És a bontottra senki se vállal garanciát a beszereléskor hogy nem robban be egy pár nap után a feszültség miatt ami az üvegben van. Nem akarom rontani az úriember üzletét, én csak neked akarok jót.
Hát én annyira nem szándékozom belenyúlni a motorba. Egyenlőre élvezem ezt a kb 170 pacit. Egy nagyobb coolert meg hozzá a csovezést meg fogom csinálni ha jol tudom az is teljesitmény növekedéssel jár egy picit. Turbohoz csak akkor szándékozom hozzányúlni ha bebizonyososik hogy tenyleg cserélni vagy javítani kell.
De azért érdekel hogy miket alakitottál át és hogy milyen indokkal,fotókkal mellékelve... :) hely van,úgy se sokan használjuk ezt a fórumot. :)
Tippelni seggre nem akarok majd megmérem a hétvégén torque programmal. nézek egy 0-180-at megy 80-120-at. utánna lehet már valamit mondani.
A 233 lovas 3.0 Tdi-ket kikerülöm de ha összefutok egy 210-220 lovas elsőkerekessel már elpicsáz tehát nehéz bármit is mondani a hajtásveszteség miatt is.
A 2.0 ás Pd -t kerülném. A 2008-tól CR van, azok állítólag mát jók, csak a részecskeszűrőt ne tették volna bele... Sok rosszat olvasok azokról.. Hosszú regenerálás , olajhígulás evégett.
Én ledugóztam a végüket és a légszűrőház alá rejtettem be. A többit meg 6-os kék új szilikoncsőre cseréltem ki. Ha akarod csinálok holnap közelebbi képeket bármelyik részéről.