A gondom az, hogy "verőfényes" nappal az LCD háttérvilágítása tökéletes.
De pl borús időben ki-be kapcsolgat. Pontosabban nem teljesen ki, csak nagyon sötétre váltogat, annyira, hogy alig látni, hogy mit mutat.
Az egyik este kipróbáltam egy zseblámpával, hogy ha rávilágítottam a fényérzékelőre (ami a sebességmérő bal alsó sarkában van) akkor az LCD háttérvilágítása 100%-os volt (a többi kijelző háttérvilágítása is).
Aztán fokozatosan fordítottam el a zseblámpát az érzékelő irányából, és ennek megfelelően lassan sötétedtek a háttérvilágítások. Aztán eljött az a pont (fényerő) amikor az óra (bal oldal) illetve a km (jobb oldal) háttérvilágítása kb 50%-os volt, a középső LCD háttérvilágítása viszont hirtelen lecsökkent éjszakai szintre (kb 5%-ra).
És ezt csinálja nappal is. Gyakran elég ha csak egy híd alatt hajtok el, ami árnyékot ad, és már akkor is teljesen besötétedik. De csak a középső LCD. Persze amint kiérek a híd alól máris tökéletes.
Ez már csak ilyen sok sok szopás mire összeáll :) Ezért maradok én a gyárinál.. Nekem fontos a megbízhatóság... Imádom ezt az autót mert annyira jól autózható és stabil az úton :) 2 hete a görög utat is zokszó nélkül teljesítette, pedig nem kíméltem :) De amitől nem tudok napirendre térni, hogy hogyan sikerült a 70 literes tankba beletankolnom itthon úgy 95 liter gázolajat hogy volt még benne kb 5 liter :) Igaz nyomkodtam a beöntőcsőnél azt a szelepet, de csodálkoztam nagyon mikor belement...
Hol laksz mert szívesen meg is mutatom. könnyebb úgy vélemény formálni mint dobálózni puszta számokkal.
Fontosabbak: a futómű kapott új lengőkarokat meg egy -30-as Ta.techninc rúgószettet + 17-es Avus audi felnik. Kasztnin maradt minden gyári letisztult forma.
Motor: kapott egy gtb2260vk turbót 4 db BN(105 lovas pd-k eleme) + hozzá 4 új 1043 Firad (a +50%) csúcsokat. Kapott még egy dbilas fropilú de csak az 5 fokos vez. tengelyt. Kapott a gyári kipuff helyett egy 63,5-es rozsdamentes redszert(a 70-es már eléggé lelógott volna és így is néha leér) meg egy 60-es szintén rozsdamentes cooler csövezést egy 560*140*70-es coolerral.
A kisebb dolgokat fel se írom mint a kevlározott kuplungtárcsa vagy a gyári légszűrőházam a turbó szívó oldalra való átalakítása nagyobb átmérőre.
Sok meló és sok szopás volt vele még a szofttal is.
Meg ilyen apróságok hogy építés közben 1x dirib-darab szedtem mert hengerfejes lett és beledolgozott a víztérbe de akkor már biztosra menjek mindent átnéztem a blokk alsó részében is. Ja de itt nincs vége mert a hf. felújító elbaszta a szelepvezetőimet és elkezdte enni az olajat.
Majd újra le hf újra felújít de már megbízható helyen és kb 4-5 hónapja stabil hibátlan minden.
Röviden ennyi, senkit semmitől nem akarok elriasztani de ennyi minden volt nekem (volt még néhány szopás azért de kisebbek) mikorra összeállt stabilan.
Nekem sosem változik az lcd háttérvilágítása, mindig ugyan olyan fényerővel világít, ellentétben a km óra skálájával és mutatójával ,az változik... biztos annak is kell változnia?
És a bontottra senki se vállal garanciát a beszereléskor hogy nem robban be egy pár nap után a feszültség miatt ami az üvegben van. Nem akarom rontani az úriember üzletét, én csak neked akarok jót.
Hát én annyira nem szándékozom belenyúlni a motorba. Egyenlőre élvezem ezt a kb 170 pacit. Egy nagyobb coolert meg hozzá a csovezést meg fogom csinálni ha jol tudom az is teljesitmény növekedéssel jár egy picit. Turbohoz csak akkor szándékozom hozzányúlni ha bebizonyososik hogy tenyleg cserélni vagy javítani kell.
De azért érdekel hogy miket alakitottál át és hogy milyen indokkal,fotókkal mellékelve... :) hely van,úgy se sokan használjuk ezt a fórumot. :)
Tippelni seggre nem akarok majd megmérem a hétvégén torque programmal. nézek egy 0-180-at megy 80-120-at. utánna lehet már valamit mondani.
A 233 lovas 3.0 Tdi-ket kikerülöm de ha összefutok egy 210-220 lovas elsőkerekessel már elpicsáz tehát nehéz bármit is mondani a hajtásveszteség miatt is.
A 2.0 ás Pd -t kerülném. A 2008-tól CR van, azok állítólag mát jók, csak a részecskeszűrőt ne tették volna bele... Sok rosszat olvasok azokról.. Hosszú regenerálás , olajhígulás evégett.