Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2007.10.22 0 0 299
A vízhűtő maga nem tom, de a hűtőkörben kb10 liter víz van.
De ehhez le kell engedni a blokkból is a 6. dugó kipufogó oldalánál lévő csavarral és a belső fűtésradiátorból is ki kell valahogy csalogatni a vizet.
Vagy te az IC-t kérdezed?
Előzmény: zoli 76 (297)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 298

Konkrétan az a gondom, hogy füstöl az autó. Feketén.

Azt szeretném hogy minél jobban menjen minimális füsttel. Vagy amíg nincs turbónyomás füstölhet, de ha van nyomás akkor ne füstöljön :)

Voltam ugye itt Miskolcon egy palinál, ő azt mondta adagoló elemet kell cserélni (90eért tudom megszerezni) de anélkül nem tud mit kezdeni.

Nem hiszem el hogy nem lehetne valamit csinálni ezzel az adagolóval.

6 hengeres BMW motorról beszélünk és még haver TD-je is jobban megy ami 75 lovas, az enyé meg elvileg 115 lenne.

 

Nem tudom milyen adagoló a számát meg tudom adni, annyit tudok hogy mechanikus, de eredetileg az autón elektronikus volt.

 

Nem tudom mit kéne csinálni porlasztócsúcsokban kb 15e km van.

Tényéleg azokat milyen időközönként kell cserélni?

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (295)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 297
Hány literes a hütöje?
Előzmény: Vojnó (296)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.21 0 0 296
Nemigazán.
A hűtőre van rászerelve, bár meg lehet próbálkozni, de ha nem láttál még kiszerelve akkor simán eltöröd. Amúgy nem egy nagy ügy!
Miért nem akarod a hűtőt leszedni?
Érdemes ilyenkor kívül-belül kimosni! El sem tudod képzelni mi minden van benne.
Fagyállót, meg két évenként illik cserélni, mert a műanyak alkatrészek is igénylik (vízpumpa, kiegészítő fűtés pumpa, fűtés szelepek(csapok))
Előzmény: e34tds (294)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.21 0 0 295
A tömítés csere tényleg a kisujja,ban van! ;o)
A mechanikus adagolóval meg az a gondom, hogy nem tudom beállítani, még fülre sem.
Padom sincs, mert az sem ártana hozzá.
Az HDK_EDC fejü adagolónál 2 beállítás van, de azt meg tudom oldani indikátor órával meg MoDiC-kal! (így is kell ;o))
Én pestre nem akarlak elcsalni, de ha nincs akiben megbízol az megértem.

Amúgy mi a gondod?
ME, ,imdem az adagoló! Szép sorban mindent...
Előzmény: szomszed007 (289)
e34tds Creative Commons License 2007.10.21 0 0 294
Ki lehet ugy venni az coolert hogy ne keljen a hűtöt is lebontani??
Előzmény: e34tds (293)
e34tds Creative Commons License 2007.10.21 0 0 293
Az a gond hogy igy előre nemtudom hogy eltudok-e menni.Azt tudom hogy holnap megyek föl és kedden jövök:)
Előzmény: gergelytds (291)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 292

06/305342784

Már nem tudom.Majd szerdán megnézem a gépbe.Vagy meló közbe hivjál fel.

Előzmény: e34tds (266)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 291
Akkor gyere el IDE !!
Előzmény: e34tds (287)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 290

Én első körben cserélnék egy olajnyomás kapcsolót, aztán meglátod.

Előzmény: e34tds (284)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 289

Vojnó!

Te mindenféle adagolóstémával foglalkozol, vagy csak a tömítéscserét rázod a kisujjadból? :)

 

Lényeg az lenne hogy van egy 324TD-m mechanikus adagolóval. Volt egy faszi akihez elvittem de ő azt mondta (5 perc után) hogy adagolóelemet kell cserélni és csak utána tudja megcsinálni azt amit akarok.


Én azt akarom hogy legyen meg a gyári nyomaték és lóerő minimális füsttel.

Vagy az se baj ha alacsony fordulaton füstöl, de ha megkapja zoxigént a turbótól nagyjából hagyja abba. Most kicsit kormol.


Szóval te tudsz segíteni? Miskolcon lakok itt kevés a jó adagolós, de ha te azt mondod valószínű tudsz segíteni akkor felmegyek Pestre, vagy nem tudom hol vagy :)

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (286)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 288
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 287
Az az igazság hogy régebben nemis nagyon néztem, lehet hogy ilyen volt, nemtudom.De mondjuk szerintem is csak akkor lenne ezzel probléma ha menet közben villana fel vagy nemis aludna el.Amugy meg azért is lenne jó olyan valakivel találkozni akinek ugyan ilyen van(E34 Tds touring 95') mert az enyém elméletileg chippes(szétszedtem a motorvezérlőjét) és szerintem 170Lónak jobban kéne mennie.Ezért kéne valakinek kiprobálnia.Bár lehet hogy csak az én igényeim nagyok:D
Előzmény: Vojnó (286)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.19 0 0 286
Nem biztos hogy sok az!
Régebben sokkal kevesebb volt?
Meg kel mérni az olajnyomást külső mérővel.
Előzmény: e34tds (285)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 285
Most néztem, lehet hogy van az 3 másodperc is:)
Előzmény: e34tds (284)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 284
Nem azt mondom hogy szar konstrukció(mert vannak sokkal rosszabak is) csak valahogy több tipushiba van mint amit egy BMW-töl elvárnék.És szerintetek ezzel az olajnyomáslámpa 1-2másodpercig tartó világitásával mit lehetne kezdeni?
Előzmény: Vojnó (280)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.19 0 0 283
de csak a Te mámogatásoddal! ;o)))))
Előzmény: gergelytds (282)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 282
Jó, jó, de te szeretsz szopni!  :DDD
Előzmény: Vojnó (280)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 281
Ment a válasz is.
Előzmény: e34tds (277)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.19 0 0 280
Én meg is éltem horrort, mondjuk azt is ésszel és szerintem sem rossz konstrukció, főleg ha tudnát miket kapott, kaptak ezek már. Nem csak kilóméterben, hanem hidegen való tolásban, de melegen is tömött hűtővel...
Előzmény: gergelytds (279)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 279
Sztem ez hülyeség. Még mindíg ezt mondom, pedíg 3 éve van meg és hallottam egy pár horrort. De semmi sem megy tönkre csak úgy, magától. Főleg egy BMW-nél nem.
Előzmény: e34tds (277)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 278
Nem olyan kicsi az, 70Literes.Faternak az E39-be van ugyanez a müszerfal.
Előzmény: gergelytds (276)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 277
Ment a mail!Még szerencsére az enyém se tart ott:)De ezek a motorok sajnos nem a legjobb konstrukcióbol valok.Csakhát énis azután jöttem rá miután már megvettem.
Előzmény: gergelytds (274)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 276

Minek van ilyen kicsi tankja?

 

gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 275
Az 1-2 mp-et kicsit soknak tartom...
Előzmény: e34tds (273)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 274
Nekem hál' istennek nem kopog semmi, mondjuk nincs is benne négyszázezer, mint a tieitekbe! :)))
Előzmény: e34tds (273)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 273
Elis hallgat hideginditás után,de meleg megint előjön.És amikor beinditom hidegen akkor még az olajnyomás lámpa 1-2másodpercig világit-mondjuk ez nemtudom hogy normális-e.Most költöttem rá több mint 2kilot ugyhogy örülnék neki ha olyan lenne mint szeretném.
Előzmény: Vojnó (272)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.19 0 0 272
Félek ha én meghallok valamit nagyon megijesztenélek.
2 és fél évig hallgatóztam mire szétboratottam a motort.
Meg is lett a harkály!

Az a furi hogy a hidrotőke hidegen pár kopogása még mondhatni normális is ennyi megtett kilóméter/év után.
De amíg jó az olajnyomás annak el kell hallgatnia, vagy utána már maga a hengerfej is szétkopik.
De ha csak hydrotőke akkor örüljél az én ötletem hallatán kardodba dőlnél, pedig nekem ujgyakorlat más! :oD
Igaz Gergely?
Előzmény: e34tds (271)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 271
Nekem a szerelőm aztmondta biztos hogy tőke.Mondjuk nem lenne baj ha valaki más is meghallgatná!Én szombat, vasárnap pesten leszek,ha valaki innen ott lakik és ráér akkor szívesen elgurulnék felé:)
Előzmény: Vojnó (269)
e34tds Creative Commons License 2007.10.19 0 0 270
Még nem ért ide sajna de várom:)
Előzmény: gergelytds (268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!