Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

djcsufy Creative Commons License 2009.05.19 0 0 1631
Igazából leszakadt a hátsó dobom mert már teljesen szétrohadt a cső.
De olyan szinten hogy ami a középső dob után van cső azt kb a lélek tartja össze mert megkocogtatom bárhol lyukad kifelé.
Szóval most elég fickós volt a hangja hátsó dob nélkül azért tetszett meg, de érezhetően csökkent a teljesítménye is - gondolom a nem megfelelő fojtás miatt?

Szóval vennem kell egy olyan kurta hajlított csövet is, vagy csináljunk? Fater azt mondja, hogy ha olcsó nem küszködik vele, nem tudom mennyi egy olyan cső ami a középső és a hátsó dob között van. Az is lehet hogy csak egyben lehet venni első dobostul...

Ötletek?:)
Előzmény: Opel Tigra ! (1627)
djcsufy Creative Commons License 2009.05.19 0 0 1630
Ez zsír :)
Neked is pattog?
Jó lenne ha a típusát esetleg tudnád, vagy hogy hol vetted egy képre elég nehéz rákeresni. :P

Valami ilyesmire gondolok:

http://www.youtube.com/watch?v=U5ENja-LZnM
http://www.youtube.com/watch?v=19x8825vSpI&feature=related

Igazából ez annyira gyönyörű csak ilyet sajnos a boxer ad ki...

http://www.youtube.com/watch?v=64H-SHpDpEY&feature=related
Előzmény: Kennymayer (1629)
Kennymayer Creative Commons License 2009.05.19 0 0 1629
Na kép meg lemaradt :)Ez a kicsike
Kennymayer Creative Commons License 2009.05.19 0 0 1628
Halló djcsufy!

Ha jó hangot akarsz akkor ki kelll venned a középdobot és annak a helyére berakni egy gázgyorsítót vagy csak simán egy összekötő flexi csövet...de ha nem veszed ki akkor is van azért lehetőség jó hangra...nekem ez van fennt a Tigrisen és egész jó hangja van még középdobbal is...én azért nem vettem ki a középdobot mert nem akartam meghalni zajterhelésbe mondjuk egy 100km-es úton...:-)
Előzmény: djcsufy (1626)
Opel Tigra ! Creative Commons License 2009.05.17 0 0 1627

Szia !

 

Akkor elég, ha egy nagy lyukat csinálsz a kipufogódra, és az még sokba se kerül :)

Amúgy azzal számolnod kell, hogy akármilyen kipufogót is veszel, attól sokkal hangosabb nem lesz a kocsid, ahhoz ki kell venned a középső kipufogódobot.

 

Üdv. Opel Tigra

djcsufy Creative Commons License 2009.05.16 0 0 1626
Sziasztok!

Szeretnék egy jó kipufogót a kocsi alá és nem tudom, hogy hol kezdjem a keresést.
Félek, hogy ha valamit kinézek megveszem nem olyan hangja lesz mint amilyet szeretnék vagy elképzeltem volna.
Olyan igazi vad hangot szeretnék ami csattog-pattog hagy szakadjon a dobhártya - aztán ha megunom majd leveszem. :)
Ha valaki ért a témához, írjon!

Köszi
_istvan_ Creative Commons License 2009.05.05 0 0 1625
Igen! Köszönöm!
A keres-kínált már közben meg is találtam!
Előzmény: Omegatd (1624)
Omegatd Creative Commons License 2009.05.05 0 0 1624
Itt a fórumon is van több opeles topic, de van opel keres kínál. Meghirdetheted azonkívül a duenen és a racing bazárban...
Előzmény: _istvan_ (1623)
_istvan_ Creative Commons License 2009.05.05 0 0 1623
Szevasztok!

Bocs, hogy ide írok, de hirtelen nem találtam jobb helyet...
Ma kipakoltam a régi műhelyemet és találtam egy komplett tigra jobbos tükröt. Burkolat, motor, tükörlap...
Hol lehetne ezt elpasszolni? Nekem nem igen lesz rá szükségem.

Nincs valami olyan oldal (klub, vagy valami hasonló) ahol meg lehetne hirdetni opel alkatrészeket, mert találtam ezt azt, D Kadettől, F Astrán ár B Vectráig...

köszi!
I.
Nóri7 Creative Commons License 2009.04.21 0 0 1622
sziasztok! Lenne egy kérdésem, és remélem hogy tud vki segíteni nekem! Ősszel volt egy olyan problémája a kocsimnak hogy nem mindig indult el első indításra, viszont másodikra már minden esetben elindult. Azt hittük hogy talán az aksi lesz a bűnös, de ahogy jött a hidegebb idő ugy elmúlt ez a probléma és azt hittem hogy talán semmi baj sincs, mert egész télen nem fordult elő ez, pedig hát azt hittem hogy a hidegbe majd talán még rosszabb lesz! Aztán most hogy megint kicsit jobb idő van megint kezdi hogy néha csak második indításra indul be a motor! Mi lehet a hiba, mit kéne cserélnem szerintetek? Előre is köszi a segítséget!
Omegatd Creative Commons License 2009.04.19 0 0 1621
Azért a németeknél kicsit más a kultúrája a tuningnak...
Előzmény: TottiVF (1619)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.04.18 0 0 1620
Ha az alapjárati motor cserélve lett, a gyertyák is, akkor lehet a baj talán a gyertyakábelek vagy a lambdaszonda is, legalább is szerintem.
Mert ha szar a szonda akkor lehet hogy nagyon bedúsítja a keveréket és azért rángat, vagy épp fordítva.
Nekem a régi vekimen volt már elég gyatra és ezt a szerviz is megerősítette, mert rátették műszerre és látták, hogy elég lassan küldi már a jeleket és volt hogy menetközbe bevillant a hibalámpa, majd motor leállít-indít és jó volt.
Gyertyakábelek meg lehet már nem viszik át a "szikrát" és azért hagynak ki a hengerek és lehet ez is a rángatás oka...
Esetleg benzinszűrőt cseréltél vagy AC pumpát nézetted?

Váltónál lehet kinyomócsapágy, nem emel ki rendesen, esetleg lehet hogy nem ártana olajat cserélni a váltóba(ezt az emberek általában elfelejtik, pedig érdemes legalább 70-80000km-enként cserélni), vagy a kuplung bovdent megolajozni, esetleg cserélni, lehet már szorul vagy szőrös és az a gond.

Az a baj, hogy sok minden lehet, de ha elviszed egy jó autószerelőhöz(azaz nem szervizbe! ) szerintem megoldja a gondokat.
Előzmény: bialabt (1587)
TottiVF Creative Commons License 2009.04.18 0 0 1619
Ha pénzed van , mindent meg tudsz oldani!!!!!!!!
Amúgy már láttam tigrát calibra motorral, nagyon veszéllyes volt.
Igaz a német srácoknak , a pénztárcája jobban bírja , mint a mienké....
Omegatd Creative Commons License 2009.04.17 0 0 1618
Először is, jó kipofozott C20XE moci+váltó 200-300, regadó 300-400, átépítési engedély, egyéb cullangok és meg is van...
Előzmény: kitti0616 (1617)
kitti0616 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 1617
Te jó ég!
Mi kerül azon ennyibe???
Olvastam, láttam már 1-2 helyen hogy átépítették.
Előzmény: Omegatd (1616)
Omegatd Creative Commons License 2009.04.17 0 0 1616
Majd 1 misi, felejtős...
Előzmény: Dzsinn81 (1615)
Dzsinn81 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 1615

Hallo!

 

Hozzáértők véleményét szeretném kikérni azzal kapcsolatban, hogy 2.0 16V-s Opel (pl. Calibra) motor beépítése Tigrába milyen "átépítést" igényel? Kell -e egyáltalán bármilyen átalakítás a beépítés során?

Előre is kök az infót!

Üdv!

 

TottiVF Creative Commons License 2009.04.16 0 0 1614
Igazad az olajjal kapcsolatban....
..még a régi sárga címkés olep olaj volt az igazi-sajna már talán nincs is belőle.../10W-40 /

Ha vékonyabbat teszel bele, elkezd füstölni, hidrotőke hang stb.
Azért valjuk be , hogy ezeket az autókat használjuk rendesen és garantálom, hogy majdnem mindegyikben 150 e km felett van a futástejesítmény, amelyikben kevesebb van az visszatekerték vagy mázli... - kopottabb motor igényli a 15W-40 is .
Ez tapasztalat....

Gumi...
-ha nem figyeled az váltószámokat, elkezd egy idő után kopni a gumidnak a belseje vagy a külseje...
Előzmény: Omegatd (1607)
Kennymayer Creative Commons License 2009.04.16 0 0 1613
Halló!

Igazad van elvileg nem 185/55 15 a váltóméret de az opel hivatalos oldala ezt írja rá váltónak és tapasztalatom is alátámasztja hogy ez a méret nem rossz! ja és az eltérés 1,2% ami azt jelenti,hogy a km-óra száz helyett 101,2-t mutat :-)))
Hú akkor én most száguldozom :-))))
( bemásoltam az oldal adatait )


Tigra

Motor: 1.4i-16V/1.6i-16V

Évjárat: 1994-00

Gyári: 185/60R14H

Felni: 5.5X14
4X100X56.5
49
Gyártó által ajánlott méret: 175/65R14T

185/55R15H

Ja és amit az olajról írtam az nem olvasott hanem teljesen tudatos kijelentés ugyanis ez a szakmám (vegyész)!
De nagyon örülök,h megosztod velem bölcsességeidet.Ezen nem veszünk össze hiszen az OPEL FUN ÖRÖKÖS mint a nyomorúság....

Üdv:

Zsolti
kitti0616 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 1612
Hello!
Köszönöm a tippeket!
Nektek milyen tigitek van? 1.4 - 1.6? Kép esetleg?
Omegatd Creative Commons License 2009.04.16 0 0 1611
Nem vitázom veled, mert felesleges. Vannak igazságok abban amit leírsz, de majd az élet megtanít rá, hogy sokminden nem úgy van, ahogyan a könyvekben leírták. Majd rájössz...
A gumi pedig nem jó tipp, ugyanis több, mint 1%-os a gyáritól való eltérés. Mindent fel lehet tenni, csak sokat fog csalni az óra...
Előzmény: Kennymayer (1610)
Kennymayer Creative Commons License 2009.04.16 0 0 1610
Helló!

Szerintem a legjobb gumiméret erre az autóra a 185/55 R15...ez elég nagy tapadófelületet ad és nem is okoz gondot sehol...

Ja egyébként ha utánanézel kedves Omegatd akkor meglátod,h az Opel ebbe az autóba gyárilag 5W-40 és 10W-40-es olajat ír vagyis igazából mindkettő gyárinak minősül. AZ OLAJON NEM SZABAD SPÓROLNI MERT AZ A LEGFONTOSABB AZ AUTÓNAK!!!...A mai korszerű nagymultú cégek által gyártott olajak nagyon sok év munkája alatt tökéletesedtek olyanra amilyenek ma!..Én javaslom a nevesebb gyártók olaját...hiszen aminek a nevét először halljuk az tuti nem rendelkezik ilyen tapasztalattal...na de mindegy van aki spórol az olajon és megy az autójával még 2000 km-t és van aki nem sajnálja az autójától a kényeztetést és megy vele még 100000-t! Próbálj meg egyszer tecsós sört inni és igyál rá egy Bud-ot ......na ugye hogy van különbség...pedig te nem 140-nél 95-fokon teszed mindezt.... :-)))
Omegatd Creative Commons License 2009.04.16 0 0 1609
Igen gyári Opel(GM) olaj. Van sárga címkés az az Opel és kék címkés az a GM. Többször és sokan lefikázták már, nekem semmi gondom nem volt eddig vele, sőt legjobban ez jött be.
A Tigra gyári mérete 185/60R14, ennek váltója a 195/50R15. Nekem a Kadetten van ilyen 15-ben, nem érzem nehezebbnek a kormányt, mint 14-essel...
Előzmény: kitti0616 (1608)
kitti0616 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 1608
Igen, pont ezért kérdeztem hogy mit írnak hozzá.
Amit írtál olaj az a gyári opel olaj?

Még egy kérdésem lenne. Melyik gumi jobb rá: 175 vagy 185? Most 195-50-15ös van rajta, de régi, repedezett, az 1ik puklis. :( Mindenképp le kell cserélnünk, de kisebbet szeretnénk. Mert a jelenlegi elnehezíti a kormányt.
Előzmény: Omegatd (1607)
Omegatd Creative Commons License 2009.04.15 0 0 1607
Pont ezzel éritek el, de lelketek rajta. Ugyanis az 5W-s az túl vékony ezeknek a motoroknak. De csak csináljátok. Minden autóba olyan olajat illik tenni, amit gyárilag előírnak nekik. Nekem mind a Kadettban, mind az Omegában 10W40 van és most visszaálltam az Opel (GM) olajra. Mindenfélét kipróbáltam már, de eddig is ez vált be a legjobban, pedig Mobil, Fina és más jónak titilált is volt benne...
Előzmény: kitti0616 (1605)
kitti0616 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 1606
Neked milyen van benne?
Előzmény: Omegatd (1604)
kitti0616 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 1605
Kennymayer köszi a segítséget.
Omegatd: Nem, nincs "ennyire sok pénzem/ünk" csak azt szeretném beletenni ami jó. Megbízható autót szeretnék. Nem 1 év múlva motorcserét.
Előzmény: Kennymayer (1603)
Omegatd Creative Commons License 2009.04.15 0 0 1604
Ilyen sok pénzetek van? Minek bele 5W30-as? Bőven jó a 10W40, sőt a 15W40 is...
Kennymayer Creative Commons License 2009.04.15 0 0 1603
Hali!

Az,hogy 5W-40 vagy 10w-40 ez a motor kopásától függ mert ugye kopottabb megeszi a vékonyabb olajat!Ha 100ezer feletti km van benne akkor inkább 10w-40 et javaslok és ha lehet akkor fullszintetikusat.
Márka: A Castrol Magnatech nagyon bevált amúgy én most éppen Castrol TXT 5w-40-et használok az is szuper!!Írok még pár jóminőségű márkát ami jó bele:
Valvoline SynPower, Fuchs Titan Supersyn, Shell Helix Ultra

Üd:

Zsolti
Előzmény: kitti0616 (1602)
kitti0616 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 1602
T.Szaby: köszi a választ.
Néztem neten hogy milyen olaj kell. 2 helyen is azt írták hogy 5w40. Most akkor melyik? Az a 2 sokban különbözik?
Gyertyát megrendeltük, NGK-t. 2000/db.
Előzmény: Törölt nick (1601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!