Hihetetlenül olvastam a 242-250 et de igy valóban hihető a dolog.
nagyon fain,tetszik. a Cd pontossan mit jelent?
Létezik hogy Vanos a moci,bár ez rossz kérdés volt,mert a ford számláló-Km számláló-n is látszik a modosulás gyorsítás közben,meg a teknia is affelé hajlik.
A 4,2l/100km-t Miskolcon tankolva(csurig) majd Gyöngyös - Miskolc vonalon 213 km-t megtéve és újra csurig tankolva mértem 80-90 km/h közti egyenletes gurulással.(3* mert magam sem hittem el)(víz/metanol befecskendezés nélkül!)
Nekem 40% kedvezménnyel szereztem (szerintem ugyan az az ember) 5200 forintért darabját a Boschnak. Azóta van az autóban 3000 KM és szépen jár de kicsit furcsa a hangjuk. Mondjuk adagolóhoz nem nyúlt senki mióta megvettem a kocsit az az 2 éve.
Majd nemsokára azt is állíttatom.
Meg lehet csinálni azt hogy egy 324TD ne füstöljön? :)
Ha kopognak vagy esetleg erőtlen a motor,plusz kormol is aakor ha mindent átnéztél az adagoló elött cseréld ki.
Cseresorrend:Légszűrő-adagolóállitás-olaj eltávolítása a nem oda való helyekről PL Turbócső,és old meg ne is kerüljön bele.Ha igy sem változik akkor porlasztócsúcs csere,de nem kell kompletten csak az elemet.Sec kulcsal szét lehet szedni,és a belsejét kicserélni.
A Duen-en van emberke aki E36 2,5TD/S be tud 3500Huf/db áron szerezni.
Te ezt úgy csinálod mint egy jó menedzser +dícsér lebasz +dícsér lebasz +ajándékoz. na egy kis elszomorítás és a +ajándékozás hiányzik a sorbol. :) :D Ezeket az adatookat sem ismertem, de nagyon teccetősek. :)
A kezdeti lelkesedésem a motorcsere után egy kicsit alább hagyott. rossz hallani az összegekezt amibe kerülnek ezek a dolgok. Köszönöm hogy +osztottad velem ezen információkat.
Sajnos egy csomó high-tech-nek szánt megoldást raktak bele, amik elbonyolították ezt a motort és durva hibalehetőségeket teremtettek.
- a szívócsőbe raktak egy pillangósort, amivel hangolható a rendszer - a tetves EGR szelep viszont teleköpi korommal - a pillangó megszorulhat és törik, teljes motorcserés mulatságot okozva. Az EGR szelepet nem tudtam kiiktatni, mert motorhiba jelet generál. Egy ideje én víz/metanol befecskendezéssel öblítem a szívósort és ez szépen tisztán tartja.
- a turbó elképesztően reaktívan emeli a nyomást, ha rálépsz a gázra (a vízbefecskendezés beépítése óta látom a turbónyomást) (ez az autó dinamikájában néha kevésbé érzékelhető-főleg melegben) ez egy léptetőmotorral működő geometria állítással van megvalósítva. A motortérben viszont maga a pokol uralkodik ezért ez a ketyere gyakran megdöglik. Egy időben ezt a mechanizmust nem lehetett külön megvenni, úgyhogy nem márkaszervízben kb 250 000, szalonban 350 000 körüli kiadást kellett elszenvedni. Amúgy 25 000 körül van most.
- hallottam már izzítógyertya törésről, ami motort rombolt
- agyontuningolva porlasztócsúcs meghibásodáskor kifújta a dugó tetejét
- volt egy visszahívás, amikor a kipufogóöntvényben lévő hőálló betét nem megfelelő hőállósága miatt cserélték az egész öntvényt - már akit elértek. Ha sikerül venni egy nem elért tulajú motort......
- élettartam feltöltésű sebváltó meg difi.....persze, persze. Olyan kávészínű olajok jöttek ki 90 000 után, hogy a fejemet fogtam. Aki elhiszi a reklám meg marketingdumát az 7 számjegyű összeggel fáradhat a kasszához.
- klímakompresszor mágneskuplungja miatt teljes csere
- nagynyomású gázolajszivattyú
Szóval ilyen hibákról hallottam még, amik velem (eddig?!) nem történtek meg.
hát igen csak a motor érdekel. tehát amit +állapítottam néppítéletekből ill tőled amelyik motorral nem foglalkoztak ill gyiilkolták egy valóságos pénz temető amelyikre odafigyeltek rendes gazdija volt ott lehetnek problémák de nem olyan vészes. Köszönöm az információkat
Szavaidból azt vettem ki, hogy csak maga a motor érdekel, jól látom?
Az enyém M57TU motorkódu E46 2004-ből. 0 km-rel hoztam el, a héten ütöttem a 106 000 km-t vele. Hibák:
- még a legelején garanciában motorolajszint jeladó
- két porlasztócsúcs kezdett közelíteni a határértékhez, még semmi látható, érzékelhető jele nincs, csak a diagnosztika mondja
- 30 000-es az olajcsere periódus kezdő értéke, de a felét se futottam le soha egy töltettel, 10-15 közt csere - 0-30, 0-40 olajra, két csere közt sose kellett utána tölteni
- ja 90 000 környékén termosztátcsere - nem zárt le teljesen
- 96 000 környékén főtengely végi gumírozott szíjtárcsa csere - kezdett a gumi szétválni
üdv
ui: van egy kis lájtos teljesítménynövelés istallálva
kössz. Én is ennyit halloottam hogy kell bele de nem akartam elhinni. Ha most bele gondoolok hogy egy Viper V10 es sokliteresébe megy 10L ez kibaszott sok.