Lenne egy mára már nem fontos kérdésem, amire remélem többször nem lesz szükségem, csak kíváncsi vagyok. Lemerítettem pár napja az akksim, ahogy fejegységet cseréltem, fal mellett állok a garázsan de a kesztyűtartó szétszedése miatt eléggé beálltam a garázs közepére, hogy ki tudjam nyitni rendesen az ajtót. Mire végztem (elszerelgettem vagy 3-4 órán keresztül:), le is merült az akksi. Na most a "kézifék" le is zárt (nem én nyomtam be), hogy lehet ezt kioldani lemerült akksival?
(Másik téma, de erről már olvasgattam külföldi fórumokon, csak hátha más is felefutott ebbe: az új fejegység is tökéletesen működött, a kijelző és a gombok, viszont az akksi lemerülése után eltűnt az audio menü az MDF-ről. Nem nagyon láttam erre megoldást, elég zavaró, azt próbálom ki mindjárt, hogy leveszem az akksit egy időre, ez az egyetlen tipp ami többé-kevésbé működött a fórumok tanúsága szerint.)
Szia! Néztem nagyot, hogy mit is köszöntél meg... :) Egyébként szívesen! Nálam pl. melegebb időben, úgy kb. 25-30 fok körül simán kinyílik belülről, illetve távirányítóval is. Hidegben csak katt, és lent marad. Gondolom gázhalmazállapot függő, de azért szeretném ha mindig működne, amíg nálam van az autó.
Rablásgátló... meg kellene nézni a gyártóját és az autó tulajdoni viszonyainak igazolásával tőlük segítséget kérni, de a legegyszerűbb azt lenne megkérdezni aki biztosan tudja... (előző tulaj)
A valto elott szivargyujto mellett talalhato egy szamlap a riaszto villog ott. Sajnos nem tudom a kodot :/ hogyan tudom kideriteni? Elozo tulaj kilove sajnos! Passat b6 higline
Aki nem szeret olvasni, az minek jön ide fel? Az oktatásból,(ami majdnem a nickje), sokat lehet tanulni. És még igaza is van.
A hozott anyagos kuncsaftot sokszor elhajtják a szerelők, hogy majd 2 hét múlva, amit ki akar kivárni, főleg ha sürgős a probléma. Felénk nem mindig lehet beesni az utcáról, főleg így ünnepek előtt. 6-8 szerelő sem elég, +2-3 márkaszerviz. Talán a kereslet-kínálat is eltolódott.
Egyébként a garanciát mindenhol nehéz érvényesíteni, még a márkaszervizben is.
2017-es Passatom van, 2.0 TDI, 190LE motorral, DSG-vel. Jelenleg 25e km van az autóban.
Az autóval megálláskor, a féken tartva a lábam azt tapasztalom, hogy bizonyos időközönként "beremeg" az autó, miközben a fordulatszám nem változik. Ez 10-20 másodpercenként ciklikusan változik. Nem durva ez a beleremegés, de érezhető, és elég idegesítő egy ilyen új autónál. Üresbe kirakva nem jelentkezik ez a tünet, ezért a DSG váltóra gyanakodok.
Persze amikor másnak meg akarom mutatni, akkor pont nem csinálja....
Van olyan, aki találkozott/hallott már erről a jelenségről?
Szervizesedékesség kijelzés. El kell vinni szervizbe és elvégeztetni a szükséges teendőket. Ott törölni fogják a jelzést és vissza is állítják alaphelyzetbe.
Üdvözletem a csoporttagoknak! Van egy 2006-os Passatom, és középen a kijelzőn az óra alatt egy pár napja nyújtás ráadás után egy kis villáskulcs ikon jelenik meg és mellette 1000km-től számol vissza a gép.Aztán eltűnik hamar,csak épp kijelzi. Arra lennék kíváncsi hogy az mit jelent? Most volt műszakin az autó, ott mindent rendben találtak. Segítséget előre is köszönöm.
Bocsi, csak vissza kellett olvasni... Amúgy a gyári új bilincs 1500 Ft. Nem tudom egy markaszerviz mennyiért vesztegeti, bár ahogy nézem, van szórás rendesen. Komoly vita kerekedett a hozott - olcsóbban megvett alkatrészekből. Felénk is ez megy, főleg mióta kitudódott, hogy pár szerelő rengeteget akart nyerni az anyagon. Én tartózkodok, nem bántom a drágán dolgozó szerelőt, a hozott alkatrészes ügyfelet, mindenki ott próbál nyerni illetve csökkenteni a költségén ahol tud. Jó ez a topik, mindig van valami olvasni való, illetve sok a segítőkész ember,noha néha vannak viták, de ez azt hiszem természetes. :)
"Mivel elég kicsi a méretkülönbség (70-75-80-85mm) és ráadásul rugós is, ezért bontottban nagyon kicsi a valószínűsége, hogy nem a megfelelőt fogod megkapni. Én a helyedben megvenném egy szalonban!"
"Amúgy inenn látom, ha a bontóban kérnék egy ilyet, a kollega félmagasan ránézve odabökné: egy ezres lesz."
...már ha találsz! Ez a méret (80*12) elég ritka. Tegnap pár modell doksiját végig futottam, hogy hátha lesz valami másik, sokkal elterjedtebb motoros modell aminél ilyen méret van. A legelterjedtebb a 75*12, ez van az 1.9TDI-ken és az 1.6 benzineseken és az 1.4TSI-k egy részén is, azután van még a 85*12-es. Abból is sok van, az ez egyik fajta 1.9TDI-n, a 2.0 TDI-ben és az 1.6 benzineseken egy másik helyen. A 70*12-es méret többek közöttaz 1.4TSI CAXA motoroknál van.
A 80*12-es a te motorodon kívül az újabb 1.8-2.0 benzinesekben van: CDAA; CDAB; CCZB a légtömegmérőnél és az 1,4 benzineseken: CDGA; CKMA; CTHD motoroknál a légszűrőháznál!
Mivel elég kicsi a méretkülönbség (70-75-80-85mm) és ráadásul rugós is, ezért bontottban nagyon kicsi a valószínűsége, hogy nem a megfelelőt fogod megkapni. Én a helyedben megvenném egy szalonban.
A bilincsnek csak annyi elonye van, ha ki akarod polirozni a gumicsovet belulrol, akkor nem kell hozza egy celszerszam, leveszed egy villaskulccsal, vagy csavarhuzoval. Persze ezek eleg snassz szerszamok a mai vilagban.
Dehogyis nem! 2 év a műszakin a légbeömlő előtti műanyag kupak tűnt el, most meg a bilincs. Mi a f...omat csesztetnek MŰSZAKIN(!) az autóm légbeömlő rendszerénél. Pár műszaki és összeraknak belőlem egy új Passatot.
:)
Amúgy így is szorosan van rajta a csövön, meg egy awab bilinccsel is meg tudnám fogni, de azzal milyen tré már? :o Ezért kérdeztem.
Amúgy inenn látom, ha a bontóban kérnék egy ilyet, a kollega félmagasan ránézve odabökné: egy ezres lesz.