Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

e34tds Creative Commons License 2007.10.29 0 0 419
Én siófoki vagyok, ha ebbe az irányba mennél dombovárra az lenne a legjobb:)Megcsináltam ezt az akkuresetet és nem javult semmit sőt annyiba romlott a helyzet hogy a board computer nem irja ki hogy mennyi km-re való naftalinom van:(Csak villognak ott a vonalak ha rányomok.Meg nemtudom hogy ismered-e azt (bár szerintem biztos:)) hogy boardon van 21 féle "test" amiböl a 7-es funkció az hogy mennyi liter üzemanyagod van, na már most ittse irja ki hogy mennyi az annyi.Pedig elötte hibátlan volt:(
Előzmény: Vojnó (417)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.29 0 0 418
Az E34 fórumon volt, hogy csokiért kínálgatták. Mondjuk, én is kibasztam a múltkor a lomtalanításba egy hibátlan limo ülésszettet, mert nem kellett senkinek... :((
Előzmény: e34tds (413)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.29 0 0 417
Merre vagy egyébként?
Szerdán megyek Dombóvárra, az nem jó neked? :o)
Előzmény: e34tds (416)
e34tds Creative Commons License 2007.10.29 0 0 416
Mult héten voltam.Most igy előreláthatólag nemtudom mikor megyek, de elképzelhető hogy hétvégén.Irok ha megtudom pontosan.Megprobálom most ezt az akkuresetet.
Előzmény: Vojnó (415)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.29 0 0 415
Akkor neked is elkéne egy diagnosztika!

Ha jól emléxem nagyklímád van.
Ennek hibái a túlmotorozott és agyon elektronizált vezérlés.
Legöbbszőr lehet egy akku ki-be rezet segitségét kérni, de ha ez sem segít akkor MoDiC-olás és kiderül mi a problémája a vezérlőnek.
A vezérlő és a kard is a kesztyütartó felől a box)kard be van szúrva a levegő útjába) ban és mögötte (a pollenszűrő mögött) keresendő.

Nem jársz pesten?
Előzmény: e34tds (413)
e34tds Creative Commons License 2007.10.29 0 0 414
Hol találom meg ezt a kardot?
Előzmény: e34tds (413)
e34tds Creative Commons License 2007.10.29 0 0 413
Valamelyik nap felhivtam egy bontost, de szerintem egy kicsit elvan tévedve mert 14ezret mondott rá.Ez a kard okozhatja azt a hibát is hogy nemtudom állitani azt hogy hova fujja a levegőt?
Előzmény: Vojnó (412)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.29 0 0 412
A "kis" klímás az a fokozat kapcsolótól egy előtét ellenálással éri el a befúvó motor fordulatszámát.
A "nagy" klímás meg egy elektronika FET segítségével szabályozza a fordulatszámot.
Ez az elektronika a"kard" ami tönkre szeret menni.
De szerintem bontóban kis pízért lehet venni és ha nagyon nekifeküdnék lehet javítható is lenne...
Előzmény: e34tds (411)
e34tds Creative Commons License 2007.10.29 0 0 411
Vojnó

Mit szabályoz vagy mire való az a kard nevü dolog amit mondtál?
Előzmény: Vojnó (403)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.28 0 0 410
625tds :-)))

http://www.mobile.de/SIDa36iHWdZ78ynbv2.YrtpIQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1193599976A2LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B94%81Z-t-vCaPRQuSeUnVb_X_Y_x_yetposO~BSRA6D1100I120000000BGNCPKWA0HinPublicA0A0A0A0FDieselC147A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=9&id=11111111265653390&
BMW Power Creative Commons License 2007.10.28 0 0 409
vagy lehuzod a gumi vákumcsövet, bele egy csavar és kész is. bármikor visszalakitható pár másodperc alatt.
Előzmény: gergelytds (407)
e34tds Creative Commons License 2007.10.28 0 0 408
Nem, mert ahogy visszacsavarozod befeszül a cső és a szelep közé.
Előzmény: gergelytds (407)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.28 0 0 407
Ez tuti módszer? Nem tud beesni sehová?
Előzmény: e34tds (406)
e34tds Creative Commons License 2007.10.28 0 0 406
Ahol belemegy az egr szelepbe, oda én egy 5Ft-ost raktam és visszacsavaroztam.
Előzmény: zoli 76 (405)
zoli 76 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 405
Hol kel ledugozni?
Előzmény: gergelytds (402)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.27 0 0 404
e34 95/1 utántól indukciósak
Előzmény: BMW Power (401)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.27 0 0 403
most meg hajomotortechniáju motorossal próbálkozik de az is szürke, hiába mossa! :oD
Előzmény: BMW Power (400)
gergelytds Creative Commons License 2007.10.27 0 0 402
Az enyémen a jövő héten lesz egy kis adagoló felújítás (fejcsere+tömítések) Vojnó mesterrel és le fogom dugózni az AGR csövet. Remélem lesz gyakorlati haszna is.
Előzmény: BMW Power (401)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 401
van 94 elött, 90 mittudoménóta ugyanolyan. a tds-ekben kihalásig összvissz annyi változott hogy potifejes adagolo helyett lett indukcios, alu szívócsöböll lett műanyag, és légmennyiségmérövel gazdagodott a meghibásodási helyek listája.

leirtam mitől olajos, és mitöl lerakodott trutyis. ha egr off akkor csak a további lerakodást szünteted meg mert nem keveredik az olajpára a forro kipufgázzal, olaj az marad, de az nem baj.

(ha kioktató a hangnem akkor boccs, nem annak szánom)

Előzmény: e34tds (396)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 400
:-))) jaja. mindig mondtam neki a patika tiszta motor sosem jó!
Előzmény: Vojnó (397)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 399

én meg igen :)

 

pl: 525D motor: M41D   haha, miota? kicsit elirták ezt itten :-) ja ide irtak gt20-at ami mint 525d turboja stimmel is de az nem m47d motor és nem is 2000-es. elírás

 

Előzmény: szomszed007 (398)
szomszed007 Creative Commons License 2007.10.27 0 0 398

http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idmarca=79&idcat=2

 

én még nem találtam hibát ebben az adatbázisban.

Sokan használják.

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (391)
Vojnó Creative Commons License 2007.10.27 0 0 397
Mer állandóan mosta nem? ;o)))))
Előzmény: BMW Power (394)
e34tds Creative Commons License 2007.10.27 0 0 396
Az egr szelepre gondolok ami a szivócsövön van és ami nincs 94 elött.És akkor mitöl marad olajos ha levan kötve az egr?
Előzmény: BMW Power (395)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 395
ha megnézed a turbo után a szivócsöig sima olaj van a falon, a szivocsöben meg kemény trutyi. feltéve ha az egr(agr, mittudomén minek hivja a bmw, szoval kipuf gáz visszavezetés) még működik.
Ha az "agr" le van tiltva akkor nen lessz trutyis, vagyis nem fognak beszukulni a csatornák de olajosnak olajos marad.

"És a 94 elötti Tds-en nincs is egr"
:-) azért erre ne végy mérget, ha a kipuf gáz visszavezetésre gondolsz akkor mindegyiken van :-)

(..megnéztem az etk AGR-nek hivja)

(a trubo elötti csö levételével meg lehet győződni mitől olajos. ami a légszürő felöl jön.)

Előzmény: e34tds (393)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 394

így van, irtam is ha a turbo ereszt akkor dől be az olaj és füstöl. de többnyire az utakon futo tds-ek turboja jo, mégis nyakig olajos a belul a komplett szivórendszer, és ez az olajfelhordás miatt van. maradjunk annyiban hogy szerintem 10ből 1 ami talán a turbó miatt olajos. egyetlenegy tds-t láttam a mi belul porszáraz volt, mégis most adta el gazdája a sok nyüglődés miatt :)

 

Előzmény: Fulesman (392)
e34tds Creative Commons License 2007.10.27 0 0 393
Szerintem is elég bőven a GT20-as 1.3bárhoz.Nekem levan kötve az egr és mégis retkes a szivócső, nem attol lesz olajos, mert nemcsak a szivócső retkes hanem a turbo után minden!És a 94 elötti Tds-en nincs is egr.
Előzmény: BMW Power (390)
Fulesman Creative Commons License 2007.10.27 0 0 392

 

Szia

Hozzáteszem hogy nekem kiverte magát a turbóm,és igen is telelett a szivocső olajjal,és tolta rendessen a füstöt mig rá nem lett téve egy másik turgo,egy garet T3 szabályozva.teljessen kitisztult miután ki lett mosva a rendszer minden egysége.

Bye

Előzmény: BMW Power (390)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 391
előkamrás, ELŐKAMRÁS motorrol beszéltek, frásznak 22-es??? ahhoz a nyomi 1,3 bárhoz? gt20 bőven elég, avval lök alul is ha jól be van lőve, de sok tökölés. És városi menet után kötelezően padlógáz mert úgy lekormolódik hogy nem tudja mozgatni a geometriát. (személyes véleményem hogy inkább egy jó cooler, és jó csip, nyomást nem bántanám tds-en, anélkülis sajt a hengerfej. mert ne felejtsuk el a turbo a kipuf gáztól pörög, ha kikuszoboljuk az euro normás alul kevés naftát akkor több anyaggal a turbo is hamarabb pörög fel. na ezt jól megaszontam:-))
bmw sosem rakot gt20-at 2.0-ra, a 20d-n a 136lovason gt15 van az ujabbakon gt17. a 30asokon van gt2256-2260. (vnt-k természetesen)
Előzmény: szomszed007 (370)
BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 390
egy fenét :-)) be is baxna ha a turbótol származna. ami a szívócsőben olaj van az mind a kartergáz elszívón keresztűl -turbon keresztül- jut be a szívócsőbe. De nem a turbotol származik. Ha a turboban kimegy a tömités akkor nem folydogál hanem ömlik, bele a kipufugóba is és kék kondenzcsíkot húz a verda.
Nem sok az csak soknak látszik, ha sok lenne akkor kéken füstölne. minden td autónál természetes jelenség, nem különösképp kell foglalkozni vele, tisztitás után is egyből olyan lesz. Legfeljebb az egr után az olajpárás köd keveredve a kipufugóbol érkező forró szemcsékkel együtt letapad a szívócsőre. érdemes megszüntetni, működtető vákumcsőbe egy csavar és kész. soha többet nem lesz trutyis.

(A digók persze vagy 33 éve rájöttek arra hogy érdemes egy lecsapató tartályt rakni a kartergáz elszivó után és abban lecsapódik az olaj és azt visszavezeti egy cső a karterba. működik is, jól.)
Előzmény: Vojnó (358)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!