A szívocsonkban lévő olaj a turbotól származik. Ha nincs, olyan nincs, ha van akkor kevés legyen. Kb ennyi a meghatározás. Nehéz megítélni mennyi lehet, de ki lehet takarítani az egész rendszert brigéc-olajjal és meg kell vizsgálni 100km után. Ha nyomokban előfordul akkor jó, ha lucsog akkor kaka a turbó tömitése, de ez az olajfogyasztásán is érzékelhető! A hőmérőt a MoDiC-kal meg tudodm nézni milyen értékünek látja a beszívott levegő hőmérsékletét. (ha a rendszer tucsog az olajtól az IC nem tud hűteni) Igazán nem hiszem hogy érezhető, mert terhelésen a magas hőmérsékletű beszívott levegő nem ideális égést okoz (ezért is van az IC ) és ha ezt veszi a vezérlő akkor elveszi a nyálat, illetve nem ad maxot, amolyan "vészüzem" de hogy érzékelhető lehet azt nem tudom. pedig...
Az normális hogy a szívósorban áll valami olajszerűség? A beszívott levegő hőmérséklet jeladó működő képességét hogy lehet tesztelni? mert az egyik vezetéke el volt szakadva most meg lett csinálva és semmi változást nem észleletem. Minek kellett volna változnia?
e34-nél már nem (mert a limó 95/9 a touring 96 végén állt le) de a többibe a műanyag szívósóo csak sujmegtakarítás, de auoknak kell lennie légtömegmérőnek is (legalább is 95-96-tól) Más motorvezérlő és egy két érdekes finom apróság.
Elektromos adagoló 2.4 td esetében szopás. kb 50e km alatt kinyúlik. Aztán kezd az alapjárat elmászni satöbbi :)
Az enyémbe annyi minden kellene hogy inkább mechanikusban gondolkodok. Többen azt mondták mechanikusból többet ki lehet hozni. (Computer 2db, kábelköteg érzékelők stb. stb.)
Adagoló számából mire lehet következtetni milyen autón volt eredetileg?
Lehet hogy írtad mid van de nem gondolod, hogy ez a fórum nem egy tipust foglal magána? td volt e28, e30, e34 -ben tds volt e34, e39, e38 -ben Ha konkrétan e34-ről beszélünk olvass vissza párat!
Elöl a 19 (30A) bizti, bár ha megy akkor az is jó! Szóval neked a kard a kaka. Ez egy elektronikus előtét szabályozó, amit a vezérlő irányíta te kívánalmaidat figyelembe véve. a max fokozat az ezen belül relézve van, ezért van csak max fordulatod. :( mikori a tiéd? Ha minden igaz a cikkszáma: 64 11 390 015, de a VIN közelebb vinne, meg látni is kéne.
ááááááááálj! Te a befúvató ventillátorról beszélsz, nem ami a hűtő elején van. Azt hívom klímahűtőnek, mert a klimakondi (kondenzátor) elött van. Ennek a rajzát raktam be. Ami te keresel annak meg attól függően hogy "kis" vagy "nagy" klímás (IHKR vagy IHKA) a kicsinek bal lábtérfelé van egy előtét ellenállása ami "tönkre" szokott öregedni, a nagynak meg egy elektronika szabályozza amit mi csak "kardnak" becézünk. Kis klímást onnan ismered meg, hogy balról jobbra: 1 v3 gombos (h. ablakfűtés, klíma, belső keringetés) utána 3db (egymás felett) huzogató ami eldönti hova fújjon, és végül három tekerő (bal hőfok, ventillátor erődsség, jobb hőfok)! A "nagy" klímás egészen más...
Az az ellenállás ott van a rajzon is a motorral egy dobozba rajzolva. Amúgy magán a ventillátoron leledzik egy alulapkán egy hengeres szerű bordázott kb. 8cm hosszú és 1cm átmérőjü fekete ellenállás.
A klíma ventillátora 2 fokozatú. Nézd meg a 25(7,5A), 29(30A) -es biztiket! Utána a K22(teljes fokozat), K21(lassú)-es (talán narancsos) relé kapcsolgatha a fokozatokat.