Sziasztok! Én magam gitáron játszom de lenyűúgöz a Hammond orgona, libabőrös leszek, ha meghallom. '98 körül turnéztunk az Eddával (hangtechnika) és a Gömöri Zsoltinak a Hammondját + leslie volt szerencsém cipelni, hangosítani és még ki is próbálni. A súlyát (konténerrel) és a méretét :( figyelembe véve próbáltuk a Gömét rábeszélni pl. egy VK 7-re, kevés sikerrel, de a hangja mindenért kárpótolt:)
Örülök a szerencsémnek nagyon. Felejthetetlen élmény ilyen zenészekkel együtt dolgozni, igaz csak néhány buli erejéig. Remélem ott lesztek minél többen.
Egyébként a szemét német, akitől a pedálsort vettem volna, beszivatott, és nem volt otthon, amikor mentek a cuccért. Szóval nincs valakinek véletlenül eladó B3-C3-A100stb. 25-ös pedálsora????? Sok pénzt adnék érte és azonnal, kp. vagy átutalás is!!!!!!!
A saját fejlesztésű orgonám volt az LGT erdélyi és magyarországi koncertjein most augusztusban. Nyaralás alatt láttam a híradóban az ismerős Roland mastert a samplerrel :-)
Ajjaj, Joe Zawinul és Wayne Shorter... Én is örülnék, ha 4-én játszanánk, mert akkor tuti elmentem volna :) Szerencsés vagy Patitucci miatt. Gondolom sok basszgitáros álmodozik erről :)
Mielőbbi gyógyulást kívánok és neked is jó koncertet mára!
Köszi már javulgatok, de még több gyógyszert kell szednem. Epebajjal voltam otthon 3 hétig. Közben hőségriadó. Még a Hammondot sem kapcsoltam be (nincs legkondink).
Köszönöm a meghívást, de mától a hét végéig Veszprémben vagyok a Veszprém Fesztiválon. Mi már a kezdetek óta mindig megyünk (még akkor is ha nem Hammond van). Ma a Wayne Shorter Quartett játszik, amiben fellép John Patittuci is. Mikor még Yamaha basszgitárral játszottam, akkor az Atlantisz Yamaha cég elintézte nekem, hogy tudtam egy órát venni John-tól. Isteni volt. Leginkább hangszerkezelést, a kíséret-technikát tanított. Életem egyik legnagyobb élménye. Nagyon rendes, a zene iránt is alázatos pasas. És nem nagyképű!
De azért nektek nagyon jó koncertezést. Bár csak szombaton lett volna (4-dikén), akkor megoldottam volna valahogy.
Úristen :) Jó sokáig betegeskedhettél... Azért örülök, hogy jobban vagy :) Holnap Monostorapátiban játszunk a Művészetek Völgyében a Doors Tribute-tal. Gyakorlatilag nyaralásnak is felfogható, mert kb. aug. 4-ig ott leszünk. Ha van kedved leugrani, szívesen látlak!
"Audio fájlokat midivé konvertálni csak nagyon egyszerű esetekben lehet. Pl. ha egyszólamú darabról van szó, vagy ha több szólamú, de egy hangszer (pl. zongora, gitár) játssza. A tudomány mai állása szerint kompexebb zenékből nem lehet hibátlanul visszanyerni az egyes szólamokat. Olyan ez, mintha vizet és tejet öntenél össze: összeönteni nagyon egyszerű, de a komponenseket ismét eredeti állagukba visszarakni sokkal nehezebb. Egy zenénél pedig nem két komponensről van szó, hanem ahány hangszer + ének szólam előfordul a darabban, és mindezt másodpercenként többszázszor szét kéne jól szeparálni. Az egyetlen alkalmas szerkezet, ami erre képes, az emberi fül A standard midi fájlok úgy készülnek, hogy egy zenei hallással megáldott, elég nagy gyakorlattal rendelkező emberke addig hallgatja a dalt, amíg ki nem tudja kottázni az egész anyagot, beleértve a dobokat is. Ezt aztán szépen szólamonként feljátssza egy szekvencer programban, kiigazítja a hibákat, beállítja az eredetihez legjobban hasonlító hangszerelést, és már kész is. Egy tapasztalt zenész pár nap alatt elég jó eredményt produkál."
Nem akarok illúzió romboló lenni, de veszek 3 kalapot és elfogyasztom, ha wavból, vagy MP3-ból MIDI-t tudtok gyártani. Nem tudok elképzelni olyan algoritmust, ami kiválasztja, hogy milyen hangszer szól, megkeresi hozzá legjobban hasonlító GM kompatibilist, kitalálja hány hangszer van az adott zenében, stb.
Erről az oldalról ( http://www.dbpoweramp.com/) töltsd le az alap "dbpoweramp music convertert", majd ha a "midi converter" funkció alapból nincs benne, akkor az "install additional codecs" menüpontból le tudod tölteni a midi kiegészítést is.
Volt a tulajdonomban Farfisa Professional 110. Persze hogy tranyós. Ami igazán jó volt benne az a billentyűzete. Szépen szaladt rajta az ember ujja. A hangja elég vékonyka, a Hammondokhoz nem igazán hasonlítható. A perkájáról sajnos szót sem érdemes említeni. Ez volt az első orgonám, azért szerettem...
Még egy naív kérdés: Ha jól gondolom a Farfisa Professional amit Banton használ a (korai) VdGG-ben tranyós, nem? Méreténél fogva is annak kell lennie. Meg lehet kövezni, de szerintem elég kellemes hangjuk van ezeknek a Farfisáknak... Gondolom akkor még újdonságnak számított a Hammondhoz képest.
Tied az elsőbbség, mert korban előttem vagy és jobban illesz... :)
ON: Kerestem a fórumon de egy kérdésemre nem leltem választ. (Lehet, hogy nem mentem elég mélyre, ha így lenne akkor elnézést kérek.)
Most akkor végülis mi is az a modulációs kerék? Elvileg ezzel kéne "hajlítani", azt tudom. Eddig azt hittem, hogy ezzel babrálnak Tetragon-ban vagy néha Van der Graaf-ban is de egyre inkább azt hiszem, hogy tévedek. Legalábbis az eddig megnézett eredeti Hammond modellekben én nem láttam ilyen lehetőséget... Volt Hammondban gyárilag ilyen? Hogy működött? Vagy ez csak a modern kor vívmánya? (Valami amit a szintetizátoroktól vettek át?) Esetleg anno némi berhelés árán picit megpiszkálták a motor(ok) fordulaltszámát és innen jött az egész? (Mellotronban viszont úgy rémlik hogy tényleg volt ilyen!)
Basszusgitáros! Ha kell, én is jelentkezem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekem meg egy csapat kellene egy kis kocsmai zenéléshez (olyan helyen ahol Guiness-t adnak!) Sajnos már nem vagyok abban a helyzetben mint Jake és Elwood (azaz nem tudom összehozni a régi bandát).
Viszont sokszor idéztem Minarik Edét: "mert kell egy csapat".