Azt hiszem ebben igazad lehet, de nem környékbeli, a korábbi állapotokat napi szinten nem ismerő látogatónak ez nem fog feltűnni immáron soha. "Újként" hozza az szintet. Bár sajnos gyorsan is amortizálódik. A korábban említett zsilipes tekerő hiányán túl pl. a fakerítés műanyag alapú zárszerkezetei is kezdenek töredezésnek indulni a nem annyira távoli nyitás óta. A fonott növényes kapuzatnak már nyoma sincs (korábban a Vérhalom játszótér tűzoltócsengőjével történt hasonló - nyitáskor még megvolt, utána és azóta már nem). És a képeken látható wc melletti kis faházikó létére sem emlékszem hirtelen (de lehet hogy csak kimaradt a ránk bízott gyerekekcsapatra való felügyelet miatt).
Tényleg jó lett, bár a régi is jó volt, még 10 évet szuperált volna. A drótkötélpályát épp az átépítés előtt újították fel. Szóval némi pazarlást vélek az önkormányzat ténykedésében.
Sokkal sürgetőbb és hasznosabb lett volna (lenne!) a járdák építése Adyligeten, hogy minden utcán végig lehessen menni járdán legalább az egyik oldalon. Mert most az úttestre kényszerülünk, ami főleg sötétben nem egy életbiztosítás.
A játszótéri járófelület se egy telitalálat. A tervezők úgy látszik nem gondoltak arra, hogy van, aki a területet arra használja, hogy keresztülmegy rajta. Néha siet, hogy elérje a buszt. Ehhez az apró szemű murvával leszórt út nagyon rossz megoldás. Nekem legalábbis mindig belemegy egy kis kő a cipőmbe. Lehet, hogy én vagyok a hibás, mert csámpásan járok, de a régi burkolóköveken nem volt ilyen probléma.
Ha a közbeszerzésből annyit lopnak ki a politikusok, hogy a munkát végző vállalkozóknak nem marad műszak és egyéb pótlékokra pénz, akkor a főváros legforgalmasabb metróvonalának felújításán csak napi 8 órában folyik munkavégzés.
Budapest lakosainak ideje és frusztrációja Tarlós úrnak nem kerül egy fillérbe sem.
Ha a közbeszerzésekből a politikusok annyi pénzt lonak ki, hogy a melót ténylegesen elvégző vállakozónak már tényleg csak az apró marad, akkor ő is elkezdi keresni a költséghatékony megoldásokat, pláne, ha ezzel kicsit meg is fricskázza a tojvaly/fillér**szó megbízóját.
Ma is szükség van Széll Kálmánhoz hasonló, méltóságot sugárzó vezetőkre, akik rendszerető közszolgaként teszik a dolgukat
- mondta a főpolgármester csütörtökön, a dualizmus korának pénzügyminiszterét, kormányfőjét ábrázoló szobor átadóján.
.... bizony szükség lenne...... de méltóságot sugárzó vezetők helyett, akik rendszerető közszolgaként teszik a dolgukat, nekünk sajnos csak ilyen T. István & Co. van.
Ha áttekintjük az elmúlt pár ciklust, akkor annyi nyilvánvaló, hogy ami látható fejlesztés és előrelépés történt, az mind a Vitézy Dávid féle BKK - hoz köthető.
Amint Tarlósék belenyúltak valamibe, ott pusztulás, bűz, korrupció és hozzá nem értő töketlenkedés lett, lásd elektronikus jegyrendszer.
Valamiért az a megoldás, ami a Londoni tömegközlekedést kiszolgálja nem volt jó Budapestre. A M3 felújítás után majd leesik a sínről, az ezeréves járműtecnika ontja magából a meleget, és kB a hetvenes évek színvonalát hozza - milliárdokért.
Lehet tippelni miért.
Most meg a Lánchíd felújítása időben tovább tartana, mint ahogy anno a Milleniumra megépítették a földalatti - úgy, hogy anno még a kubikusok talicskában tolták a földet, most meg érintőképernyőről vezethető gépek vannak.
Tarlósnak ideje lenne nyugdíjba mennie - lehetőleg még ebben a hónapban.
Jeee! Micsoda együttálás. Köszi a linket. A polgár kiváncsi, a sajtó választ hoz! :) Kicsit csúszik - mondd már! :))) Bár igazság szerint nem is annyira égető 2,5< milliárdot ilyenre elkölteni.
Ezek a felüljáró-bontások elég korlátolt gondolkodásmódja vallanak.
Vagy ezzel kompenzálják "nagyjaink", hogy eddig még a hetvenes években megtervezett közlekedési infrastruktúrát sem tudták megépíteni?
Ha összevetjük azt, hogy 45-tol 75 ig honnan hova jutott az ország, azzal, hogy 89-től 2019-ig mi lett, akkor azt hiszem elég sommás következtetésre lehet jutni.
Ha a technikai fejlődést is figyelembe vesszük akkor még durvább a helyzet.
Talán ezért (is) tűnt el a magára valamit is adó vendégkör a Náncsiból.
Persze mindenki hozza magával a sleppet: amikor Kovi a Dutkáról oda járt le meetingelni, akkor meg a felnőtt filmek sztárjaitól volt zsúfolt a környék.
Ez az eredeti. Gyakorlatilag most kiderült csak,hogy nem került ki a szakasz a törvényből,csak a térképi melléklet és tovább folyik a munka a nyomvonalak vizsgálatán a 2018 szeptemberben elindított környezeti hatástanulmányon,ami szeptemberben készül el. Nem volt új pályázat, nem változott az ütemterv, csak közben a sajtóhírek egy kacsát terjesztettek el.