Keresés

Részletes keresés

regio Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2866
na, van egy oan simson,h s53 :D oasmi, mint a kilencvene évek beli japán mocik, beach racer stílus lenne elvileg, nema legszebb, nema legjob, de nagyon jó :D használtan 100 körül,d e mivel ezeket főleg a posta használta, annyira nmég nicnsenek agyongányolva :D csak már ezeket is kezdik :S

de am figyi, ha száz körüli összeget sdzánasz, akk miért nem pofozol ki brutális egy mustangot? oan 50 körüli összegből már oat csinálhatnál :D elhiszed nekem,h lehetne egy midnennapos megbízható gépet összerakni? és mégiscsak egy mustangod lenne :D úton útfélen megnéznék D: egyébként ezekre kezdenek rájönni,h a szocimocikat jelentősebb ráfordítással minden naposra át lehet lakítani,a z már más kérdé, h én gyárilag használom őket mindennap :D hát igen, sose érek sehova időben :D de az életérzés meg van :D
Előzmény: kelsza (2861)
regio Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2865
az nem enduro, hanem csak lazásan s70, habár tényeg enduro :D na, bocsi, nem kötekedek többet :D

Riga Peti asszem Yamaha DT-vel járta meg Rigát, semmi baja nem volt :D

am meg mindne motor jó, ha nem kínai, persze a legolcsóbbak mégis csak azok,a miket európában gyártanak, jó, lenne ellenpélda, de azok alkatrész ellátottság terén lehet jobbak :D am meg a legjobb vmi szocimoci, vagy egy pannónia, egy villáskulcs, meg egy kalapács elég hozzá :D
Előzmény: TyerCorp01 (2859)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2864
Én azért 200-at nem adnék egy 50-esért, inkább akkor már egy használható 125, vagy inkább 250-esért a helyedben. Na mondjuk ilyen célra elég egy 250-es lepusztult mz-t venni, aztán bányában tolni neki. :)
Előzmény: kelsza (2861)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2863
Kelsza: Igen, lehet, nekem is M-es van :), 50 ccm, 4 lovon belül van, cm 50 a vázba beleütve, az 50-es, akárhogy is néz ki. :)

Szedd ki a rugók seegereit, akkor szétjön a kuplung, aztán a kuplung tengelyén középen van egy 14-es csavar, meg egy spéci alátét, ami rá van hajtva, azt valami csavarhúzóval, v kisebb hidegvágóval leszeded az anyáról, és csőkulccsal szétcsavarozod. A kislánckerékhez sajna kell csapágylehúzó, jól rá kell feszíteni, aztán elmenni az útjából, és óvatosan megkocogtatni a tengelyt, és le fogja lőni. :) Ez vicces művelet. Annak ott szorulnia kell, mert nem ék van ott, csupán egy kúpos tengely, arra passzosan illeszkedik a lánckerék.
Előzmény: cicfarek (2862)
cicfarek Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2862
segítsetek!
Elakadtam a blokk szétszedésénél! a kuplunglánc alatt van egy csavar ami a két középső deknit tartja. nemtudom leszedni az első kuplunglánckereket a láncot és a kuplungot azért hogy a csavart kitekerhessem. az első lánkerék annyira passzos lenne hogy azt csak leütve lehet leszedni? vagy a kuplungot kell darabjaira szedni? segítsetek!!
kelsza Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2861
Köszi szépen! Néztem mindhármat, de a régiekből egyik sem tetszik, egyedül a 2003 utáni dt 50 supermoto-k, de ezek viszont 200 körül vannak. Majd ha 16 leszek addigra lesz rá pénzem. Ezt lehet vezetni 'M'-es jogsival?
Előzmény: TyerCorp01 (2859)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2860
Jah, viszont k*rvajó volt vele menni terepen, de ha gányul van összerakva, akkor milliárdokért kapsz hozzá alkatrészt.
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2859
Úgy látom, felmerült a "vak vezet világtalant" effekt, tehát rendet teszek. :)

Japán 50-es endurok:
-Yamaha DT (XT, az ua., csak 4ütem, bár az drágább, jóval...)
-Honda MT, MTX (egy 50-es MTX-et tudok egész jó gyári állapotban, itt Szarvason 90-ért árulja...)
Suzukit ne vegyél :) Bár nekem az 50-es váltós japánokkal vannak elég mély érzelmi sebeim. volt ugyebár a DT-m, sajnos nem külföldről vettem, pedig úgy még lehet, hoyg jobban járok, ezt már páran kókányolták Magyarországon, biztosan itt, mert ilyeneket egy német nem csinál! (Blokkban minden csavar más, berugó, váltókar felhegesztve, gyújtásalaplap meghegesztve, megszakító csavarja lenyalva, olajzórendszer kilopva, de annyira, hogy még én is csak 3 nap után láttam, hogy ebbe volt egyáltalán...)

Simsonból meg gyártottak 70-es endurot '86 után asszem.
regio Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2858
ja, azt hittem,h simson enduro-ról beszélsz :D eléggé úgy tűnt :D bocs ;-)
Előzmény: kelsza (2857)
kelsza Creative Commons License 2009.09.13 0 0 2857
Nem, nem. A japán endúróból nem láttam 50-est!!
Előzmény: regio (2855)
regio Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2856
gyönyörű motor, csak ne lenne kínyaji... :S
Előzmény: ideal 64 (2852)
regio Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2855
na ezt mos hogy? minden endurónak megnézted a hengerét, szétkaptad az út szlén, és hopp, ez nem ötvenes? :D az endurók egytól egyik csak és kizárólag ötvenesek, eprsze csak gyárilag, ebből nem csináltak a németek 70-eset, de egyébként ha átnézel a simson topicba, szívesen segítünk, mert ugyebár ez jawa mustang topic ;-)

és a jawakkal mit tervezel? ;) azt meg lehetőleg itt xD mert azt meg ott nem honorálnák xD áá,dejó, zindex :D
Előzmény: kelsza (2853)
kelsza Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2854
50-100 ezerért? Használtan kapsz 305 ezerért! Ráadásul kínai!
Előzmény: ideal 64 (2852)
kelsza Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2853
Imádom az endúrókat, simsonból is csak azt veszek, ha nem japán lesz. Az endúrókkal az a bajom, hogy még nem láttam 50ccm-set.
Előzmény: kelsza (2851)
ideal 64 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2852

Jawa 50 New Pionyr.

Japán vagy Kínai és váltós.

És bocs hogy közbe szóltam.

Előzmény: kelsza (2851)
kelsza Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2851
Dehogyis! Nagyon jó hétvégi motornak, de hogy minden nap ezzel? A Simson sokkal finomabb, halkabb, puhább és sokkal logikusabb, könnyebb szerelni. De viszont egy Mustang nagyon ritkán jön veled szembe az utcán. A japcsik gyártanak 50 köbcentis váltóst? Mondj tipusokat és megnézem.
Előzmény: Kristóf 210 (2850)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2850
Hát az biztos hogy a simsno használhatóbb de az árából valami japánt is vehetsz akár, és azzal szerintem jobban jársz.
Előzmény: kelsza (2848)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2849
feladtad a mustanggal?
kelsza Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2848
Nagyon elgondolkoztam hogy veszek egy simsont. Nektek nincs véletlenül eladó?
regio Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2847
állva hagynátok :D de egyébként midnen akkor gyárnak volt 50 ccm-ben tuning gépe, ahogy a simsonnak is, az is ilyesmi paraméterekkel rendelkezett, SPERBER

az az idom, áá, vmi csodálatos :D
Előzmény: TyerCorp01 (2846)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2846
Hozzáfűzném, hogy ebből a Mistralból kár, hoyg nm lett semmi, most bizonyos simsonos réteget lehetne mivel szopatni. :) 4.5 ló, tirisztoros gyújtás, 17-es bing...
Előzmény: TyerCorp01 (2845)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2845
Ezenfelül köszi a linket, már fél éve nem jártam it,t azóta kerültek fel képek a Mistralról, meg az általam még sosem látott 22-esről is, meg az 1966-os Italjet-Jawa 50-esről, amiből lett ugye a Mustang, lám-lám a macskazabálók design-ja a 60-as években elég alacsonyan repült... :).
(Bár ezt a 22-est valahogy így képzeltem el eddig is, a 21-es, és a mustang nagyondurva és brutális egyvelegeként)
Előzmény: ideal 64 (2842)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 2844
Ez az oldal volt a Bibliám, amikor a honlapomat elindítottam... akkor még jawa50.wz.cz volt asszem, ebből tanultam meg csehül. xD
Előzmény: ideal 64 (2842)
regio Creative Commons License 2009.09.11 0 0 2843
jó odlal, sok érdekes, és téll ott van az idomos is :D nem lenne hülyeség egy ilyet elkészíteni :D
Előzmény: ideal 64 (2842)
ideal 64 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 2842

Sziasztok!

Találtam egy jó oldalt,lehet hogy számotokra már ismerős lesz.

Igaz cseh nyelvű,de web fordítóba beillesztve,nagyon hasznos szövegek nyerhetők.

Minden 50-es Jawa motorról részletes leírás van,és fent van az "idomos" musztáng is.

 

http://www.jawa-50.cz/

TyerCorp01 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 2841
Na ez az a kép, amit még én sem láttam, pedig már jópár prospektust, külföldi anyagot átnyálaztam.
Jah, és pont ez az a fajta tankmatrica, amit már régóta szeretnék lekopírozni, minap pont sikerült is photoshoppal egy (előzőekben belinkelt angol, piros) tankról. Elképzelhető, hogy a nyár folyamán belefogok a Goldfish Bowl idom elkészítésébe is.


Simson S51E, Sr50, S71E, Sr80, S53, S73, ezeken mind ELBA van, 12 voltos savas akkuval, én nem azt mondom, hoyg lehetetlen, csak faszság. A kettő nem ugyan az. :)
Előzmény: zzzsmile (2839)
regio Creative Commons License 2009.09.11 0 0 2840
hű, ht ez nem semmi :D azért kíváncsi vok,h miből volt a fejidom :D
Előzmény: zzzsmile (2839)
zzzsmile Creative Commons License 2009.09.11 0 0 2839
Előzmény: zzzsmile (2838)
zzzsmile Creative Commons License 2009.09.11 0 0 2838
Ezt meg kell nézni :) ttp://kepfeltoltes.hu/view/090911/jmus111_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
flathead Creative Commons License 2009.09.11 0 0 2837
Fején találtad a szöget: zselés akkum van.
Előzmény: TyerCorp01 (2833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!