Kicsit eltévedtem... Pontosan mid is van? Te is azok közé tartozol akinél downgrade volt? Aztán csodálkoznak ha senki nem tudja mivel indítson, hol a bibi! Írj egy VIN-t. Holnap megnézem ezeket a számokat.
Kasztni biztos hogy más nem hiába 320d és 520d-ről beszélünk.
Motorban nem vagyok benne biztos, hogy ugyan az de lőerőben a kettő hasonló. Lényeg a kaszni. Nem mind hogy 1.7 tonnás vagy 1.2 tonnát hajt meg 2000ccm.
320d fogyasztás és le/kg arányban is nyer.
talán www.bmwpower.hu oldalon van 1-2 adat. 320d-t meg leehtőleg úgy vegyél hogy kiolvastatod szervízben a hibáit. Különben sokat lehet szívni.
Ha sok a hiba eladó fizeti a hiba kiolvasást, ha kevés a hiba és kicsi (amit egyszerű orvosolni mondjuk 1db izzitógyerta) akkor te és vedd meg az autót :)
Én véleményem az hogy 320d-t inkább mint 520d-t. Nagy kasznihoz kicsi motor kicsi kasznihoz nagy motor. Valahogy így tudnám jellemezni. Ültem mind a 2-ben és a 320d ha jó és jól megy akkor vadállat tud lenni. 520dnél kicsit nagy a kaszni. Én még az 525d-re is azt mondtam (nem tds hanem sima d) hogy jó mert nem megy úgy mint egy vasállat de jó a fogyasztása. 530d pedig az úgy jó ahogy van pedig az valami 190 le (lehet tévedek).
Várjatok. Zoli 76, gergelytds! Én akármennyit kifizettem volna akár 40ezret is ha felrakja padra és tömítést cserél. De ő hajlandó sem volt rá hogy felrakja mert hogy ő már régóta foglalkozik dízellel és ő tutira mondja hogy ez adagolóelemes.
Az autón ez az adagoló sosem volt beállítva. Előtöltés senki sem tudja mennyi még az előző tulaj is azt mondta vigyem el állíttatni. Erre mit mond okoska emberünk? Adagolóelem.
A füstcsavarral meg én játszok 2 hónapja! ÉN, egy olyan ember akinek még autószerelő papírja sincs csak kurvára szereti az autókat és van egy ki érzéke is hozzá.
Fizettem volna én neki tévedés ne essék, de ez a legkönnyebb egy régi autónál. Mindent kicserélni amikor lehet hogy még lehet abból az anyagból építkezni ami benne van. Csak hát újból könnyebb.
Sztem egy fontos dolgot elfelejtesz : az a pad egy több millió forintos műszer, amiről itt szó van, tehát nem várhatod el tőle, hogy 5.000 Ft-ért le- felszerelje és még meg is állapítsa a hibáját.
De ő azt mondta 25k csak az hogy megnézi mennyit nyom meg ilyenek.
Na most a 25k-t nem fizettem ki de azt sem tudom mi a baja. Köcsög egy pali meg nagyon magasról beszél veled. Csak azért mentem oda mert mindenki azt mondta jó.
Én is ezt akarom. Jött nekem ilyen hülye szöveggel a pali hogy 25kért felrakja padra meg megnézni mi a gond, de szerinte nem érdemes.
Szerintem ha új turbó kerülne fel tömítésk ki lennének cserélve, és normálisan b lenne állítva az adagoló, akkor szerintem megkapnám azt amit én akarok.
Nekem reggel egyböl indult viszont meleg motornál többet kellet inditozni.Most kicserélték az adagoloba a tömitéseket és most melegen is egyböl indul.Illetve a füst is megszünt.
:)Gondolom azért egész futoművet nem akar cserélni.De itt nem az a gond hogy kopog benne valami hanem hogy néha ugy belevezeti a kaszniba az uthibát hogy berezonál minden.
Ezt akkor sem értem, viszont a füstölés lehet a turbód is! Alapból én is így tudom, hogy ha melegen nehezen indul akkor az adagolóelem kuka. Én cseréltem és nem meggyőző. szerintem akkor is hanyag, mérjen keressen, de rávágni még én sem merek semmit.
Várj ne szidd azt a faszit mert nem tudsz mindent. Ha utána is szídod egyetértek majd veled mert tényleg egy fasz.
Először is egy 2.4TD-ről beszélek(E30). Ennek a gyári nyomása 0.8 max 0.9bar.
Most Wastegate nincs szabályozva így a turbónyomás sem így nagyon fel kéne menni de nem tudom sehogy felküzdeni 1 bar fölé.
Szerintem egyébként meg link volt faszi. Amikor kérdezte melegen hogy indul, mert ha szarul akkor adagolóelem csere, erre azt mondtam nem tudom hogy kell indulnia egy szar autónak szerintem nem vészes.
Erre egyből rávágta hogy akkor adagolóelem.
-5 fokban a hideg motor is ugyan úgy indul mint az üzemmeleg kb+80 fokos.
2 másodpercet kell inditózni és jár a motor izzítás után.
Tudod az a gáz hogy Miskolcon mindenki tudja hogy ez egy lehúzós szervíz. De mindenki azt mondja precízen dolgoznak és gond nincs velük.
Az még nagyobb gáz hogy haver vitt oda és még így is le akartak húzni.
Hagy ne írjam le melyik helyről beszélek. Ha valakit érdekel írjon mailt...
Ugye nem gondolod, hogy így távplról... De ha arra vársz: Elsőnek a felső lengőkarokat szilentestül kell cserélni! Aztán a kormányösszekötők lehetnek szarok. Jöhet az alsó lengőkar komplett. Ja és a kutyacsontok, valamint a kormányű, esetleg a Torony/kerékcsapágy...
Az igaz hogy a 6 hengereseknek 100e kmig jó az adagolóeleme aztán kuka mivel annyira sok lyuk van ugye (4 hengereshez képest) hogy egymásba dolgozhatnak?
A faszi azt mondta ezért nem jó az adagoló és ezért kell az elemet cserélni.
Menni megy az autó, de nem tudom mikor lett beállítva utoljára, ja és mondjuk most ugye füstöl de 1 bár fölé nem tudom a turbónyomást küzdeni.
Szilenteket csak akkor szoktak cserélni ha "nyikorognak"?Mert az egyik barátom e34ében elől egy minimálisan kopog valami a futomübe de igazábol az a probléma hogy néha valamelyik nagyobb uthibát ugy belevezeti a kaszniba mint egy szakadt zsiguli.Remélem értitek mire gondolok:)Mi lehet a probléma?
Az hogy nem megy nagyon sok minden lehet. Lehet turbó is, bár ha füstöl akkor csúcs, vagy adagoló. Ha csúcsok cserélve lettek, akkor elég lenne megnézni hágy bárnál nyit (talán150B) és milyen a porlasztási képe. Ha csöpög akkor tud kormolni és csattogni is. Azadagoló elemhez meg méresd meg mennyit nyom maga az adagó? Magát a csúcsokat akkor kell cserélni ha már kaka teljesen, de nekem pl csak óra szerint 300k (szerintem közelebb a fél Millához) van benne és még az eredeti!