Keresés

Részletes keresés

xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 468
Valmi rosszat mondtam hogy mindenki eltünt???
xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 467
Bocsi krezidiesel,de mindig rosszul irom a neved.Megpróbálom jól irni.
Előzmény: krezidiesel (465)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 466
Sziasztok!

Ugylátom mindenki itt van.Gondolgotam ezen az adagolószivattyus befecskendezésen amit kresi barátunk mondott.Szerintem kivitelezhetö.kell egy régi mechanikus köradagoló,össze kell csövezni mind az összes kivezetést és egyben kihozni.Igy elkerülhetö a pulzálás.A gondot én a porlasztóban látom.Kamrás motorok porlasztója nagyon szüken nyomja,szerintem még tiz fok sincsen.Közvetlenes porlasztó meg nagyon tág nyilásszögü.Nem tom hány fok lehet,de több mint 60 az biztos,és nekem már az is a falra nyomta.A másik gond a nagy áthatolóképessége a porlasztóknak.Ez azt jelenti hogy nagy nyomással,és sebességgel jön ki az anyag,vagyis viszonylag hosszu égötér kéne.Annak idején sokat szórakoztunk a porlasztóbeállitóval a mühelyben.A porlasztóból kijövö gázolajat meggyujtottuk és bizony 1,5-2 méteres lángcsóvát lehetett csinálni.Arra gondoltam,mi lenne ha ölajégö porlasztót tennénk rá.Csak nemtom az mekkora nyomást bir elviselni.
Technika,te nem tudod ezt véletlenül?
krezidiesel Creative Commons License 2009.03.18 0 0 465

Belegondoltam.

Mindez méretezés kérdése.

A hidraulika szabályzott kereteken belül is lehet elég erős.

Nézz utána ennek a 3000 barnak!

Előzmény: xplod (464)
xplod Creative Commons License 2009.03.18 0 0 464

Gondolj bele mi lenne ha kilenne téritve  egy csűrőlap,vagy egy féklapp és letiltaná a nyomásszabályzo a hydraulikát ,mert esetleg jön egy széllőkés és ugyérzékelné hogy tul van terhelve.

Katasztrofa.

Előzmény: krezidiesel (460)
technika Creative Commons License 2009.03.18 0 0 463
Szia Krezidiesel!
Bocs, hogy a "Nevedben" kérdeztem a 456-osomban. (nem tudtam mikor leszel, a kérdés viszont magától adódott).

Üdv:t.
xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 462
Én turkáltam repcsihidraulika ügyben,de mindenhol 210+15 bar-t találtam.

Én nem csak a csö miatt hitetlenkedtem,hanem pontosan amiatt amit a szivattyuról irtál! Szerintem elértük a határt,és ez 2000 bar körül lehet.

Turbók neve?
Előzmény: krezidiesel (461)
krezidiesel Creative Commons License 2009.03.18 0 0 461

Még annyit, hogy a PD-nél azért tudták igy megemelni a nyomást mert nincs cső.

A cső határt szab a nyomásnak.

Előzmény: krezidiesel (458)
krezidiesel Creative Commons License 2009.03.18 0 0 460

Ja és megnéznék egy szivattyút ami 3000+ bart tud nyomni üzemszerűen.

Egy railpumpa 2000 bartól már lefekszik, és nem szarból van, mindamellett úgy melegszik mint állat...

Az olajról nem is beszélve.

Előzmény: krezidiesel (459)
krezidiesel Creative Commons License 2009.03.18 0 0 459

Ja.

Egy hidraulikát nem lehet túlterhelni.

vagy bir az adott terheléssel, vagy a szivattyú nyomásszabályzója leszabályoz.

Hétköznapi példa:

szervókormányos autót tekerd alá koccig, utána meg próbálj csavarni még egy kört rajta. Akár két kézzel is kapaszkodhatsz a kormánykerékbe, max eltöröd, de ha a hidraulikus rendszernek baja lesz az csak hiba miatt történhet.

Ha az autó kerekét az útpadkának szoritod és akkor teketred a kormányt se mehet szét semmi a felnin, gumin kormányösszekötőn kivül. De a cső, a kormánymű, a szivattyú nem sérülhet.

Előzmény: technika (456)
krezidiesel Creative Commons License 2009.03.18 0 0 458

Piezo CR 1600 bar, és a railcső kovácsolt acél.

 

Előzmény: xantia99 (457)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 457
Szia!

PD-nél nincs tényleg,de hol is tartunk common rail-nél,hanyadik generáció(talán harmadik?),és ott van csö.
Előzmény: krezidiesel (448)
technika Creative Commons License 2009.03.18 0 0 456
Gondolom azt, ha az említett csövek bírják a 3000Bar-t, és eldurrantak, akkor nagyobb volt a nyomás!
Szóval Kresidiesel azt akarja kérdezni, hogy a szabályzó miért nem szabályzott le, amikor a rendszerre a megengedettnél nagyobb nyomás jutott (az a feladata). Vagy a szabályzó is rossz volt?
Előzmény: xplod (455)
xplod Creative Commons License 2009.03.18 0 0 455

Persze hogy van nyomásszabályzó szelep.

Nem értem mit akarsz kérdezni.

Előzmény: krezidiesel (454)
krezidiesel Creative Commons License 2009.03.17 0 0 454

Minden hidraulika rendszerben (amit láttam) van nyomásszabályzó szelep.

Pont egy 3000bar-os (???) repülőgép rendszerben ne lenne?

Előzmény: xplod (449)
xplod Creative Commons License 2009.03.17 0 0 453

Szép mi?

xplod Creative Commons License 2009.03.17 0 0 452

Na ezt a gépet szoktam kiszolgálni.

A hasa alatt az mind hydraulika olaj.

xplod Creative Commons License 2009.03.17 0 0 451
xplod Creative Commons License 2009.03.17 0 0 450

Na megvan.

Nézd meg a gép hasa alatt  az ott mind hydraulika olaj.

Azért egy 100 talt="" src="https://img.index.hu/imgfrm/0/7/7/1/THM_0005660771.jpg" border=0>

Előzmény: xantia99 (447)
xplod Creative Commons License 2009.03.17 0 0 449

Igen jol irtam 3000 bar.A cső falvastagsága 3-4 mm er vagy még több.

 

Volt egy eset kinában, az a gép ami hozzánk jár jumbo 747 tehergép állt a állohelyen és a szerelők nem tették ki a fülkében a táblát a pilotának hogy ne futtassa le a tesztet mert a futóművekben nincs benne a csak ami megakadályozza hogy azok vontatás közben és teszt közben ne csukodjanak be.

A pilota lefuttatta a tesztet és az orrfutó becsukodott :((( 

 

Még időben észbekapott a pilota  és felakarta állitani a gépet és kinyitotta az orr futot ,de gondolhatod milyen nagy súny az a gép 350 tonna, hát nem birta

ahydraulika nekifeszült és szó szerint ugy baszta szét a vastag falu csövet a nyomás mint a szart.Ez nem vicc .Van valahol kép rola megprobálom megkeresni.

Előzmény: xantia99 (447)
krezidiesel Creative Commons License 2009.03.17 0 0 448

Holnap lefényképezem a csigákat és rakok fel képeket róluk.

Dizelnél ahol 2000 bar van ott nincs nyomócső.

Előzmény: xantia99 (447)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 447
Szia xplod!

Én nem értek a repüléshez,annak szereléséhez meg pláne.De nem sok az a 3000 bar?
Nem lehet hogy csak 300? Kérdezz már rá légyszi,mert ekkora nyomáshoz iszonyat falvastagságu csövek kellenének amik nehezek,és a suly nem épp a repülés legföbb erénye.Én nem kötekedek,csak ez számomra hihetetlennek tünik.Diesel motoroknál törekednek a minnél nagyobb befecskendezési nyomásra,és ott most 2000-nél tartanak.
Előzmény: xplod (444)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 446
Szia technika!

Tudom hogy két különbözö mértékegységröl van szó,nyilván nincs közös váltójuk.
Valahol olvastam egy cikket ahol leirtak egy hajtómüvet amely x tonnát tolt és kábé y lóerös lehet.Ez csak saccperkábé,semmi tény.

Jók ezek az oldalak,köszi,sok érdekes dolog van rajtuk!
Előzmény: technika (445)
technika Creative Commons License 2009.03.17 0 0 445
Szia Xantia 99!
A múltkor valami mérékegységet akartál átszámolni, (ami pesze úgy nem megy, mert az egyik munkavégzés, míg a másik lényegileg súlyerő) Ezen ez a 2 webes mértékegységváló sem fog ugyan segíteni, de azért hasznos talán. Ha kg- ban van a tolóerőd, minek változtatnál rajta, hiszen az szinte azonos a Kp-al. a Kg-os tolóerővel szemléletesebb szerintem, mint LE-ben.
(Mongyuk a K-C nem ügy mert 1C=1K)


http://www.unit-conversion.info/

http://www.abako.hu/homero/faders.htm

Üdv:t.
xplod Creative Commons License 2009.03.16 0 0 444

Ha megnézed  mindig akkor  hallani amikor becsukja és pont addig amig be nem zárodik.

Azért oda kell ám erő hogy bezárja azokat miközben működik a hajtomű

A nagy repülőn A300 ason 3000 bar nyomason müködnek a féklapok csűrök...stb

 

Előzmény: xantia99 (443)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.16 0 0 443
Lehet,bár nemtom mennyire hallani ott a hidraulika hangját.

Na,majd ha az enyém is fujja a lángot...akkor fognak örülni a szomszédok!!!
Előzmény: xplod (442)
xplod Creative Commons License 2009.03.16 0 0 442

Az a hidraulika hangja amikor becsukja a fuvokát.

Nézd meg !

Előzmény: xantia99 (441)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.16 0 0 441
http://www.youtube.com/watch?v=GcFWP_TvNjM&feature=PlayList&p=162CB5053B2988FA&playnext=1&playnext_from=PL&index=4


Oda mernél állni???

Amikor leveszi a gázt és ujra ráadja,van az a fütyülö hang.Az mi,minek a hangja?
xantia99 Creative Commons License 2009.03.16 0 0 440
Dehogynem! Mondom,csal a kép! De tényleg olyan a szine mint a gázlángé.Még a kék szinü palást is látszik.Ugyanigy nézett ki a láng amikor teszteltem a tüzteret,és gázzal ment.

Ezen meg alulexponált a kép,de szépen kivehetök a pamacsok.Van valahol egy video,amin F16 utánégetöt tesztelnek,és ott állnak mellette.Ott sem látszanak a pamacsok,mert tul fényes a láng.Megkeresem!


Előzmény: technika (439)
technika Creative Commons License 2009.03.16 0 0 439
Talán igazad van, de az az 1900 egynéhány fok amit ír az is furcsa nem?
Mert szerintem azt ott nem keroval üzemeltetik.
Előzmény: xantia99 (438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!