Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

boles Creative Commons License 2004.09.23 0 0 768

Éjjjjjen!

Gratula!

 

 

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (764)
boles Creative Commons License 2004.09.23 0 0 767

Na ez persze lemaradt. :(

 

 

Előzmény: boles (766)
boles Creative Commons License 2004.09.23 0 0 766

Ez is Tatra volna?

 

 

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (717)
csabicsucsu Creative Commons License 2004.09.22 0 0 765
Gratula!!!!!!!!!!
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (764)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.22 0 0 764
Örömmel közlöm, hogy ma délután 16 óra és 16 óra 30 perc között megvettem életem első T603-asát. Képek holnap.
tatrafan Creative Commons License 2004.09.21 0 0 763
doca Creative Commons License 2004.09.21 0 0 762

Szép az anyag motorkami!

Itt taláén még  nem kérdeztem.: ki tud valamit a Fiatokról úgy 1932 környékéről? minden anyag érdekel!!!!

Köszi doca

tatrafan Creative Commons License 2004.09.21 0 0 761

feketebárány:

 

Hogyhogy?? Mindegyik az volt!

 

Kösz motorkami!

 

   A tehergk. nem semmi, a 603-as motorja van benne (az ugyanis eredetileg ehhez az autóhoz készült a hadsereg megrendelésére!!!) és központi csővázas lengőtengelyes, SŐT PORTÁLTENGELYES mint az Unimog (csak nem biztos hogy az volt előbb). Összkerékhajtású, terepváltós, diffizár mindenhol. Elöl-hátul torziós rugózású... Szóval nagyon nem gyenge!!  Mivel Unimog osztály, nem biztos hogy nagyvasnak számít. Teszek be valahogy linket ahol vannak róla videók akció közben. Mindenen átmegy.

Előzmény: feketebarany666 (759)
yenoee Creative Commons License 2004.09.21 0 0 760

Ezt az alsót betehetnéd a Nagyvasak topicba is, naggyon fincsi...

A szivart milyen versenyre építhették? És főleg: mikor?

 

Előzmény: motorkami (758)
feketebarany666 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 759
És a 603bol volt 4 sebességes egyátalán? 
Előzmény: tatrafan (757)
motorkami Creative Commons License 2004.09.21 0 0 758

Találtam két Tatrát, ami még nem volt ezen a fórumon:

 

Tatra 607 monopostoTatra 805
tatrafan Creative Commons License 2004.09.20 0 0 757
A T613-ban, T700-ban igen (középmotor), a 603-asban olyan a kiosztás mint minden más farmotorosban.
Előzmény: feketebarany666 (756)
feketebarany666 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 756

Krosszautóba kellett volna, de a régebbiben is a kartelben van a difi?

 

Előzmény: tatrafan (753)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.20 0 0 755
Nos elnézést. A Marzalba szánt hathengeres nem V- hanem soros volt. A Bizarrini féle V12-est ugyanis nem keresztben, hanem hosszában szerlték keresztül. A Marzal véglegesített változata az Espada már az eredeti 4 literes V12-est kapta. (Ennyit számít, ha a szakirodalom és a számítógép egymástól egy emeletnyi távolságra van)
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (744)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.19 0 0 754

Csöppet sem! Sőt én magam is szeretnék abban a helyzetben lenni, hogy hasonlóképpen "untassam" az urakat a 603-asommal.

Előzmény: tatrafan (752)
tatrafan Creative Commons License 2004.09.19 0 0 753

Hát speciel nem tudom mit kezdenél egy ilyen váltóval...  :-(((((

 

A második kép meg az angol márkaklub titkárának a gépe, egy T613-as épített, 4.360 köbcentis motorral (mintha egy késői T700 lenne) állítólag brutál, szerintem a legjobb 613-om lehet. És így szemre se rossz... Azzal dicsekszik hogy egy cseh gyári fickó csinálta neki a motort Porsche dugókkal, hengerekkel, hajtókarokkal stb. Csak a főtengelyen köllött reszelgetni valamit. Belül bőrös meg amit akarsz. Szóval így mulat egy angol úr  :-)))))

Előzmény: feketebarany666 (747)
tatrafan Creative Commons License 2004.09.19 0 0 752

 Mit szólnak hozzá a forgalom többi résztvevői?

 

  Namost ugye ez egy ilyen inkognitó-autó, semmi hivalkodós márkajelzés vagy ilyesmi úgyhogy az úrvezetők elnéznek felette, a spoileres suzukisok szintén, de van egy-két béemvés aki elfelejt előre nézni meg autóismerők akiknek megfájdul a fejük a gondolkodástól pl. ilyeneket hallok a félig lehúzott ablakon beszűrődni menet közben hogy "Odanézz!" meg "Mi ez SAAB?!"  Ma pölö egy Seatos brigád simán utánamfordult a belső sávból jobbra és menet közben párszor megkerültek minden oldalról hogy majd kiestek az ablakokon mind a négyen, persze hízott a májam (nem iszok soha) nem tudom rá bírtak-e jönni hogy mi van csak játszottam az eszem mintha fel se tűnne hogy fejtörést okozok nekik. De sokan odajönnek kérdezni hogy most akkor mi van? "Én ilyet még nem láttam!" A mosóban mondtam gyanútlanul hogy a csomagtartót is csinálják már meg, erre jön utánam az ember hogy van egy kis baj, bennehagytam egy komplett motort! :-))))  (Ez speciel jó fej volt.)  Csak sajnos mindenkinek a harmadik kérdése hogy mennyit fogyaszt miután megtudja hogy V8-as, azt hiszik ez valami elefánt. A belmérete mondjuk az is, garantálom hogy az "S" merci kisebb!!! Utastér hosszában mindenképpen, lábterek, ülések mérete, fejtér tekintetében. Külső szélessége annak mondjuk tíz cetivel nagyobb, nyilván ez belül is érződhet de a hátsó sor ülőlapja ebben jóval hosszabb és a látér is nagyobb szerintem. Szóval óriási belül és a nagy ablakok még szellősebbé teszik amit még a dilettáns utasok is szóvá szoktak tenni, mert igen jó a kilátás odabentről. Nem vagyok egy kicsit unalmas? Még abban a stádiumban vagyok hogy csak a szépet látom. El kell telnie pár évtizednek hogy feltűnjön valami hibája...  :-)))))))))))))))

Előzmény: yenoee (749)
cx25tri Creative Commons License 2004.09.18 0 0 751
Hatigen, en is beallnek a probara varok soraba... kene valamit egyeztetni, hogy idoben el tudjak suhanni a feher repuloszonyeggel, ha mar a nyaron nem jott ossze... btw, nemtom, lehet, csak nekem uj, mert ma vagyok eloszor Mo-n a heten, es voltam teszkoban, szal az autopiacban egy nagyon szep prototipusnak a kepet talaltam... 603- (nemtommi, valamilyen betu). Naggyon bejott... :)
Előzmény: Taunus75 (750)
Taunus75 Creative Commons License 2004.09.18 0 0 750
"...hogy milyen hangja is van a gépnek..."

Ezt en is meghallgatnam.... :) Mikor es hol lehet elcsipni egy ilyen "probat"?!? :)
Előzmény: tatrafan (748)
yenoee Creative Commons License 2004.09.18 0 0 749

Tényleg! Mit szólnak hozzá a forgalom többi résztvevői?

Külön alkérdés a streetracsinges mentál-tuningos hülyegyerekekre vonatkozik. Gondolom okozol egy-két meglepetést :-))))

Előzmény: tatrafan (748)
tatrafan Creative Commons License 2004.09.18 0 0 748
De én mentem ma is egyet a 613-assal, 4000-ret forog 150-nél!  Harmadikban...  A 168 lóerőt 5200-nél adja le, névleges fordulatszám (piros mező kezdete) 5600. Lehet számolni! 5200-nél 195 km/h. Mondom harmadik fokozatról beszélünk. Negyedikben 200-nál 4000 a fordulat... Többet nem is próbálkoztam mert ez mégiscsak egy öregecske autó, még befecskendő sincsen rajta, csak két Skoda (Jikov 32EDSR) karbi. Azért lépeget. Országúton 11 lityit nyakal a V8. Persze 2000-res fordulaton utazik 100-zal, így könnyű. Átlagnak eddig 14-et mérek, ebben sok helyben járatás, állítgatás, szerelés, ökörködés, gyorsulási és végsebességpróba is benne van. És kitör az emberből néha a versenyszellem, hogy milyen hangja is van a gépnek HA MEGY? Mint ma este is... :-)))))))))) 
Előzmény: feketebarany666 (747)
feketebarany666 Creative Commons License 2004.09.18 0 0 747
Én valami ujabbra gondoltam, senki nem ment egyel sem?  Vennék egy váltót...
Előzmény: tatrafan (732)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.18 0 0 746
Izé... Lehet, hogy az a boxer 12 hengeres volt.
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (744)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.18 0 0 745
v
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (744)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.18 0 0 744

Ez a korabeli Maserati és OSCA szériák mellett nagyon is elképzelhető. Sőt, később sem volt sokkal jobb a helyzet, ha a Cisitalia, Pegaso, vagy éppen a Pantera előtti DeTomaso darabszámokra gondol az ember. Voltak azért még ennél is kisebb szériájú motorok! Nyolchengeres boxer dízelmotor az Ikarushoz, V8-as Csepel, háromhengeres 1,6-os a Wartburghoz, hathengeres kétütemű (gyakorlatilag két külön motor) a Saabhoz, vagy a Marzalba szánt V6-os Lamborghini.

 

Elnézést az offolásért, de tegnap hajnali négyig ilyen különlegességeket hajkurásztam a neten. Íme egy Frua karosszálta Volvo prototípus, 1967-ből:

Előzmény: tatrafan (743)
tatrafan Creative Commons License 2004.09.17 0 0 743
Érzésem szerint az Ön által említett V8-asból tíz darab se készült, talán még öt sem de lehet hogy keverem valamivel. És egy darab maradt fent vagy lett újraépítve. Olvastam valaha egy ilyen sztorit itáliából de a nevére már nem emléxem.
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (733)
keepitretro Creative Commons License 2004.09.17 0 0 742

TATRAFAN: és a 613-nak 160-nál mennyit forog a motorja?

 

Egyébként egy újállapotú elárvult fullextrás skoda fabia kombi szokott sírdogáni az udvarunkban mert a gazdája elhagyta egy fekete sárkányért:-))) Mondjuk értem a gazdáját.......

 

Előzmény: tatrafan (732)
keepitretro Creative Commons License 2004.09.17 0 0 741

Izidor: szerintem TATRAFAN lehidal hogy magázod :-)))))

 

A 1.5L V8-ról nincs valami képed vagy bármi infód mert nagyon érdekes lehet?!!

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (733)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.17 0 0 737

Jóéjt! Legyen kellemes álmuk! (Mondjuk Róla:)

t
tatrafan Creative Commons License 2004.09.17 0 0 736
Kiengesztelődtem!  :-))))    Az a helyzet hogy ennyi hely (se) volt. Örültem a kis lehetőségnek. Különben a LEGkisebb V8-at nyilván szériagyártmányra értettem, talán így is írtam...
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!