Háát, therealzed eléggé meggyőztél a hondáról, főleg, hogy gyakorlati tapasztalataid vannak mindekettővel kapcsolatban.
Árban ugyanis nincs különbség, hondából talán a kínálat is nagyobb, asszem inkább a biztosra megyek.
mindenképp a hondát válaszd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
volt civicem no problem tuti jó gép.
nade ugye az ember nem nyugszik...
most 1 rover 400 boldogtalan tulaja vagyok.
2éves a legutolsó széria. 1,4 100 paci eddig ok.
szép is meg minden. DE!
mondja meg nekem vki ,hogy normális e az a dolog ,hogy egy 60000(hatvan)km-es kocsiban elolvad a dugattyú. ???
bevittem a rover szervizben ahol megvigasztaltak hogy nem egyedi eset. (no comment)
meghogy legalább másfél hónapig ne is számítsak rá
mert ennyi idő míg angliából vagy a vilávégéről megérkeznek az alkatrészek. min fél milla a javítás mivel a motor kaput. megy a vacilálás hogy
szavatosságban javítsák e mivel ugye már nem garos.
kérdés hogy ki fizet.
ennyit a roverről...
98 és az előttiekken ugy hallom nem volt gond.
ja a vátó tényleg szar! nem lehet 1 lapon említeni a civichez képest.
remélem ennek tudatában veszel gépet. üdv
zed
Az 1.4 16V motor sosem volt Honda, és a 2 literes (turbos) sem. '96-tól elvileg az 1.6-os is Rover K sorozatú, de gyanús, hogz furat-löket, teljesítmény ugyanakkora... Ezen kívül nem tudom, hogy melyik szériában mi egyezik meg a Hondával, a '96 utániakban nyilván kevesebb.
Válaszd a Rovert, mert azt vám nélkül tudsz hozni külföldről... Nomeg valóban elegánsabb is.
Szevasztok!
Remélem él még ez a topic, és válaszol valaki a kérdésemre.
Szóval: ha adott egy 4-5 éves Rover 400-as (414, 416 stb.), és adott egy ugyanennyi idős 5 ajtós Honda Civic, ami ugyebár a 4-es Rover eredetije, akkor a kettő közül melyiket érdemesebb megvenni? Csak azért, mert árban kb. ugyanott vannak, 1,7 - 2 milla között.
Van lényegi különbség motorikusan, megbízhatóságban, igényességben stb.? Pl. írta valaki korábban, hogy a rover váltója nem a legjobb (valami gond volt asszem a rükverccel?), míg a hondáról úgy tudom, hogy az egyik legjobbak a váltói.
A hondát ezenkívül nyilván egyszerűbb szervizelni, mert hogy nem olyan ritka fajta.
Ugyanakkor nekem a rover 400-as jobban tetszik, valahogy elegánsabb vagy nemtom.
Én annyit tudok mondani, hogy kb. 1300 km-t vezettem egy 1,8-ast, kéziváltóst. Nekem nagyon tetszett. Nem bivalyerös, de nem is tünt hervadtnak. Fogyasztása pályán kb. 8,5-9 volt. Úttartása kellemes. Beltere nyugalmat áraszt.
Ha kell tudok még ilyen autót
én úgy tudom, hogy még a rover szervizesek sem tartják túl megbízhatónak a 2000 előtti szériákat. A 25-45 tulképp a régi 200-400-asok finomítgatásából született, így elég "vegyes" konstrukciónak számít. Ellenben a 75-ös már teljesen Rover fejlesztés, kiforrott technika, szóval a megbízhatóságával nem lesz gond.
Nekem speciel 200-asom van, de 4 év és 48e km alatt mindössze egyszer kellett menetrenden kívül szervizbe vinnem, a mert szervoolaj tartály melletti bilincs meglazult :)
ennyit tudok segíteni...
Üdv mindenkinek az lenne a kérdésem felétek hogy van-e olyan közöttetek vagy az ismeröeizek között aki Rover 75-esel rendelkezik.
Épp vásárlás elött álok vagyis szeretnék megemnek venni egy 1.5 éves Rover 75-öst de olyan kevés gyakorlati tapasztalatot tudtam összegyüjteni hogy az szinte semmi a márkakereskedönél meg mint ahogy tudjátok mindig az a legjobb auto amit éppen venni akarsz az mindig megbizhato meg mindig ..... szoval értitek.
Engem igazából az érdekelni hogy ha van itt aki ilyen kocsival jár neki mi az észrevétele ?
pl:fogyasztás , megbizhatóság, szerviz tapasztalat, hibák stb
Még megvan a fékbetét! Ha érdekel akkor 06-20-9862-058. Odaadom Neked, próbáld ki hogy jó e a Tiedbe, és ha jó akkor kell kifizetned. Csak azért, mert a dobozára rá van írva hogy 214Si-re jó, de nekem még a régebbi fajta van, a honda concerto féle, és nekem nem volt jó. De ha Neked már a gömbölyű rovered van, arra már tuti jó
A napokban lettem egy rover 620-as boldog tulajdonosa.Szeretnék légterelöt venni az ablakokra....tudja valaki hol lehet kapni?Gyárilag tudom hogy nem létezik hozzá....utángyártottra gondolok.Köszönöm elöre is!
Üdv:rouhun
egy kevésbé jó hír: sikerült városban 10 lityós fogyasztás produkálnom. igaz, volt benne légkondi, budai emelkedők, padlógáz... szegény 1.4 :) de azért szép sportosan muzsikál. asszem kilyukadt a kipuff... sportdob se kell :))
a rükis porbléma nálam is megvan. én egy megoldást találtam, és ez pénzbe sem kerül: oda kell figyelni, mikor hátratolod :-) néha én is nemtörődöm módon kapcsolok vissza, nem is hallatszik semmi, de nem indul hátra. ilyenkor ki kell engedni a kuplungot, másodszorra jó lesz. ez végülis csak akkor zavaró, ha rükiben kell küzdeni egy parkolóhelyért :-)
a klímához nem tudok hozzászólni, nekem volt gyárilag, de ahogy hallom, tényleg marha drága... viszont amilyen nyarunk van egy ideje, asszem megéri
Sziasztok Roveresek,
A kozelmultban sikerult vasarolnom egy tuti 214Si gepet barati aron :) (az egyik baratunktol).Nagyon tuti a gep 3 eves es csak 16000 Km van benne, hat nem kellemes :))).
Olyan mint a Hage-e.
Lenne hozzatok egy-ket kerdesem:
Amikor hatramenetbe teszem hallatszik egy reccsenes mint a regebbi autokban es ha nem elegge tolom hatra a kart akkor gazadaskor recsegnek a fogaskerekek es ki is dobja .A Rack-nel azt mondtak hogy ez azert van mert a ruki nem szinkronizalt.Igaz ez?Ha viszont hatarozottan teszem be a sebesseget nincs baj.Nem lehet csinalni ellene semmit?
Valamint a kocsibol egyedul a klima hianyzik amit hianyolok.Erdemes bontobol venni vagy csak a gyari az OKE (Kb 250 ezer).
A 200-as nagyon szép, a 400-as 4ajtós szép, a 400-as 5 ajtós nem szép. A dízel jó, nem common-rail, de jól megy, computer vezérelt, chiptuningolható, jól fogyaszt 5-6lityi körül. Ha találok 220SDi-t ilyet veszek!
Nagybátyámnak volt 2db Rover is cégautónak(214 si "94 és 416Si "98), járt haza vele többször is. Semmilyen érdekesebb probléma nem volt vele, velük. A fogyasztás is teljesen reális.
azt hiszem QH a márkája a fékbetétnek. Én tudok egy nagyon jó helyet rover alkatrész ügyben, Amero KFT, én mindent ott veszek hozzá. Kuplung Wallisnál 96000 pénz volt, Ameronál megvettem 24-ért kompletten kuplungszerkezet+tárcsa+kinyomócsapágy! Most vettem vezérműszíjat, feszítőgörgőt, gyertyát, olajat, szűrőket szintén ugyanott. Telefonszám: () 220-87-44
milyen márka? az enyém már megin kopott kissé... :-)
nem tudod, hol lehet utángyártott vagy bontott rover cuccosokat szerezni? kéne visszapillantó, + megtört a napfénytető egyik belső műanyag eleme...
wallishoz nem akarom vinni, mert azért enni is kéne valamit a hónapban :-)