és a 4 sebességes váltót miért nem szeretnél? persze én is azt akarnám, h minél tovább menjen :D azért gondoltál egy karbira, mert a hengerek felváltva járnak majd?
és a 4 sebességes váltót miért nem szeretnél? persze én is azt akarnám, h minél tovább menjen :D azért gondoltál egy karbira, mert a hengerek felváltva járnak majd?
Én inkább egy karbis megoldást választanám, egyszerre úgyis csak egy henger szív, és így legalább nem kell belőni kettőt ugyanolyanra, sokkal egyszerűbben összehangolható a két henger. A váltó maradna a gyár, talán kapna egy 12-es vagy 13-as lánckereket. Más egyebet nem minél tovább éljen a motor.
Úgy tudom a motort azóta Ricsi kolléga gallyra vágta, azthiszem utoljára azt mondta, amúgy meg nem az ő kezét dicséri a munka sokkal inkább Tomacsek Tamásét
Hát igen, a két hengeres race musztáng már régi tervünk. :) De már egész jól haladunk a megvalósítás felé. Én személy szerint versenymotor alakba csinálnám, meg elektronikus gyújtással. De a megvalósíthatóságon és Tamáson múlik főleg :D
S53-asé??? te ember meg se hallottam :) azért ez sokkal jobban néz ki. Itt van szemből, nem olyan ormótlan mint az s53-as kocka lámpája.
Nekem ahhoz már minden alkatrész be van szerezve :) Kristóffal már jóideje agyalunk a Verhovina 100-ason felbuzdulva, csak kerítenem kéne egy esztergályost. Tartalékban van 6 főtengely, 8 blokköntvény, 9 henger, 6 váltómű, 4 váz, 7 tank, meg sok más egyéb. Szerinted azon nem röhögnének? :)
vicc? ugyanmár, nagyon jó motor :D persze ezt is kell szerelni, de sztem ez egy igazi motorosnak nem probléma,e gyébként egész olcsón vannak a neten :D másik mocim egy simson schwalbe kr51/1, a turbós :D égszínkék, vmi gyönyörűűű :D persze, 15 vok, a többi korombelinek van pénz új robogóra, vagy szép s51re, nekem nem, igaz, hogy kinevetnek, de nem érdekel :D meg vagyok az én szép gépeimmel :D
Én inkább egy fasza Mini Rigát akarok, az a gizda :) Ha már itt kicsit offolunk had mutassam meg nektek a DT-m kormányát. Ma lett kész, egy Renthal angol gyártmányú full aluminium kormány, két vadi új kuplung és fék karral, jó minőségű markolatokkal, öröm egyszerűen megfogni a kormányát, és szerintem jól is néz ki. Még másik részéhez a motornak nem is nyúltam.
Aki pedig szeretne egy nagyon jó motort annak ajánlom az alábbi hirdetést, enyém volt ez a motor, én nagyon rendbe tettem, nagyon jó állapotba van, most egy barátomnál volt aki szintén törődött vele egy picit és most hihetetlen jó állapotba van, ha lenne pénzem vissza vásárolnám, nem azért tettem ide be mert érdekem hogy eladják, hanem mert nagyon jó motor és boldogabb lennék ha tudnám hogy oylanhoz kerül aki nem teszi tönkre
nem tuningolni akarok. van egy verhovinám, imádom, nem tuningolom, szeretem a régi szocialista segédmotorokat, az biztos, idővel lesz több. nem száguldozni akarok, nem vagyok az a típus, aki utánna fordul egy ninjának, annál inkább egy szép mustangnak, karpatinak
Hali! nekem az a véleményem hogy a vízhűtés csak egy új lehetséges hibaforrás.A fejidom nem honda mb-é hanem kisipari simson idom,yamaha rd80 plexivel.
Ezek a motorok nem gyorsulásra és száguldozásra lettek tervezve, emiatt komolyabb tuningot el sem bírna a főtengely, hajtókar, váltó és egyebek. Ha tényleg "tuningolni" akarsz, vegyél rá egy komolyabb karburátort. Én egy Keihint már vettem, de még nincs fent egyelőre. Ha meg gyorsabbat akarsz, vegyél egy TS125-öst vagy 250-est, meg csináld meg a jogsit.
aha, zsiga fűtőradiátor naggyon jó ötlet. a vípumpa tudom,h nagy, ezért gondoltam fogaskerék áttételre, de az meg már macerás, de lehetne házilag is csinálni
értem, azét köszi, hogy elmondtada a véleményed :D és van más ötlet? vmi más tunin,g vvmi? nem akarom agyontuningolni, de azért az nem lenne rossz, ha egy kicsit jobban húzna