Ezt értem, tisztában vagyok a visszatartás okaival, bár ezt még nem tudtam akkor, amikor meghirdettem pár dolgot, hogy gyakorlatilag "utánvétesek" az adásvételek. Régen nem volt ilyen rendszer. Ha ezt tudom, nem is jutott volna eszembe itt eladni, csak az eBay-en nagyobb eséllyel fizetik ki a dolgok értékét és ugye a vásárlóbázis sokkal nagyobb.
Az egyik problémám, hogy nem értem mit ülnek a pénzemen akkor, amikor a vevő átvette a terméket, pozitívan értékelt, a másik, hogy nem tudom érdemben jelezni, hogy tessenek már odaadni ami jár, a Kundenservice automata semmire nem való ilyen tekintetben, állandóan sablonokat ír, olvassam el itt, nézzem meg ott.
A vevővel szinte napi kontaktban vagyok, ő is próbált intézkedni még a PayPal-on is, de semmit nem ért el.
Ez volt az utolsó tevékenységem az eBay-en, nem hiányzik ez nekem. :(
Magyarként regisztráltam 2008-ban (privát), 121 pozitívom van (az utolsó ugye a friss eladásom) 120 vásárlás. (Korábbi regisztrációmmal volt több eladásom.)
Ne szólj semmit. Az én félmillás, Californiába küldött csomagomat három éve veszítette el a TNT. Nem is akárhogy. Elveszítette először valahol Hollandiában, majd megtalálta három hét után, továbbküldte Cliforniába, majd újra eltűnt. Kifizették a kártérítést.
... és akkor váratlanul elővették a telót onnan, ahova eldugták december 28.-án, és bedobott a zöld emberke egy cetlit hogy mehetek érte a helyi központi postára. Nehogy már kihozzák ezek után, tényleg bm. A nyomkövetésben meg lett egy öthetes, megmagyarázhatatlan lyuk nagyon furcsa térugrással.
Az akkuja nyilván xarrá fagyott, de amúgy üzemképes.
Legalább az eladó srácnak jobb kedve lett amikor szóltam neki.
Üdv, röviden a problémám: terméket eladtam német eBay-en, szlovák vevő, fizetett (PayPal), feladtam (02.06.), GLS nyomkövetési számot feltöltöttem. A feladás másnapján (02.07.) a termék átvéve, még aznap az értékelést megkaptam. Ennek ellenére visszatartják a pénzt, azt írják, "Amíg nem tudjuk megerősíteni, hogy a vásárló elégedett a rendeléssel, március 6-ig tartjuk az összeget." A nyomkövetéssel is probléma van, nem mutat semmit, a feltöltés persze elfogadva. A küldemény részleteinél ez olvasható: "A vevő számára látható szállítási dátum hozzávetőlegesen: 2024. február 12. - 2024. február 19.", ez ugye fals, hiszen már átvette, pozitívan értékelt.
Hogyan tudom jelezni, hogy a vevő részéről lezárva, küldhetik a pénzt? Számlaszám, banki adataim beállítva.
Egy Kanári-szigetekre küldött csomagomat visszafordították vámügyi dokumentumok hiánya miatt. Ez elvileg Spanyolországhoz tartozik, szóval nem értem a dolgot. Nem tudják, hogy Magyarország is EU tag? Vagy valami különleges szabály vonatkozik rájuk? Még nem volt ilyen problémém, hogy EU országból visszajött csomag ilyen indoklással.
Latod, mondtuk. Sose legyel tulzottan turelmes. Akkor is indutani kell a case-t, ha azt latod, hogy mar a postanal van, de ki tudja mikor hozza ki, es lejar a hatariidod. Ha megjon, jelzed, hogy minden ok
Nem figyeltem pontosan, csak arra lettem figyelmes, hogy boarding előtt bemondták (Medridban), hogy valamelyik Samsung telefont nem lehet felvinni a fedélzetre. Furcsa volt, mert nem kezdtek el senkit megmotozni, hogy van-e nála ilyen teló. Ha meg lett volna, akkor elveszik? Párom utólag meg is nézte, hogy a foglalásnál volt-e erre vonatkozó figyelmeztetés, de nem volt.
Sima teherautós futár fuvar, Asus teló, de amúgy sehol nincs a beépített akkukra ilyen biztonsági korlát, ez teljesen nonszensz. Havonta jön mindenféle akku hozzám mindenféle kontinensről, ott a fuvar/kísérőlevélen/cn22-n hogy LiIon iylen-olyan battery, kutyát nem érdekli. Beépítettek meg ha említve is vannak, akkor kivételként.
Önmagában meg az, hogy szerintük tiltott áru volt, mi a t*kömért is mentesítené őket a kártérítési felelősség alól? Bármit el lehet lopni büntetlenül ami ilyen, vagy mi a DHL politikája?
Meg igen, ott a címcetlin a tartalom, hogy telefon, típus, imei, így vették fel fuvarra. Nyomoztak is három hetet. Hányinger.
Hát ez valóban aljas. Ám tudnod kell, hogy bizonyos telefonok, momentán egyes Samsung telefonok ki vannak tiltva sok légitársaságnál. Magyarán azzal a telefonnak nem szállhatsz fel a kérdéses járatra. Ezt magam is tapasztaltam tavaly novemberben, amikor az Iberiával utaztam Chilébe. Lehet, hogy ilyen telefon volt.
De!!! Amikor felvették a fuvarlevélen, akkor tudniuk kellett, hogy ilyen telefont tartalmaz a csomag. Akkor miért vették fel??
Fejlemény, elég aljas és durva. Én visszakaptam a pénzemet, szokásos menet, E-bay, PP, stb. Részemről vége is. A DHL-nél a feladó indított keresést, a DHL írt nekem és visszajelzetek hogy elfogadták az e-mailben küldött nyilatkozatomat arról, hogy nem ért ide a cucc. Na de ma írt a srác, hogy közölték vele hogy igaz hogy fuvar közben tűnt el, de kur*ára nem fizetnek, merthogy veszélyes árunak minősült a csomag az akku miatt. Egy baxott telefon, ráadásul a tartalom fel volt tüntetve a megrendelőjükön imei számmal együtt, ergo tudták hogy mit szállítanak, másrészt sehol a világon nem veszélyes áru ez így ha be van építve, csak ha különálló akkupakkról van szó. Olyan 500 EUR körüli tétel, simán fedezné a csomagbiztosítás, de baxnak rá.