Ugylátom mindenki itt van.Gondolgotam ezen az adagolószivattyus befecskendezésen amit kresi barátunk mondott.Szerintem kivitelezhetö.kell egy régi mechanikus köradagoló,össze kell csövezni mind az összes kivezetést és egyben kihozni.Igy elkerülhetö a pulzálás.A gondot én a porlasztóban látom.Kamrás motorok porlasztója nagyon szüken nyomja,szerintem még tiz fok sincsen.Közvetlenes porlasztó meg nagyon tág nyilásszögü.Nem tom hány fok lehet,de több mint 60 az biztos,és nekem már az is a falra nyomta.A másik gond a nagy áthatolóképessége a porlasztóknak.Ez azt jelenti hogy nagy nyomással,és sebességgel jön ki az anyag,vagyis viszonylag hosszu égötér kéne.Annak idején sokat szórakoztunk a porlasztóbeállitóval a mühelyben.A porlasztóból kijövö gázolajat meggyujtottuk és bizony 1,5-2 méteres lángcsóvát lehetett csinálni.Arra gondoltam,mi lenne ha ölajégö porlasztót tennénk rá.Csak nemtom az mekkora nyomást bir elviselni. Technika,te nem tudod ezt véletlenül?
Gondolj bele mi lenne ha kilenne téritve egy csűrőlap,vagy egy féklapp és letiltaná a nyomásszabályzo a hydraulikát ,mert esetleg jön egy széllőkés és ugyérzékelné hogy tul van terhelve.
vagy bir az adott terheléssel, vagy a szivattyú nyomásszabályzója leszabályoz.
Hétköznapi példa:
szervókormányos autót tekerd alá koccig, utána meg próbálj csavarni még egy kört rajta. Akár két kézzel is kapaszkodhatsz a kormánykerékbe, max eltöröd, de ha a hidraulikus rendszernek baja lesz az csak hiba miatt történhet.
Ha az autó kerekét az útpadkának szoritod és akkor teketred a kormányt se mehet szét semmi a felnin, gumin kormányösszekötőn kivül. De a cső, a kormánymű, a szivattyú nem sérülhet.
Gondolom azt, ha az említett csövek bírják a 3000Bar-t, és eldurrantak, akkor nagyobb volt a nyomás! Szóval Kresidiesel azt akarja kérdezni, hogy a szabályzó miért nem szabályzott le, amikor a rendszerre a megengedettnél nagyobb nyomás jutott (az a feladata). Vagy a szabályzó is rossz volt?
Igen jol irtam 3000 bar.A cső falvastagsága 3-4 mm er vagy még több.
Volt egy eset kinában, az a gép ami hozzánk jár jumbo 747 tehergép állt a állohelyen és a szerelők nem tették ki a fülkében a táblát a pilotának hogy ne futtassa le a tesztet mert a futóművekben nincs benne a csak ami megakadályozza hogy azok vontatás közben és teszt közben ne csukodjanak be.
A pilota lefuttatta a tesztet és az orrfutó becsukodott :(((
Még időben észbekapott a pilota és felakarta állitani a gépet és kinyitotta az orr futot ,de gondolhatod milyen nagy súny az a gép 350 tonna, hát nem birta
ahydraulika nekifeszült és szó szerint ugy baszta szét a vastag falu csövet a nyomás mint a szart.Ez nem vicc .Van valahol kép rola megprobálom megkeresni.
Én nem értek a repüléshez,annak szereléséhez meg pláne.De nem sok az a 3000 bar? Nem lehet hogy csak 300? Kérdezz már rá légyszi,mert ekkora nyomáshoz iszonyat falvastagságu csövek kellenének amik nehezek,és a suly nem épp a repülés legföbb erénye.Én nem kötekedek,csak ez számomra hihetetlennek tünik.Diesel motoroknál törekednek a minnél nagyobb befecskendezési nyomásra,és ott most 2000-nél tartanak.
Tudom hogy két különbözö mértékegységröl van szó,nyilván nincs közös váltójuk. Valahol olvastam egy cikket ahol leirtak egy hajtómüvet amely x tonnát tolt és kábé y lóerös lehet.Ez csak saccperkábé,semmi tény.
Jók ezek az oldalak,köszi,sok érdekes dolog van rajtuk!
Szia Xantia 99! A múltkor valami mérékegységet akartál átszámolni, (ami pesze úgy nem megy, mert az egyik munkavégzés, míg a másik lényegileg súlyerő) Ezen ez a 2 webes mértékegységváló sem fog ugyan segíteni, de azért hasznos talán. Ha kg- ban van a tolóerőd, minek változtatnál rajta, hiszen az szinte azonos a Kp-al. a Kg-os tolóerővel szemléletesebb szerintem, mint LE-ben. (Mongyuk a K-C nem ügy mert 1C=1K)
Dehogynem! Mondom,csal a kép! De tényleg olyan a szine mint a gázlángé.Még a kék szinü palást is látszik.Ugyanigy nézett ki a láng amikor teszteltem a tüzteret,és gázzal ment.
Ezen meg alulexponált a kép,de szépen kivehetök a pamacsok.Van valahol egy video,amin F16 utánégetöt tesztelnek,és ott állnak mellette.Ott sem látszanak a pamacsok,mert tul fényes a láng.Megkeresem!