Nem , az egy Simca volt . A kép egy kicsit csalóka , az a kocsi metálezüst volt , kiszélesitett felnikkel . Sajnos nem volt a börzén MBX , csak egy hátsó sárvédő hozzá ...
Nem hiszem,hogy prototípus lenne, ez sorozatgyártásba is került ahogy én olvastam, a darabszámot még nem találtam meg de azt igen,hogy még rendőrautóként is használták!
De itt van alkatrész árlista,szerintem egy prototípushoz nem készítenek ilyet...:)
S végül de nem utolsósorban egy gyönyörű 603-as bálna.Szerintem szép ebben a színben de nem hiszem hogy gyári színe...ha az enyém lenne biztosan nem ilyen kék lenne.
Az előző kis kékhez még annyit,hogy elöl Skoda 120L fényszórók vannak, a visszapillantótükör a Skoda Favoritról származik igaz a Tatra gyár a Skoda emblémát leragasztotta egy Tatra emblémával,sajnos a kép mérete miatt nem nagyon látszik.
A következő képeken 613-asok lesznek egy szürke ami sajnos a hátsó íveknél rozsdásodott,és valószínűleg törött is volt ,a sok gittől néhány helyen repedezett a festése(pl. egyik hátsó sárvédőn és a motorháztetőn volt nagy repedés).:(
A zöld az egy batárnagy puttonyos 613-as amik mentőautóként is szaladgáltak,jelen esetben ez áruszállítóként üzemel.
Ki tudja? Az emberek általában nem emlékeznek pontosan pl. a motorra. Meg időben is a háború után járunk, az 50-es években. Nem tartom valószínűnek, hogy T11 fennmaradhatott, bár nagyon sok háború előtti típus futott még itthon, az tény.
Nem tudom, az biztos, hogy a Plan -ra mint gyors, jó autóra emlékezett.
A kéthengeres a T11 lehetett
orrmotoros 2 hengeres
boxer, léghűtéssel.
1923-tól készült. A Tatraplan
kis híján 60 évvel ezelőtt
valóban gyors autó volt
a százharminccal.
Dynamic-nak
a T87-et (asszem csak az
utolsó süllyesztett
fényszórós szériát)
hívták itthon. Külföldön
nem ismeretes az elnevezés
amennyire észrevettem.
Hétvégén beszéltem mostoha-nagyapámmal, és kérdeztem Tatrak -ról. Fiatal korában is az olajiparnál dolgozott Bázakerettyén.
Mondta, hogy emlékszik egy kis "kéthengeres" csettegőre, amin vezetni tanult, ezt én T97 -nek azonosítottam, de az 4 hengeres volt, nem?
Illetve említette a Tatraplant, amit a sofőrök "nagyon gyors" autóként emlegettek. Elmondása szerint azért nem szerették, mert túl gyors volt! Úh. ha a főnök gyorsan akart valahol ott lenni, akkor ez került elő, de akkor hajtani is kellett... Féltek tőle. Mindenesetre Ő eléggé jó autókként emlegette őket. Azt nem tudom, hogy esetleg nem keverte-e 603 -assal, de egyértelműen Tatraplant emlegetett, 603 -ra nem ugrott be semmi.
Meg említett még Dynamicot is, de erről semmi konkrét.
Sziasztok!Megérkeztem Brno-ból Tatra 603-hoz lehet venni apróságokat(indexek,első,hátsó lámpa,első krómkeret),karosszériaelemet egyet láttam az egy motorháztető volt.Úgyhogy eléggé szegényes volt a Tatras választék.A képeket majd otthonról felteszem vannak érdekesek...
Ez is 3.5-ös motor. Asszem 613-5 MiLong a teljes neve, '95-ből. A "Mi" utal az injektorra, a Long-ot nem mondom meg... :-))) A képen a jobb egy tökig hátra van tolva, lábujjheggyel se értem el benne a torpedólemezt és mögé beülve volt még egy arasz a térdem meg a támla között. Innen nézve nem is olyan feltűnő, mert az ülőlapok is baromi hosszúak. Na mindegy, a kérés úgyis csak a szívósorra vonatkozott :-)))
Csabicsucsu! Kérem semmiképpen ne nézze meg a Bíbor Folyók 2. című filmet, mert szerintem felkutatná és kiirtaná Luc Bessont. Gonosz szerzetesek ugyanis szitává (a filmben: tésztaszűrővé) lyuggatnak egy 262-es Bertone Coupét.
fan: szerintem is az utóbbi a helytálló kijelentésed. A régebbieknél fix a hűtőventi az olajcsövek pedig a csapágykenéshez viszik az anyagot.
Az viszont érdekes hogy a ventilátorházban van a motorszám!!!!! Csak úgy mint a 356-os porschenél ahol pedig a olajszivattyú házában van. Ha tehát olajszivattyú/ventillátor csere akkor ugrik a motorszám is!!!!!!!
Írogatok itt összevissza, ne is törődjetek velem! Szépen lementem a garázsba és megnéztem. Fix a ventilátorom. Ennyi. Valami újabb típus szerelési könyvét olvashattam. Az olaj csövek nyilván a csapágyhoz mennek. Valszeg egy viszkokuplung van a rajzon, kár hogy nincs szkennerem. De a könyv a 613/4-é.