz más márkában, csak 1-2 dolog autómata klima...nem kell bele miniguard
márkát nem írom le, nem fizetnek : ) de seatot sose vennék
Előzmény: Mongoose (53)
Mongoose Creative Commons License 2001.12.29 0 0 53
Hali!

Gyorsan beszámolok a fejleményekről, mert azért vannak érdekes dolgok:

Seat akció:

Seat Toledo 1.6 16V 100LE Stella
Stella felszereltség valamint
+Miniguard védelem
+manuális klima
+8 hangszórós rádió

Mindez 3,69 millió forint

Bementem a FORD-hoz is, mert az interneten mindíg faszságok vannak. Na ez így is volt.

3 ajtós Trend 1.6 16V 100LE 3,8 millió
+digitklima (330ezer)
+6000 CD (98 ezer)
+ Optikai tuning csomag (65ezer)
4,3 millió

Valamint +1 érdekesség:

Focus 1.6 16V Ghia 4 ajtós (ez tetszik még)
4,24 millió
+digit klima felár (60ezer)
+fűthető űlések (46 ezer)

Remélem, hogy ezt a 2 dolgot odadják extrában, és akkor egyenlőre ez az autó is erőssen esélyes, mert elég nagy minden téren. Persze még azért furok egy pár kört.

banthafood

"Te szívedbe bele van égetve egy kis FIAT embléma, szal nagyon meglepne ha nem a stilot választanád."

:-)))))
Inkább mondjuk úgy, hogy az olasz márkákhoz húz a szívem. Persze ennek ellenére megpróbálok racionális döntést hozni. A legtöbbet az ár/érték nyom a latban. Ha valki a versenyzők közül ebben legyőzi a stilot, akkor nincs mit tenni. Persze csak akkor ha a fenttartási költségei is kellemesek, valamit tetszik is, hiszen ez van a 2. helyen...

Mongoose

Sickboy Creative Commons License 2001.12.29 0 0 52
Hát persze hogy 307, ez nem kérdés!!!
A Stilo kiválóan felszerelt és nem lennék szomorú ha hozzámvágna egyet valaki, de a PUG az PUG azért...
Sister Creative Commons License 2001.12.29 0 0 51
Szia C16SE!
Azt hiszem, hogy Ghia felszereltségűt, és négyajtóst. Amúgy a bátyámé az autó, most vette novemberben.
Előzmény: Törölt nick (48)
banthafood Creative Commons License 2001.12.29 0 0 50
Sziasztok!

Előljáróban annyit nem ezen a fórumon szoktam tevékenykedni de rendszeresen oilvaslak titeket.

Mongoose!
Én nagyon jó szívvel ajánlom neked a 307-est, jópár autóm volt eddig (közte punto is), de ez az első amelyiket napról napra jobban szeretem. Erre persze nincs logikus magyarázat. Belseje számomra olyan kényelmet luxust ad, ami egy négymillás kocsitól eddig elképzelhetetlen volt. Külcsínre szerintem az ötajtós Stilot kenterbe veri, viszont ahogy írtad neked tökéletes a háromajtós az pedig már igencsak véleményes. Futóműről, motorrol direkte nem írok, mert kb egy szinten van a két autó, alapfelszereltség tekintetében pedig a stilo nem kicsit alkotott.

Bár ismerve hozzászólásaidat, a Te szívedbe bele van égetve egy kis FIAT embléma, szal nagyon meglepne ha nem a stilot választanád.

Japán kocsikat meg szerintem felejtsd el. Azok nem olyan embernek valók aki egy Punto Sportingból készül kiszállni.

üdvözelettel -bf-

Mongoose Creative Commons License 2001.12.29 0 0 49
Hali!

Én tegnap elmentem és beleültem az új corollába. Hát mit mondjak nagyon lehangoló volt. Eddíg tetszett az autó, de most, hogy beleültem lehangolódtam. A műszerfal maga (a műszeregyüttes) úgy néz ki mint egy 15 évvel ezelőtti corollában. Annyira egyszerű mint egy pohár viz. Egy 1500-ös kockalámpás zsigulinak is stílusosabbak a műszerei. Katasztrófálisan néz ki. Nem csoda, hogy a reklámban sem mutogatják. Maga a dögunalom. Amit az írásomból is látszik, ez sokkolt engem. Ezek után felnéztem a tetőkárpitra. Na ezt nem kelett volna. A lámpa olyan mint egy seicentoban. Sőt! Még abban is igényesebb darab van. Amúgy szerintem nyomasztóan sok a műanyag. És az, hogy ezüst középkozollal csak a közel 5 milliós automata darabot lehet venni már abszolult kilőtte a dolgokat. Ja! A manuális klima 300 ezer forint. És 4 hónap a várakozási idő. Ahogy számolgattam kb 20-30%-al drágább minimum a kategóriatársaknál. Felszereltségben messze elmarad a kor szinvonalától.

Sajnálom, mert esélyes versenyző volt. Persze sokat láthatunk majd belőlle a magyar piacon, mert "megbízható"....

Mongoose

Törölt nick Creative Commons License 2001.12.29 0 0 48
Szia Sister!

Melyiket vezetted a Ambient-et, Trend-et vagy a Ghia-t?

Előzmény: Sister (46)
Mongoose Creative Commons License 2001.12.29 0 0 47
szipisti!

"vezetési helyzet, üdítő a színes zöld műszerfal, a hatalmas levegős tér mindenütt"

Te biztos, hogy neked 307-esed van? Mert kicsit furcsa, hogy nem tudod, hogy abban borostyán (piros) színű a műszerfal világítás.
Egyébként amit írsz, a nagyon testreszabott dolog. Az, hogy egy autó kinek mennyire kényelmes, az nagyon alkat kérdése...

Mongoose

Sister Creative Commons License 2001.12.29 0 0 46
Éppen ma reggel vezettem egy 1,8-as Focust, és bizony kicsit furcsa volt mind a Brava, mind a Stilo után. Kicsit megnyaggattam ezeken a havas, síkos utakon, és bizony instabilnak bizonyult. Egy keményebb gyorsításnál bár nem kapart meg az autó, de feltűnően billegett, először csak azt hittem, hogy érzéki csalódás, de megint kipróbáltam, és az eredmény ugyan az. Utána visszaültem a Bravaba, hát nem bírtam billegésre rávenni. Az Alfámat (147-es) még nem próbáltam ki ilyen módon, de azt hiszem az még stabilab. A Focus másik gondja számomra, hogy kicsit keskeny és emiatt szűkösebb érzetet kelt. A Stilot is síkos úton vezettem, de annyira stabilnak bizonyult, hogy semmilyen provokációra nem volt hajlandó reagálni. A Pugról nem nyilatkozom, nem vezettem még.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!