Most esett le! Jobban megnéztem a fényképemet meg a belinkelt rajzot, és tényleg lehet, hogy az egyik fekete lesz a relé. Bár én azt nem néztem relének:-)
Lehet rosszul írtam. A csipog ha úgy marad a lámpa :-). A mijeinkbe szerintem nem készült esőszenzoros változat. Csak egy sima időzítő lehet benne. Szerintem csak az S2 esek kaptak esőszenzort.
A buzzer az mi? XD Sztem vmelyik fekete lesz azokat nem szedted ki ugye?
Nekem már visszapillantó csere volt ebben tutti nincs esőszenzor, sztem ezért nem töröl az enyém automatán :S Sima visszapill van felragasztva csak szélesebb mint a gyári XD :D
Az enyém már működik kontakt spray kellet,most nem villog. Csak sajna letörtem az egyik tartó fémet az üvegről majd kell vegyek ragasztót? mert a kétoldalú nem fogja bírni a nyarat.
Megnéztem az enyémen. Kiszedtem minden relét de nem aludt ki a ködlámpám. :-( A fehér a buzzer. Motortérben nem találtam relét csak biztosítékot. Szóval passz.
Jó kis leírás, csak az nem tiszta hogy a végén írja ugye hogy ragasztó nélkül tedd vissza, magától felragad vagy szilikonnal teszi vissza?De milyennel fugaszillel?
Meg hogy érted h vibrál?Te már leszedted a szenzort?
Tcmano nekem ezek a biztik vannak csak ott, számszerint 3 XD
A két sárga szerintem az elektromos ablak és a hátsó ablakfűtés lehet tippre, a fehéret nem tudom, és van egy üres zöld hely is, de egyik sem a ködlámpa :S
Nem működik az automata ablaktörlő funkció a szekérben (csak egy ütemben töröl lassan), esőszenzort, hogy lehetne kimérni, vagy hogy kell elindulni a javításban?
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy nemrég vásároltunk egy 406 coupe autót és a Bluetooth nem tudom csatlakoztatni a telefont a rádióhoz nem mert nem tudom a kódot próbáltam már a szokványos 0000, 12345 variációkat de nem jó sajnos! Esetleg valaki tudja hogy hogyan lehet alap beállításra állítani a Bluetooth ?
Igen, a ventilátorok a barnától (ill. amiatt) kapcsolnak be. Ha lehúzod, akkor vészüzembe kapcsol és azért indulnak be a ventilátorok teljes fordulaton.
Van egy 1.9 SRDT Pözsóóóm,és a gondom az lenne,hogy melyik jeladótól kapcsol be a hütőventilátor,és mi a picsáért van rajt 3 érzékelő? Zöld,barna,kék. A kék az a műszerfal óra jeladója az biztos,a barnát ha lehúzom akkor elindul a ventilátorom 10 másodpercig lassú üzemmódba,utána meg fullon. Ha a zöldet húzom le,ami hátrébb van,semmit nem csinál. Ezek szerint a barnától kapcsolhat be? És ha lehúzom a csatit,10 másodperc után miért kapcsol be maxra? Vagy lehet hogy nincs ellenálás,és azért? Ez a barna jeladó 2 hőfokot képes érzékelni? Ezt úgy értem 100 között lassú a ventilátor,100 felett meg gyors? Vagy hogyan van? :D Én az egyszerű gombákhoz vagyok szokva. :)
Ilyen hidegbe nincs gondom amugy,de +15 C° fok felett ha állok a kocsival 10-20 percet,akkor a hőfok hamar ugrik,és nem kapcsol a ventilátorom.Volt már olyan hogy dombra mentem fel,és 110 fokot mutatott a kocsi,gyorsan megáltam,barna gombáról le a csati,és már hült is szépen vissza. De ez nem megoldás,meg kapcsolót sem akarok beiktatni.
Olvastam itt pár hozzászólást. (15116.)
És ott azt írták hogy ("a 16-os számon futó, barna színű a motorvezérlőnek(?) nyomja az adatokat").
Szerintem nem,mert nekem a barnától kapcsol a venti,akkor a zöld lesz a motorvezérlő. De mi a fasznak ennyi szar bele.
1 órája írom a cikket,és most olvastam vissza,meg is oldottam magamnak a rejtélyt,úgy látom... :D Csak azt magyarázza el valaki,hogy ez a barna színű hüvelygomba most akkor 2 állású?
Ott van bizony, ha gyújtás van, állandóan megy a legkissebb fordulaton. Lehet, hogy a venti lapátokhoz valami hozzáér, ha kiveszed a pollenszűrőt, talán látszik.
2.2 hdi 2001 break. Az utastéri ventilátor hol van? A legkisebb fokozaton is azt hallom folyamatosan percegni a kesztyűtartó mögül? Vagy onnan mit hallhatok?
Nagy fokozaton elnyomja a zaját a szokásos zaj, de kis fokozaton nagyon zavaró.
Jómagam ezzel szívtam! Próbáld megmozgatni a gyujtáskapcsoloban a kulcsot járo motornál(ne forgasd csak picit feszítsd meg erre-arra) ,bekapcsolt ventilátornál. Nekem úgy néha beugrott.
Automata digitklímásnál a gyujtáskapcsoló után megy a szabályzóelektronikához a motor aljába,aztán a motor.