Keresés

Részletes keresés

83NC3 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 2535
http://e-motorparts.addel.hu/products.php?prcategory=25551&count=0

Itt lehet kapni km spirált, meg még elég sok mindent...
83NC3 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 2534
<a href="http://e-motorparts.addel.hu/products.php?prcategory=25551&count=0" target="_blank">Itt lehet kapni km óra spirált, meg még elég sok mindent...</a>
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 2533
Igen. :)
Előzmény: Kristóf 210 (2532)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 2532
Vagy ha vizes motort akarsz venni egy LC DT-T
Előzmény: TyerCorp01 (2531)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 2531
Fater waresza elég sűrűn kilőtte a hengerfejtömítést... :) Inkább akkor tervezni kell egy kapcoslást, ami x fokon bekapcsolja a cirkulációt egy elektromos szivattyúval. (Vagy esetleg azt átvenni egy kocsiból, úgy tudom, azok a hőgombák a mai napig mechanikusak)
Előzmény: Kristóf 210 (2530)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 2530
Én nem is értem autó hűtője hogy jön a képbe, az hatalmas lenne, sokkal inkább egy Zsiguli fűtőradiátort használnék a célra, az pont akkora mint egy motorkerékpár hűtő. A pumpa nélküli hűtő kivitelezhető, ha jól tudom a kétütemű wareszokban is ez van a lényege annyi hogy a hűtő magasabban legyen mint a motor, és onnantól a cirkuláció beindul.
Előzmény: TyerCorp01 (2529)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 2529
Ismerek nem egy iylen embert, akinek még nem működik a mustangja/simsonja és ilyen hülye ötletekkel jön elő, amik rengeteg pénzt (minimum 20 000-et, ez a motorhoz képest rengeteg), időt meg szakértelmet igényelnének, de ők megmondják a tutit... volt már "blokk alatt kivezetek egy féligszétvágott polin kipufogót, amin simson kipufogó eleje van, így rámegy a gyári könyökcsőre", "kétdarab 10 (vagy 8?) centis számítógéphűtőventillátortrakok a simson henger köré, persze kékledeset, mertazúgymenő, és gy talán jobb a hűtése" (hát neméppen...), volt aki ablaktörlő motorból akart öniníót, simsonra szivargyújtót (azt láttam is, szörnyű...), meg még egyéb nyalánkságok, most ennyi jutott eszembe.
Szerintem NE FOGJ BELE! A saját, illetve a motorod érdfekében.
Amúgy nem feltétlen kell pumpa, láttam már olyan pannónia hengert, amihez nem volt, csupán a meleg víz fölül távozott a hűtőbe, helyére alul jött be a hűtött., namondjuk valószínűleg ezért nem is volt hosszúéletű. :)
A Lada Samara hűtője meg nagyobb, mint a tank, nem oylna egyszerű azt "megfaragni", különbenis 2 colos csövek lógnak ki abból, a skoda pumpája meg majdnem a fél blokkot lefoglalná. Vízhűtést már én is terveztem, de nekem már van hozzá egy majdnem új radiátorom (Honda MBX, hozzámvágták nagyonolcsón sok alkatrésszel együtt, Kristóf látta mind.), vízpumpát meg elektromos úton gondoltam, hogy ne kelljen belefaragni a blokkba(de pénz, idő meg szerszámok híján nem fogtam bele.
Ne haragudj, amiért "leugattalak", de ne csináld, tényleg ne. Azt kitalálták tök jól (viszonylag) a csehszlovák diplomás mérnökök az évek során, fölösleges lenne azon buherálni, főleg ha kókányul csinálják meg.
Előzmény: regio (2526)
regio Creative Commons License 2009.07.25 0 0 2528
most,h ogy nézem, a hűtőrács sztem elvérne az első kerék mögött, pont ott van egy rés, amit mintha a vízhűtésnek találtak volna ki :D
regio Creative Commons License 2009.07.25 0 0 2527
"vízpumpát házilag is lehetne forgatni"

a monat közben készülődika buli, meg tűzbe jöttema vízhűtéstől XD
na, szal vízpumpát házilag is lehetne fabrikálni, hajtás pedig egyértelmű :D
Előzmény: regio (2526)
regio Creative Commons License 2009.07.25 0 0 2526
perpillanat én is a hengeren gondolkodok. simsonoknál úgyszokás, veszel egy hengert, és ledúrod róla a bordákat, azonban nem tudom,h jawaknál ez mennyire lehetséges az anyagi minőség miatt, vagy letisztítás nélkül is lehetne? elvégre a hőt a víznek kell adni, és egy recés felület nagyobb területen hatékonyabban tudja leadni.
szerinted leehtséges egy mezei jawa henger? nem nagyon ismerem ezek minőségét

terv? autóalkatrészek, pl egy lada samara, v vmely keleti típusd hűtőrácsa egy kcisit megfabrikálva milyen jól mutatna távtartókon, szal a fővázról előre nyúlna kettő véknyabb,c savarral rögzített távtartó, persze ott van az első teló, nemigen lenne, hely
dehét ez legyen a legnagyobb gond :D
a vízpumpa jöhetne szinténe gy sima kocsiból, pl. skoda 120l, persze megelégednénk kisebb fordulattal is, így pl jól jönne ide is fogaskerék áttétel, nagy sebesség úgysem kellene, de egyébként vízpumpát házilag is lehetne forgatni. a hűtőrácsnak elég lenne a menetszél, volt,a ki simson blokknál nem is használt hűtőrácsot,a vázba vezette a vizet, jött a menetszél :D
Előzmény: Kristóf 210 (2524)
cicfarek Creative Commons License 2009.07.25 0 0 2525
Hátsóféketek hogy van megfeszítve?
rögzítéseket feszítéseket légyszives fényképezzétek már le és rakjátok fel mert így nem valami tuti ahogy nekem van
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.07.25 0 0 2524
Milyen terveid vannak? minek a hengerét tennéd rá?
Előzmény: regio (2521)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2523
Hali!
Az a fejidom uyge nem egy Honda MB-é? Mit össze nem keresek egyet...
Előzmény: Törölt nick (2517)
cicfarek Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2522
Na halihó!
meg van a hiba!
1. a gyertya alacsony hőfokú volt
2. túl sok olaj volt az üzemanyagban
3. el volt a benzincsap belülről dugulva
4. elállítodott a gyújtás
Csupán ezért szemétkedet a motor
reggel 4 kor megnézem indul e a gép ha igen akkor király! ha nem akkor leöntöm az üzemanyaggal lepisálom és meggyújtom!
regio Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2521
vízhűtéses jawa mustangot csinált már valaki? nekem kész terveim vannak, na, madj jövőre, ha lesz egy mustangom megcsinálom :D
ideal 64 Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2520

Üdv!

Szerintem kijáratni a benzint teljesen felesleges.

Valószínűleg,az úszó nem tud fent akadni nyitott csap esetén sem.

A délutáni indulásra van pár tippem,de nem tudom hogy értelmesek-e.

Lehet hogy a reggeli rugdosás után újra benzin kerül a szívócsőbe a hengerhez.

Délután amikor rárugsz már ott van és indul is. (kezdő vagyok,lehet hogy hülyeség)

 

Előzmény: cicfarek (2518)
zzzsmile Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2519
újat sehol.

Használtat itt: itt
cicfarek Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2518
Halihó!
az miért van h reggel nem indul a motor, délután pedig első pöccre megy!
amikor este leállítom a karburátorból kijáratom a benzint.
nektek a karburátornál a 2 sárga csavar között a rugós csavar tövig be van tekerve?
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2517
Hali!
racing feeling :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.24 0 0 2516
racing feeling :)
flathead Creative Commons License 2009.07.23 0 0 2515
Újonnan szerintem sehol sem lehet kapni.
Vegyél egy biciklire való sebességmérőt, kb. 1000-1500-ból kijön.
Előzmény: Hun15 (2514)
Hun15 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 2514
Sziasztok!Nem tudjátok hol lehet venni kilométeróra kihajtást?Sehol se találok.Elég idegesítő hogy nem tudom sose hogy menyivel megy a gép.
flathead Creative Commons License 2009.07.22 0 0 2513
Na én meg lealapozóztam a tankot, sárvédőket meg a szerszámdobozt. Képeket nem rakok fel, mert a szürke takarófólia előtt a szürkére alapozózott cuccokból nem sokat látnátok.
cicfarek Creative Commons License 2009.07.21 0 0 2512
á emberek bebaszás!
csináltam tüskét méretbelit oké még mindig semmi
állítok a csavaron semmi egyszercsak csatt!
a bovden feje elszállt!
ÉS a 3-as ban mostmár enyéh gyorsul is!
üröm az örömben!
de már van alapjárat
regio Creative Commons License 2009.07.21 0 0 2511
igen, észrevettem, csak az idén pénzügyi okokból aligha fog összejönni :D azért kérdeztem, hogy így előre tudom, h mit tervezzek :D na, az megnyugtató, h nem volt több típus, szal csak szerzek egy mustangot :D
Előzmény: TyerCorp01 (2507)
ideal 64 Creative Commons License 2009.07.21 0 0 2510

Rendben köszönöm.

Nagyon kezdő vagyok. A bal oldali deknit leszedem és a kosarat hogy tudom kiszedni hogy lamellát cserélhessek?Van valami nehézség vagy trükk benne?

Előzmény: Wadember01 (2508)
cicfarek Creative Commons License 2009.07.21 0 0 2509
segítség milyen hossszú az alábbi képen a 15 és a 11-es tétel!!!!segítsetek!!!!!
az a kis pöcök ami kiemel kuplungolásnál nagyon sürgőskkk
Wadember01 Creative Commons License 2009.07.21 0 0 2508
Hali a másik JAWA betegség hogy a kuplungkosár küső részén azok az ablakok amibe a hamellák kapaszkodnak bemaródnak és utánna ezekbe a bemaródásokba beakadnak a lamellák és meg kell mozdítani hogy szétakadjanak. A kuplung nem elég hozzá. Le kell szedni a kuplungkosarat és kireszelni a bemaródásokat utánna nem ragad be.
Előzmény: ideal 64 (2498)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 2507
2-vel alattad van egy 8000-ért :)
Előzmény: regio (2505)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 2506
A két "típus" között erőben semmi különbség nincs, csupán a névtáblát 1979 után reálisabban ütötték be 2/4600-asra. :)
De egy kibővített szívótorok, egy levágott könyökcső és egy 12-es lánckerék csodákra képes.
Előzmény: regio (2505)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!