Keresés

Részletes keresés

siófok35 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18020
Hogy is van? a 27-esnek a Csajág-Lepsény része marad??
hmsoft Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18019
Nézd, így viszont elég lett volna egy vicimániás madarat találni. Nyugodt állapotában közlik vele, hogy xy mellékvonalnak annyi. Erre elkezd veszettül futni. A cél előtt közlik, hogy storno, a vonal marad. Ekkor megáll.

hm
Előzmény: kis59 (18018)
kis59 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18018

Szerintem viszont az úriemberek tanultak meg repülni.

Ui. nem vált be, mivel a leírás szerint a vontatónak időnként más elképzelései voltak az útirányról, mint a "vezérnek". Ráadásul - a bölcs szamárral ellentétben - ezt heves futással hozta az utasok tudtára. Nyugodt állapotában a lónál kitartóbb és gyorsabb.

Üdv.

hmsoft Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18017
Még jó, hogy a vontatójármű nem tud repülni. Máskülönben a két úriember repülőtéri illeték megfizetésére is kötelezhető volna...

hm
Előzmény: kis59 (18016)
kis59 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18016

Alternatív hajtású jármű kis forgalomra.

Arért remélem, hogy nem a mi jövőképünk...:)))

Ezzel kívánok Boldog Új Évet:

F.

Én-1 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18015
Köszönöm Padler és Kopaszhaj topiktársak segítségét.
padler Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18014
Itt van néhány mai kép egyes tereptárgyakról.
Előzmény: Én-1 (18012)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18013
Pár hónapja volt téma ez a vonal, talán az elveszett vágányokon. Szerintem kép nem került elő, esetleg itt találsz párat az öreghegyi állomásról: http://www.balatonalmadi.hu/hu_index.htm
Előzmény: Én-1 (18012)
Én-1 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18012

Kedves Kollégák!

 

Valamikor létezett egy vonal amelynek mai maradványa a Győr - Veszprém vonal.

Régen folytatódott tovább akkor mint Veszprém külső - Veszprém - Veszprém ipartelepek - Szentkirályszabadja - Balatonalmádi öreghegy - Káptalanfüred - Alsóörs.

Engem ez gyerekkoromban érintett, sokat utaztam rajta. Sajnos fénykép akkor nem készült róla, de most az x-ek sokasodása magával hozta, hogy érdeklődjek utánna.

Nem tudom van-e valaki aki készítetett anno képeket Veszprém, Veszprém ipartelepek, továbbá a vonal állomásairól. Pl. a káptalanfüredi hídról.

Ma csak Balatonalmádi öreghegy régi hídja és mozdonya őrzi emlékét ennek a szép vonalnak.

 

Kérem szépen ha valakinek vannak képei erről a vonalról tegyen fel néhányat róla.

 

Hálásan köszönöm.

 

 

manhattani Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18011
>De ha csúcsban van 40 ember, akkor holtidőben van 5-10, és akkor az már bukta.

5-10 lehet, hogy már bukta (a hozzáértők szerint), de azt a veszteséget a csúcsidei 40 kárpótolja. Viszont ha a Bz reggeltől estig kidudorodó oldallal megy, sajna akkor sem...

 

És ha akkor is jár, amikor 5-10, akkor már nem jár baromira ritkán.

 

Kár itt emlegetni a busz költséghatékonyságát, mert abban biztosan bukik a vici.

 

Előzmény: v_peti (18009)
kis59 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18010

Köszi szépen!

Remélem, hogy nem az egyik napról a másikra, vagyis az, hogy másnap már nem megy....:((((

F.

Előzmény: ujfigura (18002)
v_peti Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18009
Egy busz 45 személyes. Ha nem zsúfolt, akkor legyen rajta mondjuk 35-40 ember. Azaz van még néhány ülőhely, és vannak állóhelyek. De ha csúcsban van 40 ember, akkor holtidőben van 5-10, és akkor az már bukta.
Előzmény: manhattani (18007)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18008

Boldog Új Évet!

manhattani Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18007

>De ha csúcsban sem zsúfolt a busz, akkor csúcson kívül ráfizetéses és baromira ritkán jár.

 

A "nem zsúfolt" feltöltöttség alatt szerinted mikor válik a busz ráfizetésessé?

Nem vonat az, peti...

Előzmény: v_peti (18006)
v_peti Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18006
De ha csúcsban sem zsúfolt a busz, akkor csúcson kívül ráfizetéses és baromira ritkán jár.
Előzmény: gabor144 (18001)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18005
A havi bérletek meg 5-ig jók, így valszeg ez az időpont lehet a reális is.
Előzmény: ujfigura (18004)
ujfigura Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18004
Az lehet, mert úgy tudom, februárig még nem kell megindulni a járattal, március első hetét pedig már végig busszal csináljuk.
Előzmény: monor-21 (18003)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18003
....március 3. 24.00 ??
Előzmény: ujfigura (18002)
ujfigura Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18002
A jelenlegi ukász szerint legkésőbb februárig. Konkrét időpontról még nem tudok.
Előzmény: kis59 (17999)
gabor144 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18001

Abból hogy egyszer zsúfolt buszon utaztál, (és biztos sokszor máskor is láttál zsúfolt buszt, szerintem mindegyikünk látott), még nem következik az, hogy mindig minden busz zsúfolt csúcsidőben az országban (a jellemző utazási irányban).

Szerinted tényleg elképzelhetetlen, hogy csúcsidőben valamelyik járaton el lehessen férni babakocsival? Biztos sok tele busz van, de ennyire ne légy már szemellenzős!

Előzmény: v_peti (17995)
M40 120 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18000
Megmaradó és virágzó vicinálisokat, mellékvonalakat kívánok mindenkinek.
kis59 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 17999

Mindenkinek Boldog Új Évet!

A 76-oson a személy meddig jár még? Le szeretnék menni még filmet forgatni.

Kis Feri

k.novotny Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17998

Szia!

 

Akkor mégis jól emlékeztem:-)))

Előzmény: kis59 (17982)
koller andor Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17997
Tehát: A példám úgy szólt: Van egy vonat, amelynek nics versenytársa- autóbusz formájában. A vonaton sokan utaznak. Én nem tapasztaltam, hogy ez nekik rossz lenne. Nem is adtak hangot neki. Gátéron, Csongrádon , Szentesen nem túl távoli a vasútállomás a központtól. (na jó: Szentesen egy kicsit)
Előzmény: róna (17996)
róna Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17996

Ha a felvetést úgy fogalmazzuk meg, hogy ne legyen busz, ha van vonat, mi fog ebből következni? Akinek elveszik a buszát hogy reagál? Mikor fogja a vonatot választani? Lehet találgatni!:

-Ha közel van a vasútállomás a településközponthoz, netán a településnek van több vasúti megállója és nem kell sokat gyalogolni. (ez nem jellemző sajnos)

-Ha nem lesz hosszabb az utazásra fordított idő, mint busszal volt, (esete válogatja)

-Ha a vonatok kényelmi és hygénia szinvonala nem rosszabb, mint ahohgy eddig utazott, (ehhez pénz kellene új kocsik, stb és vajjon lesz-e,?)

-Nem kell többet költeni az utazásra mint eddig.

A buszos bejárásnak már mai is jó alternatívája a személygépkocsi. Nem árt ezt végiggondolni, hogy a vonaton lesz töb utas, vagy a közutakon több személyautó, városokban kevesebb parkolóhely.

Ilyen kérdésekben  helyes döntést hozni nem lehet könnyű, a hozott megalapozott döntést meg is kellene az érintettekkel értetni, elfogadtatni.

Sajnos egy döntés ma nálunk sokkal inkább politikia, mint szakmai.

Előzmény: koller andor (17991)
v_peti Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17995
Csúcsidőben simán elférni babakocsival? Ez paradoxon. Én a múltkor egy megszünetetett vonallal párhuzamos buszon utaztam, csúcson kívül. Nem fért volna fel a babakocsi.
Előzmény: orangutan (17994)
orangutan Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17994

Simán.

Előzmény: v_peti (17993)
v_peti Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17993
És csúcsidőben fel is fért a babakocsival?
Előzmény: orangutan (17992)
orangutan Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17992

Legyen vonat, ha az utasok többsége szivesebben utazik vonattal.

 

Sajnos én még olyan utast nem láttam, aki 2km-en át tolta volna a babakocsit a gazos, sáros útpadkán a vasútállomásig. Valahogy mindig sikerült felrakni a buszra, a szövetkezeti bolt melletti megállóban.

Előzmény: koller andor (17991)
koller andor Creative Commons License 2006.12.29 0 0 17991
Ennek a topiknak a szellemében: Legyen inkább vonat és akkor utas is lesz. Ráadásul a 147.-en ez meg is valósítható (lenne). Hogy is van ez? (a párhuzamosságok megszüntetése útján)
Előzmény: orangutan (17989)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!