Akkor én ezennel elköszönök Tőletek, jövő szombatig nem leszek netközelben, ha valaki szeretne azidő alatt is lelkisegélyt kapni, szerezze meg Zolitól a telefonszámom, és hívjon. :)
Jah és 50-55 fogas romet belsejű (5 lukú) lánckereket keresek, mert ezzel a 42-essel, elöl 11-es lánckerékkel is küszködik 3.ban. :( És örülök, hogy tetszik! remélem hamarosan az elektronikával is végzek.
Szerintem simán csak kiütöd...kerékcsapágyatmég nem cseréltem... :) Elképzelhető, hogy a filcgyűrűk alatt sunyin ott van egy-egy seeger Szedd ki a filcgyűrűket, ha van seeger, akkor azt is, aztán meg egyik oldalról valami nagyobb cső segítségével kalapáld ki, ha esetleg módod van rá, melegítheted is az alut a fékdob felöl.
Nekem is jobban tetszik a gyári, de ezen jónagy felület van feliratnak, meg 12V7Ah-s zselés akku, meg pár elektronikus cucc köré terveztem az ülést. ...de most gondolkozom, hogy lehet, inkább eladom, és valahogy máshogy oldom meg ezt, pedig egy hétvégém ráment...
Fasza lett ezzel a kerékkel. Hamár a keréknél tartunk, valaki árulja már el, hogy kell gyári mustang agyban csapágyat cserélni. Nem akarok ész nélkül neki állni barmolni, jobb lenne ha előre tudnám, mire számítsak. Előre is köszönöm!
Igen Kristóf, úgytűnik "...a perverz köcsögit!" :)
Ma kivételesen mustangon hackelgettem, sikerült megcisnálni a hátsóféket, szal mostmár úgy nagyjából használható a motor, a hátsókereket lefújtam mattfeketével, csak épp idő előtt kifogyott a festék, így némi fekete neoluxot meg az airbrush pisztolyomat bevetve befoltoztam... :) Szerencsére nem feltünő, hogy a pereme picit fényesebb, mint máshol, de az a legkevesebb...porfestve volt, és a fele lepattogott, lehetetlenség csiszolni... Tehát akkor így néz ki a hátulja:
Igen, a ferodollt ne kritizáljátok, az mérnöki munka! :) Minap a MÉH-ben találtam két csík ikarus ferodollt, és nem akart ívrehajolni, így felnégyeltem, és úgy ragasztottam fel epokittel, az isten nem szedi le onnan. És jól fog. :)
Néhány képet közzéteszek, milyen is volt az émocim. egyébként ez a motor 10 évet állt egy helyben kitéve az időjárásnak. Mellesleg eredeti gumik vannak rajta és erősek is nem repedezett semmi sem. Remélem hétvégén tudok közölni több képet is. Bár a tank kék lesz mert ami ezen volt az szétrohadt. nah egyenlőre ennyi
Ma ismét pakolgattam a műhely (raktár) környékén, kiválogattam a különböző dobozokba szétszedett jawa blokkokat, 3 komplett váltósor jött össze, illetve innenonnan 12 darab különbözőképpen megrongálódott dugattyú jött össze, ja és egy berugófogaskerék (racsni), ami elég furán tört el...
...sajnos kifogyott az elem a fotoaparátban, ezért csak telefonnal tudtam fotózni, azon emg nincs makró...
lenne 1 kérdésem nektek ha bemelegszik a motor akkor utána is be tudjátok rúgni vagy beszoktátok tolni?Régebben melegen is elsőre be tudtam rúgni most csak akkor tudom berúgni ha hűl 1-kicsit.Mi lehet a probléma szerintetek ?Tekercs problémája lenne?Vagy mit kéne benne cserélni?