Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yenoee Creative Commons License 2004.07.12 0 0 525

Huhuuuú, ez az Ecorra Coupé civilben egy visszafogott understatement vadállat lehet, mint pölö egy Aston Martin, vagy egy Jag...

KÉNE!

:-)))

 

Előzmény: tatrafan (524)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.12 0 0 524

Szerintem teszek be ide megint képeket a magam szórakoztatására. Hahó, van itt valaki?!!   :-)))))) 

 

 Egy pár kép a T700-ról, meg a belőle készült Ecorra Coupe-ról. Utóbbit én sem láttam még utcai "szelíd" változatban, de érdekes lenne! A piros teljesítménye 400+ és 300+. Vagyis 450LE és 315km/h  :-)))))

 

 

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.12 0 0 523

Tau!

 

 Bocs, hogy ugráltatlak, de nézd már meg melyik Mercedessel volt pariban az ára mondjuk? Vagy valami ismert nagyautóéval?

 

 Különben lehet, hogy nem is adtak el nyugatra. 603-ast például gyakorlatilag nem. Csak ami véletlenül nem jött haza esetleg valami autókiállításról mert úgymond "totálkáros lett" :-(  ........

 

   Papíron...   Az ára meg zsebbe! Hallottam konkrét példát 603-1 esetében.  Akkoriban nagy durranás volt a három fényszórójával. Ha valami gazdag látogatónak megtetszett egy nyugati autókiállításon, meg lehetett oldani...   :-))))

 

                                                                                                                'fan

 

 

Előzmény: Taunus75 (520)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.12 0 0 522

 

 Még most is elég sokáig kell takarékoskodni, ha gyári új alkatrészt akarsz hozzájuk venni... :-))))

 

 

Előzmény: te_o (521)
te_o Creative Commons License 2004.07.12 0 0 521

A 603 a luxuskategóriába tartozott, ahová a Volga. Egy időben hazánkban is furikáztak az elftársak vele.

Ennek pedig ára van, még ha keleti luxus is...

Előzmény: Taunus75 (520)
Taunus75 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 520
Nincs mit, szivesen ;-)
Erdekes info szamomra is! Foleg az ujkori ara!!!! Nem volt egy olcso auto.... :-)
1975-ben a legdragabb Taunus a 2300 GXL S tipus volt, 2 ajtos es coupe kivitelben. Ennek az ara 10.550 es 10.540 DM volt. Jelenlegi ertekuk (Note1 allapotban) 4.600 es 5.100 EUR
Előzmény: tatrafan (518)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.12 0 0 519

   

  Tiberius! 

 

 A 623 mentőautó volt, te valszeg egy T700-at láttál. Jó neked!  :-)))

 Ha kis "spotlámpa"-szerű izék voltak a fényszórók, akkor az 700-as volt.

 

   Üdv,   tatrafan

Előzmény: Tiberius_ (517)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.12 0 0 518

Taunus75!

 

Köszi a hasznos infót! Jó tudni.

 

 

Tiberius!

 

Erről megint lemaradtam, nem tudtam, hogy lesz... :-(  Biztos ott lettem volna, ha tudom. Így viszont Szlovákiába mentem Tátrázni, jó volt az is. Várom/várjuk a képeket!!!

Tiberius_ Creative Commons License 2004.07.12 0 0 517
Sziasztok! A hétvégén volt szerencsém részt venni egy veterán kemping-partyn Balatonakaliban, ahol a kemping elkeríterr kis sarkában helyet kapott a cseh Tatra klub is. (!) Volt szerencsém ismerkedni kissé a típussal, mivel, lévén Trabant-vezető, eddig csak kívülről ismertem... Volt két szép 603-as, egy kék meg egy fekete; 6-8 db 613-as, meg egy továbbfejlesztett verzió - talán 623? Kis oktatásban is részem volt, cseh-szlovák-orosz-angol-német nyelven, fanatikus Tarta-buherátorok mutogattak meg minden apró kis részletet meg eltérést az autókon meg a kezelési és javítási könyvekben... :o) hát, nem volt semmi élmény! Beszélgettünk a klub krónikásával is egy keveset. Úgy néz ki, ez kezd rendszeres programukká válni, mivel tavaly is itt voltak... Fotók lesznek. Tib
Előzmény: tatrafan (514)
Taunus75 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 516
Bocs, nem tudtam azonnal reagalni, mert zsufolt volt a hetvege. :-)
Ez egy Oldtimer ar katalogus, amiben a hozzavetoleges arak vannak benne Euroban, 5 allapot szintre osztva + az uj ara van benne DM-ben.

613-asbol ketto is van: 75-76-ig es 76-79-ig.
Az elsonel a Tip-Top (Note 1) erteke: 7.000 EUR, ujkori ara: 25.500 DM
A masodik verzional Note 1: 6.600 EUR, ujkori: 28.750 DM

a 613-2 (79-84)
Note 1: 6.900 EUR
ujkori: 33.480 DM

Az oldtimer ertekeknel van meg Note2, Note3, Note4 es Note5 allapottol fuggoen. Az elejen egy leirassal, hogy mit jelent az 5 besorolas, milyen kriteriumoknak kell megfeleljen a vas. Termeszetesen a Note1 a "gyari ujat" jelenti :-)))
Előzmény: tatrafan (500)
Yogi Creative Commons License 2004.07.12 0 0 515
Van egy eladó az eBayen...
Előzmény: tatrafan (514)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.11 0 0 514

 

 Na alvás!  Ilyen kéne...

 

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.11 0 0 513

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.07.11 0 0 512

 

 Behallatszott persze, de nem tolakodóan. Az a lényeg, hogy én, a "nagy" Tátra rajongó meglepődtem milyen csendes. 1-esben 2-esben húzatva hangos volt, de 100-110 körül simán kellemes.  Egy-két ablak le is volt húzva pedig, szóval volt némi szélzaj is, de simán dumáltunk... Viszont nem is kell bele klíma, mind a nyolc oldalablak nyílik valamerre. A Fóbiából meg kirohadok klímástól, ha meg leengedem egy kicsit az ablakot, hát elviszi a fejem a huzat.

Előzmény: tatrafan (511)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.11 0 0 511

 

 Még nem vagyok király! Majd csak ha meglesz az enyém!  :-)))))))))))

 

 

Előzmény: csabicsucsu (510)
csabicsucsu Creative Commons License 2004.07.11 0 0 510

király vagy!!!!

 

tényleg nem hallatszik be a motorzaj?rezonancia?

Előzmény: tatrafan (503)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.11 0 0 509

óvatosan a képekkel, mert szerintem rövid útom kiutálnak téged innen.

:)))

Előzmény: tatrafan (508)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.11 0 0 508

 

 Ültem 613-ban is, kurva nagy meg minden, de az élmény nagyon elmarad. Pedig ez egy 12 éves autó csak éppen lent vannak róla a lökhárítók, sárvédők fényezgetés miatt. Azért beteszem irigykedni  :-))))

 

 

 

 

 

 

poén Creative Commons License 2004.07.11 0 0 507

Szlovákiában a veteránokra is kell biztonsági öv?

Igazán meg érthetnék, hogy az erősen rontja a "csajozós autó" imidzset, holott ebben aztán... ;-))

poén

 

 

Előzmény: tatrafan (503)
te_o Creative Commons License 2004.07.11 0 0 506
Aaaahhh.... :)
Előzmény: tatrafan (503)
poén Creative Commons License 2004.07.11 0 0 505

Nyugodj meg, senki nem irígykedik! :-))))

poén

 

 

Előzmény: tatrafan (503)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.11 0 0 504

Nagy hely hátul.....

Az én gépem se kicsi, de fele ekkora sincs belül.

Elöl még csak hagyján, de hátul meglepően kicsi a jaguar xj.

Viszont a motorháztetőn egy komplett lakodalmi vacsorát le lehet bonyolítani.

:)))

Előzmény: tatrafan (503)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.11 0 0 503

 

 Tegnap volt szerencsém uzazni ebben az autóban. 1962-es T603, teljesen eredeti a fényt kivéve. Még dobfékes de nagyon jó azért a fék is, segítettek meggyőződni róla :-)))  Rugózása kényelmes de mégsem dülöngélt a kanyarokban. A motorzaj kevés - amin azért még én is meglepődtem, úgyhogy ki kellett nyitnom a kisablakot hátul, hogy jobban halljam amikor húzatgatta a jóember... Nagyon jó volt! De a lényeg: a hátsó traktus. Olyan baromi nagy hely van - DÖBBENET!!!! Alacsonyan, kényelmesen hátradőlve utazol, lábtér-fejtér-válltér óriási ha előre nézel alig látsz ki a műszerfal fölött! :-))  A farmotor előnye hogy mélyre kerülhetnek a hátsó ülések ezt olvastam már, de most megértettem. Mint ahogy azt is hogy miért kellett a 613-asból kiadni a Long verziót - a mezei 613 se kicsi, de sehol sincs ehhez a bálnához képest! Elöl sincs nyomor, háromszemélyes ott is az ülés, bár csak öt személyre vizsgáztatják mostanában ezeket Szlovákiában, ha jól értettem a biztonsági övek miatt vagy mi...  Az alapjárata is tetszett nagyon, mint a lassított film...  :-)))) Olyan mint, amikor álmodban minden olyan lassú lesz és nyugodt. Lehet, hogy mindezt csak álmodtam???

tatrafan Creative Commons License 2004.07.09 0 0 502
te_o Creative Commons License 2004.07.09 0 0 501

Nekem csak néhány van, de benne van. :)

(A cocialista baráti Csehszlovákia termékeként, szerintem minden korabeli magyar autóskönyvben benne volt.)

Előzmény: tatrafan (498)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.08 0 0 500

 

  Hoppácska! És miket ír a 613-ra meg a 613-2-re???

Taunus75 Creative Commons License 2004.07.08 0 0 499
Vigasztalasul:
Van egy OldtimerMarkt Sonderheft - Oldtimer Preise kiadvany a birtokomban, amiben BENNE VAN a Tatra!
Legalabbis a 603, 2-603, 2-603 II. es 613, 613-2 :-)
Előzmény: tatrafan (498)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.08 0 0 498

 

 Nekem meg van egy csomó autós könyvem és egyikben sincs benne a Tátra!  :-))))

 

 Na jó, nem viccelődök, szomorú.

Előzmény: csabicsucsu (495)
tatrafan Creative Commons License 2004.07.08 0 0 497

 

 ez nekem is eszembe jutott...   :-)))

Előzmény: Törölt nick (496)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.08 0 0 496

Mondom, tök ugyanilyen százlábú rettenetes.

A ZÁÉV autója volt és leselejtezték (!)

Szeretnék eccer egy ilyen helyen selejtet venni.

Kiskoromban mindig megnéztem, ha a lámpánál mellettünk állt, mert nagyon etszett, hogy egy ekkora böszme dögben milyen alacsonyan ül a bácsi.

Jó lehet a töréstesztje.

:)))

Előzmény: tatrafan (492)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!