Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wfeco3 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 89

jaaaaaaaaaaa bocsika az a kocsi tényleg tudja.az egy álomauto.de itt td,tds ek ről van szó,már megilyedtem hogy valamielyik mindezt tudja.:)

 

nekem kis tds el a rekordfogyi 4,8, 199 a vége,és 11.5 másodperc a 0-100 ra.ezek az adatok csipp után vannak.

Fulesman Creative Commons License 2007.08.29 0 0 88

Szia

Hihetetlenül olvastam a 242-250 et de igy valóban hihető a dolog.

nagyon fain,tetszik. a Cd pontossan mit jelent?

Létezik hogy Vanos a moci,bár ez rossz kérdés volt,mert a ford számláló-Km számláló-n is látszik a modosulás gyorsítás közben,meg a teknia is affelé hajlik.

Bye

Előzmény: BarG (87)
BarG Creative Commons License 2007.08.29 0 0 87

Amiről pedig nem hallottál, az nincs is, sőt nem is lehet........

 

Az autó E46 330Cd, gyári adatai:

- saját tömeg:1630 kg

- telj: 204 LE (padon 225)

- nyomaték: 410Nm (padon450)

- gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 sec

- végsebesség : 242km/h, óra szerint bármikor 250-re felküldöm, ha jó napja van 255-re is, de ezt nézd meg: http://www.youtube.com/watch?v=_hYh3oN63jE 

- fogyasztás országúti:5,5 l/100km

                     vegyes : 6,6

                     város : 9+

 

A 4,2l/100km-t Miskolcon tankolva(csurig) majd Gyöngyös - Miskolc vonalon 213 km-t megtéve és újra csurig tankolva mértem 80-90 km/h közti egyenletes gurulással.(3* mert magam sem hittem el)(víz/metanol befecskendezés nélkül!)

 

Az új E90/91/92 330D  még durvább......

Előzmény: wfeco3 (85)
m.racer Creative Commons License 2007.08.29 0 0 86
Polgár Kft a Febi importőr.Jövőhéten én is megtudom nézni,szabin vagyok.
Előzmény: Fulesman (84)
wfeco3 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 85

Meséld el ezeket az adatokat hogy hoztad ki kérlek!bármelyiket.még sose hallottam egyikről sem...

 

 

köszi!

Előzmény: BarG (74)
Fulesman Creative Commons License 2007.08.29 0 0 84

Szia

Thx a segítséget.

Hogy lehet a Febi-be pl BMW tipus - Motoralkatrész-t keresni,mert BMW re nem sokat dob ki.

Thx

Bye

Előzmény: m.racer (83)
m.racer Creative Commons License 2007.08.29 0 0 83
Szerezd meg a Febi cikkszámokat,az árban tudok segíteni.
Előzmény: Fulesman (82)
Fulesman Creative Commons License 2007.08.27 0 0 82

Hy

Tud valaki olcsón szerezni vezérműcoccot M51 D25 Inter motorhoz?

Van láncom de majd megírom a láncszemeket,és feszítőcucc is.

Kellene komplett új lánckerekek,bakelitfeszítők,első pajzs tömítésgarnitúra.

Thx Bye

Fulesman Creative Commons License 2007.08.27 0 0 81

Sziasztok.

Szokott közületek valaki kikapcsolódni,pl horgászni?

Imádok horgászni,de nem sok jó vizet ismerek erre fele "Monor" környékén.

Irjatok ilyenről is,vagy irjatok ide : http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9167589

Bye

szomszed007 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 80

Nekem 40% kedvezménnyel szereztem (szerintem ugyan az az ember) 5200 forintért darabját a Boschnak. Azóta van az autóban 3000 KM és szépen jár de kicsit furcsa a hangjuk. Mondjuk adagolóhoz nem nyúlt senki mióta megvettem a kocsit az az 2 éve.

Majd nemsokára azt is állíttatom.

 

Meg lehet csinálni azt hogy egy 324TD ne füstöljön? :)

Néha kételkedek :)

 

szomszed

 

Előzmény: Fulesman (79)
Fulesman Creative Commons License 2007.08.27 0 0 79

Szia

Nincs csereperiódus.

Ha kopognak vagy esetleg erőtlen a motor,plusz kormol is aakor ha mindent átnéztél az adagoló elött cseréld ki.

Cseresorrend:Légszűrő-adagolóállitás-olaj eltávolítása a nem oda való helyekről PL Turbócső,és old meg ne is kerüljön bele.Ha igy sem változik akkor porlasztócsúcs csere,de nem kell kompletten csak az elemet.Sec kulcsal szét lehet szedni,és a belsejét kicserélni.

A Duen-en van emberke aki E36 2,5TD/S be tud 3500Huf/db áron szerezni.

A Duen keresőbe ird be hogy Bosch csucsok.

Bye szia

Előzmény: szomszed007 (76)
zoli 76 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 78
3-án kezdek a lángba!
Előzmény: Fulesman (71)
BarG Creative Commons License 2007.08.26 0 0 77
Csak igyekeztem teljessé tenni a képet......
Előzmény: SigorTD (75)
szomszed007 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 76

Sziasztok!

Egy 324TD-ben a porlasztócsúcsoknak hány km-t kell kibirnia?

Van valami csereperiódus vagy valami?

 

szomszed

SigorTD Creative Commons License 2007.08.26 0 0 75
Te ezt úgy csinálod mint egy jó menedzser +dícsér lebasz +dícsér lebasz +ajándékoz.
na egy kis elszomorítás és a +ajándékozás hiányzik a sorbol. :) :D
Ezeket az adatookat sem ismertem, de nagyon teccetősek. :)
Előzmény: BarG (74)
BarG Creative Commons License 2007.08.25 0 0 74

Azt is tudod, hogy:

- ez a motor 7 másodperc alatt löki fel 100-ra az 1650kg-os autót?

- mutatott már az órám 255-öt? (tuning nélkül)

- 80-90 közt krúzolva 4.X liter/100km-ra levihető az átlagfogyasztás?

- -25Celsiusnál is pöccre indul?

- nem PDTDI járáskultúrájú, de azért határozottan dízel

 

Vagyis sokad ad - de megfizetteti az árát.

Előzmény: SigorTD (73)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.25 0 0 73
A kezdeti lelkesedésem a motorcsere után egy kicsit alább hagyott. rossz hallani az összegekezt amibe kerülnek ezek a dolgok.
Köszönöm hogy +osztottad velem ezen információkat.
Előzmény: BarG (72)
BarG Creative Commons License 2007.08.25 0 0 72

Sajnos egy csomó high-tech-nek szánt megoldást raktak bele, amik elbonyolították ezt a motort és durva hibalehetőségeket teremtettek.

- a szívócsőbe raktak egy pillangósort, amivel hangolható a rendszer - a tetves EGR szelep viszont teleköpi korommal - a pillangó megszorulhat és törik, teljes motorcserés mulatságot okozva. Az EGR szelepet nem tudtam kiiktatni, mert motorhiba jelet generál. Egy ideje én víz/metanol befecskendezéssel öblítem a szívósort és ez szépen tisztán tartja.

- a turbó elképesztően reaktívan emeli a nyomást, ha rálépsz a gázra (a vízbefecskendezés beépítése óta látom a turbónyomást) (ez az autó dinamikájában néha kevésbé érzékelhető-főleg melegben) ez egy léptetőmotorral működő geometria állítással van megvalósítva. A motortérben viszont maga a pokol uralkodik ezért ez a ketyere gyakran megdöglik. Egy időben ezt a mechanizmust nem lehetett külön megvenni, úgyhogy nem márkaszervízben kb 250 000, szalonban 350 000 körüli kiadást kellett elszenvedni. Amúgy 25 000 körül van most.

- hallottam már izzítógyertya törésről, ami motort rombolt

- agyontuningolva porlasztócsúcs meghibásodáskor kifújta a dugó tetejét

- volt egy visszahívás, amikor a kipufogóöntvényben lévő hőálló betét nem megfelelő hőállósága miatt cserélték az egész öntvényt - már akit elértek. Ha sikerül venni egy nem elért tulajú motort......

- élettartam feltöltésű sebváltó meg difi.....persze, persze. Olyan kávészínű olajok jöttek ki 90 000 után, hogy a fejemet fogtam. Aki elhiszi a reklám meg marketingdumát az 7 számjegyű összeggel fáradhat a kasszához.

- klímakompresszor mágneskuplungja miatt teljes csere

- nagynyomású gázolajszivattyú

 

Szóval ilyen hibákról hallottam még, amik velem (eddig?!)  nem történtek meg.

üdv

 

Előzmény: SigorTD (68)
Fulesman Creative Commons License 2007.08.25 0 0 71

Hy Szia,Sziasztok mindenkinek.

 

Ha jól olvastam akkor autó-alkatrész 30% al olcsobb vásárlásáról.

Amugy tudok én is alkatrészt olcsobban  Unix-Bardi-Meteor.

Van 25% kedvezményem Kayaba gátlókra,ha valakit érdekel.

Bye

 

Előzmény: m.racer (70)
m.racer Creative Commons License 2007.08.25 0 0 70
Miről van szó?
Előzmény: wfeco3 (69)
wfeco3 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 69
Azt hogy csinálod?Engem is érdekelne pár alkatrész.
Előzmény: m.racer (52)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.25 0 0 68
hát igen csak a motor érdekel. tehát amit +állapítottam néppítéletekből ill tőled amelyik motorral nem foglalkoztak ill gyiilkolták egy valóságos pénz temető amelyikre odafigyeltek rendes gazdija volt ott lehetnek problémák de nem olyan vészes.
Köszönöm az információkat
Előzmény: BarG (67)
BarG Creative Commons License 2007.08.24 0 0 67

Szavaidból azt vettem ki, hogy csak maga a motor érdekel, jól látom?

Az enyém M57TU motorkódu E46 2004-ből. 0 km-rel hoztam el, a héten ütöttem a 106 000 km-t vele.  Hibák:

- még a legelején garanciában motorolajszint jeladó

- két porlasztócsúcs kezdett közelíteni a határértékhez, még semmi látható, érzékelhető jele nincs, csak a diagnosztika mondja

- 30 000-es az olajcsere periódus kezdő értéke, de a felét se futottam le soha egy töltettel, 10-15 közt csere - 0-30, 0-40 olajra, két csere közt sose kellett utána tölteni

- ja 90 000 környékén termosztátcsere - nem zárt le teljesen

- 96 000 környékén főtengely végi gumírozott szíjtárcsa csere - kezdett a gumi szétválni

üdv 

 

ui: van egy kis lájtos teljesítménynövelés istallálva

 

Előzmény: SigorTD (66)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.24 0 0 66
Leg főképp megbízhatóság! tipus hibák. ilyenek.
Előzmény: BarG (62)
Fulesman Creative Commons License 2007.08.24 0 0 65

Hy

Nyaralásból hazafele.De hol is?Persze hogy BmwE36 ba :-)

 

 

  Bye
Fulesman Creative Commons License 2007.08.24 0 0 64

Hy sziasztok

Letelt a nyaralásom :-( Nem volt rossz :-)

Belátogatott már valaki erre az oldalra ? : http://gportal.hu/portal/teljeslakatosmunka/

 

Elölre is thx.

szomszed007 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 63

Szia!

Ez az hogy itt nem találom a futóműalkatrészek között.

Lényeg, hogy a diffinek az össze szimmeringje kell.

Kihajtás ami a féltengelynél van abból ugye 2 db meg ugye a kardán bemenetelnél van 1 az is kellene.

Tudsz így segíteni vagy mit írjak még?

 

szomszed

Előzmény: m.racer (59)
BarG Creative Commons License 2007.08.23 0 0 62
3.0d-ből van némi tapasztalatom. Mi érdekel?
Előzmény: SigorTD (56)
SigorTD Creative Commons License 2007.08.23 0 0 61
kössz. Én is ennyit halloottam hogy kell bele de nem akartam elhinni.
Ha most bele gondoolok hogy egy Viper V10 es sokliteresébe megy 10L ez kibaszott sok.
Előzmény: m.racer (60)
m.racer Creative Commons License 2007.08.23 0 0 60
A katalógus a Castrol Powertec -et írja a motorhoz.10W 40 szerintem ez lenne a jó amúgy 7+1 liter a feltöltés.
Előzmény: SigorTD (56)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!