Ugyanilyen négytengelyes??? Mert háromtengelyest "sokat" látok, de ilyet... Ha az is ilyen, akkor ezeket nyugaton selejtezhették mostanában mert én nem láttam ezeket. Ezt is fél-egy éve láttam először itt Pesten. Ugyanaz nem lehet, mi?
El bírnám képzelni magam benne, ha ebből ilyen jól meg lehet élni... :-)))
Pfffff... Most erre mit lehet mondani? Ráadásul asszem a forgalombahelyezés is grízes, nem? (nyista Euro 3, stb, bár ezt a témát nem vágom)
A veteránokra most mennyit kell fizetni? (240 ropi a legutolós infóm.) Már ez sem semmi, ha abból indulok ki, ha valaki pl. egy párszáz euro-ért megvett, felújításra szánt kocsit hoz be. Mert ha valaki fullosra restaurált Rollst tud importálni, azt aligha vágja földhöz, de pl. egy 603-behozatalt (még egy egész jó állapotúét is) helyből hazavághatja a regdíj, még akkor is, ha a renoválás költségeihez képest elenyésző ez az összeg, és emberünk ezen összeg felett történetesen rendelkezik is.
Ezen pl. azt az esetet értem, ha emberünk azt mondja, hogy "Szívesen költöm a 240 ezer sokszorosát is a kocsimra, de a lenyúlós, köcsög államnak én egy vasat sem fizetek", és mondjuk ekképp ügyesen el is van intézve, hogy sok értékes régi kocsi ne is kerüljön be. Abszolút jó ötlet... (Persze, most dramatizáltam.)
Nagyon elfogult ember az aki ilyen rendet rak akár egy kép kedvéért. Szóval nagyon tetszetős és áttekinthető. Valahogy igy vannak kiteritve a dolgok összeszerelés előtt normális helyen. Bár ez csak szubjektiv meglátás.
Bravó! Szép és igényes előkészités minden tekintetben.
Tatrafan, figyu, jovo heten mennyire ersz ra hetfo kedd, esetleg szerda magassagaban?
Holnap megyek a toserdoi talira (a veteran topicban volt regebben beirva) es maradok par napot pesten... esetleg kivancsi vagy ram, gondoltam...
Válasz a 451es hozzászólásra: (az index nem volt hajlandó válszolni... =))
tatrafan! Tök vicc, hogy látszom a fényezésen!! =) Bár én annyira nem találtam jónak pont ezt a képeim közül... =P A motortér SOKKAL jobban tetszik. =)))
Majd ha nagy leszek és gazdag és már kinemálhatok a Skodákat, akkor nekem is lesz TATRAm! Juteszembe: cserediákévem alatt lehetöségem volt megismerkedni egy cseh csajjal aki, hmmm, kb 30km-re lakik a TATRAgyártól... =) Megyek látogatni! =)))
"Jó hogy nem a vasércet is a gyárudvaron bányásszák, nem ?"
:-)))))
Ez a felborult T813 olyan mint egy ízeltlábú... brutális.
Hanem azért eléggé nem-kispályás jellege van a restaurálós képeknek! Komolyan néz ki. Szemre nem csinált rossz boltot Keepit, azzal, hogy átvette a vasat.
603-as gyári új alkatrészt még nem fogtam a kezembe, de bisztos van...
613-omhoz vettem ezt-azt, 1db féktárcsa volt asszem 20 rongy. De 150-ért adtak volna egy komplett első gólyalábat is, amin a tárcsa is rajta van, meg a kerékagy, féknyereg. Azt otthagytam. Egy helyen lehet megvenni Csehországban, és utángyártott nyista! Bár most valami öreg Tátrás aszongya ugyanaz az első futó, mint a cápa 7-es BMW-jé. Nem mintha az olcsóbb lenne, de hátha van utángyártott. Majd kikémlelem. Különben nem hiszek a dologban nagyon. A teherautóhoz is minden 500 méteres körön belül készül, tiszta Albánia, mindenből önellátók. A gyárban van minden, az öntödétől kezdve. Jó hogy nem a vasércet is a gyárudvaron bányásszák, nem ? :-)))