Lehet hogy írtad mid van de nem gondolod, hogy ez a fórum nem egy tipust foglal magána? td volt e28, e30, e34 -ben tds volt e34, e39, e38 -ben Ha konkrétan e34-ről beszélünk olvass vissza párat!
Elöl a 19 (30A) bizti, bár ha megy akkor az is jó! Szóval neked a kard a kaka. Ez egy elektronikus előtét szabályozó, amit a vezérlő irányíta te kívánalmaidat figyelembe véve. a max fokozat az ezen belül relézve van, ezért van csak max fordulatod. :( mikori a tiéd? Ha minden igaz a cikkszáma: 64 11 390 015, de a VIN közelebb vinne, meg látni is kéne.
ááááááááálj! Te a befúvató ventillátorról beszélsz, nem ami a hűtő elején van. Azt hívom klímahűtőnek, mert a klimakondi (kondenzátor) elött van. Ennek a rajzát raktam be. Ami te keresel annak meg attól függően hogy "kis" vagy "nagy" klímás (IHKR vagy IHKA) a kicsinek bal lábtérfelé van egy előtét ellenállása ami "tönkre" szokott öregedni, a nagynak meg egy elektronika szabályozza amit mi csak "kardnak" becézünk. Kis klímást onnan ismered meg, hogy balról jobbra: 1 v3 gombos (h. ablakfűtés, klíma, belső keringetés) utána 3db (egymás felett) huzogató ami eldönti hova fújjon, és végül három tekerő (bal hőfok, ventillátor erődsség, jobb hőfok)! A "nagy" klímás egészen más...
Az az ellenállás ott van a rajzon is a motorral egy dobozba rajzolva. Amúgy magán a ventillátoron leledzik egy alulapkán egy hengeres szerű bordázott kb. 8cm hosszú és 1cm átmérőjü fekete ellenállás.
A klíma ventillátora 2 fokozatú. Nézd meg a 25(7,5A), 29(30A) -es biztiket! Utána a K22(teljes fokozat), K21(lassú)-es (talán narancsos) relé kapcsolgatha a fokozatokat.
Kicsit eltévedtem... Pontosan mid is van? Te is azok közé tartozol akinél downgrade volt? Aztán csodálkoznak ha senki nem tudja mivel indítson, hol a bibi! Írj egy VIN-t. Holnap megnézem ezeket a számokat.
Kasztni biztos hogy más nem hiába 320d és 520d-ről beszélünk.
Motorban nem vagyok benne biztos, hogy ugyan az de lőerőben a kettő hasonló. Lényeg a kaszni. Nem mind hogy 1.7 tonnás vagy 1.2 tonnát hajt meg 2000ccm.
320d fogyasztás és le/kg arányban is nyer.
talán www.bmwpower.hu oldalon van 1-2 adat. 320d-t meg leehtőleg úgy vegyél hogy kiolvastatod szervízben a hibáit. Különben sokat lehet szívni.
Ha sok a hiba eladó fizeti a hiba kiolvasást, ha kevés a hiba és kicsi (amit egyszerű orvosolni mondjuk 1db izzitógyerta) akkor te és vedd meg az autót :)
Én véleményem az hogy 320d-t inkább mint 520d-t. Nagy kasznihoz kicsi motor kicsi kasznihoz nagy motor. Valahogy így tudnám jellemezni. Ültem mind a 2-ben és a 320d ha jó és jól megy akkor vadállat tud lenni. 520dnél kicsit nagy a kaszni. Én még az 525d-re is azt mondtam (nem tds hanem sima d) hogy jó mert nem megy úgy mint egy vasállat de jó a fogyasztása. 530d pedig az úgy jó ahogy van pedig az valami 190 le (lehet tévedek).
Várjatok. Zoli 76, gergelytds! Én akármennyit kifizettem volna akár 40ezret is ha felrakja padra és tömítést cserél. De ő hajlandó sem volt rá hogy felrakja mert hogy ő már régóta foglalkozik dízellel és ő tutira mondja hogy ez adagolóelemes.
Az autón ez az adagoló sosem volt beállítva. Előtöltés senki sem tudja mennyi még az előző tulaj is azt mondta vigyem el állíttatni. Erre mit mond okoska emberünk? Adagolóelem.
A füstcsavarral meg én játszok 2 hónapja! ÉN, egy olyan ember akinek még autószerelő papírja sincs csak kurvára szereti az autókat és van egy ki érzéke is hozzá.
Fizettem volna én neki tévedés ne essék, de ez a legkönnyebb egy régi autónál. Mindent kicserélni amikor lehet hogy még lehet abból az anyagból építkezni ami benne van. Csak hát újból könnyebb.
Sztem egy fontos dolgot elfelejtesz : az a pad egy több millió forintos műszer, amiről itt szó van, tehát nem várhatod el tőle, hogy 5.000 Ft-ért le- felszerelje és még meg is állapítsa a hibáját.