Szevasz, én is Szekszárdról vettem váltót, garanciával, tavaly óta tettem bele 40.000km-t, de semmi baja nincs a váltónak,pontosan kapcsol, (a srácnak kis fehér puttonyos fiatja" van, és valamilyen külső raktárban vettem át a váltót) a-z-ig elmagyarázta a váltó gyengéjét, mit hol b..nak el a szerelők, stb. dilemmában vagyok mert nem találom a telefon számát.
A Vivaromban 1800-as fordulaton nagyon erőteljes rezgés volt érezhető. Javaslatotokra kicseréltük a motortartó bakokat, a jobb felsőt és a jobb alsót. Mérséklődött a hiba de nem szűnt meg teljesen. Ki kellene cserélni a harmadik tartóbakot bal alul is? Felújított váltót hol érdemes nézni? Szekszárdi telefonszáma van vkinek? Megbízható? Beszámítja a régi váltót?
Igen szépen leírtad hogy csináltad meg .így szinte biztosra veszem hogy főfékhenger lesz a ludas ,cserével bizonyosan megoldódik a műszaki gondod ....további szép napot mindenkinek
Jó estét mindenkinek.Szeretnék érdeklődni mesteremberektől a következő dologban. Egy kicsit tanácstalan vagyok a vivaróm fék problémájával kapcsolatban. Járó motornál ha taposom a féket az szép lassan bemegy padlóig. Ha nem jár a motor akkor beton kemény. Menetközben a második , harmadik taposásra fog igazán. Légtelenítés meg volt. 1 liter fékolajjal lett átmosva , légtelenítve. Szivárgás nyomait nem látom sehol, hátsó tárcsákat most cseréltem. Egyik hátsó munkahenger szorult, szétszedtem ,karmantyú kicseréltem , jár szépen. Alul minden jónak tűnik. Főfékhengerre gyanakszom. Szeretném kikérni a véleményeteket. előre is köszi mindenkitől. Üdv Csaba
Sziasztok! Tetőcsomagtartót keresek rövid változatra, használtat megfizethető áron, nem baj ha létrás de nem is feltétel. Jöhet emailbe is: janagnr@freemail.hu
A mai nap elmentem hibakódot kiolvastatni a vasból.
Az előzmény az, hogy füstölt rendesen a gép és megnéztem az egr szelepet, hogy nem e mocskos. Már itt volt a problem, mert a csatlakozóban benne volt a a szelep csatlakozója 1 db. Kicseréltem az előzőre amit kipucoltam rendesen, illetve CRC spay el a légtömegmérőt. Ezenkívűl a turbónyomás szabályzót is meg a 2 db vákumcsövet kicseréltem. Reggel még nem annyira füstöl a gép. De a hibakód törlése után adta a 26-os főúton rendesen nagyobb gázadásnál.
Az alábbi kódok jöttek fel hibának:
C102F jobb hátsó kerék sebességérzékelő, Rövidzárlat vagy nyitott áramkör
B1001 Passenger belt pretensioner: resistance too high
P1814 EGR szelep nyitott áramkör/rövidzár testre
P1805 Üa hőmérséklet szenzor Nyitorr áramkör/ zárlat az akkumulátorhoz
Az alábbi problémákra tudnátok e adni tanácsot, vagy valami jó szerelőt ajánlani miskolc környékén?
Ha egy kicsit is vissza olvastál volna a forumon.A guruk csak a gyári légtömegmérőt és EGR szelepet ajánlanak megvételre.Még ha drágább is,de megfelelően működnek.
szevasz, annak idején jártam úgy, hogy tönkrement a légmennyiség mérőm, aztán néztem neten, gyári 56.000.-, másmilyen 25.000.-, fogtam vettem egy 25.000.-ft-ost beszereltem, és már hidegen is alulról, 1200ford-tól nem csinált semmit az autó, visszavittem hogy "szar, erre azt mondja az eladó hogy ez ilyen, nem én voltam az első aki visszavitte, tettem rá lóvét, és elhoztam egy siemenst, beszereltem és úgy elindult alulról az autó mint a golyó
Majd nem eltaláltad.Minden beszerelt alkatrészt csak szakműhely végezhet papirokkal igazolva.+ a műszaki vizsga szigoritott hatosági.Átnézik az összes bekötési pontokat,ellenőrzik ha nem gyári az ülés van-e engedély az adott járműhőz.Csak gyári biztonságiőv eredeti bekötési pontokkal.Nagy macera,sok pénz.15 éve egyszer már csináltam,de mégegyszer biztos nem!!!Többe került mint ha vettem volna egy gyári 9 személyest.
Hát nem feltétlenül. Ha van egy jól bevált, keveset futott, megfelelően szervizelt aminek még az előéletét is tudom, ráadásul még kevés pénzemben is van, nem szívesen adnám el. Bár ilyen nincs csak a mesében! :)
Kellene egy kis segítség.opel vivaro 1.9 2003-as a baj a következö:hidegen nem megy az autó de ha hagyom bemelegedni semmi gond.kiolvasásnál légtömeg mérő és egr de ma mind a kettőt kicseréltem újra.Az izzítást hozta fel még hibának de azt gondolom hogy ekkora gondot nem okozhat.Ötletek Elöre is köszi
Mert jelenleg ezt kínálják nekem elfogadható áron. De a kérdés így szólt: ami nem C- s gumi felrakható e a Vivaróra ha M1 kategória tehát nem kisteher !!!
Az első kérdésem az lenne mitől vagy miért vált a csomagtér zárja 2 vagy 3 gombnyomásra nyithatóvá a kulcsról. Idáig a centrál mindent 1 klikkre vezérelt most vmi történt. Zárásnál minden oké. Eléggé zavaró mikor más a gykapcsolóban van a kulcs én meg kinyitnám a hátulját.
Másik: M1 kategória a vivaró kisbusz. Vehetek e rá NEM C-s gumit felnivel mert most jóárasítva hozzájutnék. Adott méret 215/65/R16.