Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabicsucsu Creative Commons License 2004.07.08 0 0 495
van egy Autodata Old Cars 60-82-ig könyvem és nincs benne a Tátra.bakker.
Taunus75 Creative Commons License 2004.07.07 0 0 494
... meg itt... :-)
Előzmény: tatrafan (493)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.07 0 0 493

            

              MIÓTA EZ AZ ÚJ RENDSZER VAN, MINTHA MEGFOGYATKOZTAK VOLNA A

 

                                                 HOZZÁSZÓLÁSOK...

 

 

 

                                           VAGY CSAK KÉPZELŐDÖK?

 

                                                  HOL VAGYTOK?!

 

 

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.07 0 0 492

 

 nem kéne!

 

 Ugyanilyen négytengelyes??? Mert háromtengelyest "sokat" látok, de ilyet... Ha az is ilyen, akkor ezeket nyugaton selejtezhették mostanában mert én nem láttam ezeket. Ezt is fél-egy éve láttam először itt Pesten. Ugyanaz nem lehet, mi?

 

 El bírnám képzelni magam benne, ha ebből ilyen jól meg lehet élni...  :-)))

 

                                                                                                        tatrafan

Előzmény: Törölt nick (491)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.07 0 0 491

Egy tök ugyabilyen dolgozik Zalaegerszegen is minden nap.

A fickó valami fing összegért vette, tokkal-vonóval volt vagy 5 millió körül.

Most meg ócsóér' daruzik vele. Nálunk is ez állította fel a műhely oszlopait, meg beemelte a helyére a tető rácsos tartóit.

Meglehetősen vastagon fogott a cerka. :)))

Előzmény: tatrafan (488)
TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2004.07.07 0 0 490
AJAJ!
Előzmény: tatrafan (488)
keepitretro Creative Commons License 2004.07.06 0 0 489
Gyökér!!!!
Előzmény: tatrafan (488)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.06 0 0 488

 

  Máma láttam egy szép kis autódarut.   

 

  Naszóval mondom az embernek:  "- Ombre, milyen jó kis négytengelyes

 

  TATRA! Nincs is talán még egy az országban!"

 

  Mire ő: "- Nem TATRA ez, semmi köze a TATRA-hoz!

 

  Színtiszta német technika! Rá is van írva a hátuljára hogy: GOTTWALD"

 

      Ja. A daru márkája. Most erre mit mondjak?  És ezen dolgozik minden nap.  Egy

 

  baromi nagy, csőtengelyes, összkerekes, süllyesztett fülkés TATRA-n és nem

 

  tudja, hogy mi az. Vagy csak szégyelli, hogy nem NYUGATON készült ???

 

  De szerintem tényleg nem tudja, mert még azt is mondta, hogy 

 

  elgörbült a kardán!  :-))))

 

 

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.05 0 0 487

Semmi gond, simán forgalomba helyezheted. Rendesek.

 

 2.700.000.-

tatrafan Creative Commons License 2004.07.05 0 0 486

 

Én azt a 240-et nem tartom soknak, sőt örülök neki. Azok után ami eddig volt... Ha

 

lenne pézem egy jó 603-asra - 2.4 mill mondjuk - akkor nem zavarna a 240 ezer

 

sem. Azelőtt egy veteránért a másfélszeresét kellett befizetni vámként vagy mi a

 

túró. Hát annál még ez is jobb!

 

 

 

Na itt a kép, előbb lemaradt.    :-)))

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.05 0 0 485
Na valami kép lefekvés előtt. Álmodozzunk!
poén Creative Commons License 2004.07.05 0 0 484

Pfffff... Most erre mit lehet mondani? Ráadásul asszem a forgalombahelyezés is grízes, nem? (nyista Euro 3, stb, bár ezt a témát nem vágom)

 

A veteránokra most mennyit kell fizetni? (240 ropi a legutolós infóm.) Már ez sem semmi, ha abból indulok ki, ha valaki pl. egy párszáz euro-ért megvett, felújításra szánt kocsit hoz be. Mert ha valaki fullosra restaurált Rollst tud importálni, azt aligha vágja földhöz, de pl. egy 603-behozatalt (még egy egész jó állapotúét is) helyből hazavághatja a regdíj, még akkor is, ha a renoválás költségeihez képest elenyésző ez az összeg, és emberünk ezen összeg felett történetesen rendelkezik is.

Ezen pl. azt az esetet értem, ha emberünk azt mondja, hogy "Szívesen költöm a 240 ezer sokszorosát is a kocsimra, de a lenyúlós, köcsög államnak én egy vasat sem fizetek", és mondjuk ekképp ügyesen el is van intézve, hogy sok értékes régi kocsi ne is kerüljön be. Abszolút jó ötlet... (Persze, most dramatizáltam.)

poén

 

 

Előzmény: tatrafan (483)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.05 0 0 483
Az a szép, hogy most megnéztem a regisztrációs díjról szóló rendeletet és lám: egy 613-asra 2.700.000- Ft...  Tök korrekt, nem?  :-)))))
csabicsucsu Creative Commons License 2004.07.05 0 0 482

most kaptam választ a kérdésemre.

nagyon patent az alkatrészek kezelése.tanulandó.

keepitretro Creative Commons License 2004.07.04 0 0 481

tatrafan: mijjazhogy lehányva, drága barátom!!!! :-))))))) figyelek ám!!!!!

 

Előzmény: tatrafan (480)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.04 0 0 480
Ez keepitretro műve, de nem a fénykép kedvéért, hanem csak így vannak "lehányva" a műhelyében a dolgok...  :-)))))
doca Creative Commons License 2004.07.04 0 0 479

Nagyon elfogult ember az aki  ilyen rendet rak akár egy kép kedvéért. Szóval nagyon tetszetős és áttekinthető. Valahogy igy vannak kiteritve a dolgok összeszerelés előtt normális helyen. Bár ez csak szubjektiv meglátás.

Bravó! Szép és igényes előkészités minden tekintetben.

Előzmény: tatrafan (468)
keepitretro Creative Commons License 2004.07.04 0 0 478

Fenét nyaralok, hajót dízelesítek :-(((( !!!!!!!!

 

Előzmény: tatrafan (477)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.04 0 0 477

Én lehet hogy ráérek, csak nincs autóm... :-))))

 

Retro barátunk meg elveszett. Gondolom nyaral.

Taunus75 Creative Commons License 2004.07.03 0 0 476
cx25tri Creative Commons License 2004.07.01 0 0 475
Tatrafan, figyu, jovo heten mennyire ersz ra hetfo kedd, esetleg szerda magassagaban? Holnap megyek a toserdoi talira (a veteran topicban volt regebben beirva) es maradok par napot pesten... esetleg kivancsi vagy ram, gondoltam...
Előzmény: tatrafan (474)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.01 0 0 474

Dev!

 

Igen, én is kiszúrtalak.

 

De ez a kép már nem a tiéd, hanem az Indexé*...   Különben csak próba volt, azt se tudtam mi van rajta amikor betettem...  :-)))

 

*(Tudod, az új szabályok... ami itt van azt csak az Index engedélyével lehet felhasználni!!!)

Előzmény: devisionhun (473)
devisionhun Creative Commons License 2004.07.01 0 0 473
Válasz a 451es hozzászólásra:      (az index nem volt hajlandó válszolni... =))
 
tatrafan!
Tök vicc, hogy látszom a fényezésen!! =)
Bár én annyira nem találtam jónak pont ezt a képeim közül... =P
A motortér SOKKAL jobban tetszik. =)))
 
Majd ha nagy leszek és gazdag és már kinemálhatok a Skodákat, akkor nekem is lesz TATRAm!
Juteszembe: cserediákévem alatt lehetöségem volt megismerkedni egy cseh csajjal aki, hmmm, kb 30km-re lakik a TATRAgyártól... =)
Megyek látogatni!   =)))
 
 
Na jóéjt!
 
 
Dev <- Autó, Tatra, képek élvezése! =)
csabicsucsu Creative Commons License 2004.07.01 0 0 472

mi a képek forrása?

én is most szaladgálok a homokoló, a galvanizáló és a szinteres között.

Előzmény: tatrafan (468)
poén Creative Commons License 2004.07.01 0 0 471

"Jó hogy nem a vasércet is a gyárudvaron bányásszák, nem ?"

 

:-)))))

 

Ez a felborult T813 olyan mint egy ízeltlábú... brutális.

 

Hanem azért eléggé nem-kispályás jellege van a restaurálós képeknek! Komolyan néz ki. Szemre nem csinált rossz boltot Keepit, azzal, hogy átvette a vasat.

poén

 

 

 

 

Előzmény: tatrafan (466)
furano Creative Commons License 2004.07.01 0 0 470

tatrafan !

 

Köszi az infot, de gyorsan kellett, és a cseh lapon képekkel illusztrálva is megtaláltam. Írták, hogy nem mindig van beütött alvázszáma.

 

furano

 

 

 

Előzmény: tatrafan (417)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.01 0 0 469

 

Lehet tanulmányozni a 813-as terepjáró képességét...

 

...a V12-es léghűtéses turbódízelt...

 

 

...vagy a központi csővázat a lengőtengelyekkel meg a torziós rugókat! :-)))))

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.01 0 0 468

Jó kis kanapé volt az enyémben. Már nem az enyém.

Homokfújás...

 

 

Szinterezés...

 

Kadmiumozás...

 

És majd ilyen lesz!

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.01 0 0 467

Néhány kísérleti szériáig jutott motor 613-ba a Kopivnicei Tatra Múzeumból. Léghűtéses V6, léghűtéses V8 turbó és egy vizesnyolcas...

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.01 0 0 466

Sokat is utaztam értük :-)))

 

603-as gyári új alkatrészt még nem fogtam a kezembe, de bisztos van...

 

613-omhoz vettem ezt-azt, 1db féktárcsa volt asszem 20 rongy. De 150-ért adtak volna egy komplett első gólyalábat is, amin a tárcsa is rajta van, meg a kerékagy, féknyereg. Azt otthagytam. Egy helyen lehet megvenni Csehországban, és utángyártott nyista! Bár most valami öreg Tátrás aszongya ugyanaz az első futó, mint a cápa 7-es BMW-jé. Nem mintha az olcsóbb lenne, de hátha van utángyártott. Majd kikémlelem. Különben nem hiszek a dologban nagyon. A teherautóhoz is minden 500 méteres körön belül készül, tiszta Albánia, mindenből önellátók. A gyárban van minden, az öntödétől kezdve. Jó hogy nem a vasércet is a gyárudvaron bányásszák, nem ? :-)))

Előzmény: poén (463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!