Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m.racer Creative Commons License 2007.11.25 0 0 629
Az összes dízeles kérdés a többi Bmw fórumon fut,akkor ez minek?
Vojnó Creative Commons License 2007.11.24 0 0 628
Az elektronikus membrám alatt a fűtéscsapra gondolsz akkor csak abban az esetben marad nyitva, ha elektromosan megy tönkre, vagyis nem kap 12V-t, vagy maga a tekercs szakad meg.
Ha meg(be)szorul a szelep, leragad akkor zárva is úgy maradhat..
Előzmény: Fulesman (623)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 627

T3-as turbóra nekem azt mondták ogy 35.000 ft-tól 125.000 forintig úgy hogy odaviszed a turbót nekik. Ez egy Pösti cég volt.

 

szomszed

Előzmény: Fulesman (623)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 626

Próbáltam azzal kiküszöbölni a rángatást hogy kb 1800-as fordulaton járattam egy kicsit 5-6 mp-ig az autót. Akkor szívott elég gázolajat magának az adagoló, és úgy nem volt annyira érezhető, de most hogy belegondolok hogy amikor nem ezt tettem....jajjj.

 

szomszed

Előzmény: gergelytds (625)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.24 0 0 625
Na, akkor ez ért valamit. Gondolj arra, hogy az az egyenetlen járás mit adott pl. a kettőstömegű lendkerekednek...
Előzmény: szomszed007 (622)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.24 0 0 624

Ha hűtővízmembrán alatt az elektromos fűtéscsapot érted, akkor nem vagyok biztos benne, hogy úgy lenne.

A turbóval kapcsolatban sztem leginkább egy turbóst kérdezz meg, de pontosat úgyis csak megbontás után fognak mondani. Amúgy nagyságrendileg olyan 100.000 Ft körül. 

Előzmény: Fulesman (623)
Fulesman Creative Commons License 2007.11.24 0 0 623

Sziasztok

Egy két kérdés.

Igaz az hogy a BMW hűtővizmembrán ha elromlik kinyitva marad?

Kellene nekem ár arrol hogy mennyi megjavitattni egy T3 as Turbót?kicsit lóg a tengelye.

Meg a gyári 25 ös TD/S turbót mernnyiért javitják?Kicsit okádja az olajat.

Thx elölre is.

szomszed007 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 622

Bekerült. 2700ft volt. Nem olcsó, de ez van. Indulni mindig indult, csak utána rá 10 mp-re elkezdett rángatni meg füstölt. Most is indul rendesen, de utána nem füstöl.
Keveset tudtam még tesztelni mert ezt a füsti fecske effektust csak jéghidegen csinálja. Most hűtővizet cseréltem és majd holnap reggel kiderül hogy tényleg jól működik-e, de szerintem működni fog.

 

Jah a fagyálló olyan jól sikerült hogy a kúton azt mondta a faszi: "Ilyet még nem nagyon láttam valahol -40fok alatt van, de pontosan nem tudom megmondani."

Volánból jött a cucc. Ha jól tudom -72-es volt és raktam bele 5 litert arra 2 liter vizet. Vízpumpa remélem nem fog síírni hogy nincs kenve. :)

 

szomszed 

Előzmény: gergelytds (621)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.24 0 0 621
Könnyebben is indul?
Előzmény: szomszed007 (619)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.24 0 0 620
Ezek szerint bekerült a lábszelep?
Előzmény: szomszed007 (619)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 619

Volt buborék, nincs buborék :)

 

gergelytds Creative Commons License 2007.11.22 0 0 618
Egyértelmű, hiszen széjjelrázza a tengelyt. Elvileg van lapátunk, holnap megnézem neked, de dobj rám egy mailt. (a póló miatt is)
Előzmény: m.racer (617)
m.racer Creative Commons License 2007.11.22 0 0 617
Itt van a viszkó mizéria,a tds-en a lapát bekapott valamit cakkos a széle.Ettől nem egyenlő a forgása a súlypont miatt,cseréljem,tudsz?És a pólóból kellene bigfoot méretű a kékből.
Előzmény: gergelytds (615)
m.racer Creative Commons License 2007.11.22 0 0 616
Holnap hívjál és megnézem bent pontosan ,délután valamikor.Megoldjuk.
Előzmény: szomszed007 (613)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.22 0 0 615

"Pont ezért többnyire észre sem veszik a gazdik hogy a viszkojuk évekóta behalt."

 

Az egyik haver 528i-jében elkezdett lógni a visco agya (a lapát vagy 2cm-t lógott), úgyhogy gyorsan cserélve lett vízpumpával együtt. Másnap jött a srác sápadtan, hogy hallgassam már meg, mi ez a "süvítés"? :)))

Előzmény: BMW Power (614)
BMW Power Creative Commons License 2007.11.22 0 0 614

A hőfokmérő műszerrel nagyon vigyázz! Nemtom az e34-nél hogyvan de e39-ben a kékmező vége az 40fok, az első vonal 60fok, a középállás 75 foktól de még 98 foknál is ottvan és csak utána indul el felfele!! Szóval a középállás egy elég tág intervallumot fed le, szándékosan persze hogy a gazdik ne vigyék szervizbe folyton mászkáló mutató miatt, sőt e39 ben már középvonal sincsen.

 

Én ugyemlékszem a klimás td és tds-ek rossz viszkó esetén melegedéskor a klimától függetlenül bekapcsolja az elektromos ventit a motor épsége megovása érdekében.

Pont ezért többnyire észre sem veszik a gazdik hogy a viszkojuk évekóta behalt.

 

 A viszko lényege annyi hogy az elektromos ventivel ellentétben egyenletesen tudja szabályozni a hűtést, így igyekszik mindig azonos hőfokon tartani a motort, persze ez jó termosztátot, hűtőrendszert fetételez.

 

"d"-nél meg tökmindegy, itt épp a bemelegedéssel és hőntartással vannak gondok, és pl 320d-n már csak elektromos venti van, 520d-n meg viszko.

 

 

 

Előzmény: szomszed007 (609)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 613

Tortúrának még nincs vége.

És ahhoz hogy végigvigyem az egészet szükségem van rád is!
Kuplung ár? :)

 

szomszed

Előzmény: m.racer (611)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.22 0 0 612

Eladó pólók

 

 

1.900 Ft

 

 

2.900 Ft

m.racer Creative Commons License 2007.11.22 0 0 611
Hát hallod,sok kitartást még az autódhoz nem semmi tortúrán mentetek keresztül.
Előzmény: szomszed007 (609)
DonIsu Creative Commons License 2007.11.22 0 0 610

Én konkrétan csak a viszkóra golndoltam.... :-))

 

Hát nem semmi.....

 

Vettél egy teljesen patent, fullos autóból lebutítottat...

 

Kezét törni el az ilyen embernek!!!

Adta volna el drágábban, de szétszedni ami egyben jó?!?!?!!?

 

Hát kitartás!

Előzmény: szomszed007 (609)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 609

Hogy mi nincs meg az autón? Na lássuk csak:

Elektromos ventit előző tulaj kibontotta egy meggyfával.

Viszkót leszedtem mert nem volt már jó. Raktam bele csavart de ha ugy hagyom fent csapágyas vízpumpa az eredménye.

Computer sincsen benne, mert előző tulajnak az sem kellett az elektromos adagolóval együtt.

Mi nincs még benne? Abs-t is kiszerelte mert szerinte hülyeség, de a felét bennehagyta. Lámpamosó sem kellett bele szerinte mert eladva többet ér. Klíma felét kibontotta úgy kaptam a csomagtartóban amikor megvettem a kocsit (hűtő meg kompresszor a csomiban volt)

Elektromosság össze vissza gányolva, hagy ne küldjek képet mert brutális.

De már sokmindent helyrehoztam. Mondjuk a gázpedál visszahúzó szerkezetét az előző tulajnak szétszedtem (nadrággumi volt) és megcsináltam azóta a gázpedál nagyon fasza.

Klímát megnézettem azt mondták tavaszig várjak. Ha eddig nem lyukadt ki a rendszer tavaszig nem fog.

Olajhűtő az egy 524TD-é van fent a csövek úgy vannak áthegesztve, a zsír olajhűtő garázsba hétvégén cserélem.

Jah és HFesen vettem az autót úgyhogy a motorgenerál is megvolt már. Anyi hogy nem fúrtuk a motort, meg dugót nem cseréltünk, de egyéként mindent kicseréltünk.

Ahogy írtam első futóműben mindent cseréltem az utsó alkatrészig, hátsó futóműhöz minden megvan, már csak a galvanizált difire várok. Szép kis ezüstös színe van :)

 

Sokmindent megcsináltam már most járok olyan 600-nál a kocsi vételárát is beleszámolva. 370-ért vettem. Lassa neki merek indulni egy hoszabb útnak is. :)

 

Én úgy vagyok vele hogy ha nekikezdünk csináljuk meg jól minél olcsóbban, de ne szar cuccokból. Sok kedvezményem van sok helyen, de mondjuk viszkót nem tudok 30alatt szerezni. Ezek ilyen bosszantó dolgok, dehát nem sietek sehova.

 

szomszed

Előzmény: DonIsu (606)
Vojnó Creative Commons License 2007.11.22 0 0 608
öööö

pl. casco
Előzmény: DonIsu (606)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.22 0 0 607

Ne félj, a gyerekek még többe! :)))

 

 

Ment mail!

Előzmény: szomszed007 (604)
DonIsu Creative Commons License 2007.11.22 0 0 606

szomszed!

Ne bassz már, h viszkó nélkül közlekedsz!!

 

Nem is volt rajta, vagy Te szerelted le?

Most Neked pontosan mi nincs a gépen?

Előzmény: szomszed007 (605)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 605

Vízhűtőm jó, és ha már a függőlegestől 1 mutatóval fentebb állt a mutató akkor kerestem a menekülőútvonalat.

Ebből a szempontból jó Miskolc. Mindenfelé lehet menekülni.

Piros mezőt legutóljára szerintem 87-ben látta a mutató amikor tesztelték és rárakták a 12V-ot. Szerintem a piros előtt a vonalkát is csak akkor látta.

Próbálok minél jobban vigyázni az autóra, csak hát a pénz nagy úr.

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (602)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 604

Meglesz a meglepi. Sajnos eddig csajos tault, de most már sikerült befejeznie a tanulmányait és úgy néz ki talált munkát is. Sajna nehéz 2-en 1 fizuból élni.

Visco-t megköszönném a VIN 2525082.

Megpróbálom megkeresni még 1x azt a 20 ezres srácot, de visco-t csak termosztáttal együtt akarok cserélni.

SAjna elég sok faszság van az autómba nagy részét az alőző tulajnak köszönhetem.

Volt már motorgenerálom, már csak az adagolóállítás hiányzik, az majd megmutatja a turbó jó-e (turbó olajat nem eszi) első futómű most lett kész hátsóhoz minden alaktrész meg van véve, belsejét rendberaktam kasznizás tavasszal.

Nem szeretek igénytelen autóval járni és szeretem ha rendben van az autó, csak hát mondom. Nehéz 1 fizuból ruhát venni meg kaját, ja és tudjátok: Egy nő mindig sokban van:)

 

szomszed

Előzmény: gergelytds (603)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.22 0 0 603

Hű apukam, ott gyorsan rendet kéne rakni, mielőtt "elspórolsz" pár százezer forintot (már ne is haragudj). Anno a 320-al én is próbálkoztam a visco fixre zárásával, de a heggesztési varratot is és a csavart is elnyírta az első komolyabb gázadásra, mint a picsa. Meg gondolom, az sem hiányzik, hogy a lerepülő csavar kilyukassza a hűtődet.

Tőlem elvileg 25.000 Ft-ért kaphatsz német Vemo visco-t (nagyon sokat adtam már el BMW-seknek), de azért adj egy VIN kódot, hogy tuti legyen. Ja és a termosztátodat is hajítsd ki a picsába. Lepd meg az autódat és magadat valami normális karácsonyi ajándékkal!

Előzmény: szomszed007 (601)
Vojnó Creative Commons License 2007.11.22 0 0 602
Csak "megnyugtatásul" közlöm veled, hogy a műszer igen lomha.
Illetve ha az elindul, akkor már ronda dolgok lehetnek a hengerfejben.
Ha csak kicsit melegszik, akkor még jól mutat, de ha hirtelen...
Nekem 180-nál leszakadt a vizpumpám rotorja.
A mutató meg sem mozdult!
Előzmény: szomszed007 (601)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 601

Nincsenek, és főleg pályán járok. Dugókat kerülöm, de még 40 fokban sem raktam fel a fix viszkót (csináltam egy ilyen csavarral átfurt viszkós ventit végszükségre).

Vettem már 1x viszkót, de 2 hét után elfosta magát.

Meg valami olyan termosztátom van hogy mindig 1 mutatóval balra van a középtől a vizhőfokom. Nem főztem még meg a motort és nem is fogom mert mindig figyelem mi van.

Ha gáz van megállok de még 1x sem volt. Ha nagy a gáz lenne és menni kell felrakom a fix ventit 20 mp alatt és 2000-nél elváltok. Most vadászom a Sachs viszkót, de 35 alatt nem tudják ideadni.

Egyszer ígérték 20 körül, de az a srác eltűnt :(

 

szomszed

Előzmény: gergelytds (600)
gergelytds Creative Commons License 2007.11.22 0 0 600

Visco nélkül jársz? Ne bassz... felétek sem lehetnek nagy dugók.

Előzmény: szomszed007 (599)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!