Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

4728ITI Creative Commons License 2024.01.06 0 0 72993

Szia!

A kérdésedben benn a válasz. Én mindenképp megpróbálnám átfújatni, vagy átmosni, mint cserélni. Nincs veszteni valód, csak nyerhetsz.

Előzmény: Ajven85 (72992)
Ajven85 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 72992

Szia! A venti nem kapcsolgat, csak bekapcsolt, mert elérte az üzemi hőfokot, miután termosztátot cseréltünk. Direkt vártuk meg a folyamatot, hogy minden oké-e. Sejtem mire gondolsz, hogy koszos a rendszer, azonban a kiegyenlítő tartályban "tiszta" folyadék van, nem barnás, koszos trutyi. Érdemes lehet átfújatni a fűtőradiátort a két fűtéscsövet lehúzva? Óckodom a cserétől, mert a fél autót szét kell hozzá szedni. Köszönöm! G.

Előzmény: asius (72991)
asius Creative Commons License 2024.01.03 0 0 72991

BUÉK.

Ilyen hidegben kapcsolgat a hűtőventilátor? Ez mellé gyenge fűtés, üzemmeleg motornál. Nekem ezek voltak, mert a hűtőfolyadék totál koszos olajos volt.(nem hengerfejes) .A folyadék hőközlése brutál mértékben leromlik.Vagy 4xcseréltem hűtőfolyadékot, 1-1 hét használat beiktatásával. A rendelt mosó adalékot nem mertem belerakni, de anélkül is tökéletes lett. Égető ,forró a fűtés, + hegymenetben sem melegszik túl. Macerás volt, de most tiszta a hűtő-rendszer.

Előzmény: Ajven85 (72987)
ivókút Creative Commons License 2024.01.02 0 0 72990

Le van rakódva a falára a trutyi és nem adja le a hőt, éppen ezért lehet kb egyforma meleg a két cső. Én amikor kicseréltem, onnan kezdve leégeti a kezem, ha közel teszem a kifújó rostélyhoz...

Előzmény: Ajven85 (72989)
Ajven85 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 72989

Miért gondolod? El van dugulva? Ha az a feltételezés, akkor nem kellene legalább a visszatérő fűtéscsőnek langyosabbnak lenni? G.

Előzmény: ivókút (72988)
ivókút Creative Commons License 2024.01.02 0 0 72988

Fűtő radiátor csere;-). Az jó "móka".

Előzmény: Ajven85 (72987)
Ajven85 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 72987

Sziasztok!

 

BÚÉK Mindenkinek!

 

Segítséget szeretnék kérni, ugyanis apósom Thalia-ja feladta a leckét. A hőmérséklet nem ment fel megfelelően, emiatt a fűtés is elég gyenge volt az autóban (legalábbis akkor még azt hittem ettől). A termosztátot kicseréltem, ez a régit elnézve nem volt felesleges. Most a rendszer jó, a mutató jó helyen áll, a venti kapcsol, azonban a fűtés nem mondható melegnek. A fűtéscsövek rendszer melegek/forrók, de a befújt levegő nem. Ötletem volt még a bowdenes megoldás miatt, hogy a fűtéscsapot nem nyitja rendesen a tekerő, de megnézve a fűtés boxot a csapot már nem lehet jobban elfordítani, szóval nyitva van. Tudtok valami tippet adni hol keresendő a hiba? Előre is köszönöm! G.

4728ITI Creative Commons License 2023.12.30 0 0 72986

Te szerencsés voltál hozzám képest. Én sokáig nem értettem mi lehet a baj. Reggel elindultam, mentem 30 km-t, megálltam tankolni, vagy a parkolóban, utána nem indult. 20-30 perc után újraindult és ment folyamatosan, amíg újra le nem kellett állítani. Újra indítás után mindig haza tudtam érni. Másnap reggel indult, ment rendesen, amíg le nem állítottam. Na ez volt az igazi szívatás.

Előzmény: tefi (72985)
tefi Creative Commons License 2023.12.30 0 0 72985

Az enyém egyből megadta magát. Minden melegen leállás után gyengélkedett!

A cseréig hanyagoltam is a rövid leállásokat és az újraindítást.

Ez az autó 4 éves korában történt.

Azóta eltelt 16 év és semmi baja!

Előzmény: 4728ITI (72984)
4728ITI Creative Commons License 2023.12.27 0 0 72984

Az a fél év úgy jött össze, hogy volt kb. 3 hónap, amikor minden rendben volt, de volt olyan is hogy egy nap háromszor is szívatott. Csak a végén sikerült megtalálni a hibát.

Előzmény: tefi (72983)
tefi Creative Commons License 2023.12.26 0 0 72983

Nálam is ugyanez volt a jelenség, csak én nem vártam fél évig! :)

Előzmény: 4728ITI (72982)
4728ITI Creative Commons License 2023.12.26 0 0 72982

Mázlista!

Velem nagyon szórakozott. Amíg mentem, vele ment rendesen, de ha megálltam, bárhol, vagy tankolni, 20-30 perc után indult. Amint kihűlt a motor, indult. Fél évig csinálta ezt velem. Szerencsére itthon az udvaron jó helyre nyúltam, amitől rögtön leállt. Kimértem, hidegen jó volt, felmelegítve szakadást mutatott a műszer. A csere óta nincs ilyen problémám.

Előzmény: Mutual Friend (72980)
tefi Creative Commons License 2023.12.26 0 0 72981

Az enyémen viszont nem segített a tisztítás,pedig szaki végezte - így csere lett!

Előzmény: Mutual Friend (72980)
Mutual Friend Creative Commons License 2023.12.26 0 0 72980

A felső holponti jeladó nekem kontakt hiba volt nem kellett cserélni. :)

Előzmény: 4728ITI (72976)
4728ITI Creative Commons License 2023.12.25 0 0 72979

Simán elhiszem Neked.

Sajnos a Tháliáknál ezek a hibák előjönnek. De ahogy írod is, van ahol a tisztítás is segít, de van ahol csak a csere. Szerencse dolga hogy melyik, de azért először érdemes a tisztítással kezdeni.

Előzmény: ivókút (72978)
ivókút Creative Commons License 2023.12.25 0 0 72978

Hát, nem tudom, nálam a km jeladó megszívta magát olajjal, azon nem segített más, csak a csere. Kipucoltam, egy ideig működött, aztán megint elég hektikusan, hol igen, hol meg nem. Kapott egy újat kb. 10 éve, azóta jó.A fhp jeladónak elég volt egy tisztítás szintén kb. tíz éve, az így is jó...

Előzmény: 4728ITI (72976)
tyutyu81 Creative Commons License 2023.12.25 0 0 72977

Sziasztok! remélem tudtok segíteni:

Egy 2001 Thaliam van,1.4.olyan gondom van ,hogy a fordulatszám mutató beragad.egyszerűen nem mozdul meg.van ,hogy teljesen meghülyül és hirtelen a maxig felugrik aztán meg visszamegy 0ra.Az is előfordul,hogy menetközben leáll a kocsi de újraindításkor simán megy tovább.Van benne egy 3 lépéses inditásgátló amit lehet kikéne iktatni mert lehet, hogy az kavar be? A főtengely jeladó nemrég lett cserélve.A vezérműtengely jelado okozhat ilyen zárlatokat?

Köszönöm a választ 

4728ITI Creative Commons License 2023.12.24 0 0 72976

Kedves fórumtársam!

A csere is biztosan segít. Tapasztalatom szerint ha valami egyszer jó, majd rossz és megint jó, az biztosan kontakt hiba. Sajnos a Tháliáknál ez gyakori hiba. Több ilyen problémával is volt dolgom. Eddig mindegyiket sikerült megoldanom, csak a felső holtponti jeladót kellett cserélnem. Az megadta magát. A többinél a tisztítás, a kontaktspray segített.

Előzmény: Mutual Friend (72974)
ivókút Creative Commons License 2023.12.24 0 0 72975
Előzmény: traktorbi (72973)
Mutual Friend Creative Commons License 2023.12.24 0 0 72974

Vagy kicserélni.

Nincs ökör áron csak figyelni kell hogy a fülek ne törjenek le berakáskor. Húzni tolni de nem tekerni.

 

 

 

Előzmény: 4728ITI (72972)
traktorbi Creative Commons License 2023.12.24 0 0 72973

Szia , Köszönöm a tippet , kipróbálom !

Előzmény: 4728ITI (72972)
4728ITI Creative Commons License 2023.12.24 0 0 72972

Szia!

Az enyém ugyanezt csinálja. Sebességmérő jeladónál van érintkezési hiba. A váltónál van a jeladó. Szét kell húzni a csatlakozót, megtisztítani, utána jó lesz.

Előzmény: traktorbi (72971)
traktorbi Creative Commons License 2023.12.24 0 0 72971

Sziasztok ! Van egy 2004es Thalia a családba és a műszerfal néha önálló életet él . Reggeli elinduláskor az óra megfelelően müködik, mutat mindent , majd gondol egyet és a sebesség visszajelző mutató egyszer csak 0-ra leeseik . Pár km-rrel később ismét megfelelően müködik . 
Próbáltam a korábbi bejegyzések között visszakeresni , talán már valaki tapasztalt ilyen hibát , de sajnos nem találtam . Szerintetek mi lehet a hiba oka ? 

Papalac Creative Commons License 2023.12.21 0 0 72970

A hátsó kerék csapágy tudtommall egyik Renaultnál sincs szorosan illesztve a tengelycsonkra. Nekem eddig mindíg simán lejött. Neked lehet rá volt gyógyulva, a rossz csapágy felforrósódott és ráégett, vagy egyszerűen berozsdált. Az kettős, kúpos csapágy, műanyag kosarat még nem láttam ilyenben. Nem a fékpofa hibája miatt nem szokott lejönni a dob, hanem mert a dobon egy perem képződik a kopás során, ezért az automata állítót jól vissza kell egy csavarhúzóval tekerni. Nem hiszem, hogy eredeti csapágy, meg fékpofa, mert azok 100-150 ezernél cserések szoktak lenni. Használt, bontott féket soha nem tennék fel!

Előzmény: VibeCe1 (72962)
Murva84 Creative Commons License 2023.12.17 0 0 72969

F 2-es helyen van. Kijelző, rádió legkondi elektromos tükör. Ezek vannak egy biztosítékon. Bal alulról a második függőlegesen. 4 irányú nyíl a jele egy tükörlapban. 1 órám a tellett. Nem gondoltam volna érdekes mert a bal oldali tükör mozgott ez nélkül is.

Előzmény: SGN (72968)
SGN Creative Commons License 2023.12.17 0 1 72968

Grat neked, de hol is van, lehet valakit érdekel. 

Előzmény: Murva84 (72967)
Murva84 Creative Commons License 2023.12.16 0 1 72967

Köszi. Megvan! Grat magamnak!

Előzmény: Murva84 (72966)
Murva84 Creative Commons License 2023.12.16 0 1 72966

Sziasztok.

Valaki tudja hogy hol van a rádió piros vezetékének a biztosítéka?

A sárga vezetékké van a bizti táblába viszont az állandó 12 v azaz a pirosat nem találom. Köszi 

VibeCe1 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 72965

nem, mert szét volt kopva minden, meg össze volt rohadva.

 

Előzmény: SGN (72964)
SGN Creative Commons License 2023.12.15 0 0 72964

Nem lett volna olcsóbb és jobb, ha új csapágyat veszel bele?

Előzmény: VibeCe1 (72962)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!