Az a baj, hogy azt a lemezt az autóhoz kellene méretezni, tehát amelyik nekem jó, az nem biztos, hogy neked is. Úgy jársz a legjobban, ha keresel egy karosszériást és leméritek, hogy mekkora lemez kellene, hova lehet rögzíteni, stb..., aztán egy olyan céggel, ahol savállóval foglalkoznak, levágatod a lemezt (lehet, hogy még leeső darabjuk is lesz pont akkora), és tükörre políroztatod, ami fontos, mert első sorban az infravörös sugarakat kell visszatükrözni a kasztniról. Bárki mondaná, hogy nem kell polír, ne higgy neki, hiszen nem véletlenül tükörfényes minden fajta "hőtükör".
És a saválló lemez fényes is marad, az autó előbb fog a bontóba kerülni. :)
Utána már csak a rögzítésnél kell odafigyelni, hogy ne tudjon menet közben zörögni.
Nem ismerem ezt a példányt, sőt, egyetlen 2.5V6-ot sem ismerek a környéken, sajnálatomra. De ha erre jársz megnézni és ráérek, elmegyek szívesen segíteni, meg megmutatom, milyen az enyém, fél autó ki van már cserélve, van mihez viszonyítani :) Csak hogy széthajtottat ne vegyél, mert a gatyád rámegy, mint nekem.
A kipörgésgátló az hülyeség a hirdetésben, ezekben még nem volt. Ha csak nem csúszik a kuplungja annyira :D
Amúgy mesterék megcsinálták ma a VRIS-t, kicserélték a vákuum-csöveket, egyik össze volt már zsugorodva, most belehúz rendesen :) Hogy mennyire van max. teljesítményen, azt nemtom. De legalább össze lehetne hasonlítani.
Igen, létezik a melegedés, de kereszt motoros autónál tuti nem a váltó miatt, hanem azért, mert általában azon a helyen szokott lenni a katalizátor (nekem is pont a box alatt van) és mondjuk nincs fölötte hővisszaverő lemez. Az enyém elég rendesen meleg szokott ott lenni, ami télen nem rossz, de nyáron durva! Fogok is vágatni oda egy saválló, felpolírozott hőtükröt. :)
Igen, és erre lennénk mi (fórumosok) jók, egyben, ahogy ezt már korábban fel is vetettem, csak aztán azt a kocsit valahol tárolni kell, meg figyelni rá, meg a közös ló háta..
Mert ha összedobnánk rá, akkor ki mit vihetne belőle? Ha meg egyvalaki veszi, akkor visszajön-e az ára, ha rájárunk.. ? Meg ugye szín, felszereltség, stb. Szakszerűen szétkapni és salgó polcra tenni, kategorizálva.. az lenne a jó, de kinek van erre ideje.
Az € árfolyam meg sajna csak árak esetében számolható át, meg arányaiban. Ezek után már gyanús, milyen jól élhetnek a pénzváltók.. Persze se.
Hello. Voltam. De csak egy ködlámpa helyére való tölcsért vettem, az is 30€ volt, egy pár. nem tudom, itthon mennyi. Ez még originál volt, lehet, hogy eredeti, de 100%-os, a fényezése is szép.
Ausztriában akkor lehet olcsón kijönni, ha egyben elhozol autót. Ha már munka van vele, dolgozott vele az osztrák munkás, ott már kemény nyugati munkadíjat kell fizetni...
Hali! Én voltam osztrák bontóban, és van ott komplett xedos is, meg van hozzá minden, de az árak igencsak magasak, szóval ne sokalld a japker árait, pláne ha a fizetésed is Magyarországon kapod. Sok esetben 100Ft = 1 € a váltás kb, ha az árakat összehasonlítod. A japker még így is "centes" hely, kint meg sok-sok €-t mondott az úr mindenre. Még jó, hogy van egyensúlyérzékem..
Email nincs nekik, de le tudom írni, hol van, és talán van egy névjegyem is tőlük, meg egy fotóm valahol, a cégtábláról, azon is van tel.szám talán.
Áprilisban vettem egy 93-as Xedos 6-ost. ÉS rendben is van vele általában minden, de azért most lenne szükségem némi segitségre:
1) Van valakinek a padláson egy nekem való bal oldali visszapillantó (a tükör is elég lenne..), bal első ködfényszóró, esetleg fölösleges jobb hátsó sárvédőelem? :-)
2) Tud-e valaki osztrák autóbontóba elérhetőséget, ha lehet mail-ben?
Előre is köszi mindenkinek!
Ui: ne hagyjátok, hogy elegewm legyen a Mazdából! :-)
Ui2: Japkerben minden van, de egyenlőre sokallom az áraikat..