Azért nekem is megfordult pár mustang a kezem alatt de én csak 3 gyújtásról tudok ami mind, felcserélhető egymással, én is kíváncsi lennék rá ha ezt jobban kifejtenéd.
Ne haragudj, csupán 4 éve szerelgetem ezeket, és most is csak 4 blokkom van szétszedve, 3 egyben, a 4 váz, 5 tank és 6 szerszámosdoboz mellett. A képet kíváncsian várom. :) HAver etz-ben 100-as szöget köszörült méretre. :) A kis meg a nagy kuplungpálca közötti 0.5 milis golyót beraktad? Nem hiszem, hoyg az annyira ki tud szopósodni, hogy amiatt ne emeljen ki.
Hellósztok! Képet majd akkor ha visszakaptam a motort. Sajnos nem minden mustangalkatrész csereszavatos egy másik mustangba, ez nem simson! szidott is a srác. Nah a kuplungban van egy tű ami ugye kiemelne az nekem mind a két oldalán kiszoposodott és egyesben ha teljesen kuplungoltam ment volna a gép. Gravírozótű ami rapid acélból van szerintetek az jó lenne cserének? Vettem netről kuplungláncot, komplett kuplungot és első lánckereket 2000+postaköltségért. megérte? ha nálam lesz a gép majd töltötk fel ilyen volt és ilyen lett képet! kb 1 hét
Bocsánat, erre nem is gondoltam. Ne NEEEE :) Nemár XD Készítsetek elő mindent a ház körül, amit hegeszteni kell, illetőleg egy marék hegesztőpálcát is, mert ezt (a fuvart, meg az elszállásolást, és még rengeteg mindent) még mindig nemtudom, hogy hálálom meg...
vagy te szabad a nagy ló'szt jövőhét után kéthétnyi elfoglaltságod van ha nem emlékeznél :) Dunavarsányi motorbuzulás indul. :P Jah amúgy nem tudom bessélünk-e ma még holnap ilyenkor már meg lesz az MB8-as Hondád is.
Sziasztok! Örömteli hírem van, főként csak magam számára :) Ímmáron papíron is megértem. :) Ha 312 pont alatt lesz a BMF Bánkin a ponthatár, akkor szeptembertől Budapesten folytatom a tanulmányaimat, ha midnen jól megy, ott fog készülni az első 6 sebességes jawa 634 váltó XD. Na csak ennyit szerettem volna. És mától 2 és fél hónapig szabad vagyok, tehát a Mustang projekt újraindul.
Sziasztok! Rég írtam ide,most jelentkezek :) A Mustang jól van,a haveroké is működik. Az elektronikus gyújtás nem jött össze sajna.Most a mechanikus fordulatszámmérő kihajtáson dolgozok.Majd lesznek képek is! Üdv! Joe
Nem, hangos akkor volt amikor kibeleztem az egészet és a végén sem volt semmi :-))) De akkor tényleg kibaszott hangos volt. Most pont jó (nekem legalábbis).
Gyújtás? Verziószám? :O Hmm, ezekszerint még én se tudok mindenről, nekem a kezemben volt már 1964-82-es évjáratig midnenféle 50-es jawa gyújtás, de mind bement mindegyikbe. Tán ez valami utángyártott? Képet tudnál mutatni majd?
Sziasztok! Az én motoromat még mindig csinálják. a srác majdnem eldobta az úúj komplett gyújtást mert a verziószám em stimmelt . mondom apám esztergáljunk le belőle. belülről0,5 kivülről 1 mm-t kellet leesztergálni hogy kis szorulással bemenjen.
Én mondjuk nem próbáltam, mert jelenleg a 3 meglévő tartalék hengerfejemből 2 klcsön van adva kecskeméti havernak, aki elvitte munkahelyére marni, de mivel nem jött be neki a marás pontosra, lesíkolta az egészet. Az a gond, hoyg kecsón lakik, én meg most augusztusig nem egyek arafele, szal nem is próbálom ki még egy ideig, meg előbb a kerekekkel és az elektronikával legyek meg. Ő felrakta a sajátjára, állítása szerint "hallod, ez k****rvajó lett" :) Neki az ilyet el lehet hinni, hétvégente nem retten meg a 150-200 km-es túráktól sem.
dehogynem! Szalagcsiszoló van itthon (6 méter hosszú) A csiszolópapír alá egy egyenes vaslemezt(1 cm vastag) rakok, ami le van síkolva, olyan gyönyörűen leszedni, mint a pinty, és nem fúj ki.
A fúrás nem tuning! A fúrás egy szükségmegoldás, ha kikoott a henger, csak azért érzi erősebbnek a "hülyegyerek" :), mert visszajön a motor kompressziója, és nem szökik el hátra belőle. Karbicsonkot kell kireszelni oylna alakúra, mint a karbi felöl van. Egyéb tuning nem jut hirtelen eszembe, elnézést, nem tuning ez, csupán gyári állapotra visszahozás. A Hangtompítót basztatni baromság, ki kell égetni a kipuffot. Ha azt nem is, belül azt a 8 lyukat kapard ki, a hangtompítót égesd csak ki, az is rengeteget számít. Ha már kiput kell égetni, ajánlott a csőkönyököt is csavarhúzóval, vagy vastag dróttal kikapargatni.
Szerintem a csiszolást felejtsd el, ezt vagy esztergával vagy marógéppel lehet csak megvalósítani. Csiszolással soha nem lesz egyenletes a dolog, és el fog szökni a kompresszió.