Akkor hivatalosan megkérem Kristófot hogy menjen le a tárolóba és nézze meg 64-es gépsárkánya céduláját,és legyen szíves beszámolni róla hogy mit látott.
Most akkor ez valami régebbi fajta lehet,vagy ritkaság esetleg egy régebbi átmeneti típus.
Az a gond,hogy a környéken Mustang sincs,hogy mehessek vele hogy van-e valami teljesítmény különbség.
Ja,és annyi a furcsa hogy a megszakító-kuplung dekni,nem kocka hanem félgömb alakú,mindt a bal oldali váltónál levő. Viszont nagyon útban van a lábféknek.
sebaj, jobb háromszor, mint egyszer se :) 3/6000-est még én se láttam, ez érdekes, az enyémen 4/6500 van, mondjuk abban már mustang blokk is van, és 68-as.
Ez sokkal inkább a henger falától és a gyűrű állapotától függ. Elképzelhető hogy bejáratás után amikor szépen összekopott a henger fala a gyűrűkkel jobb lesz a kompresszió.
Találtam különböző leírásokat Mustangról és Ideálról.
Mindenhol 9,2-es kompressziót írnak de valahol találtam olyat hogy 7,5.
Az Ideálom blokkjába kb. 40-50km van,kúpos hengerfejjel pont 7 a kompresszióm.
És újak a csapágyak és szimeringek minden új a blokkban. Ahogy járatom még javul ez az érték? A motor így is nagyon jól húzz és megy de a végét még nem tudom megnézni mert bejáratós.
Ami a feliratot illeti maximálisan egyet értek flathead kollégával. Én nem reszelgettem szerencsém volt tudtam szerezni egy gyárilag kiszélesített szívó torkot.
Szia! Ha engem kérdezel, a "sufni tuning" feliratot hagyd inkább, ha nem akarsz azok közé a nevetséges emberek közé tartozni, akik ilyen és hasonló matricákat ragasztanak a "tuning" kocsijaikra (mint pl. ízirájder öcsém, meg toljadneki meg ilyen és olyan rallye team és tuning club és racing meg hasonló faszságok), de ez csak az én véleményem. A reszelést meg simán meg tudod csinálni otthon, lényeg az, hogy ne lehetőleg ne legyenek éles, sarkos részek a csatornában, minél simább legyen a keverék útja. Legjobb dremel tool-lal csinálni (alias "miniflex"), de lehet kézi reszelővel is.
Helló! Kezd alakulni a Mustang! Van lámpa, meg minden ami kell. Most pedig megoldódni látszik a váltó probléma: kicsit sok olaj volt benne. Azon gondolkozom, hogy a rendszámtáblát lefestem feketére és ráragasztok egy matricát ezzel a címmel: Sufni-Tuning Szerintetek? A karburátor és a henger közötti cső kireszelését ti hogy oldottátok meg? Csak egyszerűen kireszeltétek, vagy vinnem kell gépműhelybe? Ahova járok suliba ott van egy. :D Remélem nem lesz rá szükség.
Srácok a bringás kilométeróra témában teljesen elvesztettem a fonalat, de szerintem ti is. Valószínűleg azért mér valótlan értéket, mert nincs beállítva. Többnyire a kerék kerületét kell megadni mm-ben és ebből, meg a fordulatszámból számolja a sebességet. A fordulatszámot pedig egy a villára szerelt reed relé és a küllőre szerelt mágnes által keltett impulzus alapján méri. Pontosabban két impulzus között eltelt idő alapján számolja a fordulatszámot. Persze az is lehet, hogy a gyújtás impulzusok akkora zavarfeszt indukálnak a reed relé vezetékén, hogy megzavarja a sebességmérőt, de ezt nem tartom valószínűnek, mert én is raktam ilyen bringaórát a mustangra és rendesen mért.
Sziasztok!Már régen jártam erre de mostanában nehezen kerülök gépközelbe.Látom nem unatkoztok.Hétvégén motoroztam 1 keveset kicsit megreszeltem a beömlőt,sokkal jobban megy a moci.Nem tudom most menyit megyen de az biztos hogy jobban megy mint a másik beömlővel.Raktam rá bicajos kilométerórát de az össze vissza mér mindent.Kellemes hetet mindenkinek sziasztok!
valószínűleg a léptető villánál lesz valami gebasz, vagy valahol a környéken. próbálj meg valahogy olajat juttatni oda, de ha nem javul meg, akkor bonthatod szét a blokkot.
Helló! Hát gyerekek ez bizony kidobálja az 1-est! Mit tudok vele csinálni? Még nem próbálkoztam semmivel, most értem haza, motorikusan nagyon jó, ment vele a Simsonos haver apja és azt mondta h jobban húz mint a Simson.