Eleg szokatlan dolog tortent.2011-es J-es automata Opel astram van.Egyik reggel inditani akartam de csak porgette es nem indult el.Elozo nap hasonlo volt de masodik inditas utan bepocent es tudtam vele menni.Gondoltuk aksi baja van,bikazo kabellel sem indult.Uzemanyag elosztora is gondoltunk de ellenoriztuk es ha csak a gyujtast adom ra akkor halljuk a kattano hangot szoval mukodik.Raraktuk egy gepre de nem irt ki semilyen hibat.Legyszives segitsetek,esetleg ha valakinek volt mar hasonlo eset vagy van valami otletetek mi lehet a baj miert nem indul.
Sziasztok tudnátok segiteni nekem van egy opel astra g caravánom.2.0 99 évjárat most lett benne izzitó gyertya cserélve 2 inditásnál a kocsi szuperül indult majd este pár ora hossza múla a izzitás vissza jelző lámpa nem villan ki nincs izzitás visszont akocsi sokadik inditgatásra sem indul be mi lehet a fő baj kösz a segitséget
Lenne egy problémám, amiben a segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2002-es astra g 14-es 16 szelepes Z14XE motorral rendelkező fenevad. A produkciója, hogy beindítom és világít a motor check, gázadásra villog és erőtlen, nem megy. Eljő a délután amikor a mukából hazaindulok, bindítom a lámpa világít, de gázadásra nem villog és egészen autózható (van, hogy tökéletesen teszi a dolgát!). Aztán újabb 1-2 nap elteltével semmi baja, majd random időközönként kezdjük előlről.
Hibák: -X (tehát valamelyik) henger ütemkimaradás
-Véletlenszerű ütemkimaradás.
2 hét alatt a 3. Trafó van benne, így ezt kizárnám. Gyertyák, üa. szűrő is cserélve.
Valaki találkozott már hasonlóval? Valakinek bármi tipp???
Van egy 2011-es 1.7-es Diesel Astra H-nk, hétfőn voltunk üzemanyagszabályozó szelep cserén és hangoláson elvileg rendben volt az autó (gyári alkatrészt kapott, az utángyártottal már megszívtuk). Ma reggel az autópályára felhajtásnál, gyorsításkor kivillant a kulcsos sárga autó jelzés és a lendülete is alább hagyott 6.-ban, illetve hol húzott rendesen hol nem, nem erőltettem. Leállítás után újrainduláskor nem villant fel ismét a jel. Délután viszem hibakód olvasásra. De addig is valakinek volt már hasonló tapasztalata, mi lehet a gond? Tönkre mehetett a vezérlése vagy esetleg turbó szelep??
A gyujtótrafó 15-ös pontján a 12volt megfelelő volt,a trafó 1-es pontjára az elekronika addigra testet adott ki. Eddigre meghalt az elektronika. Arra gondolunk,hogy a trafó kezdett"áthúzni"és az1-es kimenetéte nagyfesz jutott.. Akár ez is kinyirhatta az elektroniájat. El lett követve ugyanis az a hiba,hogy ott vot az uj trafó,de minden esetben a régivel kezdődött a próba... Boccsánat ha érthetetlenül írtam.
Többször elolvastam a leírást de a szálak mindig összekuszálódtak bennem.
Az nagyon valószínűnek tűnik hogy a primer tekercs egyik vége testen volt a másikra pedig az impulzus helyett +12V került. "valami serceg a gyujtótrafonál. Nézem,kezd kimászni egy müanyag"kukac"belőle,süt mint állat."
Egy kicsit érdekes opel hiba miatt kérnék én is tanácsot.Astra,C16NZ motorral,és a gépet egy barátomhoz huzták oda.Vett bele(mire nekem szólt)2db gyujtás elektronikát,egy induktiv jeladót,gyertyakábeleket,gyertyákat.Mondjuk egy részére rá is fért a csere.Elosztóban lévö vezetékeket beszigszalagozta,mert az olaj megette őket.Mikor nekem szólt,elmondta,hogy mindkét új gyujtáselektronikával az volt a jelenség,hogy a gép pöccre indult,de kb 10 perc járatás után durrogva,szaggatva,böfögve leállt.Majd inditózásokkor ezeket produkálta.Ekkor jöttem én,mint (agyon)képzett villamossági szerelő.Gyujtótrafó 0,8 ohm,más mi lehet még rossz?Új trafóval is lett próbálva.A 4 polusu csatin egyik lábon az elosztóhoz testnek kellene jönnie,ez nem volt.Valahol szakadt lehet a kábel,áthidaltuk a gondot,kapott fix motortestet. Motor indult egyik valamelyik elektronikával,de kb.fél percet járt.Szikra"elfogyott"...Befecskendezés van.Mondtam rendeljen egy uj elektronikát,azzal biztos jó lesz.Testhiány kinyirhatta mindkettőt...akár..Ma uj elektronika beszerel,ez már marelli,nem a legolcsóbb mobiletron mint az előző kettő. Beszereltük az elektronikát,szikra van,de habog a motor,nem indul be.Gyertyacsere,mert volt melyik nem adott szikrát,kivett gyertyáknál van szikra.Gyertyák be,indítózás,nem indul.Trafókábel kihuz az elosztóból,nincs szikra..........Közben gyujtás rajta van,szedem le a fedelet,valami serceg a gyujtótrafonál. Nézem,kezd kimászni egy müanyag"kukac"belőle,süt mint állat..Hát az elektronika fix testet ad ki a trafó 1-es pontjára,nincs impulzus jel(leddel nézve)de befecskendezés van. Na ennél a pontnál már elkezdett tikkelni a szemem....vissza szereltem azt az elektronikát,mivel odahuzták az autót(az sem régi),és uj trafóval beindult..csak épp mire átmelegedett volna,gázadásra szaggat,leáll az autó..Tehát,szar az elektronika. Kérdés...merjünk még egy elektronikát venni,kipróbálni,vagy mit kellene még mérni??Motorvezérlö kétszálon bemenetet kap az elektronikától,ezek az elektronikán az E és B jelű pontok. Ami ecutól bemenet az az E jelű láb. Csak arról nincs sehol hír,infó,hol mit kell tudni mérni??Bár ott tartok,hogy oszcilloszkóp kellene a további méregetéshez.Csak az meg nincs..
Szivesen fogadnék tanácsokat,ha valakinek van tapasztalata,ötlete,kérem segitsen.
Próbáltam rengetegszer, nyitni zárni, bentről is és kintről is, központival is és külön csak a pöcköt rángatva, illetve egyszerre is.
A furcsa nekem az hogy a központi zár elvileg nem kéne hogy akadályozza a pöcök felhúzását nem? hogy néz ki ez a zár szerkezet? Az összes többi ajtónál ha le vannak tekerve az ablakok és a központi zár rá van zárva, az ablakon benyulva fel lehet húzni a pöcköt. De a beragadt ajtónál nem lehet az istennek se felhúzni. Nem lehet hogy ez valami mechanikai beragadása a zárszerkezetnek vagy a pöcök után lévő rudazat valamely részének?
Van valakinek erről egyfotója vagy ábrája, hogy is néz ki az astra hátsó ajtó belülről?
segitsetek kerlek! 96os f astra jobb hatso ajtaja nem nyilik. ajto zar pockot nem lehet felhuzni, nem nyilik se bentrol se kintrol.
a kozponti zarral lehet gond? Amiota megprobaltam leszedni a belso karpitot (Ablak tekerot nem birtam leszedni sajnos) azota a kozponti zar a tobbi ajtonal is vacakol. Nyitni nyitja a tobbi aktot de zarni mar nem zarja. Szerintetek mi lehet a gond es hogyan tudnam megcsinalni?
Nincs rajta semmi rendkívüli, most kapott egy kis pasztát a 4es hengernél a trafó, hogy jobban tömítsen , mert mi arra jutottunk hogy belülről nem juthat oda víz. Szóval várjuk az első esőt :D