Vojno Meg kell hagyni,csudaszép ez a motortér..)))))) Turbo Én is agyalok turbocserén.A biblia szerint a garrett GT2560 lenne az igazi.Ez már el tudná látni a motor levegőigényét.Drága mint a bűn,de sztem megéri a melot.Golyoscsapágyas,víz-olajhütéses. Ezzel nem fog esni a töltőnyomás 3000ford fölött. gt2560
A gt20-as sorozat is megfelő lehet,de a gyártó is csak 2L-es motorig javasolja. gt2056 Gergely Van cuccom a gyári konzerválás eltávolítására,ne nagy odafigyelést igényel.A müanyaggal nincs probléma,de az aluminiumot megtámadja.Lemarja az eloxált réteget róla,és matt szürke lesz.Ha nem figyel az ember
Szóval e36-nál meg egyben van a búrában a refi meg a tompított. Ennek az állítása felülről láthatóan talán fehér fogaskerék és hozzá esetleg 90°-os áttétellel kézi tekerőt képez. Jól írtad az egyik fel-le, a másik meg a kancsalságát, jobbra-balra. A középső a magasság, és a szélső az oldalirány.
A városi lámpa (másnéven tompított) magasságot előröl a lámpa alsó és a veséhez közelebb eső lukon betolt PH2 csavarhúzóval lehet állítani a magasságállító motor tengelyét. (óvatosan) A kancsalságot pedig a motortér felől a sárvédőhöz eső műanyag tengelyhosszabbítást egy nagy (kb.5x1.5) sima csavarhúzóval, de praktikusan csuklós krovakészlettel. A refit (távolsági fényszoró) azt előröl, a lámpa alsó részénél a tompított (magasságcsavarja melett) a magasságot és átelennben a felső csavar a kancsalságát. Ezek öreg műanyag kömbfejjel kapcsolódnak a tengely és a lámpatestre, óvatosan, mert szeretnek törni!
ha dist-t nyomsz, utána az 1, 10, 100, 1000 -kel beadsz egy távolságot km-ben és nyomsz egy SR-t Ezek után megnyomod az ank-t és kiír egy időt, miszerint ennyit fog mutatni az óra mire az előbb beadott kilométert felfalod a kocsival. :o)))) Szóval a megtenni kívánt kilométerhez a korábbi átlagsebességedből kiszámolja az érkezési időt. Ha város után pályázol, akkor lehet látni, hogy szépen utána korrigál.
Én siófoki vagyok, ha ebbe az irányba mennél dombovárra az lenne a legjobb:)Megcsináltam ezt az akkuresetet és nem javult semmit sőt annyiba romlott a helyzet hogy a board computer nem irja ki hogy mennyi km-re való naftalinom van:(Csak villognak ott a vonalak ha rányomok.Meg nemtudom hogy ismered-e azt (bár szerintem biztos:)) hogy boardon van 21 féle "test" amiböl a 7-es funkció az hogy mennyi liter üzemanyagod van, na már most ittse irja ki hogy mennyi az annyi.Pedig elötte hibátlan volt:(
Az E34 fórumon volt, hogy csokiért kínálgatták. Mondjuk, én is kibasztam a múltkor a lomtalanításba egy hibátlan limo ülésszettet, mert nem kellett senkinek... :((
Mult héten voltam.Most igy előreláthatólag nemtudom mikor megyek, de elképzelhető hogy hétvégén.Irok ha megtudom pontosan.Megprobálom most ezt az akkuresetet.
Ha jól emléxem nagyklímád van. Ennek hibái a túlmotorozott és agyon elektronizált vezérlés. Legöbbszőr lehet egy akku ki-be rezet segitségét kérni, de ha ez sem segít akkor MoDiC-olás és kiderül mi a problémája a vezérlőnek. A vezérlő és a kard is a kesztyütartó felől a box)kard be van szúrva a levegő útjába) ban és mögötte (a pollenszűrő mögött) keresendő.
Valamelyik nap felhivtam egy bontost, de szerintem egy kicsit elvan tévedve mert 14ezret mondott rá.Ez a kard okozhatja azt a hibát is hogy nemtudom állitani azt hogy hova fujja a levegőt?
A "kis" klímás az a fokozat kapcsolótól egy előtét ellenálással éri el a befúvó motor fordulatszámát. A "nagy" klímás meg egy elektronika FET segítségével szabályozza a fordulatszámot. Ez az elektronika a"kard" ami tönkre szeret menni. De szerintem bontóban kis pízért lehet venni és ha nagyon nekifeküdnék lehet javítható is lenne...