A vízhűtő maga nem tom, de a hűtőkörben kb10 liter víz van. De ehhez le kell engedni a blokkból is a 6. dugó kipufogó oldalánál lévő csavarral és a belső fűtésradiátorból is ki kell valahogy csalogatni a vizet. Vagy te az IC-t kérdezed?
Nemigazán. A hűtőre van rászerelve, bár meg lehet próbálkozni, de ha nem láttál még kiszerelve akkor simán eltöröd. Amúgy nem egy nagy ügy! Miért nem akarod a hűtőt leszedni? Érdemes ilyenkor kívül-belül kimosni! El sem tudod képzelni mi minden van benne. Fagyállót, meg két évenként illik cserélni, mert a műanyak alkatrészek is igénylik (vízpumpa, kiegészítő fűtés pumpa, fűtés szelepek(csapok))
A tömítés csere tényleg a kisujja,ban van! ;o) A mechanikus adagolóval meg az a gondom, hogy nem tudom beállítani, még fülre sem. Padom sincs, mert az sem ártana hozzá. Az HDK_EDC fejü adagolónál 2 beállítás van, de azt meg tudom oldani indikátor órával meg MoDiC-kal! (így is kell ;o)) Én pestre nem akarlak elcsalni, de ha nincs akiben megbízol az megértem.
Amúgy mi a gondod? ME, ,imdem az adagoló! Szép sorban mindent...
Te mindenféle adagolóstémával foglalkozol, vagy csak a tömítéscserét rázod a kisujjadból? :)
Lényeg az lenne hogy van egy 324TD-m mechanikus adagolóval. Volt egy faszi akihez elvittem de ő azt mondta (5 perc után) hogy adagolóelemet kell cserélni és csak utána tudja megcsinálni azt amit akarok.
Én azt akarom hogy legyen meg a gyári nyomaték és lóerő minimális füsttel.
Vagy az se baj ha alacsony fordulaton füstöl, de ha megkapja zoxigént a turbótól nagyjából hagyja abba. Most kicsit kormol.
Szóval te tudsz segíteni? Miskolcon lakok itt kevés a jó adagolós, de ha te azt mondod valószínű tudsz segíteni akkor felmegyek Pestre, vagy nem tudom hol vagy :)
Az az igazság hogy régebben nemis nagyon néztem, lehet hogy ilyen volt, nemtudom.De mondjuk szerintem is csak akkor lenne ezzel probléma ha menet közben villana fel vagy nemis aludna el.Amugy meg azért is lenne jó olyan valakivel találkozni akinek ugyan ilyen van(E34 Tds touring 95') mert az enyém elméletileg chippes(szétszedtem a motorvezérlőjét) és szerintem 170Lónak jobban kéne mennie.Ezért kéne valakinek kiprobálnia.Bár lehet hogy csak az én igényeim nagyok:D
Nem azt mondom hogy szar konstrukció(mert vannak sokkal rosszabak is) csak valahogy több tipushiba van mint amit egy BMW-töl elvárnék.És szerintetek ezzel az olajnyomáslámpa 1-2másodpercig tartó világitásával mit lehetne kezdeni?
Én meg is éltem horrort, mondjuk azt is ésszel és szerintem sem rossz konstrukció, főleg ha tudnát miket kapott, kaptak ezek már. Nem csak kilóméterben, hanem hidegen való tolásban, de melegen is tömött hűtővel...
Sztem ez hülyeség. Még mindíg ezt mondom, pedíg 3 éve van meg és hallottam egy pár horrort. De semmi sem megy tönkre csak úgy, magától. Főleg egy BMW-nél nem.
Ment a mail!Még szerencsére az enyém se tart ott:)De ezek a motorok sajnos nem a legjobb konstrukcióbol valok.Csakhát énis azután jöttem rá miután már megvettem.
Elis hallgat hideginditás után,de meleg megint előjön.És amikor beinditom hidegen akkor még az olajnyomás lámpa 1-2másodpercig világit-mondjuk ez nemtudom hogy normális-e.Most költöttem rá több mint 2kilot ugyhogy örülnék neki ha olyan lenne mint szeretném.
Félek ha én meghallok valamit nagyon megijesztenélek. 2 és fél évig hallgatóztam mire szétboratottam a motort. Meg is lett a harkály!
Az a furi hogy a hidrotőke hidegen pár kopogása még mondhatni normális is ennyi megtett kilóméter/év után. De amíg jó az olajnyomás annak el kell hallgatnia, vagy utána már maga a hengerfej is szétkopik. De ha csak hydrotőke akkor örüljél az én ötletem hallatán kardodba dőlnél, pedig nekem ujgyakorlat más! :oD Igaz Gergely?
Nekem a szerelőm aztmondta biztos hogy tőke.Mondjuk nem lenne baj ha valaki más is meghallgatná!Én szombat, vasárnap pesten leszek,ha valaki innen ott lakik és ráér akkor szívesen elgurulnék felé:)