na, van egy oan simson,h s53 :D oasmi, mint a kilencvene évek beli japán mocik, beach racer stílus lenne elvileg, nema legszebb, nema legjob, de nagyon jó :D használtan 100 körül,d e mivel ezeket főleg a posta használta, annyira nmég nicnsenek agyongányolva :D csak már ezeket is kezdik :S
de am figyi, ha száz körüli összeget sdzánasz, akk miért nem pofozol ki brutális egy mustangot? oan 50 körüli összegből már oat csinálhatnál :D elhiszed nekem,h lehetne egy midnennapos megbízható gépet összerakni? és mégiscsak egy mustangod lenne :D úton útfélen megnéznék D: egyébként ezekre kezdenek rájönni,h a szocimocikat jelentősebb ráfordítással minden naposra át lehet lakítani,a z már más kérdé, h én gyárilag használom őket mindennap :D hát igen, sose érek sehova időben :D de az életérzés meg van :D
az nem enduro, hanem csak lazásan s70, habár tényeg enduro :D na, bocsi, nem kötekedek többet :D
Riga Peti asszem Yamaha DT-vel járta meg Rigát, semmi baja nem volt :D
am meg mindne motor jó, ha nem kínai, persze a legolcsóbbak mégis csak azok,a miket európában gyártanak, jó, lenne ellenpélda, de azok alkatrész ellátottság terén lehet jobbak :D am meg a legjobb vmi szocimoci, vagy egy pannónia, egy villáskulcs, meg egy kalapács elég hozzá :D
Én azért 200-at nem adnék egy 50-esért, inkább akkor már egy használható 125, vagy inkább 250-esért a helyedben. Na mondjuk ilyen célra elég egy 250-es lepusztult mz-t venni, aztán bányában tolni neki. :)
Kelsza: Igen, lehet, nekem is M-es van :), 50 ccm, 4 lovon belül van, cm 50 a vázba beleütve, az 50-es, akárhogy is néz ki. :)
Szedd ki a rugók seegereit, akkor szétjön a kuplung, aztán a kuplung tengelyén középen van egy 14-es csavar, meg egy spéci alátét, ami rá van hajtva, azt valami csavarhúzóval, v kisebb hidegvágóval leszeded az anyáról, és csőkulccsal szétcsavarozod. A kislánckerékhez sajna kell csapágylehúzó, jól rá kell feszíteni, aztán elmenni az útjából, és óvatosan megkocogtatni a tengelyt, és le fogja lőni. :) Ez vicces művelet. Annak ott szorulnia kell, mert nem ék van ott, csupán egy kúpos tengely, arra passzosan illeszkedik a lánckerék.
segítsetek! Elakadtam a blokk szétszedésénél! a kuplunglánc alatt van egy csavar ami a két középső deknit tartja. nemtudom leszedni az első kuplunglánckereket a láncot és a kuplungot azért hogy a csavart kitekerhessem. az első lánkerék annyira passzos lenne hogy azt csak leütve lehet leszedni? vagy a kuplungot kell darabjaira szedni? segítsetek!!
Köszi szépen! Néztem mindhármat, de a régiekből egyik sem tetszik, egyedül a 2003 utáni dt 50 supermoto-k, de ezek viszont 200 körül vannak. Majd ha 16 leszek addigra lesz rá pénzem. Ezt lehet vezetni 'M'-es jogsival?
Úgy látom, felmerült a "vak vezet világtalant" effekt, tehát rendet teszek. :)
Japán 50-es endurok: -Yamaha DT (XT, az ua., csak 4ütem, bár az drágább, jóval...) -Honda MT, MTX (egy 50-es MTX-et tudok egész jó gyári állapotban, itt Szarvason 90-ért árulja...) Suzukit ne vegyél :) Bár nekem az 50-es váltós japánokkal vannak elég mély érzelmi sebeim. volt ugyebár a DT-m, sajnos nem külföldről vettem, pedig úgy még lehet, hoyg jobban járok, ezt már páran kókányolták Magyarországon, biztosan itt, mert ilyeneket egy német nem csinál! (Blokkban minden csavar más, berugó, váltókar felhegesztve, gyújtásalaplap meghegesztve, megszakító csavarja lenyalva, olajzórendszer kilopva, de annyira, hogy még én is csak 3 nap után láttam, hogy ebbe volt egyáltalán...)
Simsonból meg gyártottak 70-es endurot '86 után asszem.
na ezt mos hogy? minden endurónak megnézted a hengerét, szétkaptad az út szlén, és hopp, ez nem ötvenes? :D az endurók egytól egyik csak és kizárólag ötvenesek, eprsze csak gyárilag, ebből nem csináltak a németek 70-eset, de egyébként ha átnézel a simson topicba, szívesen segítünk, mert ugyebár ez jawa mustang topic ;-)
és a jawakkal mit tervezel? ;) azt meg lehetőleg itt xD mert azt meg ott nem honorálnák xD áá,dejó, zindex :D
Dehogyis! Nagyon jó hétvégi motornak, de hogy minden nap ezzel? A Simson sokkal finomabb, halkabb, puhább és sokkal logikusabb, könnyebb szerelni. De viszont egy Mustang nagyon ritkán jön veled szembe az utcán. A japcsik gyártanak 50 köbcentis váltóst? Mondj tipusokat és megnézem.
állva hagynátok :D de egyébként midnen akkor gyárnak volt 50 ccm-ben tuning gépe, ahogy a simsonnak is, az is ilyesmi paraméterekkel rendelkezett, SPERBER
Hozzáfűzném, hogy ebből a Mistralból kár, hoyg nm lett semmi, most bizonyos simsonos réteget lehetne mivel szopatni. :) 4.5 ló, tirisztoros gyújtás, 17-es bing...
Ezenfelül köszi a linket, már fél éve nem jártam it,t azóta kerültek fel képek a Mistralról, meg az általam még sosem látott 22-esről is, meg az 1966-os Italjet-Jawa 50-esről, amiből lett ugye a Mustang, lám-lám a macskazabálók design-ja a 60-as években elég alacsonyan repült... :). (Bár ezt a 22-est valahogy így képzeltem el eddig is, a 21-es, és a mustang nagyondurva és brutális egyvelegeként)
Na ez az a kép, amit még én sem láttam, pedig már jópár prospektust, külföldi anyagot átnyálaztam. Jah, és pont ez az a fajta tankmatrica, amit már régóta szeretnék lekopírozni, minap pont sikerült is photoshoppal egy (előzőekben belinkelt angol, piros) tankról. Elképzelhető, hogy a nyár folyamán belefogok a Goldfish Bowl idom elkészítésébe is.
Simson S51E, Sr50, S71E, Sr80, S53, S73, ezeken mind ELBA van, 12 voltos savas akkuval, én nem azt mondom, hoyg lehetetlen, csak faszság. A kettő nem ugyan az. :)