Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18332
Mellesleg az is érdekelne, hogy ezek a költségek milyen arányban állnak az adott vonalakon a személyforgalom felfüggesztésével elérhető megtakarításokhoz képest.
Előzmény: monor-21 (18330)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18331
Ez esetben már csak a mikor? kérdésre kellene választ adni.
Előzmény: monor-21 (18330)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18330

Lesz nyilvános miniszteri bejelentés.

készülnek az interjúk a megyei lapokba.

készülnek a plakáttervek.

Készülnek az újság hírdetések.

készülnek a szórlap osztási elképzelések.

Készül az együttműködési terv.

Előzmény: Törölt nick (18329)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18329
"Kommunikációért már igazán nem felelhetünk...........:-)))"
Pedig valamiért már igazán célszerű lenne... :P :)

"az pedig, hogy ki illetékes vagy ki illetéktelen ebben az ügyben nem kívánom eldönteni"
Namost az a baj, hogy szerintem a GKM és az érintett társaságok sem. :) Egyébként célszerű lenne, ha a GKM/MÁV/Volán/Dobostorta/akármi illetékes (vegyes)bizottmánya, ha már előkészítette a terveket a megsz... forgalom felfüggesztésére, tervezne (tervezett volna) valami kommunikációs stratégiát is. Jobb helyeken már jóelőre (akár több hónap) is lehet tudni a _pontos_ változásokról. Ez a terveknek része, de ugye idehaza a népet úgyis be lehet etetni minden marhasággal - ebből indulnak ki azok, akik nem foglalkoznak azzal, hogy miképpen lehet épkézláb módon a népek tudomására hozni. Ugyanez baj a tarifareformnak nevezett izével, hogy senki sem mond semmit, de "tárgyalnak", meg izé.
Előzmény: monor-21 (18328)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18328

 

Kommunikációért már igazán nem felelhetünk...........:-)))

 

a MÁV-nak van Infokomunikációs Főigazgatósága plusz rajtuk kívül van egy Kommunikációs Igazgatóság is.

 

Hétfőn speciel a 17 Volán és a "x"?? vasuti kommunikátornak lesz eligazítás pont ebben a témában.

 

az pedig, hogy ki illetékes vagy ki illetéktelen ebben az ügyben nem kívánom eldönteni mert:

 - nem értek hozzá,

 - nem ismerem a csapatokat.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (18327)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18327
"Semmmi olyat nem látok amit szégyelleni kellene."
De. Nincs kommunikálva rendesen. Nem szabad és nagyon nem célszerű, ha az utolsó két hétben kezdik kimagyarázni az egyébként elfogadhatatlan indokokat a nem megfelelő illetéktelenek.

"A kedvezmény és tarifa csapat fél évig aludt most csinálnak valamit."
Elég baj az. Aludhattak volna tovább, kevesebb botrány lett volna. :)
Előzmény: monor-21 (18307)
hmsoft Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18326
Telepatikus képességeket már nem is feltételezel rólam?

Francba, azt kihagytam. Megengedhetetlen lazaság. Már hajtom is végre a "szerelvényt igazíts" parancsot. :)))

hm
Előzmény: Törölt nick (18324)
v_peti Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18325
Tarifacsapat: Azért nem ilyen gyorsan kellene átállni az új tarifarendszerre! Hanem I. lépés idén január 1-től, kisebb mértékű áremelés, és kedvezmények korlátozása, majd jövő január 1-től újabb áremelés. Mert a drasztikus áremelés és szinte kizárólag az egyetemisták szivatása és a nyugdíjasok 0 tehervállalása vonat/buszjegy ügyben nem egy túl jó ötlet.
Előzmény: monor-21 (18307)
hmsoft Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18323
Ha én lennék egy olyan szintű MÁV-főnök...
Erre rezignáltan azt lehet mondani: na ezért nem vagy olyan szintű (MÁV) főnök... :)

Ezért veszélyes Taxxx gondolkodásmódja...
A fémtolvaj taxxx gondolkodásmódja miatt lopja a fémet, vagy azért, mert elviselhető kockázat mellett bevételre tud szert tenni, és más lehetősége (hasonló feltételek melletti) bevételszerzésre nincs?

hm
Előzmény: sinérintő (18322)
sinérintő Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18322

Kicsit furcsa ez a gondolkodásmód. (Már ha a kábellopás, sínlopás és hasonló ügyekre érted.)

Valószínűleg még nem gondoltál bele abba, mi történik egy vonattal, amikor 40-60-80-nal ráfut egy sínhiányos szakaszra...

Valószínűleg nem gondoltál bele abba, amikor egy család autóval átevickél egy útátjáróban, ahol azért sötét a sorompó, mert ellopták a kábelt... és esetleg jön a vonat...

Valószínűleg nem vártál még órákat egy büdös Bhv-kocsiban, amikor a vonalkábel ellopása miatt nem lehet jelzőt állítani...

 

Soroljam még?

 

Ha én lennék egy olyan szintű MÁV-főnök, akkor a vasútőröket nem azért tartanám, hogy hárman-négyen vigyázzák az Andrássy úti parkolóhelyeiket, hanem odaállítanám őket 24 órában a szárligeti szurdokba, ahonnan háromnaponta ellopják a vonalkábelt.

 

Ezért veszélyes Taxxx gondolkodásmódja, mert egy fémtolvaj nem feltétlenül tesz különbséget leállított mellékvonal és üzemelő vasút között.

Előzmény: seTTebello (18311)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18321
Arra elég is, de egy majdnem új vonal megépítéshez ennyi kellene:
http://www.usavasut.hu/cikkek/diesel/diesel03.jpg Naponta többször természetesen.
Előzmény: paca664 (18319)
névtelen Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18320
Egy perverz gondolat: amíg a lepiukkant mellékvonal jár, senkinek sem tűnik fel, hogy van. Lehet, hogy az a megoldás, hogy meghírdetni, hogy bezárjuk, be is zárni, majd kicsit felújítani és megnyitni, mint új dolgot. Az azért mégiscsak valami. Bár, nálunk addig jutna a dolog, hogy jó, zárjuk be. És, annyi...:(

Az ember olyan, hogyha valami új van, annak tud örülni, ha elvesznek valami azért tud felháborodni, de nem tud annak örülni, ha valami egyszerűen csak van....
paca664 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18319

Teherforgalom alig lenne.

 

 

Ezért az "alig" teherforgalomért tartják most úgy-ahogy életben a pályát.

Előzmény: seTTebello (18309)
névtelen Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18318
Az is ütemes menetrend, ha minden hétfőn 10 órakor indul vonat:o)
Előzmény: P_Oli (18316)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18317

Na de kérem Uraim!!!;-))

Nagyatádnál reggel 5-től este 23-ig be lehet osztani 34 személyvonatot nem???

Előzmény: P_Oli (18316)
P_Oli Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18316

Ez attól függ, hogy hány órás ütemet írtak volna elő. Mi van, ha 12 órásat?

Vonat indul Somogyszobról Nagyatádra 00:20 és 12:20 perckor.

 

:)

Előzmény: D94A (18301)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18315

38-as vonal Nagyatád állomás.

Indulásra kész az M47-1210 1170 tonnás tehervonatával.
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18314
Ott meg túl meleg lenne a takarításhoz.
Előzmény: kopaszhaj (18313)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18313

Ha még a szaharában lennénk...

Előzmény: seTTebello (18312)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18312
Majd ha lesz víz.
Előzmény: kopaszhaj (18308)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18311
Gondoljatok bele abba, hogy ha ti lennétek MÁV főnökök, akkor mi lenne lopás ügyben? Én bevallom, hogy engem sem nagyon érdekelne, mert szinte lényegtelen ahhoz képest, hogy mekkora csődtömeg a MÁV.
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18310
Kiel tipusúak, de csak Kiel 2 - esek.
Előzmény: f_k (18296)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18309

Hát igen a Bicske-Székesfehérvár vonalról jut eszembe, hogy azért ezt föl kéne újítani és ha nem is maximális számon,de egy napi mondjuk 10 Desiro vagy Bz járna rajta már is segítenének az utazáson

 

A Bicske - Székesfehérvár vonalon az állomások is jó helyen lehetnének, nem olyan messze a falvaktól. De, egy Desiro 800 millió és új felépítményt és biztosító berendezést kellene építeni. Teherforgalom alig lenne. Most már nem éri meg.

Előzmény: Gyurkovics Andris (18300)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18308
A "most aztán tényleg rendesen kitakarítunk egy vagont" csapat mikor fog dolgozni végre? :-)
Előzmény: monor-21 (18307)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18307

Azt már sokszor leírtuk, hogy egyedül még a miniszter sem tud tenni semmi.

A 2007 márciusi átálláson is kb. 15-20-an dolgozunk most és hétfőm még kb. 30 főt vonunk be a végrehajtásba.

 

Tavaly májusban, tavaly ősszel is én vállaltam itt ezt névvel telefonszámmal, holott akkor is kb. 60-an csináltuk.

 

Semmmi olyat nem látok amit szégyelleni kellene.

 

Szükség van 8-10 kényszer intézkedésre.

A mellékvonali az egyik, nem is a legfontosabb.

Az már egészen más kérdés, hogy ez a csapat legalább megtette azt amire kijelölték.

 

Eddig, félig.

De megtette.

 

A kedvezmény és tarifa csapat fél évig aludt most csinálnak valamit.

 

A szervezetkorszerűsítési csapat is talán nem csak mocorogni fog, hanem dolgozni is.

 

Ez nagyon kevés, de valami.

Több mint az elműlt 10 év állóvize.

 

 

 

 

Előzmény: sinérintő (18306)
sinérintő Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18306

Kétségtelen, sokat lehet írni a vicinálisokról. Nemsokára már csak múlt időben.

Köszönet érte.

 

Nézd, Taxxx, én komolyan gondoltam a beszélgetést annak ellenére, hogy nagyon felelősnek érezlek a vici helyzet 2007. márciusi alakulásában. Mint már írtam, Néhány ember mellett Neked lett volna módod tenni ellene, hogy ne így alakuljon.

 

Mint láthatod, két napja kicsit meghegyeztem a ceruzát. Ennek csak az az oka, hogy leírtad: Vajon miért is gond az, ha ellopják a vasutat.

Sajnálom az elmardt találkozást, de így nincs kedvem hozzá.

 

 

Előzmény: monor-21 (18304)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18305

Nomen est omen

 

Méltatlan............:-(((

 

 

Előzmény: Gyurkovics Andris (18300)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18304

Vádaskodásod, személyeskedésed ismét bántó, sértő és valólan is.

 

Sem a GLKM-nek sem taxxx-nak nincs utasítási joga a közrendvédelmi szervek felé.

Ha vannak, ha nincsenek attól a rendőrség még ugyanúgy működik.

 

Pár napja beszélgetésre hívtál.

Állok elébe mint 6 éve mindíg.

 

Beszélgetés helyett gyalázkodsz.

Kár.

Keserűséggel tölt el.

 

Annyit le írni a vicinálisról.

Helyette a hozzászólóról írsz.

Ennyire nem érdekel a vicinális?

 

 

Előzmény: sinérintő (18303)
sinérintő Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18303

A GKM (és persze Taxxx) áldásos tevékenységének köszönhetően a lopások száma annyira elfog szaporodni a magyar vasúthálózaton (már most is naponta 8-10 kábellopás fordul elő), hogy néhány komolyabb baleset is bekövetkezik.

Ez persze nem szempont (normális országban fel sem merül), de Magyarországon ez a helyzet.

De itt semmi sem drága...

 

Előzmény: f_k (18290)
v_peti Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18302
Egy Kacsa Magazinos cikk szerint bevált a jármű.
Előzmény: Törölt nick (18298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!