Nekem volt benn 25W, de akkor LED-ek voltak hátul. Egyébként zselés akkum van, ezért is szerettem volna valami komolyabb elektronikát. Nekem volt egy Zündapp KS80, abban sem csak egy dióda volt, pedig annak savas akkuja volt!
Töltöelektronika?:D ugyanm már :D egy dióda azt szevasz. Nem is müxik.. :D:D:D de azért nem emrt forditva kötöttem be aztán igy nem tuggya tölteni, mert lezár.. égöre most kipróbálom hogy betetszek egy 25 wattosat egy tekercsre.. le fog égni a tekercs?:D egyébként meg azért nem akkurol m,egy mert a golden sport mustang rajzát csináltam meg. Kristóf olfalán fent van ha jól emlékszem. Üdv!
Budapest - Balaton, szép, :D Remélem összejön nektek :D Ismerős most tette meg a böszörmény-budapest távot rigákkal, kárpátival, midenn hiba nélkül, mmint az alap gyertyacsere, tuti, h meg volt :D
Szerintem tök fölösleges csinálni neki töltőelektronikát, egy dióda, oszt' kész :) Yamaha DT-ben, meg a hondában is ennyi, akkor kell tényleges elektronika, ha zselés akkud van, mert azt könnyebb kinyírni.
700 forint körül mozog ilyen univerzális, yamaha dt-men, hondáimon olyan van, meg az újabb simsonokon is ('90 után), azt szerintem mindenképp. Majd hétvégén mutatom, hogy néz ki a 350-esemen, na még az a vicc! De működik... :)
12 V-os akkuval nyomod? A világítótekercs eléggé szuperponált feszültséget ad, de attól nem kellene hogy kiégjen. Sokan nyomják 12V-tal én megmaradtam 6V-nál, a töltőelektronikám is meg a gyújtáselektronikám is 6V. Nekem elég, a gyári 15/15W os izzót az akku miatt kicseréltem nagyobbra és úgy már a fények is elég jók. Miért nem csinálod meg úgy hogy a lámpa az akkuról menjen?
Egyébként féklámpakapcsolóra van valakinek valamilyen megoldása? Szimóét be lehet barkácsolni valahogy?
Lehet, hogy én is kicserélem az elsö telót. Nekem csak az a baja, hogy nyelklik nyaklik, nem stabil, pedig új persely van benne meg miden megvan huzva, mint állat. :D váltómüvel Hál'Isten nem volt még gondom, amolyan szocimódszerrel müxik (eröős ballábas lendités, lényeg a bal :D) egyébként egy isemreösömmel tervezek egy túrát Budapestről lemenni Balaton valamelyik közelebbi részére. Jah és az indexem megint be*art most a jobb oldal zárlatos.. meg mindig lemerül az akku.. lehet a töltés dióda szarul van bekötve, mert hogy a duda se megy :D de msot hétvégén megszerele, szétszedem az egész töltö berendezést aztán újra összerakom, remélem jó lesz. (de, hogy a jobb index mitöl zárlatos rohagyon meg :S) ja egy mási khgy az elsö lámpám kiég, mitöl lehet? tulfeszt kap? ha igen azzal mitcsináljak? az elsö lámpát csak egy tekercs hajtja nincsen párhuzamba kötve a két tekercs mert a másik az a töltés.
Nah bekerült a Mustang gyári elsőkereke, egy féloldalasan kopott pneumant k30-assal, fék oké, meg voltam apámmal Dabason bukósisakot nézni, vettem egy belsőt tartalékba, hátsókereket szétszedtük mert üt a gumi, de begyógyult és nem lett jó. A schwalbét meg ma sztem elkezdem pucolni, meg a mustanggal együtt lesz lemosva, a blokk mind2nél lebrigéciolozva.
Megvan a váltó gondja!!! Ha váltok akkor nem ugrik vissza középre és ez okozza a galibát. Ha mondjuk 2-esből akarok 3-asba váltani, akk nagyon kicsit felfelé húzom a váltót, nehogy visszavágjam 1-be és utána a 3-as tökéletes. Azért mondom, az a motor szinte új, 2441 KM van benne, és apám akkor szedte le a spirált róla amikor el lett rakva, vmire kellett neki, lehet hogy még vhol megvan. Magyarul van egy bontatlan, szinte új blokkom, és a többi körítés mind szar.
Ja, meg mégegy: ha az EÜ-t nem kell megcsinálni, csak örülök, elhiszem neked, de az a baj, hogy a költség nagyrészét nem az teszi ki :-((( De mondjuk azért az 5000 (vagy 3000?) Ft-ért legalább megtankolom a Mustangot meg veszek egy liter olajat :-D
Mondjuk én ha leveszem a tankot, mindig leengedem belőle a benzint, úgyhogy ez annyira nem gond, de majd meglátom.
A villás dologgal kapcsolatban meg pohár alatt mit értesz? Esztergálás nem gond, azt megcsinálom magamnak, hegesztés sem okoz gondot, de a mustang villa már nagyon idegesít. De akkor kristóf mustangjában csak a villák lettek cserélve, vagy kompletten az egész "villakomplekszum", vagyis az egész első futómű? Még az is eszembejutott, hogy egy merevítőt kéne hegeszteni a két villa közé a sárvédő felett, de az a baj, hogy a villaszárak attól ugyanolyan szarok maradnak.
A lényeg annyi, hogy mindig legyen benne benzin, tartalék kondiból, gyertyából, meg gyertyakulcsból, és csavarhúzóból (hosszú távon megszakítóból) sose legyen hiány, illetve, hogy 6 voltos trafó legyen a 8 voltos helyett, nagyobb szikra -> nagyobb biztonság, nagyobb erő. :)
Ja-ja, akkormár inkább mz teleszkóp ... azt már nevezném puhának. :) A Babszié jó-jó, csak ugyebár levegőcsillapítású, a műanyag, amiben a fém szár csúszik, hamar kikopik, és ezért áll mindegyik babetta hátsóteleszkóp olyan faszul, nameg azért érzed, hogy a babettán jobb, mert más a dőlésszöge, több súly nehezedik rá, ezért tűnik puhábbnak, élelmesebbek anno kicserélték mustangéra.
Sziasztok!Itt aztán van élet ezt már nevezem.Megcsináltam azt a hengerfejes dolgot le szedtem belőle 0.5-et és sokkal jobban megy a gép ott ahol idáig 3-ban alig akart felmenni most simán felmegy.Ez a Musztángos dolog tényleg így van van amelyiket hiába szereled sose lesz jó,van olyan ami szinte sose hagy cserben.Szerencsére az enyém is ezek közzé tartozik.Szoktak vele lenni kisebb hibák de még sose kelet hazatolnom mindig meg tudtam útközben csinálni.
Volt egy mustangom, ami egy ifa alá csúszott be, annak az elsővillája 5 centit jobbra kanyarodott, de a váznak semmi baja nem lett, egy milit nem nyekkent meg. Szerintem teljesen fölösleges megmerevíteni, már csak azért is, mert ha belerakod, a tank levétele nem lesz olyan egyszerű művelet, főleg telitanknál, ami idegesítő.
Új "poharakat" kellett esztergányoltatni, mivel a mustangé kicsi, a simsoné nagy, illetve a kormányzár fülét le kellett vágni, helyette másik ütköző kell.
És mégegy: Ha egyszer megvan az EÜ vizsgád, többet nem kell letenni.
Váltóproblémák forrása általában a léptető vagy úgy összességében a váltómechanika. Hogy mit miért csinál a mustang váltója, többnyire kideríthetetlen, az önnálló életet él. Az enyém pl. az istennek nem volt hajlandó venni az 1-est csak kb. minden huszadik próbálkozásra. Aztán amikor szétkaptam a blokkot, kicsit megreszelgettem a fogasív belsejét, megtisztogattam, megolajoztam és azóta fasza. Bár az a reszelés inkább olyan simogatás-féle volt mert elég kemény anyagból van az a szar. Csak arra kell vigyázni, hogy összerakáskor jó irányba tegye vissza az ember a léptetővillát, mert külömben nem lesz, csak 3-as :-D (Én már megszívtam vele).
Mit akarsz? Ez egy álom a 207-es Babetta után. Belementem egy nagyobb gödörbe és millió darabra tört a rugó, szilentet nem kapsz hozzá, de mondjuk a mustanghoz sem. Ami viszont sokkal jobb a babettán mint a mustangon az a hátsó teleszkóp. Megnézem hogy a babettáét rá lehet-e applikálni valahogy mert ez nagyon kemény és üt. Am a gázbowden megoldva, nagyfater megszenvedett vele, beletört a drőt egy része és nagyon be volt gyógyulva, de egy kis ón megoldotta a problémát. A 2781.-es hsz-re nem válaszol senki?
Kristóf! Asszem neked van Simson első villa a Mustangon, igaz? Mennyiből tartott feltenni? Csak a villát cserélted, vagy a nyakat cakkumpakk át kellett hegeszteni? Csakmert kurvára elegem van a Mustang villából mert egy rakás szar, olyan mint két fogpiszkáló. Múltkor belementem egy kb. 5-10 centi mély kátyúba vagy tízzel és csak otthon vettem észre, hogy felakadtak az első teleszkópok. Aztán amikor kirángattam, kiugrott és a lendülettől a másik végállásban akadt meg, úgyhogy most olyan mint egy chopper, csak még nem volt kedvem visszaütlegelni mert akadt más dolgom is.
Más: szerintetek mennyire van értelme a vázra egy merevítőt hegeszteni zártszelvényből a nyak meg a hátsó tankkonzol közé? Ezen már sokat gondolkoztam, rontani végülis nem rontana rajta, viszont nem vagyok benne biztos, hogy nem azért van elrepedve a tankom a hátsó tartófülnél, mert a nagyobb bukkanók és egyebek miatt bemozdult a váz és a tank vitte el a terhelést.