Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BarG Creative Commons License 2007.08.25 0 0 74

Azt is tudod, hogy:

- ez a motor 7 másodperc alatt löki fel 100-ra az 1650kg-os autót?

- mutatott már az órám 255-öt? (tuning nélkül)

- 80-90 közt krúzolva 4.X liter/100km-ra levihető az átlagfogyasztás?

- -25Celsiusnál is pöccre indul?

- nem PDTDI járáskultúrájú, de azért határozottan dízel

 

Vagyis sokad ad - de megfizetteti az árát.

Előzmény: SigorTD (73)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.25 0 0 73
A kezdeti lelkesedésem a motorcsere után egy kicsit alább hagyott. rossz hallani az összegekezt amibe kerülnek ezek a dolgok.
Köszönöm hogy +osztottad velem ezen információkat.
Előzmény: BarG (72)
BarG Creative Commons License 2007.08.25 0 0 72

Sajnos egy csomó high-tech-nek szánt megoldást raktak bele, amik elbonyolították ezt a motort és durva hibalehetőségeket teremtettek.

- a szívócsőbe raktak egy pillangósort, amivel hangolható a rendszer - a tetves EGR szelep viszont teleköpi korommal - a pillangó megszorulhat és törik, teljes motorcserés mulatságot okozva. Az EGR szelepet nem tudtam kiiktatni, mert motorhiba jelet generál. Egy ideje én víz/metanol befecskendezéssel öblítem a szívósort és ez szépen tisztán tartja.

- a turbó elképesztően reaktívan emeli a nyomást, ha rálépsz a gázra (a vízbefecskendezés beépítése óta látom a turbónyomást) (ez az autó dinamikájában néha kevésbé érzékelhető-főleg melegben) ez egy léptetőmotorral működő geometria állítással van megvalósítva. A motortérben viszont maga a pokol uralkodik ezért ez a ketyere gyakran megdöglik. Egy időben ezt a mechanizmust nem lehetett külön megvenni, úgyhogy nem márkaszervízben kb 250 000, szalonban 350 000 körüli kiadást kellett elszenvedni. Amúgy 25 000 körül van most.

- hallottam már izzítógyertya törésről, ami motort rombolt

- agyontuningolva porlasztócsúcs meghibásodáskor kifújta a dugó tetejét

- volt egy visszahívás, amikor a kipufogóöntvényben lévő hőálló betét nem megfelelő hőállósága miatt cserélték az egész öntvényt - már akit elértek. Ha sikerül venni egy nem elért tulajú motort......

- élettartam feltöltésű sebváltó meg difi.....persze, persze. Olyan kávészínű olajok jöttek ki 90 000 után, hogy a fejemet fogtam. Aki elhiszi a reklám meg marketingdumát az 7 számjegyű összeggel fáradhat a kasszához.

- klímakompresszor mágneskuplungja miatt teljes csere

- nagynyomású gázolajszivattyú

 

Szóval ilyen hibákról hallottam még, amik velem (eddig?!)  nem történtek meg.

üdv

 

Előzmény: SigorTD (68)
Fulesman Creative Commons License 2007.08.25 0 0 71

Hy Szia,Sziasztok mindenkinek.

 

Ha jól olvastam akkor autó-alkatrész 30% al olcsobb vásárlásáról.

Amugy tudok én is alkatrészt olcsobban  Unix-Bardi-Meteor.

Van 25% kedvezményem Kayaba gátlókra,ha valakit érdekel.

Bye

 

Előzmény: m.racer (70)
m.racer Creative Commons License 2007.08.25 0 0 70
Miről van szó?
Előzmény: wfeco3 (69)
wfeco3 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 69
Azt hogy csinálod?Engem is érdekelne pár alkatrész.
Előzmény: m.racer (52)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.25 0 0 68
hát igen csak a motor érdekel. tehát amit +állapítottam néppítéletekből ill tőled amelyik motorral nem foglalkoztak ill gyiilkolták egy valóságos pénz temető amelyikre odafigyeltek rendes gazdija volt ott lehetnek problémák de nem olyan vészes.
Köszönöm az információkat
Előzmény: BarG (67)
BarG Creative Commons License 2007.08.24 0 0 67

Szavaidból azt vettem ki, hogy csak maga a motor érdekel, jól látom?

Az enyém M57TU motorkódu E46 2004-ből. 0 km-rel hoztam el, a héten ütöttem a 106 000 km-t vele.  Hibák:

- még a legelején garanciában motorolajszint jeladó

- két porlasztócsúcs kezdett közelíteni a határértékhez, még semmi látható, érzékelhető jele nincs, csak a diagnosztika mondja

- 30 000-es az olajcsere periódus kezdő értéke, de a felét se futottam le soha egy töltettel, 10-15 közt csere - 0-30, 0-40 olajra, két csere közt sose kellett utána tölteni

- ja 90 000 környékén termosztátcsere - nem zárt le teljesen

- 96 000 környékén főtengely végi gumírozott szíjtárcsa csere - kezdett a gumi szétválni

üdv 

 

ui: van egy kis lájtos teljesítménynövelés istallálva

 

Előzmény: SigorTD (66)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.24 0 0 66
Leg főképp megbízhatóság! tipus hibák. ilyenek.
Előzmény: BarG (62)
Fulesman Creative Commons License 2007.08.24 0 0 65

Hy

Nyaralásból hazafele.De hol is?Persze hogy BmwE36 ba :-)

 

 

  Bye
Fulesman Creative Commons License 2007.08.24 0 0 64

Hy sziasztok

Letelt a nyaralásom :-( Nem volt rossz :-)

Belátogatott már valaki erre az oldalra ? : http://gportal.hu/portal/teljeslakatosmunka/

 

Elölre is thx.

szomszed007 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 63

Szia!

Ez az hogy itt nem találom a futóműalkatrészek között.

Lényeg, hogy a diffinek az össze szimmeringje kell.

Kihajtás ami a féltengelynél van abból ugye 2 db meg ugye a kardán bemenetelnél van 1 az is kellene.

Tudsz így segíteni vagy mit írjak még?

 

szomszed

Előzmény: m.racer (59)
BarG Creative Commons License 2007.08.23 0 0 62
3.0d-ből van némi tapasztalatom. Mi érdekel?
Előzmény: SigorTD (56)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.23 0 0 61
kössz. Én is ennyit halloottam hogy kell bele de nem akartam elhinni.
Ha most bele gondoolok hogy egy Viper V10 es sokliteresébe megy 10L ez kibaszott sok.
Előzmény: m.racer (60)
m.racer Creative Commons License 2007.08.23 0 0 60
A katalógus a Castrol Powertec -et írja a motorhoz.10W 40 szerintem ez lenne a jó amúgy 7+1 liter a feltöltés.
Előzmény: SigorTD (56)
m.racer Creative Commons License 2007.08.23 0 0 59
Szomszéd a méretet itt tudod kiválasztani pontosan melyik szimmeringről van szó?
Előzmény: m.racer (58)
m.racer Creative Commons License 2007.08.23 0 0 58
szomszed007 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 57

Totalcaron amit olvastam népítéleteket ott 3.0d motorokról nincs sok jó írás.
KB olyan 40-60% azt mondja jó-nemjó. Olvasgass bele.

 

szomszed

Előzmény: SigorTD (56)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.23 0 0 56
hány liter olaj megy 25td mtorba?itt az ideje a cserének.
Na amit kinéztem az Castrol Magnatec 10w-40 diesel.
Ez ugye tökéletes bele?
Ní valamint valakinek tapasztalata 25-30d motorkkal van? elgndlkodtam motr cserén is mert igencsak öregecske ez már.
18tds Creative Commons License 2007.08.22 0 0 55
Hali
18TDs-en lehet valahogy emelni az alapjáraton?
Most egy picit remeg ha nyomok egy kis gázt+100-150-es fordulat szépen kisimul.
700körül van most.
m.racer Creative Commons License 2007.08.22 0 0 54
Gyerekek nem fájdult meg a szemem a hozzászólásoktól.
SigorTD Creative Commons License 2007.08.21 0 0 53
A hidrofej kopott el. az volna a lényeg.
Előzmény: m.racer (51)
m.racer Creative Commons License 2007.08.21 0 0 52
Akit érdekel alkatrész a Bömbijébe,Szomszéd kartárs a www.bardiauto.hu oldalon talált cuccokból 30% kedvezményt tudok segíteni.
m.racer Creative Commons License 2007.08.21 0 0 51
Adagoló elektromos teteje van nekem is,ha érdekel beszélünk.Most szivattam meg magam egy tengelytöréssel magam 4 hónapig állt  a tds -m.Komplett cseréltem és ez megmaradt.
Előzmény: SigorTD (49)
m.racer Creative Commons License 2007.08.21 0 0 50
318 tds ről volt szó tehát abba jó ez a méret.A 324 inkább 75-100 ah ig megfelelő.
Előzmény: SigorTD (47)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.21 0 0 49
Az enyém is majdnem teljesen új.
Na de meg volt a kárfelmérés hidrofej kopott el. Tehát melegen így nem indul
tehát ha valaki tud M51 es mootorhoz komplett adagolót az szoljon.
minimum 100 ezrre vaan becsülve a javítás mivel ennyi most nincs csak majd később lessz +csinálva addig is keresek olcsóbb adagoló próba szerencse.
Előzmény: szomszed007 (48)
szomszed007 Creative Commons License 2007.08.21 0 0 48

Nekem 324TD-ben van 88as. Teker mint állat :) Meg vagyok elégedve.

12k-ért vettem újonnan. Ha kell adok egy Nick-et kitől vettem.

(Másik fórumon megtalálod a srácot.)

 

szomszed

Előzmény: SigorTD (47)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.20 0 0 47
325TD-be 66os akksi? az sztem nagyon gyér ellátást biztosít!
Előzmény: m.racer (41)
szomszed007 Creative Commons License 2007.08.20 0 0 46

Jah, le is csaptam krézi-re ert azt írta gt20 kicsi inkább gt22 kell az autómra.

 

Majd meglátjuk.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (45)
m.racer Creative Commons License 2007.08.20 0 0 45

A diesel tuning rovatban megindult egy kis Bmw mozgalom.

Előzmény: szomszed007 (44)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!