Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tatrafan Creative Commons License 2004.10.26 0 0 978
Bírom ezt a Nézelődőt! Néha benéz. :-)
Nézelödő Creative Commons License 2004.10.26 0 0 977
Nem , az egy Simca volt . A kép egy kicsit csalóka , az a kocsi metálezüst volt , kiszélesitett felnikkel . Sajnos nem volt a börzén MBX , csak egy hátsó sárvédő hozzá ...
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (976)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.26 0 0 976
A kék bálna mellett az a fehér ugye egy Skoda 1000 MX Coupé?
Előzmény: Törölt nick (967)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.26 0 0 975
Na a Totalcaron megjelent a regisztrációs adó tervezett új mértéke. Egy 613-asra például csak 3.844.000 Ft lenne. Megéri!
Doni_99 Creative Commons License 2004.10.26 0 0 974

Keepitretro!

 

Tucc feltenni képeket a 603-asodról?

Mekköszönném!

 

Doni_99

Előzmény: keepitretro (971)
Youwine Creative Commons License 2004.10.25 0 0 973
mennyi az annyi ?
Előzmény: keepitretro (971)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 972

Nem hiszem,hogy prototípus lenne, ez sorozatgyártásba is került ahogy én olvastam, a darabszámot még nem találtam meg de azt igen,hogy még rendőrautóként is használták!

 

De itt van alkatrész árlista,szerintem egy prototípushoz nem készítenek ilyet...:)

http://www.mende.cz/tatrabeta.html

Sőt jobban megnézve ezen az oldalon még néhány típushoz van alaktrészárlista!

 

Akkor a rendőrautó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És még két kép a civil változatról...

 

 

 

 

 

 

 

 

Keepitretro: Mennyiért árulod? Privátba írj árat PLS!

keepitretro Creative Commons License 2004.10.25 0 0 971

Megint ide írom, hogy van egy 603-asom eladó meg egy konténernyi cucc. Ha valakit érdekel lehet megvállnék tőle jó pénzért de később úgy is megbánnám.

 

 

Előzmény: Törölt nick (967)
csabicsucsu Creative Commons License 2004.10.25 0 0 970
Köszönöm a figyelmeztetést Uram!A film azon részét  kikockázva elemeztem.
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (956)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.25 0 0 969
Viszont a kék meg az ezüst pönge!  :-)))))))))
tatrafan Creative Commons License 2004.10.25 0 0 968

Ezt a szégyent kihagyhattad volna innen...  :-))))

 

Valami vizes szégyen remélem csak ez az egy készült belőle. A személyautógyártás befejeztével volt valami kisáruszállító prototípus ez.

Előzmény: Törölt nick (965)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 967

S végül de nem utolsósorban egy gyönyörű 603-as bálna.Szerintem szép ebben a színben de nem hiszem hogy gyári színe...ha az enyém lenne biztosan nem ilyen kék lenne.

 

Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 966

Az előző kis kékhez még annyit,hogy elöl Skoda 120L fényszórók vannak, a visszapillantótükör a Skoda Favoritról származik igaz a Tatra gyár a Skoda emblémát leragasztotta egy Tatra emblémával,sajnos a kép mérete miatt nem nagyon látszik.

 

A következő képeken 613-asok lesznek egy szürke ami sajnos a hátsó íveknél rozsdásodott,és valószínűleg törött is volt ,a sok gittől néhány helyen repedezett a festése(pl. egyik hátsó sárvédőn és a motorháztetőn volt nagy repedés).:(

A zöld az egy batárnagy puttonyos 613-as amik mentőautóként is szaladgáltak,jelen esetben ez áruszállítóként üzemel.

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 965

Ezzel a kis Tatra kisáruszállítóval egy árus érkezett a börzére Brnoban.

 

 

 

motorkami Creative Commons License 2004.10.25 0 0 964
Ki a te mostoha-nagyapád?
Előzmény: te_o (961)
te_o Creative Commons License 2004.10.25 0 0 963

Ki tudja? Az emberek általában nem emlékeznek pontosan pl. a motorra. Meg időben is a háború után járunk, az 50-es években. Nem tartom valószínűnek, hogy T11 fennmaradhatott, bár nagyon sok háború előtti típus futott még itthon, az tény.

Nem tudom, az biztos, hogy a Plan -ra mint gyors, jó autóra emlékezett.

Előzmény: tatrafan (962)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.25 0 0 962
A kéthengeres a T11 lehetett orrmotoros 2 hengeres boxer, léghűtéssel. 1923-tól készült. A Tatraplan kis híján 60 évvel ezelőtt valóban gyors autó volt a százharminccal. Dynamic-nak a T87-et (asszem csak az utolsó süllyesztett fényszórós szériát) hívták itthon. Külföldön nem ismeretes az elnevezés amennyire észrevettem.
Előzmény: te_o (961)
te_o Creative Commons License 2004.10.25 0 0 961

Üdv!

Hétvégén beszéltem mostoha-nagyapámmal, és kérdeztem Tatrak -ról. Fiatal korában is az olajiparnál dolgozott Bázakerettyén.

Mondta, hogy emlékszik egy kis "kéthengeres" csettegőre, amin vezetni tanult, ezt én T97 -nek azonosítottam, de az 4 hengeres volt, nem?

Illetve említette a Tatraplant, amit a sofőrök "nagyon gyors" autóként emlegettek. Elmondása szerint azért nem szerették, mert túl gyors volt! Úh. ha a főnök gyorsan akart valahol ott lenni, akkor ez került elő, de akkor hajtani is kellett... Féltek tőle. Mindenesetre Ő eléggé jó autókként emlegette őket. Azt nem tudom, hogy esetleg nem keverte-e 603 -assal, de egyértelműen Tatraplant emlegetett, 603 -ra nem ugrott be semmi.

Meg említett még Dynamicot is, de erről semmi konkrét.

Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 960
Sziasztok!Megérkeztem Brno-ból Tatra 603-hoz lehet venni apróságokat(indexek,első,hátsó lámpa,első krómkeret),karosszériaelemet egyet láttam az egy motorháztető volt.Úgyhogy eléggé szegényes volt a Tatras választék.A képeket majd otthonról felteszem vannak érdekesek...
tatrafan Creative Commons License 2004.10.25 0 0 959
Jogos. Azért baromi nagy az is.
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (958)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.24 0 0 958
Érdekes. A 603-asból nem volt Long....
Előzmény: tatrafan (957)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.24 0 0 957

 

Ez is 3.5-ös motor. Asszem 613-5 MiLong a teljes neve, '95-ből. A "Mi" utal az injektorra, a Long-ot nem mondom meg...  :-)))  A képen a jobb egy tökig hátra van tolva, lábujjheggyel se értem el benne a torpedólemezt és mögé beülve volt még egy arasz a térdem meg a támla között. Innen nézve nem is olyan feltűnő, mert az ülőlapok is baromi hosszúak. Na mindegy, a kérés úgyis csak a szívósorra vonatkozott  :-)))

vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.24 0 0 956

offolás következik:

 

Csabicsucsu! Kérem semmiképpen ne nézze meg a Bíbor Folyók 2. című filmet, mert szerintem felkutatná és kiirtaná Luc Bessont. Gonosz szerzetesek ugyanis szitává (a filmben: tésztaszűrővé) lyuggatnak egy 262-es Bertone Coupét.

Előzmény: csabicsucsu (944)
keepitretro Creative Commons License 2004.10.24 0 0 955

TATRAFAN:Lécci rakd be a 613/4 szívósorról készült képet mer az olyan gyönyörű!!!!

 

Előzmény: tatrafan (954)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.23 0 0 954
Bocs, az előző hozzászólás a "Nagyvasak" topikba akart menni!
Előzmény: tatrafan (953)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.23 0 0 953
Most nagyítottam ki a képet, lehet hogy ez mégiscsak egy benzines. Ilyenek járnak még???
tatrafan Creative Commons License 2004.10.23 0 0 952
Egy csomó elavult ócskavas. 
tatrafan Creative Commons License 2004.10.23 0 0 951

Szarok ezek, mondom!

keepitretro Creative Commons License 2004.10.23 0 0 950

fan: szerintem is az utóbbi a helytálló kijelentésed. A régebbieknél fix a hűtőventi az olajcsövek pedig a csapágykenéshez viszik az anyagot.

Az viszont érdekes hogy a ventilátorházban van a motorszám!!!!! Csak úgy mint a 356-os porschenél ahol pedig a olajszivattyú házában van. Ha tehát olajszivattyú/ventillátor csere akkor ugrik a motorszám is!!!!!!!

 

 

 

Előzmény: tatrafan (949)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.23 0 0 949
Írogatok itt összevissza, ne is törődjetek velem! Szépen lementem a garázsba és megnéztem. Fix a ventilátorom. Ennyi. Valami újabb típus szerelési könyvét olvashattam. Az olaj csövek nyilván a csapágyhoz mennek. Valszeg egy viszkokuplung van a rajzon, kár hogy nincs szkennerem. De a könyv a 613/4-é.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!