Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szomszed007 Creative Commons License 2007.11.16 0 0 539

Az a baj hogy ezzel már játszottam. Akkor jött meg a turbónyomásom amikor odatekertem neki 1 egészet. Után visszatekertem rajta egy felet, de visszább már nem akarok mert nem megy.

Szerintem előtöltést kellene állítani rajta, csak senkit nem találok aki hozányúlna.

 

szomszed

Előzmény: DonIsu (537)
DonIsu Creative Commons License 2007.11.16 0 0 538

Huhh!

Most nézem jobban: TD-TDs BMW

...

Akkor én kilőve!

:-D

DonIsu Creative Commons License 2007.11.16 0 0 537

Üdv Urak!  .... + netán Hölgyek! :-)

 

Bejelentkezek én is ide:

Egy '86-os fehér 324d-vel rendelkezem immáron 8 éve.

Nagyon szeretem, nem akarok rá turbót, meg tuningolni, mert nem arra való...

Eddig egyszer kellett trélert hívnom, pár hónappal a megvétel után ugyanis egy rosszul meghúzott csavar eldarált egy ékszíjjamat, s emiatt felforrt a víz.

Minden rohadt csavart átnéztem, csak ez az egy bújt el....

 

Szóval soha nem volt még megbízhatóbb autóm.

Most picit köhög, mert rég óta nem használtam, s most újra napi szinten közlekedek vele.

Pár dolgot cserélnem kell, de leginkább motorcserére vágyom már.

Szóval ha tud esetleg vki egy jó mocit (németből előny..), ne tartsa vissza!!!

 

Picit visszaolvastam:

1. Adagolóra kurvára vigyázni kell, szar gázolajat ne trutymózzatok bele.

Adagoló érzékeny műszer, nekem pl. akkor volt ég-és-föld változás, mikor észrevettem, hogy az "IN" és az "OUT" csővek össze vannak cserélve.

Beállítattam már párszor egy öreg, jól dolgozó szakinál, de mindig csak 2 napig volt jó. Ekkor rászántam magam, meg a pénzt, s műszeresen beállították faszán....

Szóval vigyázni kell a sok "szakemberrel", mert jó ddízeles ritka, mint az őszinte politikus!

2. Füstölés: létezik füst-csavar, ezzel kell játszani. (szomszed007)

3. Tudtommal a mechanikus adagoló ezerszer jobb, mint az elektromos.

Sokan lecserélik a gyári elektromost mech-ra....

4. Te kis legény hová mégy?

:-)

 

Hirtelen ennyi!

 

Legyetek rosszak!

Vojnó Creative Commons License 2007.11.16 0 0 536
Akkor termosztátot cserélj belevalót!
Előzmény: zoli 76 (535)
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.14 0 0 535
1 éves a hütö.
Előzmény: gergelytds (533)
Vojnó Creative Commons License 2007.11.14 0 0 534
Ott van az minden 6 hengeresen, sőt...
Előzmény: gergelytds (532)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.14 0 0 533
Hűtő kivesz, kimos, visszarak, és imádkozik hogy ne follyon...
Előzmény: zoli 76 (531)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.14 0 0 532
A blokk bal oldalán alul a 3.-4. henger közt kell lennie egy leeresztő csavarnak (remélem a td-n is ott van)
Előzmény: szomszed007 (530)
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.14 0 0 531

Mi a megoldás ilyenkor?

Előzmény: gergelytds (529)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.14 0 0 530

És hogyan lehet a víznek kb a 100%-át leengedni? 2.4td M21D24 motor

Ha a hűtő leeresztőjénél csinálom akor a blokkban szinte minden víz ott marad. A fűtőradiátorban is marad víz. Fűtőradiátorban maradhat az nemsok, de a blokkban marad vagy 3-4 liter víz.

Nem tudom normálisan felfagyállózni mert sok víz marad benne.

 

Van valami megoldás?

 

szomszed

 

Előzmény: gergelytds (529)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.13 0 0 529
Az pedíg nem jó. Azt jelenti, hogy valami miatt nem fordul meg a víz a hűtődben.
Előzmény: zoli 76 (528)
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 528
Az miért van hogy a hütö alsó vizcsöve nem meleg?Meleget pedig fuj és a felsö vizcsö is meleg.
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 527
Köszi.
Előzmény: gergelytds (526)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.12 0 0 526
Keresd Ponya338i-t az E30 fórumon.
Előzmény: zoli 76 (523)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 525

HF miatt adtad el?

Mennyiért kelt el?

 

szomszed

Előzmény: szmutkolaci (524)
szmutkolaci Creative Commons License 2007.11.11 0 0 524
Már el is adtam tegnap előtt...Most épp búslakodom miatta. Ritka jó autó volt
Előzmény: szomszed007 (522)
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 523
Tud valaki pesten olyan felnist ahol homokfujnak és fényeznek?
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 522

Na mi van 2.4 TD-t feladod? :)

 

szomszed

Előzmény: szmutkolaci (521)
szmutkolaci Creative Commons License 2007.11.11 0 0 521

Kellene egy kis segítség...:

 

 

A mellékelt fotón látható kis e betű melyik E34 525tds-eken van? Ez évjárattól vagy a motor besorolásától függ? (Euro1 / 2)

 

 

 

Valamint a használtautóponthun van egy 525tds kombi egy 96-os zöld, BBS felnis, fullos, 1,560m Ft-ért. Erről valaki bővebbet nem tud? Esetleg nem szokott fórumozni?

m.racer Creative Commons License 2007.11.11 0 0 520
Szerintem überparaszt az ilyet dieselbe rakni.Csak azért,hogy hasonlítson a benzines működéséhez,az ugyanis enélkül nem tud működni.Persze ez csak szvsz.
Előzmény: zoli 76 (518)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.10 0 0 519
Nincs, de meg tudnám szokni a hangját! :)))
Előzmény: zoli 76 (518)
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 518
Van valakinek lefújószelep a gépébe?
BMW Power Creative Commons License 2007.11.09 0 0 517

egyre jobban :-)

igen igen kell a vákum mert a labda a turbon vákummal működik. eredeti helyén egy elektromos szelepke szaggatja a vákumot a labda felé menet és ettől a szaggatott jeltől függ hogy mennyi vákum megy a labdához és igy szabályoz. Na mármost nekünk nincs ilyen szabályzásunk, ezért ez a mechanikus szelepke kerül beiktatásra, ez ugy szabályozza a labdára érkező vákumot hogy a szivócső nyomás függvényében nyit-zár. pofonegyszerű.

 

(szokták átszerelni simán nyomásosra is a labdát, akkor simán csak rá van kötve a szívócsőnyomás és nem kell vákumdolog. de ennek van egy nagy hátránya hogy inditáskor "nagynyomáson" van, ami nem egészséges hideg induló motornál. Ez a vákumos eredetilabdás dolog finoman hangolható igényesebb cucc)

 

Előzmény: szomszed007 (515)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 516

Szerintem 1 dologról beszélünk csak te jobban átlátod meg érted mint én!

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (513)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 515

Tulajdonképpen akkor ehhez is kell vákum, csak a turbónyomás szabályozza.

Jóllátom át a dolgokat? :)

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (514)
BMW Power Creative Commons License 2007.11.09 0 0 514
Na nem reklámozom a céget, de ez a szelep jó, ez kell neked ha gt20-at eredeti vákumos labdájával teszed fel. nem kell mókolni sokat, valóban finoman beállítható.
Ez egy pdf doksi a szelepről:

http://www.dieseladagolok.hu/index_elemei/fotok/Vakumszelep_bekotesi_rajz.pdf

A "turbonyomás"-os csatlakozást bárhonan belekötheted a szívócsőből. Cromán ugyanilyet raktunk, ott egyszerűen bele van csavarva az alu szívócsőbe, csak két cső kellett a vákumkörböl (bárhonnan a fékrásegítő csövéböl pl) és kész is.
Előzmény: szomszed007 (512)
BMW Power Creative Commons License 2007.11.09 0 0 513

"Nem elég az hogy van nyomás és comp. nem ad autómatikusan több nyálat?"

 

Igy van, nem ad többet. Pofon egyszerű bizonyítani, csövet lehúzni, menni egy kanyart 2 bárral, és egy nyulfarknyival sem fog jobban menni, sőt rosszabbul mert már a túlnyomás visszahat a felfele jövö dugóra, a következő kanyarban már vége is a motornak, szóval inkább nem kipróbálni. De a lényeg hogy ekkora extrém nyomásnál sem ad többet.

Ez BMW, meg kell tanulni hogy NINCS szabályzás. Csak vezérlés van, annyit ad amennyi a vezérlőjében az adott üzemállapotban elő van irva neki. A visszacsatolt jelek alapján (itt a MAP szenzor) nem avatkozik be, legfeljebb egy terheltebb üzemállapotban keresi az előirt értéket. Szóval minimálisan válozik csak a nyál mennyisége.

Ez nem azt jelenti hogy nem fogsz érezni semmit, biztosan fogsz, csak nem annyira amennyire avval a jó kis turbóval igazán lehetne.

Előzmény: szomszed007 (512)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 512

Ilyen szelepet hol lehet kapni?

 

Egyébként még minidg nem értem. A lényeg az hogy ha van nyomás, jün a nyál. Fordulattól függetlenül nem?

Ezzel azt akarom kérdezni hogy biztos kell chip? Nem elég az hogy van nyomás és comp. nem ad autómatikusan több nyálat? Vagy nyomást és fordulatot egyaránt figyeli?

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (511)
BMW Power Creative Commons License 2007.11.09 0 0 511
Igen, persze ez igaz ha innen közelítünk, eléred az 1bart hamarabb mint a mostanival ezisbiztos. de nem domborodik ki előnye, de ha teszel alulra nagyobb naftát akkor viszont még ennél is hamarabb feláll az az 1 bár.
De nem lehet semmi biztosat mondani mert tényleg csak beállítás kérdése az egész, el lehet kúrni úgy hogy semmivel sem jobb mint most, a mecha adagolósok is napokat tökölnek vele, utána állítani az adagolófejet hogy megfelelőt adjon stb stb.
Meg ügye tudni kell hogy nyomásos labda kerül rá vagy marad a vákumos. Vákumoshoz lehet kapni megfelelő szelepkét ami szívócsőnyomás függvényében szabályozza a vákumot a labdához.

(Kérdés megéri-e ez egy 17éve nem gyártott hengerfejhez :-( ,jóvan nem kárrogok na)
Előzmény: szomszed007 (509)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.09 0 0 510
A lényeg :  a td/tds kamrás
Előzmény: szomszed007 (509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!