Egyébként úgy tudom, hogy van egy profib eljárás mint a fóliázás.
Elektrolízises foncsorozás, és az üveget magát színezi. Álítólag nagyon szép, szinvárványszínűt, meg átmeneteket meg mindent lehet vele csinálni, hogy hol ne kérdezd, csak hallottam róla.
Tudna valaki segíteni, hogy ha le akarom fóliázni a trabi ablakát, akkor hol kell ehhez engedélyt kérni,(a rendőrséget ne ajánljétok, mert azt sem tudják miről van szó ) mennyibe kerül (az engedély), és hol csinálnak ilyet reális árért? (Az első oldalüvegekre lehet rakni, vagy pofázik érte a police??)
Trabi tuninghoz mennyire ertetek ?
Hol lehetne olcson ilyeneket csinalni :
-autot leultetni
-szelesebb felnit felrakni +uj gumik
-jo kis kipufogo rendszer (Ninausz-t kene felrakni)
-motort egy picit megpiszkalni vagy a karburatorba egy picivel nagyobb fofuvokat rakni
-lefenyeztetni ( ez mar nem annyira tuning)
Lolka, és m'ért kellett neked azt az Audi 80-at eladni? Az egy jó autó, nem?
Tudatom Trabis Társaimmal, hogy 06.17-én levizsgáztattam a Mozaik utcában a Trabberomat. Aszondták, jól gatyába van rázva a kicsi. (Igaz, 2 hónapot kaptam előtte, mert lógott a két első alsó felfüggesztésem).
Lemy:
Nem. Ugyanis eddíg a kispolákomat leszámítva, csak Audi 80 -at, meg egy peugeot 405 -öt vezettem huzamosabb ideig. Így tanul az ember. Mondhatni, trabiban lama vagyok :)
Hú, Lolka, ez nagyon amatőr... Én is az vagyok, de: nem vetted észre, hogy amikor egy gyertyád működött csak, akkor fura hangja volt a motornak? Olyan magasan hörgős? Mindig legyen tartalék gyertyád, mert a Trabber ebből áltban többet fogyaszt, mint a négyütegűek..
Szal megcsinálták a trabikát, önindítómotor felőjítás, és gyújtáskapcsolóbetét csere. Elmegyünk a szerelőhöz, elmondja a srác mit csináltak, kifizetjük, és beindítjuk az autót. Már indulnánk el vele, asszongya a szerelő "várj egy picit, olyan hangja van, mintha hengerfejes lenne..."
Há mondom az elég jó, itt volt majd egy hétig az autó, és ez csak most derül ki. A srác villamossági, úgyhogy odahívta egy kollégáját. Leveszi az egyik pipát, megy, leveszi a másik pipát, megy. Jól van, nincs ennek semmi baja. Hazementünk vele, városban nem kellett többel menni mint 50.
Másnap utaztunk volna vele el kb 150 km -nyire.
Elindulunk reggel, szakadó eső. Csak akkor jöttünk rá, hogy a vezetőülés előtti ablaktörlő egyet megy balra, aztán ottmarad. Gyors csavarhúzás, így jó lesz. Elindulunk, megyünk megyünk, de nem úgy megy az autó ahogy kéne, csak 60 -al. Ablaktörlő leesik. Na mondom ez király. Először azt hittem hogy megint ragad az önindító, (ugyanezvolt a múltkor is) ezért minden indítás után lehúztam a kábelt. Megállunk egy benzinkútnál, igazgatom a pipákat, a bal ablaktörlőt lecserélem a jobbra, menjünk.
Csak nem megy az az autó. 60 volt a végsebesség. Dabason begurultunk egy szerelőhöz, épp nyitva voltak még, a srác megnézi, és kivett egy olyan gyertyát a trabiból, hogy a végén nem volt semmi. Kicserélte, utána meg már úgy repültünk, mint a villám! 300Km oda vissza 80 - 85 -ös utazósebességgel. Ja, a hülye autóklubbos, elmondta, hogy ha vízszintesen áll a benzincsap akkor takarékon van, ha függőlegesen, akkor normál.
Azt elfelejtette mondani, hogy a vízszintesnél van egy zár is :)
Oszt csodálkoztunk mér nem indul az autó.
Viszonylag sürgősen kellene egy jó trabiszerelő, aki meglehetőst korrekt árakon dolgozik, és Budapesten van.
(Ha lentebb már volt ajánlat, akkor bocsi, lécci emelje valaki ide...)
Kedves lemy, örök hála a címért. Asszem még ma meg is nézem, és akkor a búrát is megkérdem.
(A barátom trabijáét is nemrég törte össze egy barom - nem vette észre, hogy gurul hátrafelé, miközben a parkoló kocsiban ült, és belénkgurult - ő asszem 500 Ft-ért vett valahol új búrát. Szóval valszeg itt is akörül lesz...)
Calliope! Menj be a Wesselényi utcába! Ha a Nyugati felől mégy, akkor jobbra. 50 méterre a saroktól balkézre van egy bót, ott nézd meg. És kérdezd meg, mibe kerül egy Trabi hátsó lámpabura, mert vmi barom ütött nekem egy szép likat az egyikembe.
Lehet mindenféle üléshuzatokat kapni (főleg bevásárlóközpontokban) ami un. univerzális. Nos erről csak annyit mondhatok hogy menekülni kell. Miután megveszed és feltrakod az űlésre látod, hogy úgy áll mint tehénen a gatya. Egyszóval SUXX! Szerintem a legjobb, ha _AUTÓS BOLTBAN_ v. mindenféle piacokon néztek körül és SPECIFIKUSAN Trabira vásároltok. Ha már más típust is feltüntetnek amire jó akkor azt vágjátok az eladó fejéhez.
Nekem csak ennyi a hozzászólásom, sajnos pontos helyet nem tudok mondani révén nem tudom, hogy hol élsz (de ha jól sejtem akkor Bp-n, ott pedig nem vagyok járatos)
So útom, hogy az indítómoci egy olyan alkatrész amely _JAVÍTHATÓ_ és szerintem a javítása sem rosszabb mint, ha vennél egy újat. Valószinűleg tekercselni kell + kommutátort esetleg kefetartót cserélni. Bár nem tudom, hogy az ótóvillamossági szerelőd miért nem ajánlotta fel Default módban. Érthetetlen, hiszen javítható. Ha meg csak a cseréhez ért akkor kösse fel magát az ilyen. Bocs ha elragadtattam magam.
Halihó!
Nem tudja valaki véletlenül, hol lehetne trabiba való üléshuzatot kapni? A sajátja még jó, csak kéne rá valami, ami megvédi, mert az előző védő már rongyos...
Van egy 87'-es évjáratu Trabim és úgy néz ki rossz a karburátorja.Szeretném kicserélni egy újra , de nem vagyok tisztában az árakkal.Aki esetleg tud segíteni kérem írja meg , hogy mennyiért vesztegetnek most egy új karburátort.
Lolka! 1800 Ft-ért legfeljebb meg lehet venni a betétet kulccsal együtt, de az a régi fajta gyújtáskapcsoló. Vmi szar, fekete műanyag, ritka idétlen kulccsal még a 17. századból..
Egy éve már kétütemű Wartburgomba DENSO tipusú japán gyertyát használok. Igy az országúti fogyasztása 6,6 l-ről 6.1 l-re csökkent 100 km-ként. Városban is érezhető a javulás, sőt a menettulajdonságai jelentősen javultak az autónak. A gyertya sem drága (kb. 270 Ft/db). A Suzuki-Pestnél (a Dózsa György úti Wartburg szerviz) szoktam venni. (Ennek a hosszab változata van a Suzukikban.) 20000-30000 km-t elmegy. (Én még csak egyszer cseréltem.)
Van.
És nekem szopás is van :(
A betétem csak 1700, de az önindítómotorra mindenféle 9000 -reket hallok, meg hiánycikk, meg nincs...
Egy 12V trabihoz nincs valakinek önindítómotorja ???