Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skun1 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1431

Nem

Világosban kell 100% háttérfény, hogy lássad a számokat.

Sötétben egy kevés is elég.

A mobilod is sötétben gyengébb fényerővel működik :-)

 

Előzmény: P.Bandita (1429)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1430

Hát az kemény.... el nem tudom képzelni hol fér még el kb 25 liter nafta, mert a bevezető csőben biztos nem.

De amúgy milyen szelepet nyomkodtál tankolás közben? Ki akarom próbálni én is.

Előzmény: kerkyra (1428)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1429

Most lehet hogy én értelmezem félre de nem pont fordítva kéne működnie? Szóval ha sötétben van akkor kéne erősebben világítania nem? 

Előzmény: skun1 (1427)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1428

Ez az ???!!!!!    nem is értem hogy  ment bele annyi...  Pedig annyi  volt. .De elmentem közel 800 km-ert, és  még 3/4-et mutatott a kijelzőm  :) 

Előzmény: P.Bandita (1426)
skun1 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1427

A gondom az, hogy "verőfényes" nappal az LCD háttérvilágítása tökéletes.

De pl borús időben ki-be kapcsolgat. Pontosabban nem teljesen ki, csak nagyon sötétre váltogat, annyira, hogy alig látni, hogy mit mutat.

Az egyik este kipróbáltam egy zseblámpával, hogy ha rávilágítottam a fényérzékelőre (ami a sebességmérő bal alsó sarkában van) akkor az LCD háttérvilágítása 100%-os volt (a többi kijelző háttérvilágítása is).

Aztán fokozatosan fordítottam el a zseblámpát az érzékelő irányából, és ennek megfelelően lassan sötétedtek a háttérvilágítások. Aztán eljött az a pont (fényerő) amikor  az óra (bal oldal) illetve a km (jobb oldal) háttérvilágítása kb 50%-os volt, a középső LCD háttérvilágítása viszont hirtelen lecsökkent éjszakai szintre (kb 5%-ra).

És ezt csinálja nappal is. Gyakran elég ha csak egy híd alatt hajtok el, ami árnyékot ad, és már akkor is teljesen besötétedik. De csak a középső LCD. Persze amint kiérek a híd alól máris tökéletes.

Előzmény: P.Bandita (1422)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1426

95 liter? hova?  a gumikba is gázolajat nyomtál? :D

Előzmény: kerkyra (1424)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1425

Én tatabányán lakom.... te???

Előzmény: laci_85 (1423)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1424

Ez  már  csak  ilyen   sok  sok  szopás  mire  összeáll  :)    Ezért  maradok én  a gyárinál.. Nekem fontos a megbízhatóság...  Imádom ezt az autót  mert   annyira  jól autózható és stabil az úton  :)   2 hete a görög utat is   zokszó nélkül teljesítette, pedig  nem kíméltem :)    De amitől  nem tudok  napirendre  térni, hogy  hogyan sikerült   a 70 literes tankba   beletankolnom itthon  úgy 95 liter  gázolajat  hogy  volt  még  benne  kb 5 liter  :)   Igaz  nyomkodtam a beöntőcsőnél azt a szelepet, de  csodálkoztam  nagyon mikor  belement...    

Előzmény: laci_85 (1423)
laci_85 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1423

Hol laksz mert szívesen meg is mutatom. könnyebb úgy vélemény formálni mint dobálózni puszta számokkal.

 

Fontosabbak: a futómű kapott új lengőkarokat meg egy -30-as Ta.techninc rúgószettet + 17-es Avus audi felnik. Kasztnin maradt minden gyári letisztult forma.

 

Motor: kapott egy gtb2260vk turbót 4 db BN(105 lovas pd-k eleme) + hozzá 4 új 1043 Firad (a +50%) csúcsokat. Kapott még egy dbilas fropilú de csak az 5 fokos vez. tengelyt. Kapott a gyári kipuff helyett egy 63,5-es rozsdamentes redszert(a 70-es már eléggé lelógott volna és így is néha leér) meg egy 60-es szintén rozsdamentes cooler csövezést egy 560*140*70-es coolerral.

A kisebb dolgokat fel se írom mint a kevlározott kuplungtárcsa vagy a gyári légszűrőházam a turbó szívó oldalra való átalakítása nagyobb átmérőre.

Sok meló és sok szopás volt vele még a szofttal is.

Meg ilyen apróságok hogy építés közben 1x dirib-darab szedtem mert hengerfejes lett és beledolgozott a víztérbe de akkor már biztosra menjek mindent átnéztem a blokk alsó részében is. Ja de itt nincs vége mert a hf. felújító elbaszta a szelepvezetőimet és elkezdte enni az olajat.

Majd újra le hf újra felújít de már megbízható helyen és kb 4-5 hónapja stabil hibátlan minden.

Röviden ennyi, senkit semmitől nem akarok elriasztani de ennyi minden volt nekem (volt még néhány szopás azért de kisebbek) mikorra összeállt stabilan.

Előzmény: P.Bandita (1406)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1422

Nekem sosem változik az lcd háttérvilágítása, mindig ugyan olyan fényerővel világít, ellentétben a km óra skálájával és mutatójával ,az változik...    biztos annak is kell változnia?

Előzmény: skun1 (1416)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1421

Ha esetleg valakinek kéne B5 Tdi gyári légszűrőház akkor nekem van eladó.

Ma vettem Piliscsabán a bontóban, de sajnos az enyémbe nem jó,mert nem fér el a lámpa miatt.

Annyit kérek érte mint amit adtam érte... : 6 papír +posta vagy személyes átvétel. Plusz még adok hozzá egy zsír új légszűrőt is ajándékba.

P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1420

Akkor nem szóltam.... :P

Előzmény: kerkyra (1414)
skun1 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1419

Én úgy tudom, hogy a klíma érzékelője a klíma közepén van.

A középső kijelző fölött

Előzmény: kerkyra (1418)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1418

Az a valami  szerintem a Klíma  érzékelője....

Előzmény: skun1 (1416)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1417

ÚÚ az  sok  egy kicsit    de azért köszi..  Ha  megmondom én mennyiért tudok újat   el  sem hinnéd....

Előzmény: SAABSKY (1415)
skun1 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1416

Sziasztok

A4 B6 műszerfalához keresnék kapcsolási rajzot.

Olyat, ahol látszanak az alkatrészek (LED-ek, tranzisztorok, stb)

Az LCD háttérvilágításával van gondom. Nem követi a külső fényerőt.

A többi (fordulatszám mérő, km óra, stb) tökéletesen követi.

Ezért néznék bele.

 

Egyébként arra már rájöttem, hogy a fényérzékelő (ami vezérli a műszerfal fényerejét)

a km óra bal alsó sarkában van.

De akkor mi lehet az a "valami" itt a közepén?

Eddig azt hittem, hogy ez a fényérzékelő, de fényváltozásra egyáltalán nem reagál.

 

Válaszotok előre is köszönöm.

 

Üdv

SAABSKY Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1415

Üdv!

 

 

16eft

Előzmény: kerkyra (1414)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1414

Van profi  üvegszerelőm   .. Magunk  cserélnénk  ki.. 

Előzmény: P.Bandita (1413)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1413

És a bontottra senki se vállal garanciát a beszereléskor hogy nem robban be egy pár nap után a feszültség miatt ami az üvegben van. Nem akarom rontani az úriember üzletét, én csak neked akarok jót.

Előzmény: P.Bandita (1412)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1412

Az enyém is be van repedve, de megkérdeztem az új szereléssel együtt 35 papír.

Nem tudom hogy érdemes e bontottat venni. Persze ez csak a sima egyszerű szélvédő, nincs benne  eső szenzor meg semmi.

Előzmény: kerkyra (1411)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1411

Szélvédőért  mennyit  merészelnél kérni  ?? enyém   egy  hete  tört  be  :(

Előzmény: SAABSKY (1407)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1410

Nincs valakinek elfekvőben egy b6 diesel gyári légszűrő háza?

kerkyra Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1409

Facén láttam  már   :)

Előzmény: P.Bandita (1408)
P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1408

Ezt most küldte viberen egyik ismerősöm... :)

SAABSKY Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1407

Üdv!

 

Audi A4 S-line ,pár apróság,km-óra,ajtók,üres kaszni,első szélvédő,műszerfal párna,légszák(Anyós),függöny,stb

Ha érdekel valami:

húszháromhatvannyolc 9274

P.Bandita Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1406

Hát én annyira nem szándékozom belenyúlni a motorba. Egyenlőre élvezem ezt a kb 170 pacit.  Egy nagyobb coolert meg hozzá a csovezést meg fogom csinálni ha jol tudom az is teljesitmény növekedéssel jár egy picit. Turbohoz csak akkor szándékozom hozzányúlni ha bebizonyososik hogy tenyleg cserélni vagy javítani kell.

De azért érdekel hogy miket alakitottál át és hogy milyen indokkal,fotókkal mellékelve... :) hely van,úgy se sokan használjuk ezt a fórumot. :)

Előzmény: laci_85 (1404)
laci_85 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1405

Tippelni seggre nem akarok majd megmérem a hétvégén torque programmal. nézek egy 0-180-at megy 80-120-at. utánna lehet már valamit mondani.

A 233 lovas 3.0 Tdi-ket kikerülöm de ha összefutok egy 210-220 lovas elsőkerekessel már elpicsáz tehát nehéz bármit is mondani a hajtásveszteség miatt is.

Előzmény: kerkyra (1403)
laci_85 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1404

Szia! igen a belső átmérő 6-os a kék szilikoncsöveknek. 60-as rozsdamentes csövezésem van.

tudok mutatni képeket a turbómról is egy gtb2260vk van fent.

Még megméretni nem voltam amióta rendesen összeállt kb 4-5 hónap. De a Torque programmal most lesz időm és megnézem.

Nagyon sok részéhez hozzányúltunk a motornak ha érdekel valami(Pd elem, vez tengely kipuff rendszer).

Előzmény: P.Bandita (1401)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.28 0 0 1403

Kb  mennyi paci van abban a mociban ?

Előzmény: laci_85 (1397)
kerkyra Creative Commons License 2014.04.28 0 0 1402

A 2.0 ás  Pd  -t  kerülném. A 2008-tól CR  van, azok állítólag  mát  jók, csak a részecskeszűrőt  ne tették volna  bele...  Sok rosszat  olvasok  azokról..  Hosszú regenerálás , olajhígulás evégett. 

Előzmény: juha (1398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!