Pedíg ez első hallásra tipikusan az a jelenség, mikor a befecskendező szelep nyitva marad. Először csak ritkán adja elő: dől a füst, teljesítmény meg sehol. Aztán vészprogramra kapcsol a komputer és valahogy megyeget. Azt már én is hallottam többször, hogy az eltárolt hiba nem egyértelmű. Sztem van, aki tud rajtad segíteni...
Pestközeli, pesten dolgozó: Biatorbágyi. A sok pedig 130k volt... A motorban pedig 130 ezer van... Egyébként a márkaszervíz által lecserélt porlasztócsúccsal már most 120 ezernél vagyok.. :( Azt várom mikor áll egyszer csak le alattam az autó. Azt hittem eddig ilyen hibák csak a francia autókra jellemzők... :-(
Mi volt a sok? 30, 50 80k? én ennél sokkalta többre saccolom a hiba elháritásához elköltendő tanulópízt. De nem akarok bántani senkit, ne hidd, csak ezek a motorok finoman kitalált szerkezetek, nem véletlenül nem húzzák el a tartalék fölé. Nem is biztos, hogy gondot okoz, csak a 2. 3. tulajnál 100000Km után :( Akkor meg senki nem tudja megmondani mi volt az oka. A mákakereskedők meg aztán semmit nem tudnak... :( De sok pénzért kicserélnek mindent és hátha eltalálják. Pesti vagy? Vagy Pest közeli?
A box is sok volt, mert nem gagyit vettem, hanem hivatalos, garanciális, szakszerűen beszereltet.. Nem vagyok benne biztos hogy ez lehetett a hunyó, bár nem tudom. Fogalmam sincs mi lehet a baja és elkeserítő hogy a márkaszervíz csak a vállát vonogatja. Nem első alkalommal...
Remélem sikerült megtalálnom azt a BMW fórumot ahol esetleg hozzáértők tudnak nekem segíteni a következő problémában: Van egy 2004. 2. havi e46-os kétezres dizel 3-as BMW-m. Idén márciusban rakattam bele egy KCR tunning boxot ami nagyon jó hatással volt a gépre, jobban ment. 3 héttel ezelőtt viszont az autó elkezdett alacson fordulaton nagy és kis gázadásra egyaránt feketén füstölni. 5-6 sebességben 2500-as fordulaton folyamatosan füstöl, nagyobb fordulaton már nem, vagy csak kicsit. Kivettem a tuningboxot, fogalmam sincs hogy ez lehetett-e a probléma forrása, mindenesetre most is ugyanúgy füstöl. Márkaszervízben azt mondják fogalmuk sincs, a számítógép nem mutat semmi hibát (köszi). Szóval az egyik porlasztócsúcs az gáz volt a gép szerint, ezt ki is cserélték sok pénzért, azzal hogy nem biztos hogy ezzel megszűnik a probléma. Hát nem is szűnt meg. AZ autó ugyanúgy füstöl, hétvégén teszteltem nem megy 180-nál többet, 6-osban gázadásra olyan mintha visszahőkölne az autó és csak füstöl szépen.
Ki tudna valaki segíteni tanáccsal, illetve nem tudtok egy hozzáértő szerelőt, aki a komputer monitorán kívül is látott már BMW motort?
Be vagyok táblázva rendesen... Adagoló padom nincs, és ammenyiért elválalnám lehet adagolós is megteszi, csak őha akarja meg is tudja csinálni mind azt amit szeretnél. Kb. 20kFt ha nekem kell kiszedni és kb 8-10kFt az alkatrészek... Ha kiszedve hozod olcsóbb a ömitéscsere.
Ezen már én is törpöltem. Engem a mechanika hidegen, hagyna, mert arra kérnék segítséget. Az elektronikán már elgondolkodtam. 1.) a motorvezérlője már EWS-s!, 2.) (talán nem mind) de a sebesség jelet az ABS szolgáltatja e39-nél... 3.) tudodm sokaknak nem, de a papírozás sem a megoldható kategóriába tartozik, legalábbis ésszerű határok között.
Ki hol szokott tankolni? Van különbség a kutak között?
Én kipróbáltam hogy 1 hétig a Shell-en 1 hétig az OMV-n 1 hétig a MOL-on tankoltam. Talán egy kicsit a Shell-től jobban ment az autó, vagy is rugalmasabb volt, ma megint az OMVnél tankoltam és még hideg is volt az időjárás, de nem húzott 140 felett úgy az autó mint mondjuk Shell-el.
Sajos foglalkoznom kell! ;oD Igazából ezért teszem, mert nem szeretem ha hülyének néznek és csak abban bízom amit én csinálok. Emiat ellentmondásokba ütközöm, ha azt mondanám hogy persze hogy foglalkozom! :oD Amúgy az adagoló beállításhoz meg pad kell, nem is egyszerű, mert ugye ez elektromos fejü. De bizonyos fokig/mértékben tudok igen, beállítani is, bár inkább "karbantarás" jellegű tevékenységet folytatok. Alapjában véve elektromos vagyok (nem autóvillamossági és nem is rázok), de ezekben már egyre több minden elektromos, vagy az vezérli...
Nem akarlak megbántani, de ha így kérdezed akkor ne szedd szét. Sok darabból ál és össze lehet raki "szarul". (tudok sztorikat) Ha csak a szivattyút fordítva rakod akkor nem szív üa.-t