A kopásra utaló jeleket igy meg lehet állapítani,de egy főtengelycsapágy elkenődését,kuplung állapotát és váltó kopását nem biztos,hogy azonnal meghallod,megérzed.Ezek gyakran párezer kilóméter után derülnek ki.
Abból, hogy pl. hogy indul hidegen/melegen, és hogy mennyire füstöl, meg lehet állapítani a motor állapotát, vagy csak az a biztos, ha átnézetem szervizben?
Látni kell.Lehet ennyi kilóméterrel nagyon rossz és ujszerü állapotban is.A motorja kibírhat akár 150-200.000km-t is,amennyiben szorgalmasan olajat cserélegettek benn,hosszutávon használgatták és nem hajtották hidegen.Ha nem igy van,akkor akár a végét is járhatja....
Motort szeretnék venni és nagyon valószínű, hogy egy bandit lesz. Találtam egyet, ami megfelelne, de 48000 km van benne. Szerintetek ez nem sok? Érdemes ennyivel megvenni? Mennyit bír egy ilyen blokk? Hallottam, hogy nagyon tartós a bandit blokkja, de mégis... Vagy a többi hirdetésben kamu inkább a kevés kilométer? Itt a hirdetés: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-3221056
Vannak ilyen spéci motormosó adalékok. Fogodm, rányomod, vársz, aztán autókefe. Ha muszáj gépi mosónál nyomatnod, akkor kerékcsapágyakat, láncot, hűtőt kerüld el.
Nagyon messze van az a 100 bartól! Egyébként elsőkörben szerintem remek, a naggya lejön, én a DRZ-n szoktam használni. Nem lesz a blokknak semmi baja a hőm. különbségtől, így van megtervezve. Ha belemegyünk a 2 fokos patakba, 2 mp múlva már csak szívatóval megy tovább!
Ha meg maradt még cucc rajta, jöhet a kefe, meg a polír paszta!
Mivel érdemes lemosni a blokkra ráheggedt dzsuvát, latyakot? vannak ilyen pénzérmés mosók, ahol mosószeres nagynyomású pisztollyal lehet mosni. Nyilván a kényes részekre nem nyomatok 100-200bar-t, de mi a helyzet az üzemmeleg motorral? várni kell hogy lehűljön, utána mossam?
Hát én meg ugy gondolom,sok kicsi sokra megy.Olvastam egyszer egy tanulmányt ahol mérték bizonyos gépek áramfelvételét és kimérték,hogy egy állandóan a hálózatra kötött mobiltelefon töltő,még ha nincs is rákötve telefon,jó pár Eurónyi áramot elfogyaszt évente.A kikapcsolt TV-k is relativ sokat fogyasztanak éves szinten.
Az ilyen okos akkutöltők sokba kerülnek,majd egész télen azzal játszanak,hogy kisütik,majd telecsepegtetik az aksit.Én nem fogok venni,inkább megjáratom kétszer a télen,meg a garázsom fagymentes,el nem fagy.Ha 3-4 év mulva kimulik az aksim,akkor meg veszek ujat(lehet,hogy egyből motort is:)
Járatni nem érdemes, menni kell vele. A járatással semmi mást nem csinálsz, mint kondenzvizet gyűjtesz a kipufógóba. A csepptöltés jó megoldás. A töltők többsége fel van szerelve automata lekapcsolással, fedugod, pár óra alatt feltölti. A fagyot az aksi nem szereti, melegben viszont gyorsabb az önkisülés, ezért a fagymentes garázs a tuti tárolóhely.
Havonta 1-2 alkalommal járatod alapon 15 percet, az elég az aksinak. De az igazi megoldás a csepptöltő. Majd kétszer tovább fogja bírni az aksi, ráadásul van hozzá külső gyorscsatlakozó. Csak épp 11e Ft!
Nekem S1-es Schuberth van. Ebben a szezonban vettem. Nekem nagyon bejött, és tényleg csendesebb, mint az általam eddig használt kb 5 sisak. Annyi az érdekessége, hogy 100-ig totál csend van benne. Utána, meg megjön a szélzaj normál túrázós üléspozíció mellett. Mondjuk engem nem zavar, mert kb 200ig totál egyenes háttal is elvagyok a nagyBanditon, pedig 194 centi vagyok. Gyorsabb tempónál autópályán mindig nyomja asszony lefele a fejemet meg a hátamat, hogy dőljek már előre, mert mindjárt eldurrannak az erek a nyakamon :) (itt nem 200-ról beszélek korántsem. azt, és felette csak egyedül...) DE mivel ez egy sportsisak, így ha felveszem a sportos testtartást-fejtartást (tehát előredől a tankra, és fej picit hátra hajt) akkor olyan szinten csend lesz benne, mintha 70-80-al mennék. Már-már félelmetes ilyenkor. Gondolom ez az a pozíció, amiben szélcsatornában optimalizálták... Akinek ilyen van, az próbálgassa lécci, kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Nekem UVEX kalapom van.Kis sebességnél csöndes,100 alatt,utána a zajos.Hogy mennyire zajos nem tudom,nincs összehasonlítási alapom,jobb sisakom még nem volt.Viszont kényelmes és nem volt drága.
JA, egyik este csinálok fotót a belsőről. A 4 éves bukó belseje gyakolatilag nem különbözik az újétól(ugyanaz a modell). Két éve, minden nap hordom. Maszkot nem hordok, csak télen, szakállas pofám dörgöli nyáron :D
Lehet hogy csendesebb. Mondom, mire elkopik az új Schubert, meg fogok próbálni egy Shoeit is. Ígérem, hogy nálad ;-) De ez még nagyon sok év, ha minden jól alakul.