Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

18tds Creative Commons License 2007.10.25 0 0 359
Sziasztok.
Azt szeretném meg tudni,hogy mit szabályoz a szívosor nyomásmérő?
Egy vákumcső meg egy elektromos stekker megy rá.

Vojnó Creative Commons License 2007.10.25 0 0 358
Köszönöm, kérek engedélyt meghunyászkodni. :oD

A szívocsonkban lévő olaj a turbotól származik.
Ha nincs, olyan nincs, ha van akkor kevés legyen.
Kb ennyi a meghatározás. Nehéz megítélni mennyi lehet, de ki lehet takarítani az egész rendszert brigéc-olajjal és meg kell vizsgálni 100km után.
Ha nyomokban előfordul akkor jó, ha lucsog akkor kaka a turbó tömitése, de ez az olajfogyasztásán is érzékelhető!
A hőmérőt a MoDiC-kal meg tudodm nézni milyen értékünek látja a beszívott levegő hőmérsékletét. (ha a rendszer tucsog az olajtól az IC nem tud hűteni)
Igazán nem hiszem hogy érezhető, mert terhelésen a magas hőmérsékletű beszívott levegő nem ideális égést okoz (ezért is van az IC ) és ha ezt veszi a vezérlő akkor elveszi a nyálat, illetve nem ad maxot, amolyan "vészüzem" de hogy érzékelhető lehet azt nem tudom. pedig...
Előzmény: SigorTD (357)
SigorTD Creative Commons License 2007.10.25 0 0 357
Na így már teljes a sor :)

Az normális hogy a szívósorban áll valami olajszerűség?
A beszívott levegő hőmérséklet jeladó működő képességét hogy lehet tesztelni? mert az egyik vezetéke el volt szakadva most meg lett csinálva és semmi változást nem észleletem. Minek kellett volna változnia?
Előzmény: Vojnó (354)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.25 0 0 356
e34-nél már nem (mert a limó 95/9 a touring 96 végén állt le) de a többibe a műanyag szívósóo csak sujmegtakarítás, de auoknak kell lennie légtömegmérőnek is (legalább is 95-96-tól) Más motorvezérlő és egy két érdekes finom apróság.
Előzmény: e34tds (355)
e34tds Creative Commons License 2007.10.25 0 0 355
Látom vágod a témát.Mitöl jobb az e36 e38 és e39 gyártott müanyagszivosoros tds motor?És mitöl nyomatékosabb?
Előzmény: Vojnó (354)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.25 0 0 354
td volt e28, e30, e36, e34 -ben
tds volt e34, e36, e39, e38 -ben

M21 td e28, e30, e34
M41 tds e36
M51 td e34, e36, e39
M51 tds e34, e36, e38, e39
Előzmény: SigorTD (350)
e34tds Creative Commons License 2007.10.25 0 0 353
Bocs főnök ;o)
Előzmény: Vojnó (344)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.25 0 0 352
Valóban, bocsi, tds volt e36-ban is!
Előzmény: SigorTD (350)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 351
Kapcsoló.
Előzmény: Vojnó (349)
SigorTD Creative Commons License 2007.10.25 0 0 350
E36 Kimaradt :P
Előzmény: Vojnó (343)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 349
Akkor kapcsoló, vagy az előtét ellenálás dobozka!
Előzmény: zoli 76 (348)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.24 0 0 348

Nincs klima.

Előzmény: Vojnó (347)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 347
klímás vagy nem?
Előzmény: zoli 76 (346)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.24 0 0 346

Bocsánat.

97-es 325TDS

Előzmény: Vojnó (343)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.24 0 0 345

Elektromos adagoló 2.4 td esetében szopás. kb 50e km alatt kinyúlik. Aztán kezd az alapjárat elmászni satöbbi :)

Az enyémbe annyi minden kellene hogy inkább mechanikusban gondolkodok. Többen azt mondták mechanikusból többet ki lehet hozni. (Computer 2db, kábelköteg érzékelők stb. stb.)

 

Adagoló számából mire lehet következtetni milyen autón volt eredetileg?

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (329)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 344
Ha meg nem kimondottam a motorja miatt van kérdésed akkor ,iért mem érdeklődsz itt?
Elvégre a nicked alapján ide tartozol. ;o)
Előzmény: e34tds (339)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 343
Te Zoli76!

Lehet hogy írtad mid van de nem gondolod, hogy ez a fórum nem egy tipust foglal magána?
td volt e28, e30, e34 -ben
tds volt e34, e39, e38 -ben
Ha konkrétan e34-ről beszélünk olvass vissza párat!

Fűrésre dettó.
Előzmény: zoli 76 (342)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.24 0 0 342
Keresek hamutartot limoba elöre.Ha tud valaki irjon emailt.
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.24 0 0 341

Tud valaki segitene hogy miért nem megy a 3-fokozatban a fütés ventilátorom?

Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 340
A VIN az alváz számod utolsó 7db karaktere (általában 2 betü és 5 szám)
90%-ban a kard szokott lenni, a maradék a kakukktojás. ;o)
Előzmény: e34tds (339)
e34tds Creative Commons License 2007.10.24 0 0 339
Az enyém 95-ös évjárat, ezt a VIN számot hol találom?És akkor szerinted biztos hogy ez a kard nevü dolog ment tönkre?
Előzmény: Vojnó (338)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 338
Elöl a 19 (30A) bizti, bár ha megy akkor az is jó!
Szóval neked a kard a kaka.
Ez egy elektronikus előtét szabályozó, amit a vezérlő irányíta te kívánalmaidat figyelembe véve.
a max fokozat az ezen belül relézve van, ezért van csak max fordulatod. :(
mikori a tiéd?
Ha minden igaz a cikkszáma: 64 11 390 015, de a VIN közelebb vinne, meg látni is kéne.
Előzmény: e34tds (337)
e34tds Creative Commons License 2007.10.24 0 0 337
Nekem a nagy klimás van.Most sikerült addig basztatnom hogy már beindul de csak full "gázon" megy.Mit kéne még megnéznem rajta?
Előzmény: Vojnó (336)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 336
ááááááááálj!
Te a befúvató ventillátorról beszélsz, nem ami a hűtő elején van. Azt hívom klímahűtőnek, mert a klimakondi (kondenzátor) elött van.
Ennek a rajzát raktam be.
Ami te keresel annak meg attól függően hogy "kis" vagy "nagy" klímás (IHKR vagy IHKA)
a kicsinek bal lábtérfelé van egy előtét ellenállása ami "tönkre" szokott öregedni, a nagynak meg egy elektronika szabályozza amit mi csak "kardnak" becézünk.
Kis klímást onnan ismered meg, hogy balról jobbra: 1 v3 gombos (h. ablakfűtés, klíma, belső keringetés) utána 3db (egymás felett) huzogató ami eldönti hova fújjon, és végül három tekerő (bal hőfok, ventillátor erődsség, jobb hőfok)!
A "nagy" klímás egészen más...
Előzmény: e34tds (335)
e34tds Creative Commons License 2007.10.24 0 0 335
Akkor én ennek inkább nem állok neki.Maga a ventilátor motor az ugytudom bevan épitve rendesen a müszefalba.
Előzmény: Vojnó (334)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 334
Az az ellenállás ott van a rajzon is a motorral egy dobozba rajzolva.
Amúgy magán a ventillátoron leledzik egy alulapkán egy hengeres szerű bordázott kb. 8cm hosszú és 1cm átmérőjü fekete ellenállás.
Előzmény: e34tds (333)
e34tds Creative Commons License 2007.10.24 0 0 333
Megnéztem, de mindegyik jó.Ugy tudom hogy van a klimának valami ellenálása is.Ez nem lehet véletlenül a hunyó?És ezt hol találom?
Előzmény: Vojnó (332)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.24 0 0 332
A klíma ventillátora 2 fokozatú.
Nézd meg a 25(7,5A), 29(30A) -es biztiket!
Utána a K22(teljes fokozat), K21(lassú)-es (talán narancsos) relé kapcsolgatha a fokozatokat.


menni fog?
Előzmény: e34tds (330)
e34tds Creative Commons License 2007.10.24 0 0 331
És hogyan tudom megállapitani hogy jó-e?:)
Előzmény: e34tds (330)
e34tds Creative Commons License 2007.10.24 0 0 330
A klimaventilátor reléjét hol találom??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!