Kitekerik a lambda szondát, a helyére megy ez a kiemelő és ebbe vissza a szonda. Így kiemelik a kipufóáramból a szondát és nem fog rossz értékeket küldeni, még akkor se ha tényleg rossz a katalizátor hatásfoka. Szóval átverik a vezérlőt. Esztergáltatni is lehet, egy próbát megér. De azért a katalizátroba is bele lehet nézni.
Nem muszáj, a Stilo-nál ez a katalizátor hatásfok hibajelzés egy nagyon gyakori jelenség.
Van akinél új katalizátorral is. Bár nem hasonlítható össze a kettő, mert az teljesen más motorvezérlő, de ezt a kiemelő közdarabok használják megoldásnak:
Minden szétvágható és hegeszthető. De ez a katalizátortest egy konzollal a blokkhoz van fogatva, tartóelem funkciója is van. Pont ugyanilyen átmérőjű, perem nélküli univerzális katalizátor nem hiszem hogy létezik.
Igen, más. A leömlőre van csavarozva közvetlenül, nem az autó hasa alatt. De ez az Euro3-ra vátláskor mindegy egyes motort érintett (legalábbis ami olasz és ismerem).
Egyáltalán nem használ neki, kontrollálatlanul zajlik az égés a hengerekben (hamarabb gyullad be a keverék, minthogy azt a gyertya szikrája belobbantaná). Próbálj óvatosan, kis terheléssel járni, valamennyit el kell tudnia viselni azért.
De tényleg, szívesebben adnám neked a Bravo-t, mint bárki másnak, hidd el!
Hát ne fogd vissza magad, a világért se.
Max. néhány hónapig járhatok már csak holland rendszámmal, utána valamit mindenképpen lépnem kell. Már eldöntöttem egy ideje, hogy a Picantót nem fogom regisztráltatni Belgiumban, hanem eladom és valami régebbi, de nagyobb autót veszek helyette. Remek alkalom lenne ez, hogy elcseréljük azt a szép autót egy csomó pénzre. Szmájli.
(Zárójelben. Az első JTS-t, mivel München mellett volt, korábbi szállítóm, Attila volt szíves megnézni nekem, de a küszöb rozsdás állapotban volt, ráadásul korábban igénytelenül javítva. Ez ok a lemondásra. Volt még egy osztrák, szintén motorhibás, szintén JTS, arra egyik ügyfelünket ugrasztottam rá kinti kapcsolattal, de nem történt még visszajelzés. Ez meg...én titokban TS-re vágytam, Ildikónak az osztrák jött be, mert fekete...ugyebár...)
De tényleg, szívesebben adnám neked a Bravo-t, mint bárki másnak, hidd el!
Tudom már mi hiányzott az életemből, miután nem olvastam a fórumot az elmúlt bő évben :D Ez a végtelen álmodozás ennyi jóindulatú őrült között :DDD
Egyébként ha tudom, hogy ennyire otthon vagy a motorfelújításban, lehet, inkább hozzád kellett volna vinnem az offos mazdát, hengerfejes lett még augusztusban, azóta javítja a szerelő Nyíregyháza mellett...
Lássuk tehát, mire vihetem az értelmezési képességeimmel: megláttál egy motorhibás GT JTS-t, amit akkor nem vettél meg, viszont most ezt a szürkét deigen, ami egynyolcas, de még nem tudjuk róla, hogy motorhibás-e, ellenben biztosan nem lesz a feleséged járós autója, nehogy megvehessem a Bravót tőletek?
Egynyóc lesz, amúgy szerintem csak feltételezted hogy a Bravo helyett lesz neki. De ezt nem akarjuk a napi dodzsembe dobni, legyen utazó ahogy a neve is mutatja.