Ma mentem egy kört a mustanggal, de egy idő után sajnos nagy gáznál fulladt, úgyhogy szétszedtem a karbit pucolni és mit látok? Egy pici lyukat az úszóház alján! Basztatok már ilyet???? Eddig biztos, hogy nem volt rajta, legalábbis mielőtt elkezdődött a felújítás.
Szerintem ez baromság, kezdve azzal, hogy a bio-ethanolnak magasabb az oktánszáma, ami annyit takar, hogy nagyobb nyomás kell neki az öngyulladáshoz, magyarul elvileg a hengerfejet is át kéne hozzá alakítani, hogy ugyanoylna erős legyen, mint előtte, ne felejtsd el, hogy ezt 86-os benzinre találták ki, már a 95-ös se tetszik neki... Az olajjal nem nekem vannak tapasztalataim, fogalmam nicns, mihez keverte, de az ethanol kicsapja az olajat, az biztos, ezért kel több benzinnel vegyíteni, de a simson.hu-n írtak egy cikket erről nemrégiben, tanulmányozd át, aztán ha sikerüle gy élhető beállítást összehoznod, akkor írd meg majd cikkben a honlapra... nemsokára lesz... :)
Valahol olvastam, hogy MZ TS125-be rakta valaki és gond nélkül ment, félszintetikus 2T olajjal keverte és simán oldódott. Bár asszem az E85-ben amúgy is van valamennyi benzin. Az MZ-s gyerek azt írta, hogy érezhetően jobban ment a motor és a végsebesség is megemelkedett úgy 10 km/órával. Lehet, hogy én is kipróbálom valamikor.
Jawa 638-ba haverom próbálta, nem oldódott fle benne a 2t olaj, ajánlottma neki, hogy felesbe keverje 95-ös benyával, akkor felfogja tudni oldani, ezekután tökéletes volt neki, máig jár...na, hogyha lehetne Szarvason kapni, és nem kéne érte Kecskemétre mennie :) Jah és a tűt egyel feljebb kellett raknia.
Lenne egy 1982 - es Jawa Mustang-om eladó. 90%-ban megvan rajta minden eredeti alkatrész ( ami hiányzik a légszűrő gégecsöve, sztender, és a szerszámos doboz az ülés alól ) A motor üzemképes, de huzatáskor a harmadikat kidobja egy idő után ..... nem tudom talán javítás, cserealkatrész megoldaná a problémát. Eredetileg felújításra vettem de sajna nincs elég időm foglalkozni vele. Szóval a motor eladó 14000Ft ( az ár minimálisan alkuképes ) és Veszprémben található. Üdvözlettel
A honlap "motorja" teljesen más lesz, a Joomla-t elfelejtem, szerintem regisztrálni se fog kelleni, nem érzem komolyabb szükségét, max az adok-veszek miatt, újraírom a cikkeket, mert így visszaolvasva elég sok baromságot írtam 2 évvel ezelőtt... :) azóta sokat okosodtam etéren, hiába nem megyek napiszinten a mustanggal, már hónapok óta nem is vettem elő szegénykét. Jelenleg japán majdnem-veteránokkal foglalkozom (Honda MB 8), amint összerakok a sajátom mellé egy működőt, hozok két csepptankosat, valószínűleg azoknak az összeszerelésével el is megy a nyár, utána főiskola, szal újabb 10 hónapig biztosan nem mustangozok...mit ne mondjak, fasza lesz... :)
Tehét a honlap alakul, igazából a Szerkesztő Kolega is, mivel jóféle mustzangos, ő is szerel állandóan (felújít), meg a munkája is ez, napi 12-14 órán át honlapokat készít, megérthető így a lassúság, a régi honlap meg amúgy összeomlott... ezért van a fórum, ha valami kel, akkor írjon, vagy ovasgasson visszafele, biztosan talál választ a kérdésére.
Még nem biztos a dolog, de ha meglesz és olyan állapotban van, akkor lehet, hogy összerakok mégegyet :-))) Egy blokkra való alkatrészem most is van mondjuk.
Hogy mennyiért lehet venni egy szar állapotút? Fingom sincs, ugyanis van amikor fasza állapotút lehet kapni 15-ért, vagy akár olcsóbban, de van amikor egy szar állapotúért is elkérnek 20-25-öt. Mivel a Mustang nem egy túl elterjedt motor manapság, sokan nem tudják mennyi is a valós értéke, míg mondjuk Simsonból van több ezer darab országszerte, és ezeknél többnyire meghatározható az ár. Mondjuk egy szar állapotú Simsonért (S50 vagy 51) elkérnek 25-öt, egy jobb állapotúért 50-60-at, sőt múltkor láttam egyet vaterán 120 ezerért is, bár ez már magasan irreális ár, ha azt nézzük, hogy 120-ért pöpec állapotú T5 Pannóniát lehet kapni rendszámmal.
hű, az hatalmas szerencse :D ja, és egy mustang darabokban, böszörményi ékesszólásban: hútszarú' mennyi körl van? állapot nem számít, össze sem kell rakva,h legyen, blokk tökmindegy, még hiányos is lehet, szal egy ien mennyi körül van?
Na, a lovam járóképes állapotban van, már mentem vele egy rohattat, elég jó volt, de azért még van rajta mit csinálni. Most csak a gyújtás van bekötve, a villany része még hátra van. Mindenesetre néhány kép:
Amúgy ha beleugathatok, szerintem nem a dizájnon kéne javítani az oldalon (bár a fekete háttér előtt apró szürke betűk elég nagy hülyeség volt), hanem funkcióiban kellene fejleszteni. De ez csak az én véleményem.
Köszi :-) Sajnos összerakás közben több helyen is sérült a felnik festése, de javítható. Viszont most tesóm hozott egy jóhírt, úgy néz ki egy ismerősének van egy elbontott Mustangja, lehet, hogy megkapom az egészet ingyen (állítólag komplett).
Lesz, hamarosan, új, az eddigieknél sokkal állatabb dizájnnal, cikkekkel, csak a honlap-fejlesztő kolegát (sorstársunk) verbálisan "seggbe kell rugni" :) Tehát lesz, hamarosan, ha valami kérdésed lesz, tedd fel, úgyis segítünk.
szép :D az a elgjobb a jawa mustangban,h semmi más ismert motorhoz nem hasonlítható külsőleg :D
na, vmi kezd alakulni: haver egyszer régen szétbontott egy citromsárga mustangot, a főbb alkatrészek mentek a méhbe :( :( na, most fejembe vettem,h megtudakolom, h megmaradt-e még belőle valami :D
a jawamustang.extra.hu-val mi van? v mikor fog müxeni? ha esetleg segítség kellene, v vmi, szóljatok, én jelenleg több honlapot is üzemeltetek, sokat csináltam már, persze csak hobbi szinten, de mondom, ha segítség kell, szóljatok :D bmiben szívesen segítek :D
Életem eddigi legszörnyűbb időszaka zárult le ezen a naon.
Elkelt a DT-m :) Kaptam érte egy picit hiányos dugattyú, kipufogó meg égszűrő-karbi néliküli Honda MB 8-at, a hengert, főtengelyt analizáltam, tökéletesek. Holnap élesztem, szerencsére nem próbálta ki a motort, az első komolyabb leállítás után fog neki szétmenni...tapasztalat. De örült neki...nem akartam a kedvét szegni ilyenekkel, hogy képtelenség a kuplungdeknit eflrakni olajfolyás nélkül, vagy épp hogy lehetetlenség a gyújtást belőni, pedig ráférne, vagy hogy ereszt a benzincsap, és ha 1 hét állás után be akarja indítnai, rugásra nem fog menni, tolásra pedig ismét el fog törni a dugattyú, ami után 2 hónapot kellett Bátyámnak Budapesten szaladgálnia, mivel úgy fel van fúrva, hogy lehetetlenség bele dugattyút kapni. Mai élménybeszámolóm ezennel véget ért, remélem Ti is szerelgettek, ha midnen jól megy, 1 héten belül elmegy ez az MB, és hozom a 350-es cseptankosokat. :)