Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 329
Aha!

Valóban egy e30 24td, elektromos adagolóval.

Sajnálom hogy így jártál, de remélem nem a tipus rovására akarod írni te is? Ez a kókány szerelők és a sóher tulajok kombója követte el.

Igazából látni kéne meg mérni.
De én visszaalakítanám az eredetire, ami nem egyszerű....
Előzmény: szomszed007 (328)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.24 0 0 328

VIN: 2525082

Bárcsak ne vettem volna meg ezt a BMW-t....

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (325)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.24 0 0 327
Előzmény: Ronaldo (323)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.24 0 0 326
De ha kise veszi akkor honnan tudja hogy mi a baja?Az enyémre is mondhata volna.
Előzmény: szomszed007 (321)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.23 0 0 325
Kicsit eltévedtem...
Pontosan mid is van?
Te is azok közé tartozol akinél downgrade volt?
Aztán csodálkoznak ha senki nem tudja mivel indítson, hol a bibi!
Írj egy VIN-t.
Holnap megnézem ezeket a számokat.
Előzmény: szomszed007 (320)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 324

Kasztni biztos hogy más nem hiába 320d és 520d-ről beszélünk.

Motorban nem vagyok benne biztos, hogy ugyan az de lőerőben a kettő hasonló. Lényeg a kaszni. Nem mind hogy 1.7 tonnás vagy 1.2 tonnát hajt meg 2000ccm.

320d fogyasztás és le/kg arányban is nyer.

talán www.bmwpower.hu oldalon van 1-2 adat. 320d-t meg leehtőleg úgy vegyél hogy kiolvastatod szervízben a hibáit. Különben sokat lehet szívni.

Ha sok a hiba eladó fizeti a hiba kiolvasást, ha kevés a hiba és kicsi (amit egyszerű orvosolni mondjuk 1db izzitógyerta) akkor te és vedd meg az autót :)

 

szomszed

Előzmény: Ronaldo (323)
Ronaldo Creative Commons License 2007.10.23 0 0 323
Koszi.
De elvileg ugyanaz a ketto, csak a kasztni mas?
Valami oldalt nem tudsz ahol vannak parameterek, hosszusag, motor adatok ilyesmik?
Előzmény: szomszed007 (322)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 322

Én véleményem az hogy 320d-t inkább mint 520d-t. Nagy kasznihoz kicsi motor kicsi kasznihoz nagy motor. Valahogy így tudnám jellemezni. Ültem mind a 2-ben és a 320d ha jó és jól megy akkor vadállat tud lenni. 520dnél kicsit nagy a kaszni. Én még az 525d-re is azt mondtam (nem tds hanem sima d) hogy jó mert nem megy úgy mint egy vasállat de jó a fogyasztása. 530d pedig az úgy jó ahogy van pedig az valami 190 le (lehet tévedek).

 

szomszed

Előzmény: Ronaldo (319)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 321

Várjatok. Zoli 76, gergelytds!
Én akármennyit kifizettem volna akár 40ezret is ha felrakja padra és tömítést cserél. De ő hajlandó sem volt rá hogy felrakja mert hogy ő már régóta foglalkozik dízellel és ő tutira mondja hogy ez adagolóelemes.

Az autón ez az adagoló sosem volt beállítva. Előtöltés senki sem tudja mennyi még az előző tulaj is azt mondta vigyem el állíttatni. Erre mit mond okoska emberünk? Adagolóelem.

A füstcsavarral meg én játszok 2 hónapja! ÉN, egy olyan ember akinek még autószerelő papírja sincs csak kurvára szereti az autókat és van egy ki érzéke is hozzá.

Fizettem volna én neki tévedés ne essék, de ez a legkönnyebb egy régi autónál. Mindent kicserélni amikor lehet hogy még lehet abból az anyagból építkezni ami benne van. Csak hát újból könnyebb.

 

 

szomszed

 

Előzmény: gergelytds (317)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 320

Azt tudom hogy elektromosnak kellen lennie de mechanikusé van fent. Azt szerintem tuti hogy M21es motoré az adagoló.

De most hogy E28 E30 azt nemtom.

Ezek a számok vannak rajta remélem valaki meg tudja mondani milyen adagoló ez:

 

01165093956

VER 206

0460406047

 

szomszed

Előzmény: SigorTD (314)
Ronaldo Creative Commons License 2007.10.23 0 0 319
Sziasztok!

Szeretnek egy 1998-2000 evjarat koruli dizel bmw-t.
320 vagy 520-ast. Melyiket ajanljatok, fogyasztas, meghibasodas, tipushibak stb...?
gergelytds Creative Commons License 2007.10.23 0 0 318
Na, erre voltam kíváncsi, mikor kérdeztem, hogy a csöpogés megszűnésén kívül volt-e a tömítéscserének valami hozadéka.
Előzmény: zoli 76 (310)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.23 0 0 317

Sztem egy fontos dolgot elfelejtesz : az a pad egy több millió forintos műszer, amiről itt szó van, tehát nem várhatod el tőle, hogy 5.000 Ft-ért le- felszerelje és még meg is állapítsa a hibáját.

Előzmény: szomszed007 (313)
noorbee Creative Commons License 2007.10.23 0 0 316
Üdv!

Ird már meg légyszi kihez ne menjek ha gondom támadna....azt hiszem megvan a címem:)
Előzmény: szomszed007 (307)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 315
Nekem 40 volt a tömités csere és a beálitás.
Előzmény: szomszed007 (311)
SigorTD Creative Commons License 2007.10.23 0 0 314
Na látom itt is beindult az élet :)

Szomszéd ha jól értem akkor az M21es motorodon egy M51 esnek az adagolója van ugye?
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 313

Hát igen.

De ő azt mondta 25k csak az hogy megnézi mennyit nyom meg ilyenek.

Na most a 25k-t nem fizettem ki de azt sem tudom mi a baja. Köcsög egy pali meg nagyon magasról beszél veled. Csak azért mentem oda mert mindenki azt mondta jó.

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (312)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.23 0 0 312
amiket itt elsoroltál az nem 25k!
Előzmény: szomszed007 (311)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 311

Én is ezt akarom. Jött nekem ilyen hülye szöveggel a pali hogy 25kért felrakja padra meg megnézni mi a gond, de szerinte nem érdemes.

Szerintem ha új turbó kerülne fel tömítésk ki lennének cserélve, és normálisan b lenne állítva az adagoló, akkor szerintem megkapnám azt amit én akarok.

 

szomszed

Előzmény: zoli 76 (310)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 310
Nekem reggel egyböl indult viszont meleg motornál többet kellet inditozni.Most kicserélték az adagoloba a tömitéseket és most melegen is egyböl indul.Illetve a füst is megszünt.
Előzmény: szomszed007 (307)
e34tds Creative Commons License 2007.10.23 0 0 309
:)Gondolom azért egész futoművet nem akar cserélni.De itt nem az a gond hogy kopog benne valami hanem hogy néha ugy belevezeti a kaszniba az uthibát hogy berezonál minden.
Előzmény: Vojnó (305)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.23 0 0 308
Ezt akkor sem értem, viszont a füstölés lehet a turbód is!
Alapból én is így tudom, hogy ha melegen nehezen indul akkor az adagolóelem kuka.
Én cseréltem és nem meggyőző.
szerintem akkor is hanyag, mérjen keressen, de rávágni még én sem merek semmit.
Előzmény: szomszed007 (307)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 307

Várj ne szidd azt a faszit mert nem tudsz mindent. Ha utána is szídod egyetértek majd veled mert tényleg egy fasz.

 

Először is egy 2.4TD-ről beszélek(E30). Ennek a gyári nyomása 0.8 max 0.9bar.

Most Wastegate nincs szabályozva így a turbónyomás sem így nagyon fel kéne menni de nem tudom sehogy felküzdeni 1 bar fölé.

Szerintem egyébként meg link volt  faszi. Amikor kérdezte melegen hogy indul, mert ha szarul akkor adagolóelem csere, erre azt mondtam nem tudom hogy kell indulnia egy szar autónak szerintem nem vészes.

Erre egyből rávágta hogy akkor adagolóelem.

-5 fokban a hideg motor is ugyan úgy indul mint az üzemmeleg kb+80 fokos.

2 másodpercet kell inditózni és jár a motor izzítás után.

 

Tudod az a gáz hogy Miskolcon mindenki tudja hogy ez egy lehúzós szervíz. De mindenki azt mondja precízen dolgoznak és gond nincs velük.

Az még nagyobb gáz hogy haver vitt oda és még így is le akartak húzni.

Hagy ne írjam le melyik helyről beszélek. Ha valakit érdekel írjon mailt...

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (306)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.22 0 0 306
Csókoltatom a faszit!
Innentől van lehúzás szaga...

Tisztázzunk csak valamit!
Mid van?
25td, tds?
mert a tds nyomása 1,2max!!!
Előzmény: szomszed007 (302)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.22 0 0 305
GO TO futóműves/rázópad.

Ugye nem gondolod, hogy így távplról...
De ha arra vársz:
Elsőnek a felső lengőkarokat szilentestül kell cserélni!
Aztán a kormányösszekötők lehetnek szarok.
Jöhet az alsó lengőkar komplett.
Ja és a kutyacsontok, valamint a kormányű, esetleg a Torony/kerékcsapágy...
Előzmény: e34tds (301)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 304
Nem tud valaki egy vezetö felöli ülést?Fekete szinbe kéne.
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 303

Köszi!

 

Előzmény: Vojnó (299)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 302

Az  igaz hogy a 6 hengereseknek 100e kmig jó az adagolóeleme aztán kuka mivel annyira sok lyuk van ugye (4 hengereshez képest) hogy egymásba dolgozhatnak?

A faszi azt mondta ezért nem jó az adagoló és ezért kell az elemet cserélni.

Menni megy az autó, de nem tudom mikor lett beállítva utoljára, ja és mondjuk most ugye füstöl de 1 bár fölé nem tudom a turbónyomást küzdeni.

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (300)
e34tds Creative Commons License 2007.10.22 0 0 301
Szilenteket csak akkor szoktak cserélni ha "nyikorognak"?Mert az egyik barátom e34ében elől egy minimálisan kopog valami a futomübe de igazábol az a probléma hogy néha valamelyik nagyobb uthibát ugy belevezeti a kaszniba mint egy szakadt zsiguli.Remélem értitek mire gondolok:)Mi lehet a probléma?
Vojnó Creative Commons License 2007.10.22 0 0 300
Az hogy nem megy nagyon sok minden lehet.
Lehet turbó is, bár ha füstöl akkor csúcs, vagy adagoló.
Ha csúcsok cserélve lettek, akkor elég lenne megnézni hágy bárnál nyit (talán150B) és milyen a porlasztási képe. Ha csöpög akkor tud kormolni és csattogni is.
Azadagoló elemhez meg méresd meg mennyit nyom maga az adagó?
Magát a csúcsokat akkor kell cserélni ha már kaka teljesen, de nekem pl csak óra szerint 300k (szerintem közelebb a fél Millához) van benne és még az eredeti!
Előzmény: szomszed007 (298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!