Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.03 0 0 18029
Nem lennék ilyen magabiztos. ;)
Előzmény: monor-21 (18003)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.03 0 0 18028
taxxx és trafficc törölve vannak, mert éppen öntöröltethetnékje volt (amit ugyan a MM értelmében nem biztos, hogy joggal kért), de ez itt már off.
Előzmény: Törölt nick (18027)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.03 0 0 18027
"Ukkel, monor-21, RIKA424 (kihagytam valamelyik mostanában használt nickedet?)!"

taxxxxx, traffic ..... stb, tényleg: mitől függ, hogy mikor melyiket használja? :((((
Előzmény: Törölt nick (18026)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.03 0 0 18026
Ukkel, monor-21, RIKA424 (kihagytam valamelyik mostanában használt nickedet?)!

Remélem, március idusán meghívod a vasútbarát topik valamennyi tagját legalább egy pohár pezsgőre...
olcsolemezek Creative Commons License 2007.01.03 0 0 18025
Aztat mondják a Duna TV híradójában, hogy marad a Szentes-Orosháza vasútvonalon a személyforgalom, mert nagy az áruforgalom arrafelé, és nem akarnak a közútra terelni ebből semmit.
hmsoft Creative Commons License 2007.01.03 0 0 18024
Te jó ég, ez ennyire bántó volt? (Szerintem egy tetszőleges munkahelyen eltöltött, tetszőleges nap sokkal bántóbb tud lenni. Nem árt hozzáedződni.)

Viszont ha már előkerült a vicinális és a fővonal ellentéte: tényleg, mit is jelent ma az, hogy vicinális? Mi lehet ma a szerepe? Mi a hangsúlyosabb: a személyszállítás vagy a teherszállítás? Van-e olyan szerepe, amellyel képes önállóan fenntartani magát?
Ezek azért fontos kérdések, mert ha egyértelműen a szociális intézmény mellett lesznek letéve a voksok, akkor egészen másképp kell hozzá közelíteni.

hm
Előzmény: sinérintő (18021)
V63 022 Creative Commons License 2007.01.03 0 0 18023

"Az autópálya tehát közlekedésbiztonsági beruházás is."

 

És milyen költséghatékony...!

Előzmény: Carpy (17974)
gumpy Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18022
Ne bántsd. Ha mi is ilyen okosak lennénk, lehet hogy mi is ennyire büszkék lennénk rá.

De mivel nem vagyunk ilyen okosak, maradunk olyan megátalkodott vasútbarátok, akik nem csak a fővonalakon szeretnének vasutat látni.
Előzmény: sinérintő (18021)
sinérintő Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18021
Olyan jó egy vici topikon a vicinálisok barátaival és - jó értelemben vett - "megszállottjaival" cinikusnak lenni, ugye? Annyira jó ilyen okosnak lenni, ugye?
Előzmény: hmsoft (18019)
siófok35 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18020
Hogy is van? a 27-esnek a Csajág-Lepsény része marad??
hmsoft Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18019
Nézd, így viszont elég lett volna egy vicimániás madarat találni. Nyugodt állapotában közlik vele, hogy xy mellékvonalnak annyi. Erre elkezd veszettül futni. A cél előtt közlik, hogy storno, a vonal marad. Ekkor megáll.

hm
Előzmény: kis59 (18018)
kis59 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18018

Szerintem viszont az úriemberek tanultak meg repülni.

Ui. nem vált be, mivel a leírás szerint a vontatónak időnként más elképzelései voltak az útirányról, mint a "vezérnek". Ráadásul - a bölcs szamárral ellentétben - ezt heves futással hozta az utasok tudtára. Nyugodt állapotában a lónál kitartóbb és gyorsabb.

Üdv.

hmsoft Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18017
Még jó, hogy a vontatójármű nem tud repülni. Máskülönben a két úriember repülőtéri illeték megfizetésére is kötelezhető volna...

hm
Előzmény: kis59 (18016)
kis59 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18016

Alternatív hajtású jármű kis forgalomra.

Arért remélem, hogy nem a mi jövőképünk...:)))

Ezzel kívánok Boldog Új Évet:

F.

Én-1 Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18015
Köszönöm Padler és Kopaszhaj topiktársak segítségét.
padler Creative Commons License 2007.01.02 0 0 18014
Itt van néhány mai kép egyes tereptárgyakról.
Előzmény: Én-1 (18012)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18013
Pár hónapja volt téma ez a vonal, talán az elveszett vágányokon. Szerintem kép nem került elő, esetleg itt találsz párat az öreghegyi állomásról: http://www.balatonalmadi.hu/hu_index.htm
Előzmény: Én-1 (18012)
Én-1 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18012

Kedves Kollégák!

 

Valamikor létezett egy vonal amelynek mai maradványa a Győr - Veszprém vonal.

Régen folytatódott tovább akkor mint Veszprém külső - Veszprém - Veszprém ipartelepek - Szentkirályszabadja - Balatonalmádi öreghegy - Káptalanfüred - Alsóörs.

Engem ez gyerekkoromban érintett, sokat utaztam rajta. Sajnos fénykép akkor nem készült róla, de most az x-ek sokasodása magával hozta, hogy érdeklődjek utánna.

Nem tudom van-e valaki aki készítetett anno képeket Veszprém, Veszprém ipartelepek, továbbá a vonal állomásairól. Pl. a káptalanfüredi hídról.

Ma csak Balatonalmádi öreghegy régi hídja és mozdonya őrzi emlékét ennek a szép vonalnak.

 

Kérem szépen ha valakinek vannak képei erről a vonalról tegyen fel néhányat róla.

 

Hálásan köszönöm.

 

 

manhattani Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18011
>De ha csúcsban van 40 ember, akkor holtidőben van 5-10, és akkor az már bukta.

5-10 lehet, hogy már bukta (a hozzáértők szerint), de azt a veszteséget a csúcsidei 40 kárpótolja. Viszont ha a Bz reggeltől estig kidudorodó oldallal megy, sajna akkor sem...

 

És ha akkor is jár, amikor 5-10, akkor már nem jár baromira ritkán.

 

Kár itt emlegetni a busz költséghatékonyságát, mert abban biztosan bukik a vici.

 

Előzmény: v_peti (18009)
kis59 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18010

Köszi szépen!

Remélem, hogy nem az egyik napról a másikra, vagyis az, hogy másnap már nem megy....:((((

F.

Előzmény: ujfigura (18002)
v_peti Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18009
Egy busz 45 személyes. Ha nem zsúfolt, akkor legyen rajta mondjuk 35-40 ember. Azaz van még néhány ülőhely, és vannak állóhelyek. De ha csúcsban van 40 ember, akkor holtidőben van 5-10, és akkor az már bukta.
Előzmény: manhattani (18007)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18008

Boldog Új Évet!

manhattani Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18007

>De ha csúcsban sem zsúfolt a busz, akkor csúcson kívül ráfizetéses és baromira ritkán jár.

 

A "nem zsúfolt" feltöltöttség alatt szerinted mikor válik a busz ráfizetésessé?

Nem vonat az, peti...

Előzmény: v_peti (18006)
v_peti Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18006
De ha csúcsban sem zsúfolt a busz, akkor csúcson kívül ráfizetéses és baromira ritkán jár.
Előzmény: gabor144 (18001)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18005
A havi bérletek meg 5-ig jók, így valszeg ez az időpont lehet a reális is.
Előzmény: ujfigura (18004)
ujfigura Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18004
Az lehet, mert úgy tudom, februárig még nem kell megindulni a járattal, március első hetét pedig már végig busszal csináljuk.
Előzmény: monor-21 (18003)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18003
....március 3. 24.00 ??
Előzmény: ujfigura (18002)
ujfigura Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18002
A jelenlegi ukász szerint legkésőbb februárig. Konkrét időpontról még nem tudok.
Előzmény: kis59 (17999)
gabor144 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18001

Abból hogy egyszer zsúfolt buszon utaztál, (és biztos sokszor máskor is láttál zsúfolt buszt, szerintem mindegyikünk látott), még nem következik az, hogy mindig minden busz zsúfolt csúcsidőben az országban (a jellemző utazási irányban).

Szerinted tényleg elképzelhetetlen, hogy csúcsidőben valamelyik járaton el lehessen férni babakocsival? Biztos sok tele busz van, de ennyire ne légy már szemellenzős!

Előzmény: v_peti (17995)
M40 120 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 18000
Megmaradó és virágzó vicinálisokat, mellékvonalakat kívánok mindenkinek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!