hát pedig a dobozért ölni tudna jónéhány veterános :D de az aksi,az mindenképp naggyon jó, sztem ha eddig nem volt használva, nagyon vigyázz rá :D én nem öntrenék semmit abba az aksiba, a schwaébe elektronika a legtöbb motorhoz hasonlóan teljesen megy generátorról, max a duda nem,de azt is rá lehet kötni :D midnenesetre sok ezer gyönyörű kilométert a motorodhoz! azt ne modnom, h rakd kia polcra, és egy porszem se szálljon rá, te tudod, én használnám, de óvatosan, mivel egy motor élete úgy szép, ha sok ezer km van benne :D
ja, az m-es jogsit én msot tettem összvissz 60 rugó, végülis emgérte, mert tudom legalább,h h megy egy jogsi megszerzése, ill legközelebb nem kell az eü-vel vacakolni :D
Végül is mit vár az ember egy ennyit futott motortól? Még az eredeti doboza is megvolt, de már vki eltüzelte, a gyári akku ott csücsül a pincébe, még savat nem látott. Most jövök a vasudvarból, hosszúkormányos babettámra vettem csak egy gázbowdent, rövidkormányosra nem volt. Ma este mek apámhoz és megcsinálja a bowdent. Nincs kedvem elcseszni.
Tyer feljött megnézte a motoromat.. csináltunk egykét dolgot és mostmár egséz jol emgy az eddigiekhez képest, de 3dik még mindig elég gyatra :S am én mikor megvettem a Mustangomat egy kisseb ülés votl rajta és egy utalagi mint kiderül schwalbe csomagtartó és nekem is volt rajta gumi meg polir krom :D ( gumit leszakadt két hét után )
Jah és most csinálom a jogsit: B kategoriásat! szurkoljatok.. :D
nem forrasztottál még bovdent? nagyon egyszerű, ha nem akarsz vacakolni, akk a bovden végére egy pötty ónt cseppentel, persze ez elég igénytelen megoldás, azonban ha készítel szép formát, meg minden, kitűnő minőségű bovdent tudsz kihozni olcsón, ha meg nincs kedved forrasztgatni, ott a csavaros bovdenvég, amit max. 100ft.-ért tudsz venni a legtöbb barkácsboltban :D
én mondom, ez príma gép, szépen kipucolni, full polír, és a fél világ csodájára fog járni :D látoma csavarok eredetiek, a szegélyek megvannak, fényezés hibátlan, és ami nagyon ritka, a csomagtartón meg van a gumicsík, ami NAGYON ritka, szívesen látnék egy leírást róla :D am ha érdekel, én szerkesztem hazánk egyetlen folyamatosan frissülő schwalbe-s oldalát, a www.simsonschwalbe.fw.hu -t, ha gondolod nézd meg, most készülget a fórum, meg ienek :D
ja, nekem egy 1978-as, még régi, turbóhűtéses gépem van :D
Háh gyerekek nem hiszem el már!!! Megyek haverhoz, lámpa bekapcsova. Odaérek, elkezd ugatni hogy a lámpát miért nem kapcsolom fel. Mondom neki fel volt, nézem nem jó, jólva megcsináltam, egy kis kontakthiba volt. Ugye amikor indítom a motort félgázt húzok neki. Rárúgok, húzom a gázt. Vmi nagyon magas hang, mint mikor elpattan a damil. Hmm, f'szom már megint mi a pics az? Húzom a gázt semmi ellenálás és kiesik az a fémdarab ami a bowden végén van. Beszéltem apámmal és azt mondta h javítható, megcsinálja ha hazajön a melóbol, ami ugye holnapután reggel. F'szom vár addig, holnap úgyis suli a szomszég városkában, neten keresek egy motorosboltot, ha nem kapok ott babetta bowdent akk meg onnan átutazok egy másik nagyobb városba, ott már 100% hogy kapok, de rámegy a napom, jó ha 5-re otthon vagyok busszal.
Én meg ma végre meghegesztettem a Keihin karbihoz a szívócsövet, már csak az adapter lemezeket kell felhegeszteni a csőre és lehet próbálni. Remélem jövőhét végén össszejön az is.
Bírnék egyet én is a pincében, de inkább hagynám is ott. :)
Közérdekű közlemény: szétszedhető Mustang/Ideál elsővillaszárakat, akár kiflikkel együtt keres egy ismerősöm, sikeresen becsukta az elejét egy hasonló állapotú 20-asnak... :(
Nah lassan lehet hogy a Mustang csak másodszámú motor lesz, lehet hogy kitolom apám s51-es blokkú 2400 km-t futott fehér schwalbe-ját a pincéből. Rakok fel képet hogy legyen mire irigykedni. Az utolsó csavarig gyári! Kicsit poros-koszos, de annyi baja legyen. Bocs a sok szemétért ami körülötte van.
Sziasztok. Ma hozzájutottam egy elég szakadt állapotú mustanghoz, amit felújítanék ha valakinek lenne eladó jó állapotú benzintankja, és ülése az jelezze itt legyenszives. Előre is köszönöm.
Heló Most fogok bele a mustáng felújításába. aki segítene nekem szövegesen, instrukciókat adni avagy msn-en segíteni nekem az írja meg az msn-én a cicfarek@freemail.hu-ra Fotókkal mutatnám a dolgokat hogy szerintem mi a nem jó ebben abban. ha ok írj
Már egy hónapja megvan a motor és még nem kellett hazatolnom soha. Ma elmentem apám munkahelyére(őr egy kamionos sóderszállító cég telephelyén) Minden második sofőr mondta h neki is olyan volt és mennyit tolta. Nem hitte el csak egy ember hogy nem toltam még haza az egy hónap alatt egyszer se. Erről ennyit, vannak nagyon megbízható mustangok és vannak nagyon rosszak. A nagyon rosszak elhaláloztak, a jók fentmaradtak. Darwini kiválasztódás v miaf@sz. :DDD Az enyém nagyon pöpec, csak a váltóval vannak gondok. Néha az egyet nem veszi(ez általában akkor van ha hármasban volt, ekkor ha feltolom hármasba és úgy rángatom lefelé akkor utána veszi), de ha beveszi néha recseg és rángat, máskor mint a vaj. A másik eset hogy a hármat nem veszi(ez akkor fordul elő ha huzamosabb ideig 1-ben van, ekkor vissza 1-be és felfelé rángat a váltó és megint jó), de ez nem recseg. Az egyesben való recsegés és rángatás szerintem a motor egykerekezőgépes múltjából fakad és a jó édesapám szerintem ezért rakta el. Szerintetek ez léptetővilla gond lesz?
Bakony motorgyilkos? hmm ezt ki mondta? :) Abban a gyertyában az a vicc, hogyha 20 évig kint van a sárban, földúton lepottyanva, felveszed, kipucolod, utána is gyönyörű szikrákat ad, az egy túlélő, nekem nagyon ajánlották. Haver a 750-es Kawa' GPZ-be rakta, az is mégjobban meglódult tőle, csak aztán kiszedte, mivel rövidmenetes, ellentétben az előírttal, nehoyg kiköpje, mert azért elég drága dolog abba egy másik hengerfej... :)