Kedves tagok nincs valakinek véletlenül eladó vezetőoldali ablak kapcsolója?
Az enyémmel nem tudom mi történhetett a panelen a visszapillantó tükrök állító gombja és a hátsó ablakok kapcsolója működik, egyedül az első ablakoké valamiért nem megy.
megnéztem a biztosítékok jók , vagy maga a kapcsoló rossz , vagy a bsi nem vezérli ki.
Sziasztok. Szétszedhető a 607 -es hűtőventilátora? Konkrétan ha bekapcsol akkor morgó hangja van, gondolom a csapágy kezdi megadni magát, ha nem muszáj nem vennék kompletten, hanem csak csapágyat cserélnék benne.
Engem is az előző fórumozó kérdésére érdekelne a válasz, ugyanis pontosan ezt a jelenséget tapasztaltam az én gépemnél is (2.2 benzin). Ahogy melegebb van, a motor, vagy egyéb segédberendezés vibrációja az utastérben is érezhető lesz. Remeg a kormány, a bajuszkapcsolók, a visszapillantó tükrök. A motor amúgy (mint mindig) pöccre indul, leállításkor sincs semmi különös, oda nem illő hang. Ez az alapjárati plusz vibráció, remegés nagyon feladta most a leckét.
Ez is pont elég lenne, de van még egy szűnni nem akaró búgása a motornak, vagy a váltónak menet közben. 50km/h-nál éppúgy hallani, mint 90 fölött.
Kérlek titeket, akinek van tippje, ne fojtsa magába :)
Érdeklődnék, hogy milyen alkatrész allergiás a melegebb időkre? Jó pár hónapja fennáll a helyzet, hogy néha 1-1 indításnál elkezd remegni a motor, van úgy, hogy 2-3 mp-ig, de van, hogy több percig csinálja, persze csak alapjáraton, ha emelek a fordulaton akkor megszűnik. Azonban hidegebb időkben, most mikor voltak ezek a nagy mínuszok, teljesen alább hagyott a jelenség. Most viszont, ahogy jön a jó idő, melegben sokkal hajlamosabb ezt csinálni. 2.2 benzines.
Peuge 607 2,2 Hdi 2001, 4HX,, Bosch Ecu ed15c2.., vészüzemmódban van jelenleg,displayén antipollution és Asr/esp is ég.,plusz chack lámpa persze.., ha levan huzva a légtömegmérő csati akkor "türhetően " , de veszi a gázadást.., de ha visszavan dugva a csatlakozó ,akkor egyáltalán nem reagál a gázadásra, hanem kb 1500ford-al pörög fixen..,állitólag de csak állitólag..., azóta bolondult meg amióta járó motornál lehuzták a l.t.mérő csatiját..,esetleg ujrakellene a légtömegmérőt gyári diaggal tanitani???
Dpf gyakorlatilag totál átjártható.., kb 6db 30mm átmérőjő lyukkal már "ellátták"..,
Továbbra sem tudtak még eltántorítani az ismerőseim a 607 gondolatától. Folyamatosan nézem a HAHU-n a hirdetéseket. Most pl olyat találtam, hogy 2006-os évjáratú 2.0 HDI 136Ló, 6-os manuális váltóval, nagy képernyővel.
Valakinek infó/tatasztalat erről a motor típusról/autóról?
Bedöglött az ablaktörlőm a 607-en. egyik pillanatról a másikra. Állítólag a BSI nem adja ki a plusz jelet.Tud valaki olyat,aki ezeket javítja.Válaszotokat előre is köszönöm!
Az enyém leállt a tankolás után kb. 200 km megtétele után. Kicsit várakoztam azt elindult ment kb 5 km azt megint megállt ki irta a gép h. motorsystem umwelt..... ennek a lényege az h. részecskeszüröcsere jön. na meg a többi 90 ezer a javittás
Sziasztok 2001 es 607 2.2 hdi-m van egyre nehezebben indult új aksival is már egyáltalán nem akar indulni diagnosztika szerint üzem anyag nyomás hibája van. Nézték már többen is be lett fújva hideg inditóval rögtön indult utána végig másnap reggelre megint nem.Befecskendezők nyomják az üzem anyagot ac pumpa nem rég lett cserélve ha el indul akkor megy nem áll le nem kerreg magasnyomásúra gyanakodtam de nem tudom hogy akkor menne e így . Tolásra rögtön indul . Valakinek valami ötlete vagy járt e már így vele valaki?