Keresés

Részletes keresés

flathead Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2715
De a kompressziómérő szerintem bar-ban mér, a gyári adat meg egy arányszám, 9,2:1. De a 7 bar viszont teljesen oké, normális érték amennyire én tudom.
Előzmény: ideal 64 (2703)
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2714

Oké.

Akkor hivatalosan megkérem Kristófot hogy menjen le a tárolóba és nézze meg 64-es gépsárkánya céduláját,és legyen szíves beszámolni róla hogy mit látott.

Köszönöm

 

 

TyerCorp01 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2713
Nemtudom, ilyen típusa Kristóf barátomnak van ('64-es), kérd meg szépen, hogy "tolja le a feka seggét a tárolóba", és nézze meg :)
Előzmény: ideal 64 (2712)
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2712

Igazából ezért okoz gondot a beazonosítás.

Most akkor ez valami régebbi fajta lehet,vagy ritkaság esetleg egy régebbi átmeneti típus.

Az a gond,hogy a környéken Mustang sincs,hogy mehessek vele hogy van-e valami teljesítmény különbség.

Ja,és annyi a furcsa hogy a megszakító-kuplung dekni,nem kocka hanem félgömb alakú,mindt a bal oldali váltónál levő. Viszont nagyon útban van a lábféknek.

Előzmény: TyerCorp01 (2711)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2711
sebaj, jobb háromszor, mint egyszer se :)
3/6000-est még én se láttam, ez érdekes, az enyémen 4/6500 van, mondjuk abban már mustang blokk is van, és 68-as.
Előzmény: ideal 64 (2710)
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2710
Bocs,túl lőttem a célon de sikerült...
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2709
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2708
tallóz, feltölt, beszúr.
Előzmény: ideal 64 (2707)
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2707
Sorry nem tudom feltenni
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2706
-
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 2705
És a kép,a tábláról.
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 2704
Ez sokkal inkább a henger falától és a gyűrű állapotától függ. Elképzelhető hogy bejáratás után amikor szépen összekopott a henger fala a gyűrűkkel jobb lesz a kompresszió.
Előzmény: ideal 64 (2703)
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 2703

Holnapra lefényképezem :)

És még egy érdekesség,amit nem értek.

Találtam különböző leírásokat Mustangról és Ideálról.

Mindenhol 9,2-es kompressziót írnak de valahol találtam olyat hogy 7,5.

Az Ideálom blokkjába kb. 40-50km van,kúpos hengerfejjel pont 7 a kompresszióm.

És újak a csapágyak és szimeringek minden új a blokkban. Ahogy járatom még javul ez az érték?  A motor így is nagyon jól húzz és megy de a végét még nem tudom megnézni mert bejáratós.

Előzmény: Kristóf 210 (2702)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 2702
A félkúpos hengerfejnek nagyobb a sűrítése, tehát elvileg jobban megy a gép. 3/ 6000-es táblát még nem is láttam, nem tudnád lefotózni? érdekelene.
Előzmény: ideal 64 (2701)
ideal 64 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 2701

Sziasztok!

Lenne egy kérédsem ezzel a nagyobb szívócsonkkal kapcsolatban.

Az Ideálomra az van írva,hogy 3/6000-ez milyen változat?

Ez ilyen kettő közötti változat?

És mi a különbség a kúpos és a félkúpos hengerfej között?

 

Köszi

Kristóf 210 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 2700
Ami a feliratot illeti maximálisan egyet értek flathead kollégával. Én nem reszelgettem szerencsém volt tudtam szerezni egy gyárilag kiszélesített szívó torkot.
Előzmény: kelsza (2698)
flathead Creative Commons License 2009.08.27 0 0 2699
Szia! Ha engem kérdezel, a "sufni tuning" feliratot hagyd inkább, ha nem akarsz azok közé a nevetséges emberek közé tartozni, akik ilyen és hasonló matricákat ragasztanak a "tuning" kocsijaikra (mint pl. ízirájder öcsém, meg toljadneki meg ilyen és olyan rallye team és tuning club és racing meg hasonló faszságok), de ez csak az én véleményem.
A reszelést meg simán meg tudod csinálni otthon, lényeg az, hogy ne lehetőleg ne legyenek éles, sarkos részek a csatornában, minél simább legyen a keverék útja. Legjobb dremel tool-lal csinálni (alias "miniflex"), de lehet kézi reszelővel is.
Előzmény: kelsza (2698)
kelsza Creative Commons License 2009.08.26 0 0 2698
Helló! Kezd alakulni a Mustang! Van lámpa, meg minden ami kell. Most pedig megoldódni látszik a váltó probléma: kicsit sok olaj volt benne. Azon gondolkozom, hogy a rendszámtáblát lefestem feketére és ráragasztok egy matricát ezzel a címmel: Sufni-Tuning Szerintetek? A karburátor és a henger közötti cső kireszelését ti hogy oldottátok meg? Csak egyszerűen kireszeltétek, vagy vinnem kell gépműhelybe? Ahova járok suliba ott van egy. :D Remélem nem lesz rá szükség.
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 2697
Látod másnak meg bezavart, szerintem ez nagyban függ attól hogy milyen óráról van szó.
Előzmény: flathead (2696)
flathead Creative Commons License 2009.08.26 0 0 2696
Srácok a bringás kilométeróra témában teljesen elvesztettem a fonalat, de szerintem ti is.
Valószínűleg azért mér valótlan értéket, mert nincs beállítva. Többnyire a kerék kerületét kell megadni mm-ben és ebből, meg a fordulatszámból számolja a sebességet.
A fordulatszámot pedig egy a villára szerelt reed relé és a küllőre szerelt mágnes által keltett impulzus alapján méri. Pontosabban két impulzus között eltelt idő alapján számolja a fordulatszámot.
Persze az is lehet, hogy a gyújtás impulzusok akkora zavarfeszt indukálnak a reed relé vezetékén, hogy megzavarja a sebességmérőt, de ezt nem tartom valószínűnek, mert én is raktam ilyen bringaórát a mustangra és rendesen mért.
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 2695
Mert árnyékolt.

A másik kolegának pedig 17*30*7 mm
Előzmény: Hun15 (2693)
109cb402 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 2694

Meg tudná nekem valaki mondani mustang főtengely

szimering méreteit ??

Hun15 Creative Commons License 2009.08.25 0 0 2693
minek kel a pipa?
regio Creative Commons License 2009.08.25 0 0 2692
ezt jól elmagyaráztad :D
Előzmény: kelsza (2691)
kelsza Creative Commons License 2009.08.25 0 0 2691
Bocs, az nem elég h veszel, rakd is rá. LOL
Előzmény: Hun15 (2688)
kelsza Creative Commons License 2009.08.25 0 0 2690
Helló! Úgy próbáld meg a bringaórát, hogy veszel fém gyertyapipát és akkor elvileg működik, a babettánál legalábbis így van.
Előzmény: Hun15 (2688)
kelsza Creative Commons License 2009.08.24 0 0 2689
Köszi a segítséget!
Hun15 Creative Commons License 2009.08.24 0 0 2688
Sziasztok!Már régen jártam erre de mostanában nehezen kerülök gépközelbe.Látom nem unatkoztok.Hétvégén motoroztam 1 keveset kicsit megreszeltem a beömlőt,sokkal jobban megy a moci.Nem tudom most menyit megyen de az biztos hogy jobban megy mint a másik beömlővel.Raktam rá bicajos kilométerórát de az össze vissza mér mindent.Kellemes hetet mindenkinek sziasztok!
flathead Creative Commons License 2009.08.24 0 0 2687
valószínűleg a léptető villánál lesz valami gebasz, vagy valahol a környéken. próbálj meg valahogy olajat juttatni oda, de ha nem javul meg, akkor bonthatod szét a blokkot.
Előzmény: kelsza (2686)
kelsza Creative Commons License 2009.08.23 0 0 2686
Helló! Hát gyerekek ez bizony kidobálja az 1-est! Mit tudok vele csinálni? Még nem próbálkoztam semmivel, most értem haza, motorikusan nagyon jó, ment vele a Simsonos haver apja és azt mondta h jobban húz mint a Simson.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!